abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28023056
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 17:10 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Randa, over het naar buiten brengen van je zwangerschap : vertel ze gewoon dat je helemaal niets gemerkt heb van je zwangerschap, en dat je gewoon nog ongesteld bent geworden!
Lijkt mij geen goede manier hoor om het te brengen. Ik heb het wel bij het CWI gevraagd maar daar zeggen ze heel gemakkelijk dat je het nog niet hoeft te vertellen. Ik zie wel.
pi_28023145
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 17:17 schreef Randa_v het volgende:
Met ijs let ik op waar ik hem eet. Op een plaats waar ik al vaker ijs het gegeten kan het echt wel om ijs te eten hoor.

Als het echt niet gaat is parcetamol het beste wat je kunt nemen.
Hoe bedoel je dat?
pi_28023898
Je moet opletten met ijs dat is zo. Maar bij de mcdonalds of bij mijn ijsboer op de hoek vertrouw ik het wel. Het is een schone winkel, gebruiken verse producten etc. Bij een luguber marktkraampje zou ik bijvoorbeeld uitkijken ivm de kans op bacterien in de ijs.
  † In Memoriam † vrijdag 17 juni 2005 @ 17:54:37 #104
43556 miss_dynastie
pi_28023934
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 17:10 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Randa, over het naar buiten brengen van je zwangerschap : vertel ze gewoon dat je helemaal niets gemerkt heb van je zwangerschap, en dat je gewoon nog ongesteld bent geworden!

Je hebt helemaal nog geen meldingsplicht qua zwangerschap hoor, dus liegen hoeft niet.
pi_28024905
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 17:54 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je hebt helemaal nog geen meldingsplicht qua zwangerschap hoor, dus liegen hoeft niet.
Ja dat klopt, en ze mogen er toch ook niet eens naar vragen?!
Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat je het wel moet zeggen. Ik denk niet dat je nieuwe baas er blij mee is als je hem meteen in de eerste week verteld dat je zwanger bent. Lijkt me niet goed voor de onderlinge verstandhouding.
pi_28025523
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 17:53 schreef Randa_v het volgende:
Je moet opletten met ijs dat is zo. Maar bij de mcdonalds of bij mijn ijsboer op de hoek vertrouw ik het wel. Het is een schone winkel, gebruiken verse producten etc. Bij een luguber marktkraampje zou ik bijvoorbeeld uitkijken ivm de kans op bacterien in de ijs.
Aha. Ik snap het.

Ik dacht dat er misschien rauwe melk of rauw ei in kon zitten. Ik heb er ook geen verstand van hoor.

En verder ben ik vandaag met mijn ouders de stad in geweest. En ben lekker verwend! Ik heb een heerlijke wafel met vruchten en slagroom gehad!
Verder heb ik een groene korte broek, geel en zalm(ofzo) kleurige hemdjes gekregen bij Prenatal. En 1 gewoon blauw t-shirt en 1 gerimpelde blauwe en nog een cremekleurig soort bloesje met korte mouwen. En ook nog een kleine verstuiver met een lekker geurtje. Estee Lauder Pleasures. Een gezellige, geslaagde dag dus!

Morgen gaan we naar de tt-kermis. Ff kijken welke attracties er zijn en sfeertje proeven. Waarschijnlijk blijven we niet lang, aangezien het warm wordt. Vandaar ook mijn ijsvraag.
pi_28025895
Wat een verwennerij zeg

Gisteren hebben Nicole en ik ook nog ff naar positiekleding gekeken, maar ze is niet geslaagd. Had ze een mooie positie rok gepast,maar ze vond hem niet mooi, ze is geen rokdrager zegt ze. En het stond haar zo leuk
  † In Memoriam † vrijdag 17 juni 2005 @ 19:10:26 #108
43556 miss_dynastie
pi_28025973
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 18:32 schreef Zabb het volgende:
Lijkt me niet goed voor de onderlinge verstandhouding.
Inderdaad, net als liegen, het lijkt me dom om zoiets te doen
Bovendien zijn er nog genoeg andere 'ontslagmomenten': als de proeftijd voorbij is, of als je het zo lang hebt kunnen stilhouden, als je contract afloopt.
pi_28027668
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 19:07 schreef Ke2v2in het volgende:
En het stond haar zo leuk
Niet
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:14:08 #110
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_28029436
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 18:32 schreef Zabb het volgende:

Ja dat klopt, en ze mogen er toch ook niet eens naar vragen?!
Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat je het wel moet zeggen. Ik denk niet dat je nieuwe baas er blij mee is als je hem meteen in de eerste week verteld dat je zwanger bent. Lijkt me niet goed voor de onderlinge verstandhouding.
Ik heb dit dus een paar weken geleden ook gehad.
Mijn afdeling wordt verplaatst van Rotterdam naar Den Haag, dat betekent dat ik bijna 4 uur op een dag moet gaan reizen om heen en weer van mijn werk te komen. Leve het openbaar vervoer!!
Ben op zoek gegaan naar een andere functie binnen mijn bedrijf en ik zou eventueel full time kunnen beginnen op een andere divisie met maar 1 uur reistijd op een dag. Maar ik wil (nu) persé niet full time werken. Tijdens de onderhandelingen en kwam ik erachter dat ik zwanger was. Die onderhandeling duurden maar voort ( part time kon echt niet) tot ik vond dat ik het niet meer stil kon houden. Ik bedoel, wat voor ´n verstandhouding krijg je met je toekomstige leidinggevend als je na al dat moeilijke gedoe komt met ow ja, trouwens, ik ben zwanger en over 5 maanden ga ik er 4 maanden tussenuit en wil ik helemaal niet meer fulltime werken...
Heb besloten om de boel af te blazen, maar sta wel in de boeken voor een evt. part time functie in de toekomst. Ondertussen moet ik dus wel vanaf 1 juli naar Den Haag voor mijn werk
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  † In Memoriam † zaterdag 18 juni 2005 @ 08:53:00 #111
81992 Githa
pi_28038043
Vandaag is DE dag Jonnetje en als ik de weersvoorspelling zo bekijk lijkt het me helemaal niet verkeerd om gupje toch maar vandaag te laten komen

Hoe gaat het ? ....
pi_28038461
Yeah!
De uitgerekende dag!

Maar geen Guppie...
W ~ H ~ T
pi_28038470
Hahahahahaha Jonnetje dat je nog zo enthousiast kan doen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 18 juni 2005 @ 10:01:32 #114
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_28038703
Jonnetje, het is gewoon veel te warm om te bevallen! Dus daarom heeft guppie gewoon geen zin. Die heeft liever dat z'n moeder met haar zere hoefjes in een bak met water onder een parasolletje in de tuin gaat zitten relaxen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_28038731
Jaa, 18 juni Jonnetje
  zaterdag 18 juni 2005 @ 10:16:41 #116
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_28038885
Jonnetje, vandaag is DE dag!
Laat Guppie maar komen!!!!!!!
pi_28038905
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 09:45 schreef jessie het volgende:
Hahahahahaha Jonnetje dat je nog zo enthousiast kan doen
Ow jawel hoor!

Komt waarschijnlijk ook omdat ik het bij Wilyan een stuk zwaarder had en het nu dus aanvoelt als een eitje.. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Oké Gup mag er nu toch écht wel uitkomen want we worden nu wel retenieuwsgierig.

Michiel roept bij elk krampje of beetje harde schop waar ik "Oef" ofzo op zeg al:
"Ja?!?! Een Wee?!?! "

Soms word ik wel moe van 'm hoor..
W ~ H ~ T
  zaterdag 18 juni 2005 @ 19:25:05 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28048760
Ik heb een leuke leestip voor de vaders:

Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!
Auteur: Kluun
ISBN: 90-5759-386-6

Ik lach me echt helemaal suf om de beschrijvingen van hormonen, tepelhoedjes, sex tijdens de zwangerschap 'hier hebben ze de Aangespoelde-Walvis-positie voor uitgevonden', Daphne Dekkers en tangbevallingen.

Erg leuk leesvoer... alleen niet voor de nog twijfelende man.
  zondag 19 juni 2005 @ 09:53:59 #119
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_28058105
Ik ben vandaag in de tuin te vinden, heeeeeeeeeeerlijk weer dit!! Jonnetje wat denkt gupje ervan vandaag? Of is het nu net weer even te warm voor jou? Geniet van het zalige weer vandaag allemaal!!

Ow en BE dat boek lijkt me wel wat!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_28058146
*meld*

Wij gaan vandaag weer even verder met de babykamer. Gister is het laatste stukje voorzien van gipsplaat, zijn de oneffenheden weg gegipst en zijn er wat plintjes langs het plafond gezet.
En vandaag kan het plafond gesausd en de glasvezelbehang er tegen aan..
(en misschien kan er dan zelfs al wel een stuk met een kleurtje gesausd worden )
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † zondag 19 juni 2005 @ 10:02:31 #121
43556 miss_dynastie
pi_28058189
Tja, vind je het gek dat guppie nog ff wacht Die wil gewoon een af kamertje joh
pi_28058250
Wij zitten hier vandaag dus de hele dag binnen.. (net als gister) Hier is het binnen koeler dan buiten dus voor mij prima uit te houden.
Vandaag wel lekker Festini waterijsjes eten!

En Gupje?....
Die vind volgens mij alles wel best ofzo, die heeft nog niet echt zin om naar buiten te komen.
Wat ons betreft mag het nu. Geen speciale 'liever niet'-dagen meer verder.

Dussss... Koooooooom maar, kom maar, kom maar, kom maarrrrrr.........

(Trouwens, Wilyan is volgens de gyn en vk 2 dagen, en volgens onze berekeningen 4 dagen na de uitgerekende datum geboren. Misschien wil Gupje zijn/haar grote broer nadoen of overbluffen?)
W ~ H ~ T
pi_28058287
quote:
Op zondag 19 juni 2005 10:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Tja, vind je het gek dat guppie nog ff wacht Die wil gewoon een af kamertje joh
Vandaar dat getrap gister als ik boven was..
Gup probeerde ons gewoon een schop te geven dat we op moesten schieten!

(Gup heeft niks te zeuren, ledikantje en commode staan eerst bij ons op de kamer.. )
W ~ H ~ T
  zondag 19 juni 2005 @ 10:59:28 #124
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_28059011
Jonnetje; succes!!!! Hopelijk heeft Gupje d'r ook zin in vandaag!
  zondag 19 juni 2005 @ 11:31:55 #125
105850 Fuente
mamamuts
pi_28059665
Jonnetje! Ik duim voor een gup vandaag hoor!

Hier alles ok, gister m'n verjaardag gevierd, was echt ontzettend druk maar heel gezellig. Zelfs met de warmte was het wel enigzins te doen. Vandaag hebben we verjaardag van m'n schoonvader, maar of ik er lang blijf? Ik denk het niet, het wordt wel heel erg heet..
Nu eerst maar eens lekker rustig aandoen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')