Lijkt mij geen goede manier hoor om het te brengen. Ik heb het wel bij het CWI gevraagd maar daar zeggen ze heel gemakkelijk dat je het nog niet hoeft te vertellen. Ik zie wel.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:10 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Randa, over het naar buiten brengen van je zwangerschap : vertel ze gewoon dat je helemaal niets gemerkt heb van je zwangerschap, en dat je gewoon nog ongesteld bent geworden!
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:17 schreef Randa_v het volgende:
Met ijs let ik op waar ik hem eet. Op een plaats waar ik al vaker ijs het gegeten kan het echt wel om ijs te eten hoor.
Als het echt niet gaat is parcetamol het beste wat je kunt nemen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:10 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Randa, over het naar buiten brengen van je zwangerschap : vertel ze gewoon dat je helemaal niets gemerkt heb van je zwangerschap, en dat je gewoon nog ongesteld bent geworden!
Ja dat klopt, en ze mogen er toch ook niet eens naar vragen?!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je hebt helemaal nog geen meldingsplicht qua zwangerschap hoor, dus liegen hoeft niet.
Aha. Ik snap het.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:53 schreef Randa_v het volgende:
Je moet opletten met ijs dat is zo. Maar bij de mcdonalds of bij mijn ijsboer op de hoek vertrouw ik het wel. Het is een schone winkel, gebruiken verse producten etc. Bij een luguber marktkraampje zou ik bijvoorbeeld uitkijken ivm de kans op bacterien in de ijs.
Inderdaad, net als liegen, het lijkt me dom om zoiets te doenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:32 schreef Zabb het volgende:
Lijkt me niet goed voor de onderlinge verstandhouding.
Ik heb dit dus een paar weken geleden ook gehad.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:32 schreef Zabb het volgende:
Ja dat klopt, en ze mogen er toch ook niet eens naar vragen?!
Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat je het wel moet zeggen. Ik denk niet dat je nieuwe baas er blij mee is als je hem meteen in de eerste week verteld dat je zwanger bent. Lijkt me niet goed voor de onderlinge verstandhouding.
Ow jawel hoor!quote:Op zaterdag 18 juni 2005 09:45 schreef jessie het volgende:
Hahahahahaha Jonnetje dat je nog zo enthousiast kan doen![]()
Vandaar dat getrap gister als ik boven was..quote:Op zondag 19 juni 2005 10:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Tja, vind je het gek dat guppie nog ff wachtDie wil gewoon een af kamertje joh
![]()
Zou ze niet strijken Snoww ongestreken nemen ze meer vocht op.quote:Op zondag 19 juni 2005 20:16 schreef Snowwww het volgende:
Jonnetje, waar je de energie vandaan haalt?!! Petje af hoorIk ben blij dat het kamertje hier af is... Alleen nog het beddegoed en de hydrofieldingen strijken en dan zijn we daar helemaal klaar. Dan wil ik alleen nog maar onze eigen kledingkast en de kast in de badkamer uitmesten, kan de kraamverzorgster tenminste alles vinden
![]()
Het heeft (tot nu toe) niet geholpen..quote:Op zondag 19 juni 2005 17:46 schreef Brighteyes het volgende:Welja joh, nog 'even' behangen...
Ach, wie weet is het de perfecte opwekker.
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:23 schreef Rottdog het volgende:
Gupje van Jonnetje kom je gauw buiten kijken en niet naar links of naar rechts zwengelen maar gewoon via de schaamdeur, de kop ertussen en floep dan zie je het licht
Lekker het dat vocht vasthouden, mijn tenen lijken wel worstjes!! Zelfs m'n teenslippers zitten strak..quote:Op zondag 19 juni 2005 20:16 schreef Snowwww het volgende:
Jonnetje, waar je de energie vandaan haalt?!! Petje af hoorIk ben blij dat het kamertje hier af is... Alleen nog het beddegoed en de hydrofieldingen strijken en dan zijn we daar helemaal klaar. Dan wil ik alleen nog maar onze eigen kledingkast en de kast in de badkamer uitmesten, kan de kraamverzorgster tenminste alles vinden
![]()
Verder alles goed hier.. Iedereen reuze bedankt voor de geruststellende woorden met betrekking tot de grootte van de baby. 't Zat me toch een beetje dwars.
Het weekend eigenlijk prima doorgekomen, zag er erg tegenop, tegen die warmte. Maar we hebben sinds kort een dakterras en lekker nieuwe tuinmeubelen en een parasol, dus hopla, jurkje of bikini aan en lekker onder de parasol met mijn voeten in een teiltje met water. Mijn voeten hebben het eigenlijk het zwaarst te verduren, ben al 2 dagen mijn enkels kwijt... Vocht vasthouden is niet leuk![]()
Ik krijg trouwens sinds 2 dagen af en toe steken in/rond mijn lies... Nu was de baby donderdag nog niet ingedaald, zouden die steken iets met het indalen te maken kunnen hebben??
*meld*quote:Op maandag 20 juni 2005 09:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Jon
Gebeurterietsgebeurterietsgebeurteriets????
Oeps dat was ik vergetenquote:
*Proest*quote:Op maandag 20 juni 2005 11:42 schreef melonovy het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------------------------
[Op maandag 20 juni 2005 10:40 schreef Jonnetje het volgende:]
[Ik heb alles eigenlijk potdicht..]
---------------------------------------------------------------------------------------------------
ja dat blijkt
En een uurtje rijden met deze hitte is ook niet fijnquote:Op maandag 20 juni 2005 11:56 schreef Jonnetje het volgende:
Geeft toch niks joh..
Maar idd ik begin me op het moment best wel sponzig te voelen. (qua vocht vast houden dan he?) En ik ben blij dat alles nu dicht zit hier, dat was met Wilyan niet gelukt. Ik mis 'm alleen wel verschrikkelijk....
(en ik niet alleen.. pappa belt ook elke dag even, maar zoonlief wil nooit aan de foon komen)
Hij zou vanavond terug komen..
Maar we denken dat hij nog maar even bij opa en oma moet blijven..
We vinden allemaal de kans te groot dat als hij hier vanavond weer thuis is, dat ik ga bevallen en ze 'm vanacht weer kunnen halen. En aangezien ze toch al zo'n uurtje moeten rijden...
Dan is even wachten tot Gupje zich ein-duh-luk aandient misschien toch beter.
We kijken het iig nog even een paar dagen aan en dan kijken we weer verder. Want Michiel heeft er ook erg veel moeite mee dat hij al zo lang weg is.
Kan het niet zijn dat je door die hitte nu wat last hebt van witvloedquote:Op maandag 20 juni 2005 16:38 schreef Fuente het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Ik heb sids een paar dagen heel erg last van slijmverlies, soms met krampen erbij. Het is echt alleen maar doorzichtig/wit slijm. Kan dit kwaad? Ik ben eigenlijk totaal vergeten te vragen aan de vk hoe of wat![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:17 schreef MeNicole het volgende:
Ik haat warm weer echt![]()
Heb zo giga veel last van mijn hooikoorst enzo. Heb vanmorgen die kleine zelfs ff vervloekt hierzo![]()
Ja zo kan het natuurlijk ook. Maar heb me wel voorgenomen dat als we ooi in 2de willen dat die in september gemaakt gaat wordenquote:Op maandag 20 juni 2005 17:19 schreef Neva het volgende:
[..]ik denk dat hier ons beebje mij vervloekt
record aan geen eten binnen houden nu 9 dagen niks binnen gehouden
![]()
quote:Op maandag 20 juni 2005 17:22 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja zo kan het natuurlijk ook. Maar heb me wel voorgenomen dat als we ooi in 2de willen dat die in september gemaakt gaat worden![]()
Nee ivm mijn hooikoorts is het wel beter. Dan in mei geboren en kan ik gewoon mijn plillen nemen.quote:Op maandag 20 juni 2005 17:26 schreef Neva het volgende:
[..]wat als het nou in mei mei en juni laatste loodjes met zulks weer slecht plan
je kan beter in juni dan
![]()
dank voor de tipquote:Op maandag 20 juni 2005 18:09 schreef Logician het volgende:
probeer eens wat vanillevla, klinkt ranzig maar lekker gekoeld was dat op een bepaald moment het enge wat ik wel kon binnen houden! succes en sterkte!!
Neva, dat heb ik ook gehad bij Noa... kun je wel wat water binnenhouden? Ik lag toen ik zwanger was van Noa zowat de hele dag op bed/de bank en als ik naar de wc moest 's ochtends moest ik weer gelijk spugen omdat het overal zo vies rook in huis (tja, niet echt natuurlijk, maar voor mij wel, ik rook álles)...quote:Op maandag 20 juni 2005 17:14 schreef Neva het volgende:
nou ben ik nog maar 13 weekjes maar mèn ik vind dit echt niet leuk meer..
Heb het hele weekend de godganse dag door lopen spugen![]()
Ach Jonnetje... wat een naar iets is dat, vocht vasthouden. Sterkte ermee!!!!!quote:Op maandag 20 juni 2005 22:21 schreef Jonnetje het volgende:
Het is officieel.....
* Jonnetje heeft vanaf vandaag een paar lichaamsdelen minder...*
Mijn enkels zijn in één dag compleet verdwenen!
Is het helemaal met Suzanna eensch...quote:Op maandag 20 juni 2005 22:24 schreef Suzanna het volgende:
[..]
Neva, dat heb ik ook gehad bij Noa... kun je wel wat water binnenhouden? Ik lag toen ik zwanger was van Noa zowat de hele dag op bed/de bank en als ik naar de wc moest 's ochtends moest ik weer gelijk spugen omdat het overal zo vies rook in huis (tja, niet echt natuurlijk, maar voor mij wel, ik rook álles)...
Hopelijk is het gauw over voor jou, ik weet hoe verschrikkelijk het is zeker met de hitte, heel veel sterkte!!!![]()
![]()
![]()
Edit : ik lees net dat je water ook amper binnenhoud... kun je eventueel thee drinken? Lauwe thee? Thee met honing? Wat gek genoeg kán helpen (hoewel je dat niet moet doen als je ervan zou walgen) is koffie drinken, dat heeft mij deze zwangerschap best wel geholpen.
Wat je 's ochtends kunt proberen is Fruitontbijt (van Hero o.i.d.) of een fruitshake/smoothie. Dat was bij mij het enige wat ik kon binnenhouden. Wel afwisselen, anders word je daar ook misselijk van op den duur.
Oh... nóg wat... (hopelijk vind je me niet bemoeierig, maak me een beetje zorgen om je)
Niet te lang wachten met tegen de verloskundige/huisarts zeggen dat je niets binnenhoudt, uitdroging gaat écht sneller dan je denkt. Ik heb al een aantal vrouwen gesproken die waren uitgedroogd tijdens die periode van erge misselijkheid.
Dus alsjeblieft, wacht niet te lang!!! Het is niet overdreven om aan de bel te trekken, je hebt er alle recht toe. Zeker met deze hitte moet je voorzichtig zijn met jezelf!!
Hmm die kon ik nog nietquote:Op maandag 20 juni 2005 23:25 schreef Igraine het volgende:
Neva, toen ik er zo'n last van had, en zelfs geen water binnen kon houden, raadde de dokter me aan om water, thee en bouillon met een lepel te drinken. Dus geen slokjes nemen maar naar binnen lepelen. 'T werkte wel, t bleef in ieder geval binnen...
Kwaad kan 't in ieder geval niet...quote:Op maandag 20 juni 2005 23:28 schreef Neva het volgende:
Hmm die kon ik nog niet [afbeelding]
dat gaan we eens mooi proberen![]()
Hoop het voor je.... 21 juni 2005 de eerste zomerdag van 2005 al zou je het niet zeggen gezien de temperaturen. Is altijd leuk zo]'n bekende datum. Mijn zoon is op 20 maart 2002 geboren, maar dat was toen de eerste lentedag...quote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:09 schreef Jonnetje het volgende:
Doet ff melding.....
Ik lek.....
(een klein beetje)![]()
![]()
![]()
*Jompelt nu nog vrolijk*
Zal het vanacht dan gaan gebeuren?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |