Ikke gebeld... Doorgeschakeld naar de verloskamers..quote:Op dinsdag 21 juni 2005 07:57 schreef Jonnetje het volgende:
Wil straks toch de gyn ff bellen over het hoe en wat wat betreft het plat liggen i.v.m. dat Gupje niet ingedaald is/was.
Volgens mij was Gup nog niet ingedaald, dat zou dus betekenen dat ik moet gaan liggen.. Maar of ik het daar nou mee eens ben..
Ik zal tegen haar zeggen dat ze haar verloskundige maar ff moet bellen als ze er last van blijft houden. Ik kan haar helaas moeilijk in de gaten houden.... ik zit namelijk op me werk.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 08:59 schreef ikkepikkeporretje het volgende:
misschien oefenweeen? of echte weeen?
Hou het even in de gaten Rekkie, anders bel je je gyn, en vraag je het daaraan. Die kan je vaste alles uitleggen en gerust stellen
Bij mij hielp emesafene ook helemaal niet hoor, Neva. Ik vind het maar nepspulquote:Op maandag 20 juni 2005 23:59 schreef Neva het volgende:
jelief![]()
en igraine jups heb emasefene gekregen maar die helpt niks.. ben niet misselijk.. wel buikpijn en onder me borstbeen door de schokken van het spugen zeg maar.. het is wat eten en drinken ( kleine teugjes) en ik voel het eik direct alweer omhoog komen.. vandaar dat ik dus ook tegen de 4 liter per dag drink.. maar goed genoeg gezeik van mijik ga me bankje opzoeken en pogen te slapen
![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:33 schreef Wennie het volgende:
Jonnetje![]()
Vandaag gaat het eindelijk gebeuren
Neva, dat pijn bij borstbeen had ik ook, maar ik was niet ziek. Kwam door overbelasting van m'n borsten zei de dokter, want die waren al groot, maar waren nu ook erg zwaar geworden. Misschien is dat bij jou ook wel het geval (als ik me je buikfoto en de reacties daarop goed herinner)
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 11:35 schreef mallemeid het volgende:
Shit, en ik ben mn mobieltje kwijt!
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:14 schreef Githa het volgende:
Ik ben ook zoooooooooooooooooooooo benieuwd![]()
Nou gelukkig niets heel ernstigs... welke gyn had je? (ik heb ook gyn in E'de gehad..) succes en sterkte morgen!!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:40 schreef Neva het volgende:
psst![]()
even voor ik weer me nestje in duik.. maar was te niewschierig of jonnetje haar guppie al in haar armen heeft![]()
Anyways.. de gyneacoloog vond me er nog fit uit zien en had zoiets je bent jong dus je kunt wel wat hebben.. bloed laten prikken en urine controle.. e moet morgen ochtend eind van de ochtend opbellen en besluiten ze verder.. verders goed blijven drinken en plat liggen... vond het humorisctische dat de verlos zei met spoed naar zkh.. ik daar bijna 2 uur heb moeten wachtenen de dame dan blijft zeggen ik neem je echt wel serieus hoor..
ach ja we horen het morgen wel
![]()
een jonge vrouw ben slecht in namenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou gelukkig niets heel ernstigs... welke gyn had je? (ik heb ook gyn in E'de gehad..) succes en sterkte morgen!!
Nieuws rond Jonnetje laat maar op zich wachten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |