abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28023056
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 17:10 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Randa, over het naar buiten brengen van je zwangerschap : vertel ze gewoon dat je helemaal niets gemerkt heb van je zwangerschap, en dat je gewoon nog ongesteld bent geworden!
Lijkt mij geen goede manier hoor om het te brengen. Ik heb het wel bij het CWI gevraagd maar daar zeggen ze heel gemakkelijk dat je het nog niet hoeft te vertellen. Ik zie wel.
pi_28023145
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 17:17 schreef Randa_v het volgende:
Met ijs let ik op waar ik hem eet. Op een plaats waar ik al vaker ijs het gegeten kan het echt wel om ijs te eten hoor.

Als het echt niet gaat is parcetamol het beste wat je kunt nemen.
Hoe bedoel je dat?
pi_28023898
Je moet opletten met ijs dat is zo. Maar bij de mcdonalds of bij mijn ijsboer op de hoek vertrouw ik het wel. Het is een schone winkel, gebruiken verse producten etc. Bij een luguber marktkraampje zou ik bijvoorbeeld uitkijken ivm de kans op bacterien in de ijs.
  † In Memoriam † vrijdag 17 juni 2005 @ 17:54:37 #104
43556 miss_dynastie
pi_28023934
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 17:10 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Randa, over het naar buiten brengen van je zwangerschap : vertel ze gewoon dat je helemaal niets gemerkt heb van je zwangerschap, en dat je gewoon nog ongesteld bent geworden!

Je hebt helemaal nog geen meldingsplicht qua zwangerschap hoor, dus liegen hoeft niet.
pi_28024905
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 17:54 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je hebt helemaal nog geen meldingsplicht qua zwangerschap hoor, dus liegen hoeft niet.
Ja dat klopt, en ze mogen er toch ook niet eens naar vragen?!
Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat je het wel moet zeggen. Ik denk niet dat je nieuwe baas er blij mee is als je hem meteen in de eerste week verteld dat je zwanger bent. Lijkt me niet goed voor de onderlinge verstandhouding.
pi_28025523
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 17:53 schreef Randa_v het volgende:
Je moet opletten met ijs dat is zo. Maar bij de mcdonalds of bij mijn ijsboer op de hoek vertrouw ik het wel. Het is een schone winkel, gebruiken verse producten etc. Bij een luguber marktkraampje zou ik bijvoorbeeld uitkijken ivm de kans op bacterien in de ijs.
Aha. Ik snap het.

Ik dacht dat er misschien rauwe melk of rauw ei in kon zitten. Ik heb er ook geen verstand van hoor.

En verder ben ik vandaag met mijn ouders de stad in geweest. En ben lekker verwend! Ik heb een heerlijke wafel met vruchten en slagroom gehad!
Verder heb ik een groene korte broek, geel en zalm(ofzo) kleurige hemdjes gekregen bij Prenatal. En 1 gewoon blauw t-shirt en 1 gerimpelde blauwe en nog een cremekleurig soort bloesje met korte mouwen. En ook nog een kleine verstuiver met een lekker geurtje. Estee Lauder Pleasures. Een gezellige, geslaagde dag dus!

Morgen gaan we naar de tt-kermis. Ff kijken welke attracties er zijn en sfeertje proeven. Waarschijnlijk blijven we niet lang, aangezien het warm wordt. Vandaar ook mijn ijsvraag.
pi_28025895
Wat een verwennerij zeg

Gisteren hebben Nicole en ik ook nog ff naar positiekleding gekeken, maar ze is niet geslaagd. Had ze een mooie positie rok gepast,maar ze vond hem niet mooi, ze is geen rokdrager zegt ze. En het stond haar zo leuk
  † In Memoriam † vrijdag 17 juni 2005 @ 19:10:26 #108
43556 miss_dynastie
pi_28025973
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 18:32 schreef Zabb het volgende:
Lijkt me niet goed voor de onderlinge verstandhouding.
Inderdaad, net als liegen, het lijkt me dom om zoiets te doen
Bovendien zijn er nog genoeg andere 'ontslagmomenten': als de proeftijd voorbij is, of als je het zo lang hebt kunnen stilhouden, als je contract afloopt.
pi_28027668
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 19:07 schreef Ke2v2in het volgende:
En het stond haar zo leuk
Niet
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 17 juni 2005 @ 21:14:08 #110
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_28029436
quote:
Op vrijdag 17 juni 2005 18:32 schreef Zabb het volgende:

Ja dat klopt, en ze mogen er toch ook niet eens naar vragen?!
Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat je het wel moet zeggen. Ik denk niet dat je nieuwe baas er blij mee is als je hem meteen in de eerste week verteld dat je zwanger bent. Lijkt me niet goed voor de onderlinge verstandhouding.
Ik heb dit dus een paar weken geleden ook gehad.
Mijn afdeling wordt verplaatst van Rotterdam naar Den Haag, dat betekent dat ik bijna 4 uur op een dag moet gaan reizen om heen en weer van mijn werk te komen. Leve het openbaar vervoer!!
Ben op zoek gegaan naar een andere functie binnen mijn bedrijf en ik zou eventueel full time kunnen beginnen op een andere divisie met maar 1 uur reistijd op een dag. Maar ik wil (nu) persé niet full time werken. Tijdens de onderhandelingen en kwam ik erachter dat ik zwanger was. Die onderhandeling duurden maar voort ( part time kon echt niet) tot ik vond dat ik het niet meer stil kon houden. Ik bedoel, wat voor ´n verstandhouding krijg je met je toekomstige leidinggevend als je na al dat moeilijke gedoe komt met ow ja, trouwens, ik ben zwanger en over 5 maanden ga ik er 4 maanden tussenuit en wil ik helemaal niet meer fulltime werken...
Heb besloten om de boel af te blazen, maar sta wel in de boeken voor een evt. part time functie in de toekomst. Ondertussen moet ik dus wel vanaf 1 juli naar Den Haag voor mijn werk
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  † In Memoriam † zaterdag 18 juni 2005 @ 08:53:00 #111
81992 Githa
pi_28038043
Vandaag is DE dag Jonnetje en als ik de weersvoorspelling zo bekijk lijkt het me helemaal niet verkeerd om gupje toch maar vandaag te laten komen

Hoe gaat het ? ....
pi_28038461
Yeah!
De uitgerekende dag!

Maar geen Guppie...
W ~ H ~ T
pi_28038470
Hahahahahaha Jonnetje dat je nog zo enthousiast kan doen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 18 juni 2005 @ 10:01:32 #114
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_28038703
Jonnetje, het is gewoon veel te warm om te bevallen! Dus daarom heeft guppie gewoon geen zin. Die heeft liever dat z'n moeder met haar zere hoefjes in een bak met water onder een parasolletje in de tuin gaat zitten relaxen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_28038731
Jaa, 18 juni Jonnetje
  zaterdag 18 juni 2005 @ 10:16:41 #116
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_28038885
Jonnetje, vandaag is DE dag!
Laat Guppie maar komen!!!!!!!
pi_28038905
quote:
Op zaterdag 18 juni 2005 09:45 schreef jessie het volgende:
Hahahahahaha Jonnetje dat je nog zo enthousiast kan doen
Ow jawel hoor!

Komt waarschijnlijk ook omdat ik het bij Wilyan een stuk zwaarder had en het nu dus aanvoelt als een eitje.. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Oké Gup mag er nu toch écht wel uitkomen want we worden nu wel retenieuwsgierig.

Michiel roept bij elk krampje of beetje harde schop waar ik "Oef" ofzo op zeg al:
"Ja?!?! Een Wee?!?! "

Soms word ik wel moe van 'm hoor..
W ~ H ~ T
  zaterdag 18 juni 2005 @ 19:25:05 #118
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28048760
Ik heb een leuke leestip voor de vaders:

Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt!
Auteur: Kluun
ISBN: 90-5759-386-6

Ik lach me echt helemaal suf om de beschrijvingen van hormonen, tepelhoedjes, sex tijdens de zwangerschap 'hier hebben ze de Aangespoelde-Walvis-positie voor uitgevonden', Daphne Dekkers en tangbevallingen.

Erg leuk leesvoer... alleen niet voor de nog twijfelende man.
  zondag 19 juni 2005 @ 09:53:59 #119
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_28058105
Ik ben vandaag in de tuin te vinden, heeeeeeeeeeerlijk weer dit!! Jonnetje wat denkt gupje ervan vandaag? Of is het nu net weer even te warm voor jou? Geniet van het zalige weer vandaag allemaal!!

Ow en BE dat boek lijkt me wel wat!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_28058146
*meld*

Wij gaan vandaag weer even verder met de babykamer. Gister is het laatste stukje voorzien van gipsplaat, zijn de oneffenheden weg gegipst en zijn er wat plintjes langs het plafond gezet.
En vandaag kan het plafond gesausd en de glasvezelbehang er tegen aan..
(en misschien kan er dan zelfs al wel een stuk met een kleurtje gesausd worden )
W ~ H ~ T
  † In Memoriam † zondag 19 juni 2005 @ 10:02:31 #121
43556 miss_dynastie
pi_28058189
Tja, vind je het gek dat guppie nog ff wacht Die wil gewoon een af kamertje joh
pi_28058250
Wij zitten hier vandaag dus de hele dag binnen.. (net als gister) Hier is het binnen koeler dan buiten dus voor mij prima uit te houden.
Vandaag wel lekker Festini waterijsjes eten!

En Gupje?....
Die vind volgens mij alles wel best ofzo, die heeft nog niet echt zin om naar buiten te komen.
Wat ons betreft mag het nu. Geen speciale 'liever niet'-dagen meer verder.

Dussss... Koooooooom maar, kom maar, kom maar, kom maarrrrrr.........

(Trouwens, Wilyan is volgens de gyn en vk 2 dagen, en volgens onze berekeningen 4 dagen na de uitgerekende datum geboren. Misschien wil Gupje zijn/haar grote broer nadoen of overbluffen?)
W ~ H ~ T
pi_28058287
quote:
Op zondag 19 juni 2005 10:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Tja, vind je het gek dat guppie nog ff wacht Die wil gewoon een af kamertje joh
Vandaar dat getrap gister als ik boven was..
Gup probeerde ons gewoon een schop te geven dat we op moesten schieten!

(Gup heeft niks te zeuren, ledikantje en commode staan eerst bij ons op de kamer.. )
W ~ H ~ T
  zondag 19 juni 2005 @ 10:59:28 #124
105888 renzell
pi_28059011
Jonnetje; succes!!!! Hopelijk heeft Gupje d'r ook zin in vandaag!
  zondag 19 juni 2005 @ 11:31:55 #125
105850 Fuente
mamamuts
pi_28059665
Jonnetje! Ik duim voor een gup vandaag hoor!

