Lijkt mij geen goede manier hoor om het te brengen. Ik heb het wel bij het CWI gevraagd maar daar zeggen ze heel gemakkelijk dat je het nog niet hoeft te vertellen. Ik zie wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:10 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Randa, over het naar buiten brengen van je zwangerschap : vertel ze gewoon dat je helemaal niets gemerkt heb van je zwangerschap, en dat je gewoon nog ongesteld bent geworden!
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:17 schreef Randa_v het volgende:
Met ijs let ik op waar ik hem eet. Op een plaats waar ik al vaker ijs het gegeten kan het echt wel om ijs te eten hoor.
Als het echt niet gaat is parcetamol het beste wat je kunt nemen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:10 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Randa, over het naar buiten brengen van je zwangerschap : vertel ze gewoon dat je helemaal niets gemerkt heb van je zwangerschap, en dat je gewoon nog ongesteld bent geworden!
Ja dat klopt, en ze mogen er toch ook niet eens naar vragen?!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je hebt helemaal nog geen meldingsplicht qua zwangerschap hoor, dus liegen hoeft niet.
Aha. Ik snap het.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:53 schreef Randa_v het volgende:
Je moet opletten met ijs dat is zo. Maar bij de mcdonalds of bij mijn ijsboer op de hoek vertrouw ik het wel. Het is een schone winkel, gebruiken verse producten etc. Bij een luguber marktkraampje zou ik bijvoorbeeld uitkijken ivm de kans op bacterien in de ijs.
Inderdaad, net als liegen, het lijkt me dom om zoiets te doenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:32 schreef Zabb het volgende:
Lijkt me niet goed voor de onderlinge verstandhouding.
Ik heb dit dus een paar weken geleden ook gehad.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:32 schreef Zabb het volgende:
Ja dat klopt, en ze mogen er toch ook niet eens naar vragen?!
Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat je het wel moet zeggen. Ik denk niet dat je nieuwe baas er blij mee is als je hem meteen in de eerste week verteld dat je zwanger bent. Lijkt me niet goed voor de onderlinge verstandhouding.
Ow jawel hoor!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:45 schreef jessie het volgende:
Hahahahahaha Jonnetje dat je nog zo enthousiast kan doen![]()
Vandaar dat getrap gister als ik boven was..quote:Op zondag 19 juni 2005 10:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Tja, vind je het gek dat guppie nog ff wachtDie wil gewoon een af kamertje joh
![]()
Zou ze niet strijken Snoww ongestreken nemen ze meer vocht op.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:16 schreef Snowwww het volgende:
Jonnetje, waar je de energie vandaan haalt?!! Petje af hoorIk ben blij dat het kamertje hier af is... Alleen nog het beddegoed en de hydrofieldingen strijken en dan zijn we daar helemaal klaar. Dan wil ik alleen nog maar onze eigen kledingkast en de kast in de badkamer uitmesten, kan de kraamverzorgster tenminste alles vinden
![]()
Het heeft (tot nu toe) niet geholpen..quote:Op zondag 19 juni 2005 17:46 schreef Brighteyes het volgende:Welja joh, nog 'even' behangen...
Ach, wie weet is het de perfecte opwekker.
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:23 schreef Rottdog het volgende:
Gupje van Jonnetje kom je gauw buiten kijken en niet naar links of naar rechts zwengelen maar gewoon via de schaamdeur, de kop ertussen en floep dan zie je het licht
Lekker het dat vocht vasthouden, mijn tenen lijken wel worstjes!! Zelfs m'n teenslippers zitten strak..quote:Op zondag 19 juni 2005 20:16 schreef Snowwww het volgende:
Jonnetje, waar je de energie vandaan haalt?!! Petje af hoorIk ben blij dat het kamertje hier af is... Alleen nog het beddegoed en de hydrofieldingen strijken en dan zijn we daar helemaal klaar. Dan wil ik alleen nog maar onze eigen kledingkast en de kast in de badkamer uitmesten, kan de kraamverzorgster tenminste alles vinden
![]()
Verder alles goed hier.. Iedereen reuze bedankt voor de geruststellende woorden met betrekking tot de grootte van de baby. 't Zat me toch een beetje dwars.
Het weekend eigenlijk prima doorgekomen, zag er erg tegenop, tegen die warmte. Maar we hebben sinds kort een dakterras en lekker nieuwe tuinmeubelen en een parasol, dus hopla, jurkje of bikini aan en lekker onder de parasol met mijn voeten in een teiltje met water. Mijn voeten hebben het eigenlijk het zwaarst te verduren, ben al 2 dagen mijn enkels kwijt... Vocht vasthouden is niet leuk![]()
Ik krijg trouwens sinds 2 dagen af en toe steken in/rond mijn lies... Nu was de baby donderdag nog niet ingedaald, zouden die steken iets met het indalen te maken kunnen hebben??
*meld*quote:Op maandag 20 juni 2005 09:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Jon
Gebeurterietsgebeurterietsgebeurteriets????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |