quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 18:32 schreef Zabb het volgende:Ja dat klopt, en ze mogen er toch ook niet eens naar vragen?!
Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat je het wel moet zeggen. Ik denk niet dat je nieuwe baas er blij mee is als je hem meteen in de eerste week verteld dat je zwanger bent. Lijkt me niet goed voor de onderlinge verstandhouding.
Ik heb dit dus een paar weken geleden ook gehad.
Mijn afdeling wordt verplaatst van Rotterdam naar Den Haag, dat betekent dat ik bijna 4 uur op een dag moet gaan reizen om heen en weer van mijn werk te komen. Leve het openbaar vervoer!!
Ben op zoek gegaan naar een andere functie binnen mijn bedrijf en ik zou eventueel full time kunnen beginnen op een andere divisie met maar 1 uur reistijd op een dag. Maar ik wil (nu) persé niet full time werken. Tijdens de onderhandelingen en kwam ik erachter dat ik zwanger was. Die onderhandeling duurden maar voort ( part time kon echt niet) tot ik vond dat ik het niet meer stil kon houden. Ik bedoel, wat voor ´n verstandhouding krijg je met je toekomstige leidinggevend als je na al dat moeilijke gedoe komt met ow ja, trouwens, ik ben zwanger en over 5 maanden ga ik er 4 maanden tussenuit en wil ik helemaal niet meer fulltime werken...
Heb besloten om de boel af te blazen, maar sta wel in de boeken voor een evt. part time functie in de toekomst. Ondertussen moet ik dus wel vanaf 1 juli naar Den Haag voor mijn werk