Hier alles ok, gister m'n verjaardag gevierd, was echt ontzettend druk maar heel gezellig. Zelfs met de warmte was het wel enigzins te doen. Vandaag hebben we verjaardag van m'n schoonvader, maar of ik er lang blijf? Ik denk het niet, het wordt wel heel erg heet..
Nu eerst maar eens lekker rustig aandoen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_28060071
En tegenslag op de babykamer...
We hadden één muur waar geen gipsplaat tegen aan hoefde. We wouden daar gewoon over het oude behang heen behangen. Nou zit dat oude behang op bepaalde plaatsen gewoon los tegen de muur, het moet er dus alsnog af..

Guppie laat vandaag wel goed weten dat hij/zij aanwezig is. Gupje beweegt namelijk alle kanten op!
Maar in plaats dat hij/zij er nou eens uitkomt...
W ~ H ~ T
pi_28061475
Sterkte Jon,ga lekker in de schaduw met je voeten in een teiltje zitten.......lekker........
Groetjes,Minoes
pi_28062344
Jonnetje word je daar niet kriegel van dat je zo laat ben met t kamertje. Kindje zal er neit minder om slapen enzo. En met de 2e was ik ook niet zo vlot met alles als met de 1e. Maar ik voelde me wel opgelucht en lekkerder toen alles klaar was.
Tis best een lekker weertje om te bevallen nu voor je
Doe rustig aan met dit weer, hoe je koel, en spaar je krachten meid
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_28063638
Nee, valt wel mee.
Eerst wel, vond ik het maar helemaal niks dat de babykamer er niet uitzag.
Maar nu we zien hoe snel het kan/gaat..

In twee avonden zaten de gipsplaten er wel in. De muur is nu schoon genoeg (Michiel is nu even alle afgehaalde behang aan het op ruimen) en nu kunnen we behangen. Daarna hoeft er alleen nog gesausd/t/dt(?) te worden en dan... Klaar!
W ~ H ~ T
  zondag 19 juni 2005 @ 17:46:52 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_28066739
Welja joh, nog 'even' behangen...

Ach, wie weet is het de perfecte opwekker.
  zondag 19 juni 2005 @ 20:16:48 #131
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_28069991
Jonnetje, waar je de energie vandaan haalt?!! Petje af hoor Ik ben blij dat het kamertje hier af is... Alleen nog het beddegoed en de hydrofieldingen strijken en dan zijn we daar helemaal klaar. Dan wil ik alleen nog maar onze eigen kledingkast en de kast in de badkamer uitmesten, kan de kraamverzorgster tenminste alles vinden

Verder alles goed hier.. Iedereen reuze bedankt voor de geruststellende woorden met betrekking tot de grootte van de baby. 't Zat me toch een beetje dwars.
Het weekend eigenlijk prima doorgekomen, zag er erg tegenop, tegen die warmte. Maar we hebben sinds kort een dakterras en lekker nieuwe tuinmeubelen en een parasol, dus hopla, jurkje of bikini aan en lekker onder de parasol met mijn voeten in een teiltje met water. Mijn voeten hebben het eigenlijk het zwaarst te verduren, ben al 2 dagen mijn enkels kwijt... Vocht vasthouden is niet leuk

Ik krijg trouwens sinds 2 dagen af en toe steken in/rond mijn lies... Nu was de baby donderdag nog niet ingedaald, zouden die steken iets met het indalen te maken kunnen hebben??
pi_28070054
alle dames heel veel sterkte gewenst met deze hitte!
  † In Memoriam † zondag 19 juni 2005 @ 20:26:45 #133
81992 Githa
pi_28070347
Snowwww, dikke kans dat die steken idd van het indalen zijn gaat de goede kant op

enne zo'n dakterras klinkt lekker hoor ....
  zondag 19 juni 2005 @ 21:23:31 #134
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_28072174
quote:
Op zondag 19 juni 2005 20:16 schreef Snowwww het volgende:
Jonnetje, waar je de energie vandaan haalt?!! Petje af hoor Ik ben blij dat het kamertje hier af is... Alleen nog het beddegoed en de hydrofieldingen strijken en dan zijn we daar helemaal klaar. Dan wil ik alleen nog maar onze eigen kledingkast en de kast in de badkamer uitmesten, kan de kraamverzorgster tenminste alles vinden
Zou ze niet strijken Snoww ongestreken nemen ze meer vocht op.
Veel drinken en komkommer eten

Gupje van Jonnetje kom je gauw buiten kijken en niet naar links of naar rechts zwengelen maar gewoon via de schaamdeur, de kop ertussen en floep dan zie je het licht
pi_28075500
quote:
Op zondag 19 juni 2005 17:46 schreef Brighteyes het volgende:
Welja joh, nog 'even' behangen...

Ach, wie weet is het de perfecte opwekker.
Het heeft (tot nu toe) niet geholpen..
Maar we zijn dan ook nog niet helemaal klaar met behangen..
quote:
Op zondag 19 juni 2005 21:23 schreef Rottdog het volgende:

Gupje van Jonnetje kom je gauw buiten kijken en niet naar links of naar rechts zwengelen maar gewoon via de schaamdeur, de kop ertussen en floep dan zie je het licht

.
.
.

We hadden het er hier net over....
Volgens ons gaat Guppie er gewoon helemáál niet meer uitkomen...
W ~ H ~ T
  zondag 19 juni 2005 @ 22:57:22 #136
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_28075629
misschien vind hij het wel te warm buiten....... Jonnetje s6 nog even
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zondag 19 juni 2005 @ 22:58:40 #137
102760 Igraine
Headache
pi_28075666
quote:
Op zondag 19 juni 2005 20:16 schreef Snowwww het volgende:

Verder alles goed hier.. Iedereen reuze bedankt voor de geruststellende woorden met betrekking tot de grootte van de baby. 't Zat me toch een beetje dwars.
Het weekend eigenlijk prima doorgekomen, zag er erg tegenop, tegen die warmte. Maar we hebben sinds kort een dakterras en lekker nieuwe tuinmeubelen en een parasol, dus hopla, jurkje of bikini aan en lekker onder de parasol met mijn voeten in een teiltje met water. Mijn voeten hebben het eigenlijk het zwaarst te verduren, ben al 2 dagen mijn enkels kwijt... Vocht vasthouden is niet leuk

Ik krijg trouwens sinds 2 dagen af en toe steken in/rond mijn lies... Nu was de baby donderdag nog niet ingedaald, zouden die steken iets met het indalen te maken kunnen hebben??
Lekker het dat vocht vasthouden, mijn tenen lijken wel worstjes!! Zelfs m'n teenslippers zitten strak..

Die pijn in de lies heb ik ook sinds een week of 2 a 3, beebje is bij mij wel ingedaald zei de verloskundige vorige week en ze zei ook dat die pijn daarmee te maken heeft. Dus dat kan heel goed..
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_28080504
Jonnetje ik wilde je even sterkte wensen, en de andere zwangere dames (Snow, Igraine) die het zwaar hebben zo op het laatst ook. Lekker rustig aandoen en met de voetjes in een teiltje water ! Volgende zomer zitten jullie lekker buiten met jullie dreumessen in de tuin
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2005 @ 09:18:17 #139
43556 miss_dynastie
pi_28080789
Jon
Gebeurterietsgebeurterietsgebeurteriets????
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2005 @ 09:44:20 #140
81992 Githa
pi_28081266
Nou alle zwangere dames...ik leef met jullie mee hoor wat een hitte
pi_28081583
Op radio 3fm riepen ze ook al, "je zou maar met dit weer moet bevallen", een collega was daar gisteren bevallen zo te horen.
Succes dames.

Ik begin me steeds bewuster te worden van mijn buik en dat er iets inzit. Raar hoor. Mijn buik voelt natuurlijk ook veel harder aan dan toen het nog maar vet was.
pi_28081631
quote:
Op maandag 20 juni 2005 09:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Jon
Gebeurterietsgebeurterietsgebeurteriets????
*meld*

Nope, nog steeds niks..

.
.
.

Michiel was vanmorgen helemaal sip.. Die had zó gehoopt dat ie met die hitte niet hoefde te werken...
W ~ H ~ T
  maandag 20 juni 2005 @ 10:06:15 #143
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_28081703
Hoe voel je je met deze warmte Jonnetje? Vind je het een beetje uit te houden? Ga je vandaag nog behangen?
Ik ga pas leven bij 25 graden of warmer dus ik vind dit helemaal top, baal ervan dat ik straks moet gaan werken want daar staat de airco zo vreselijk koud!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 20 juni 2005 @ 10:30:42 #144
34891 melonovy
La Kutschie
pi_28082205
Jonnetje, pfff, ik sta dr van te kijken hoe je je er door heen slaat, met dit weer hoogzwanger en nog klussenin de babykamer, hoe krijg je het voor elkaar mens?
Sterkte!
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 20 juni 2005 @ 10:31:49 #145
105888 renzell
pi_28082235
Sterkte Jonnetje! Probeer inderdaad je krachten een beetje te sparen voor de bevalling straks.
pi_28082282
arme jullie
Ik kreeg vandaag ineens een flashback, ik ben 2 zomers achter elkaar hoogzwanger geweest en bevallen joh ...

maar het is (zeker s'avonds) geen pretje! voor jullie allen!
pi_28082440
Ik heb alles eigenlijk potdicht..
Zo blijft het hier in huis namelijk nog een beetje koel.

En vandaag ga ik dus lekker niks uitvreten..
Lekker wat puteren, bank hangen en/of een DVD'tje kijken...
W ~ H ~ T
pi_28083381
Sterkte met de hitte dames!!
Jonnetje hier ook alles dicht hoor. En idd een bakkie water doet af en toe wonderen wel doen als Wilyan op bed ligt anders heb je water ballet
pi_28083425
Ik sluit me er ook bij aan: sterkte met dit weer, (hoog)zwangeren!
Evt de tummytub vullen met koud water en er met je voeten in gaan zitten?
pi_28083712
Wilyan is nog steeds uit logeren..
W ~ H ~ T
pi_28083936
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:25 schreef Jonnetje het volgende:
Wilyan is nog steeds uit logeren..
Oeps dat was ik vergeten
Misschien voor jou juist wel beter met deze hitte!!
Rustig aan doen en probeer wat uit te rusten zover dat kan in deze hitte!
pi_28083996
Ik kan me voorstellen dat je hem mist. Wanneer komt hij weer thuis?
  maandag 20 juni 2005 @ 11:42:56 #153
34891 melonovy
La Kutschie
pi_28084253
quote:
Op maandag 20 juni 2005 10:40 schreef Jonnetje het volgende:
Ik heb alles eigenlijk potdicht..
ja dat blijkt
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_28084614
Geeft toch niks joh..

Maar idd ik begin me op het moment best wel sponzig te voelen. (qua vocht vast houden dan he?) En ik ben blij dat alles nu dicht zit hier, dat was met Wilyan niet gelukt. Ik mis 'm alleen wel verschrikkelijk....
(en ik niet alleen.. pappa belt ook elke dag even, maar zoonlief wil nooit aan de foon komen)

Hij zou vanavond terug komen..
Maar we denken dat hij nog maar even bij opa en oma moet blijven..
We vinden allemaal de kans te groot dat als hij hier vanavond weer thuis is, dat ik ga bevallen en ze 'm vanacht weer kunnen halen. En aangezien ze toch al zo'n uurtje moeten rijden...
Dan is even wachten tot Gupje zich ein-duh-luk aandient misschien toch beter.

We kijken het iig nog even een paar dagen aan en dan kijken we weer verder. Want Michiel heeft er ook erg veel moeite mee dat hij al zo lang weg is.
W ~ H ~ T
pi_28084638
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:42 schreef melonovy het volgende:

--------------------------------------------------------------------------------------------------
[Op maandag 20 juni 2005 10:40 schreef Jonnetje het volgende:]
[Ik heb alles eigenlijk potdicht.. ]
---------------------------------------------------------------------------------------------------

ja dat blijkt
*Proest*

Sjips... zal dát het dan wezen...

[ Bericht 29% gewijzigd door Jonnetje op 20-06-2005 12:26:18 ]
W ~ H ~ T
pi_28087687
quote:
Op maandag 20 juni 2005 11:56 schreef Jonnetje het volgende:
Geeft toch niks joh..

Maar idd ik begin me op het moment best wel sponzig te voelen. (qua vocht vast houden dan he?) En ik ben blij dat alles nu dicht zit hier, dat was met Wilyan niet gelukt. Ik mis 'm alleen wel verschrikkelijk....
(en ik niet alleen.. pappa belt ook elke dag even, maar zoonlief wil nooit aan de foon komen)

Hij zou vanavond terug komen..
Maar we denken dat hij nog maar even bij opa en oma moet blijven..
We vinden allemaal de kans te groot dat als hij hier vanavond weer thuis is, dat ik ga bevallen en ze 'm vanacht weer kunnen halen. En aangezien ze toch al zo'n uurtje moeten rijden...
Dan is even wachten tot Gupje zich ein-duh-luk aandient misschien toch beter.

We kijken het iig nog even een paar dagen aan en dan kijken we weer verder. Want Michiel heeft er ook erg veel moeite mee dat hij al zo lang weg is.
En een uurtje rijden met deze hitte is ook niet fijn
Ik ga duimen dat je straks natte voeten hebt en dan bedoel ik niet door met je voeten in een teiltje te zitten
pi_28088244
jonnetje good luck
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_28091390
hoeveel dagen ben je nu over de 40 weken jonnetje? vervelend dat wachten he. lijkt me ook best moeilijk om wilyan nu te moeten missen. hopelijk lukt het je wel om desondanks van de rust te genieten, zometeen is 't een hele tijd gedaan met de rust...! en guppie, ik zou nog maar even blijven zitten tot die erge hitte voorbij is hoor.
  maandag 20 juni 2005 @ 16:38:28 #159
105850 Fuente
mamamuts
pi_28093353
Even een vraagje tussendoor. Ik heb sids een paar dagen heel erg last van slijmverlies, soms met krampen erbij. Het is echt alleen maar doorzichtig/wit slijm. Kan dit kwaad? Ik ben eigenlijk totaal vergeten te vragen aan de vk hoe of wat
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 20 juni 2005 @ 17:14:01 #160
24361 Neva
Mania lovin'
pi_28094472
quote:
Op maandag 20 juni 2005 16:38 schreef Fuente het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb sids een paar dagen heel erg last van slijmverlies, soms met krampen erbij. Het is echt alleen maar doorzichtig/wit slijm. Kan dit kwaad? Ik ben eigenlijk totaal vergeten te vragen aan de vk hoe of wat
Kan het niet zijn dat je door die hitte nu wat last hebt van witvloed en als je het niet vertrouwd gewoon ff je vlos bellen
Hou je het een beetje uit met die hitte en dikke buik? nou ben ik nog maar 13 weekjes maar mèn ik vind dit echt niet leuk meer..
Heb het hele weekend de godganse dag door lopen spugen
pi_28094579
Ik haat warm weer echt
Heb zo giga veel last van mijn hooikoorst enzo. Heb vanmorgen die kleine zelfs ff vervloekt hierzo
Liefde
  maandag 20 juni 2005 @ 17:19:05 #162
24361 Neva
Mania lovin'
pi_28094636
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:17 schreef MeNicole het volgende:
Ik haat warm weer echt
Heb zo giga veel last van mijn hooikoorst enzo. Heb vanmorgen die kleine zelfs ff vervloekt hierzo
ik denk dat hier ons beebje mij vervloekt record aan geen eten binnen houden nu 9 dagen niks binnen gehouden
pi_28094725
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:19 schreef Neva het volgende:

[..]

ik denk dat hier ons beebje mij vervloekt record aan geen eten binnen houden nu 9 dagen niks binnen gehouden
Ja zo kan het natuurlijk ook. Maar heb me wel voorgenomen dat als we ooi in 2de willen dat die in september gemaakt gaat worden
Liefde
  maandag 20 juni 2005 @ 17:26:55 #164
24361 Neva
Mania lovin'
pi_28094819
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:22 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ja zo kan het natuurlijk ook. Maar heb me wel voorgenomen dat als we ooi in 2de willen dat die in september gemaakt gaat worden
wat als het nou in mei mei en juni laatste loodjes met zulks weer slecht plan je kan beter in juni dan
pi_28094909
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:26 schreef Neva het volgende:

[..]

wat als het nou in mei mei en juni laatste loodjes met zulks weer slecht plan je kan beter in juni dan
Nee ivm mijn hooikoorts is het wel beter. Dan in mei geboren en kan ik gewoon mijn plillen nemen.
Maar ik kan hier ook nix binnen houden. Zodra ik iets eet krijg ik echt maagkrmap
Misschien heeft ie me gehoord vanmorgen
Neva jij misschien msn?
Liefde
  maandag 20 juni 2005 @ 17:35:39 #166
24361 Neva
Mania lovin'
pi_28095042
dan is juni toch beter volgens mij kun je in overleg wel bepaalde medicatie gebruiken tegen hooikoorts.. ik heb nl zelf ook hooi koorts en krijg een neus inhaler.. die geen schade kan voor beebje

[ Bericht 8% gewijzigd door Neva op 20-06-2005 17:40:44 ]
  maandag 20 juni 2005 @ 18:07:11 #167
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_28095867
Fuente kan volgens mij geen kwaad, ik heb heel de zwangerschap slijmverlies gehad, wit en ook doorzichtig, werd er aardig gek van toendertijd.
wat het psies is kan ik eigenlijk niet vertellen, misschien beetje met indalen te maken??
pi_28095904
probeer eens wat vanillevla, klinkt ranzig maar lekker gekoeld was dat op een bepaald moment het enge wat ik wel kon binnen houden! succes en sterkte!!
  maandag 20 juni 2005 @ 18:23:39 #169
24361 Neva
Mania lovin'
pi_28096230
quote:
Op maandag 20 juni 2005 18:09 schreef Logician het volgende:
probeer eens wat vanillevla, klinkt ranzig maar lekker gekoeld was dat op een bepaald moment het enge wat ik wel kon binnen houden! succes en sterkte!!
dank voor de tip maar zelfs water blijft niet binnen.. van alles al geprobeerd.. blijf ik me morgen zo voelen als de afgelopen 3 dagen bel ik de vlos begin aardig duizelingen te krijgen.. en hielden die een paar dagen aan moest ik bellen.. dus we zien wel
pi_28097387
Ik heb ook veel minder trek met dt weer. Moet mezelf dwingen om wat te eten. Van mij mag het wel wat koeler worden!
  maandag 20 juni 2005 @ 19:09:25 #171
24361 Neva
Mania lovin'
pi_28097547
Hbe net van mijn broer en schoonzus allemaal leuke spulletjes gekregen. Een badje plus standaard waar je de kleine op kunt leggen, een aankleedkussen, slabbertje, hydrofielluiers en washandjes.
En zo krijg ik mijn spullen wel bij elkaar
Liefde
pi_28101149
ik kom ook weer ff gluren... het is hier niet te harden in huis, tis nu nog 29 graden. We hebben 3 ventilatoren aan maar dat heeft niet veel resultaat. De slaapkamer is gelukkig wel wat koeler als gister want ik heb al 2 nachten bijna niet geslapen. Van mij mag het wel wat minder.

Gister maar even wezen shoppen, pas mijn eigen korte broeken niet meer en om nou steeds die van Michel aan te doen... Ik heb 5 broeken gekocht en 3 shirtjes. Allemaal bij de H&M.. ik ben tevreden...

Ik ga nog ff op de bank hangen en misschien nog even op het balkon aan de achterkant zitten want daar ishet wel zalig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_28102046
Fuentem volgens mij is het niks bijzonders hoor dat slijmverlies..Ik heb het al heel m'n zwangerschap met vlagen. Ranzig praatje, maar 't lijkt een soort snot zeg maar...

Eten heb ik ook niet echt trek in zo, ik heb al 4 dagen sla gegeten geloof ik...Vandaag heb ik 3/4 watermeloen en 1/2 galiameloen naar binnen gewerkt, 2 cornetto's 4 beschuitjes en dan nog wat avondeten...hmmm best veel eigenlijk haha
  maandag 20 juni 2005 @ 22:21:06 #175
105888 renzell
pi_28103073
Oeh Neva, wat naar zeg! Ik hoop echt voor je dat die gruwelijke misselijkheid snel overgaat!
pi_28103091
Het is officieel.....

* Jonnetje heeft vanaf vandaag een paar lichaamsdelen minder... *
Mijn enkels zijn in één dag compleet verdwenen!
W ~ H ~ T
  maandag 20 juni 2005 @ 22:24:33 #177
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28103177
quote:
Op maandag 20 juni 2005 17:14 schreef Neva het volgende:
nou ben ik nog maar 13 weekjes maar mèn ik vind dit echt niet leuk meer..
Heb het hele weekend de godganse dag door lopen spugen
Neva, dat heb ik ook gehad bij Noa... kun je wel wat water binnenhouden? Ik lag toen ik zwanger was van Noa zowat de hele dag op bed/de bank en als ik naar de wc moest 's ochtends moest ik weer gelijk spugen omdat het overal zo vies rook in huis (tja, niet echt natuurlijk, maar voor mij wel, ik rook álles)...

Hopelijk is het gauw over voor jou, ik weet hoe verschrikkelijk het is zeker met de hitte, heel veel sterkte!!!

Edit : ik lees net dat je water ook amper binnenhoud... kun je eventueel thee drinken? Lauwe thee? Thee met honing? Wat gek genoeg kán helpen (hoewel je dat niet moet doen als je ervan zou walgen) is koffie drinken, dat heeft mij deze zwangerschap best wel geholpen.
Wat je 's ochtends kunt proberen is Fruitontbijt (van Hero o.i.d.) of een fruitshake/smoothie. Dat was bij mij het enige wat ik kon binnenhouden. Wel afwisselen, anders word je daar ook misselijk van op den duur.

Oh... nóg wat... (hopelijk vind je me niet bemoeierig, maak me een beetje zorgen om je)
Niet te lang wachten met tegen de verloskundige/huisarts zeggen dat je niets binnenhoudt, uitdroging gaat écht sneller dan je denkt. Ik heb al een aantal vrouwen gesproken die waren uitgedroogd tijdens die periode van erge misselijkheid.
Dus alsjeblieft, wacht niet te lang!!! Het is niet overdreven om aan de bel te trekken, je hebt er alle recht toe. Zeker met deze hitte moet je voorzichtig zijn met jezelf!!
  maandag 20 juni 2005 @ 22:30:24 #178
45621 Suzanna
Mama van...
pi_28103363
quote:
Op maandag 20 juni 2005 22:21 schreef Jonnetje het volgende:
Het is officieel.....

* Jonnetje heeft vanaf vandaag een paar lichaamsdelen minder... *
Mijn enkels zijn in één dag compleet verdwenen!
Ach Jonnetje... wat een naar iets is dat, vocht vasthouden. Sterkte ermee!!!!!
pi_28103557
quote:
Op maandag 20 juni 2005 22:24 schreef Suzanna het volgende:

[..]

Neva, dat heb ik ook gehad bij Noa... kun je wel wat water binnenhouden? Ik lag toen ik zwanger was van Noa zowat de hele dag op bed/de bank en als ik naar de wc moest 's ochtends moest ik weer gelijk spugen omdat het overal zo vies rook in huis (tja, niet echt natuurlijk, maar voor mij wel, ik rook álles)...

Hopelijk is het gauw over voor jou, ik weet hoe verschrikkelijk het is zeker met de hitte, heel veel sterkte!!!

Edit : ik lees net dat je water ook amper binnenhoud... kun je eventueel thee drinken? Lauwe thee? Thee met honing? Wat gek genoeg kán helpen (hoewel je dat niet moet doen als je ervan zou walgen) is koffie drinken, dat heeft mij deze zwangerschap best wel geholpen.
Wat je 's ochtends kunt proberen is Fruitontbijt (van Hero o.i.d.) of een fruitshake/smoothie. Dat was bij mij het enige wat ik kon binnenhouden. Wel afwisselen, anders word je daar ook misselijk van op den duur.

Oh... nóg wat... (hopelijk vind je me niet bemoeierig, maak me een beetje zorgen om je)
Niet te lang wachten met tegen de verloskundige/huisarts zeggen dat je niets binnenhoudt, uitdroging gaat écht sneller dan je denkt. Ik heb al een aantal vrouwen gesproken die waren uitgedroogd tijdens die periode van erge misselijkheid.
Dus alsjeblieft, wacht niet te lang!!! Het is niet overdreven om aan de bel te trekken, je hebt er alle recht toe. Zeker met deze hitte moet je voorzichtig zijn met jezelf!!
Is het helemaal met Suzanna eensch...
Pas alsjeblieft goed op jezelf. Ik vind het soms gewoon eng om te horen hoe weinig je binnen kunt houden. Beter om even aan de bel te trekken dan dat je naar het ZH moet i.v.m. uitdroging...
W ~ H ~ T
  maandag 20 juni 2005 @ 23:13:15 #180
24361 Neva
Mania lovin'
pi_28104740
Thanx ik blijf maar stug beetjes eten en drinken doe ik voor 20 binnen nu en 3 weken zal het toch wle ene keer overgaan maar zal morgen zeker even bellen.. maar voel me dan zo een zeur want iedereen heb last van de hitte.. maar zal braaf me best doen ...
Jonnetje respect voor jou...
pi_28105074
Neva, toen ik er zo'n last van had, en zelfs geen water binnen kon houden, raadde de dokter me aan om water, thee en bouillon met een lepel te drinken. Dus geen slokjes nemen maar naar binnen lepelen. 'T werkte wel, t bleef in ieder geval binnen...
  maandag 20 juni 2005 @ 23:28:02 #182
24361 Neva
Mania lovin'
pi_28105148
quote:
Op maandag 20 juni 2005 23:25 schreef Igraine het volgende:
Neva, toen ik er zo'n last van had, en zelfs geen water binnen kon houden, raadde de dokter me aan om water, thee en bouillon met een lepel te drinken. Dus geen slokjes nemen maar naar binnen lepelen. 'T werkte wel, t bleef in ieder geval binnen...
Hmm die kon ik nog niet
dat gaan we eens mooi proberen
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2005 @ 23:30:11 #183
81992 Githa
pi_28105199
Nou hier ook niet hoor , alle tips hebben geen enkele nut gehad en ineens was het praktisch over

Ik heb de gehele zwangerschap misselijkheid wel als zwakke punt gehad en de laatste weken kwam dit ook weer in alle hevigheid terug maar de 5e, 6e, 7e en 8 e maand zijn redelijk goed gegaan qua misselijkheid dussuh neva, der is hoop
pi_28105210
quote:
Op maandag 20 juni 2005 23:28 schreef Neva het volgende:

Hmm die kon ik nog niet [afbeelding]
dat gaan we eens mooi proberen
Kwaad kan 't in ieder geval niet...
Wel langzaam naar binnen lepelen he, niet gelijk een hele beker achter elkaar, en water niet te koud...

Heb je ook emasefene gekregen?

Ik heb er na de 3e/4e maand weinig last meer van gehad...Alleen wel een constant gevoel van maagzuur..Maar niet meer spugen in ieder geval..
  maandag 20 juni 2005 @ 23:30:50 #185
62233 Jelief
ikke lief!
pi_28105224
* Jelief meldt: pokke warmte!
buiten dat ik niet goed functioneer met die warmte heb ik ook nog een ontsteking in mijn luchtwegen, dus veel hoesten (benen bij elkaar!) en benauwd. Heb nu wel een inhalator gekregen en die lijkt wel iets te helpen. Ook hier dikke enkels gesignaleerd!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2005 @ 23:32:27 #186
81992 Githa
pi_28105267
jelief

* Githa is stiekem blij dat ze in februari mocht bevallen
  maandag 20 juni 2005 @ 23:59:22 #187
24361 Neva
Mania lovin'
pi_28105906
jelief

en igraine jups heb emasefene gekregen maar die helpt niks.. ben niet misselijk.. wel buikpijn en onder me borstbeen door de schokken van het spugen zeg maar.. het is wat eten en drinken ( kleine teugjes) en ik voel het eik direct alweer omhoog komen.. vandaar dat ik dus ook tegen de 4 liter per dag drink.. maar goed genoeg gezeik van mij ik ga me bankje opzoeken en pogen te slapen

Jonnetje vannacht is koeler als morgen overdag perfecte beval temperatuur
pi_28106106
Doet ff melding.....

Ik lek.....
(een klein beetje)

*Jompelt nu nog vrolijk *
Zal het vanacht dan gaan gebeuren?
W ~ H ~ T
  dinsdag 21 juni 2005 @ 00:14:12 #189
61800 Rottdog
pi_28106197
Ohw Jonnetje ik hoop het voor je en natuurlijk ook voor het mannetje

Gaat Wilyan vandaag een broertje/zusje krijgen ????

That's the question

Kom maar op met meer water plensen willen we dan lekker een paar weeën er achteraan goed ontsluiten en na 10 cm persen maar dan via de schaamklapdeuren naar buiten graag

Kom maaaaaaaaaaaaaaaaaaaar, kom maaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhaaaaaaaar
  dinsdag 21 juni 2005 @ 00:15:00 #190
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_28106214
quote:
Op dinsdag 21 juni 2005 00:09 schreef Jonnetje het volgende:
Doet ff melding.....

Ik lek.....
(een klein beetje)

*Jompelt nu nog vrolijk *
Zal het vanacht dan gaan gebeuren?
Hoop het voor je.... 21 juni 2005 de eerste zomerdag van 2005 al zou je het niet zeggen gezien de temperaturen. Is altijd leuk zo]'n bekende datum. Mijn zoon is op 20 maart 2002 geboren, maar dat was toen de eerste lentedag...
Make love, not war ☮
pi_28106409
Jahaa!!! Baby!!!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_28106420
Husb hier zegt net: "het gaat allemaal net als bij Wilyan..."

Nou ik hoop het eigenlijk niet...
Ik hoop dat er nu wel wat weeën komen en het niet weer een keizersnede word..

We zullen zien, we zullen zien..
Wij gaan zo toch nog maar proberen om een beetje te slapen. Zien we later wel weer verder..
W ~ H ~ T
  dinsdag 21 juni 2005 @ 00:28:12 #193
61800 Rottdog
pi_28106422
En en en dan wordt het een kreeft net als mijn meissie
  dinsdag 21 juni 2005 @ 00:29:18 #194
61800 Rottdog
pi_28106444
[mutsmode]

Oja, ff voor de duidelijkheid...

Ik lek alleen wat, heb dus verder (nog) geen weeën ofzo....

[/mutsmode]
W ~ H ~ T
pi_28106484
Ik heb tot aan de 10 cm ontsluiting geen wee gehad, met 6 cm vliezen gebroken en anderhalf uur later de 1e wee, was gelijk een perswee! khad 10 cm!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_28106711
spannend jonnetje, ik ben heel benieuwd! het zal nu vast niet lang meer duren, olé! zet 'm op he!
pi_28108128
Om:
24.00 / 00.00 uur -> "lekken"
02.00 uur -> vliezen "goed" gebroken
Vanaf 03.00 -> her en der een wee...
03.17 -> stukjes slijmprop verloren
Vanaf 04.39 wat weeën ongeveer om de 10 minuten..

W ~ H ~ T
pi_28108132
Spannend ik duim mee.
De zon komt op en zo ook nieuw leven
  dinsdag 21 juni 2005 @ 06:25:14 #200
24188 Belana
kloon van belana
pi_28108214
Jonnetje!!! Zet m op meid!!

stormy waters...
sailin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo