Trusten tongquote:Op maandag 13 juni 2005 22:47 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat in bed verder kijken naar MJ. Trusten Suijk en andere Hoolers.
Pics!quote:Op maandag 13 juni 2005 22:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Aan een kant vind ik het toch wel triest. Hij was toch wel een held.
* BliksemSchigt heeft zelfs nog veel nummers geplaybacked met dansje als klein menneke
Krijg je geen pijn in je nek, als je vanaf je PC tv kijktquote:Op maandag 13 juni 2005 22:47 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier fok ik de meeste tijd
Ik luister daar altijd naar de TVquote:Op maandag 13 juni 2005 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Krijg je geen pijn in je nek, als je vanaf je PC tv kijkt![]()
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:49 schreef rubbereend het volgende:volgens mij heeft bijna iedereen wel een tv vlak bij zn pc staan
ik moet steeds omkijkenquote:Op maandag 13 juni 2005 22:49 schreef rubbereend het volgende:volgens mij heeft bijna iedereen wel een tv vlak bij zn pc staan
heb al 2 GP's mn team niet meer aangepast, niet echt handig dusquote:Op maandag 13 juni 2005 22:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
idd
Hey eend ik loop wederom uit bij de F1 manager
Iddquote:Op maandag 13 juni 2005 22:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb al 2 GP's mn team niet meer aangepast, niet echt handig dus
ik ook staat bijna net als bij Dos, alleen staat de tv wat lager en wat verder naar rechtsquote:Op maandag 13 juni 2005 22:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik moet steeds omkijken
maar ik ben pitte
truste
idd vergeet steeds Raikonen terug in mn team te zettenquote:
Oja, die moet ik even plaatsenquote:Op maandag 13 juni 2005 22:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
idd
Hey eend ik loop wederom uit bij de F1 manager
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | User Punten BliksemSchigt 3786 Radegast 3708 Da_Sandman 3505 PyTh 3471 appelsientje 3437 The_BoezelaaR 3378 Legolas_Greenleaf 3247 rubbereend 3159 Lionheaad 3025 Vom 3018 -Vaduz- 2921 VoreG 2918 Suijk 2858 Dos37 2762 Bos81 2635 AirRaid 2486 pascalheister 2355 Dylan Dog 1510 |
Ik ook, maar ik zit dan ook in de huiskamer, hopelijk binnenkort wel op mijn eigen kamer, en dicht bij TV, dat is goed bevallen toen afgelopen zomer de PC wegens verbouwing op mijn kamer stond.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik moet steeds omkijken
maar ik ben pitte
truste
Televisie naast je PC, zo hoort hetquote:Op maandag 13 juni 2005 22:47 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 juni 2005 22:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Whehe, gister toch een leuk gesprek gehad met mn vriendin, even de vertaling:
(Ik ben dikgedrukt, zij schuin)
Zullen we vanavond naar Koos z'n borrel gaan? (<---)
Ja, kan misschien wel (Nee, geen zin in)
Dus we gaan (ga nou niet moeilijk doen mens)
Jahaaa, we gaan wel als jij wil (Lul, ik zei toch dat ik er geen zin in had)
Mooi, 9 uur die kant op dan maar (Gelukkig)
even later
Ik heb toch niet zo'n zin hoor (en jij gaat ook niet)
Maar we zouden toch gaan (wat krijgen we nou?)
Nah, gewoon, ik ben moe (Waag het es mannetje)
Dat vind ik flauw van je (En toch ga ik zuipen mens)
Dan ga je toch alleen (als je gaat, geen sex voorlopig kereltje)
Waarom moet ik alleen dan? (Goddomme, wat is dit nou, we zouden gaan zuipen)
Ik ben gewoon moehoe (En je gaat niet)
Nou, dan zien we Koos morgen wel (Klote, avondje zuipen gemist door dat humeur)
Tussen haakjes de gegokte gedachtes
Die van mezelf sowiesoquote:Op maandag 13 juni 2005 22:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]k denk dat de vertalling precies goed zijn
Ja jaquote:Op maandag 13 juni 2005 22:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oja, die moet ik even plaatsen
[ code verwijderd ]
Tuurlijkquote:
ik doe ook wa meequote:Op maandag 13 juni 2005 22:54 schreef Dos37 het volgende:
ik had een redelijk score bij de f1 manager.
Nu eindelijk Mijn Toyota motor bij het grof vuil zetten
die noaber posterquote:Op maandag 13 juni 2005 22:47 schreef Dos37 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Naja, op een gegeven moment werd ik er ook chagrijnig van, en ze trok zo'n gezicht dat ik dacht nou ... laat ik dan maar blijvenquote:Op maandag 13 juni 2005 22:57 schreef Eilanden het volgende:
Boez ... je bent maar gezwicht toen ze dacht voorlopig geen sex?
Wat baal ik ervan dat ik de 1ste heb gemist anders deed ik redelijk meequote:Op maandag 13 juni 2005 22:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oja, die moet ik even plaatsen
[ code verwijderd ]
k vond OJ spannenderquote:Op maandag 13 juni 2005 22:59 schreef golfer het volgende:
De spanning in California loopt op.
Wat een show maken die Amerikanen er toch weer van.
Hooligan komt weer in je naar boven?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Stel iemand is echt je held waar je alles voor over hebt, dan beuk je toch met een hele groep door die barricades heen en probeer je hem te bevrijden.. Of denk ik alleen zo
NEED BEER!!quote:Op maandag 13 juni 2005 23:02 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hooligan komt weer in je naar boven?![]()
dat had ik ookquote:Op maandag 13 juni 2005 23:00 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat baal ik ervan dat ik de 1ste heb gemist anders deed ik redelijk mee
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:06 schreef Dos37 het volgende:
wat een spanning ik weet eigenlijk niet eens waarom
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft iemand even die hakkende smilie voor mij ?
ik ook maar ik heb geen idee waaromquote:Op maandag 13 juni 2005 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het donders spannend!
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:09 schreef Eilanden het volgende:
Als het om hakken gaat, roep Clau!
Ga je in het weekend helemaal los? Trainingspakkie aan? Noca kaalgeschoren? Hakkuh!!!!!!!!!!!!!!!!
om die knaap uit de VSquote:Op maandag 13 juni 2005 23:06 schreef Dos37 het volgende:
wat een spanning ik weet eigenlijk niet eens waarom
Haar strak achterover in een lange staart, grote oorbellen inquote:Op maandag 13 juni 2005 23:09 schreef Eilanden het volgende:
Als het om hakken gaat, roep Clau!
Ga je in het weekend helemaal los? Trainingspakkie aan? Noca kaalgeschoren? Hakkuh!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:11 schreef clauwheee het volgende:
Noca zit in zak en as. Hij staat onderaan in dat spel, FM ofzo.
hij wou anders ook wel naar langeveen heen bierdrinkenquote:
hij kan beter met Twente spelenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:11 schreef clauwheee het volgende:
Moet ie vaker om hulp vragen, er zitten hier zat top FM-coaches.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:11 schreef clauwheee het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Haar strak achterover in een lange staart, grote oorbellen in
met groningen?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:11 schreef clauwheee het volgende:
Vast een voorproefje voor het komende voetbalseizoenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:11 schreef clauwheee het volgende:
Het heeft even zijn tijd nodig, hij moet even wennen aan alles waar hij rekening mee moet houden. Gewoon volhouden is het beste. Of met een nog beter ploeg dan Groningen aan de slag gaan.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:11 schreef clauwheee het volgende:
wat een bendequote:Op maandag 13 juni 2005 23:15 schreef Dos37 het volgende:
allemaal onschuldig
nou liever nietquote:Op maandag 13 juni 2005 23:15 schreef 9christensen het volgende:
[..]
wat een bende
hij kon zo mee naar langeveen
Met wat nieuwe kleine jochies.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:17 schreef golfer het volgende:
Not guilty op alle belangrijke punten.
Die gaat een feestje vieren, die MJ.
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:17 schreef Dos37 het volgende:
Nou dan gaan we maar weer verder
quote:
Ik moest ook snel zijn.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Die inkopper liet ik aan me voorbij gaan Suijk.
Yupzquote:Op maandag 13 juni 2005 23:16 schreef Suijk het volgende:
Hey boez, had je het nou net over je laatste verovering?
Ipv vriendin kun je haar dan maar beter 'toekomstige ex' noemen.quote:
Die van die drank leek me toch niet zo moeilijkquote:Op maandag 13 juni 2005 23:19 schreef Eilanden het volgende:
Hoe kan dat nou allemaal not guilty zijn? Zo zwak was de aanklacht van het OM toch niet?
Dat zekerquote:
Alweerquote:Op maandag 13 juni 2005 23:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ipv vriendin kun je haar dan maar beter 'toekomstige ex' noemen.
hij zal ze wel om hebben gekochtquote:Op maandag 13 juni 2005 23:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die van die drank leek me toch niet zo moeilijk
oke, ik persoonlijk niet, maar ja ik ben ook iemand die regelmatig headbangt. Of een poging doet tot..(wel zonder dat handgebaar)quote:Op maandag 13 juni 2005 23:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niks.. maar ik vond het wel een dol plaatje icm micheal![]()
Inderdaad! Van mij hoeft 'ie de cel niet in, maar de case van drank leek me toch zo klaar als een klontje....quote:Op maandag 13 juni 2005 23:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die van die drank leek me toch niet zo moeilijk
Is dat een hobby van je?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
oke, ik persoonlijk niet, maar ja ik ben ook iemand die regelmatig headbangt. Of een poging doet tot..(wel zonder dat handgebaar)
Mwa zo wil ik het niet noemen, naar metal luisteren doe ik wel graag en soms hoort daar headbangen bij.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:31 schreef 9christensen het volgende:
ik ga maar eens slapen.
morgen sollicitatiegesrpek voor m'n stage.
wel 50 dacht ikquote:Op maandag 13 juni 2005 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe oud is die MJ?
He was born August 28, 1958quote:Op maandag 13 juni 2005 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe oud is die MJ?
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Zitten ze alweer hier
Kan ik nou nooit eens mijn pc ff opschonen?
Oh en als je door golfer eruit gezet wordt omdat je de haring zowat van zijn bord jat, ga je toch gewoon buiten verder schooien met een raam ertussen
[afbeelding]
Zal mij wat rottenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij zal niet al te lang leven denk ik![]()
Dat is al flink op leeftijd zegquote:Op maandag 13 juni 2005 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Hij is net zo oud als
<-----------------------
Succes jongelingquote:Op maandag 13 juni 2005 23:45 schreef JaWi het volgende:.
Zo maar eens slapen, morgen drukke dag.
Pak hangt klaar, schoenen gepoetst, overhemd gestreken.
Mariaquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Zitten ze alweer hier
Oh en als je door golfer eruit gezet wordt omdat je de haring zowat van zijn bord jat, ga je toch gewoon buiten verder schooien met een raam ertussen
[afbeelding]
Je zou toch geen bier drinken vandaagquote:Op maandag 13 juni 2005 23:55 schreef just me het volgende:
[..]
Maria
Ik heb wat gegolfd vanavond, wat bier gedronken, wat slap geouwe-hoerd enzo
het is al bijna morgenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je zou toch geen bier drinken vandaag
Heb je in de vorige hools nog even die foto's van mijn bescheiden golfcluppie gezien?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:55 schreef just me het volgende:
Maria
Ik heb wat gegolfd vanavond, wat bier gedronken, wat slap geouwe-hoerd enzo
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:00 schreef Bluezz het volgende:
JM lekker gezlopen![]()
De pioenrozen zijn nu echt
Ik kan niet wachten golfer !!quote:Op maandag 13 juni 2005 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je in de vorige hools nog even die foto's van mijn bescheiden golfcluppie gezien?
deze dus:
[HOOLS] Het VBL-Café # 756 Terrorrobbie, SCH ik ben je voor.
Binnenkort moeten we echt even weer daar een balletje gaan meppen.
* just me heeft lekker geslagen, lekker ingeslagen en gaat nu slapenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:00 schreef Bluezz het volgende:
JM lekker gezlopen![]()
De pioenrozen zijn nu echt
Deze heb ik vorige week zaterdag al gekregen van JustPioen, dus ze staan al heel langquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Bloemen zijn toch rare dingen, je kan er maar even van genieten.
Trusten Suijk!
als je hooikoorts hebt nog veel langerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Bloemen zijn toch rare dingen, je kan er maar even van genieten.
Trusten Suijk!
Gelukkig heb ik maar een lichte vorm van.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je hooikoorts hebt nog veel langer
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:
Ow sjips daar zeg je wat.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat met liefde gegeven wordt kan tot iets moois uitbloeienquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Deze heb ik vorige week zaterdag al gekregen van JustPioen, dus ze staan al heel lang
Trusteh JM.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:09 schreef just me het volgende:
wat met liefde gegeven wordt kan tot iets moois uitbloeien
Kun je nog ff lachenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:08 schreef golfer het volgende:
Wij gaan nu nog even die kneuzen op de video bekijken.
Dat Ananas-team van BNN.
Daarna proberen beetje op tijd naar bed te gaan, want auto gaat morgenochtend vroeg weer voor grote beurt naar garage omdat de vorige keer die beurt niet kon worden uitgevoerd vanwege plotseling overlijden van de eigenaar van de garage.
*kopt hem niet in*quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:11 schreef clauwheee het volgende:
Oe valt vaak tegen zoiets, als je auto een beurt moet.
goed ideequote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:36 schreef clauwheee het volgende:
Rustig hier.. Kga ook maar zo, Friends nog ff in bed kijken.
Het zou verstandiger voor jou om te gaan werken,wat centjes bij elkaar schrapen voor je weet welquote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:04 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat ook slapen!
Slaapzzzzzzzzzzze
Je hebt de staarten toch wel aan de poes gegeven he?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Zitten ze alweer hier
[afbeelding]
Dat is ook mijn gedachte... had ook wel verwacht dat er onschuldig uit zou komen....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:47 schreef SCH het volgende:
Spannend gisteren met Michael.
Terechte uitslag lijkt me, als OJ Simpson niet veroordeeld wordt, zou het wel heel raar zijn om MJ te veroordelen.
Hoezo? Zijn toch 2 verschillende dingen die eigenlijk niets met elkaar te maken hebben?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:47 schreef SCH het volgende:
Spannend gisteren met Michael.
Terechte uitslag lijkt me, als OJ Simpson niet veroordeeld wordt, zou het wel heel raar zijn om MJ te veroordelen.
We moeten de anderen ook het gevoel geven dat er wat te halen valt natuurlijk he.quote:
Daar zit ook weer wat in ja!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
We moeten de anderen ook het gevoel geven dat er wat te halen valt natuurlijk he.
Nee maar ze hebben beide wat gedaan (bij OJ was het wel erg duidelijk) ze zijn beide beroemd en toch vrij gesproken.....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn toch 2 verschillende dingen die eigenlijk niets met elkaar te maken hebben?
Maar dat mag toch niet meespelen in een rechtsstaat?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee maar ze hebben beide wat gedaan (bij OJ was het wel erg duidelijk) ze zijn beide beroemd en toch vrij gesproken.....
Klopt dat zou niet mogen nee...en ik heb natuurlijk geen bewijs maar ik denk dat het wel mee speelt (het hele principe van een jurry vind ik zowiezo al vreemd)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar dat mag toch niet meespelen in een rechtsstaat?
Dat vrouwtje uit scheveningen heeft zichzelf per ongeluk neergeschotenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:43 schreef JaWi het volgende:
Moguh. Al vanaf half 7 wakker, blij dat ik maar 2 zussen heb.
* JaWi naar Mokum is.
Ja ik hoorde het op het journaalquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat vrouwtje uit scheveningen heeft zichzelf per ongeluk neergeschoten![]()
Echt niet...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat vrouwtje uit scheveningen heeft zichzelf per ongeluk neergeschoten![]()
Nee, we spelen niet vals. Maar is wel leuk als we als enige overblijven. Pyth was 10e van de 10 gisteren, ik 6e.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Pitje en Suik, niks gewonnen?
En spelen jullie een beetje onder een hoedje dan?
Was dus iemand anders..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:47 schreef JaWi het volgende:
Robin van Persie opgepakt op verdenking van zedendelict![]()
![]()
.
Texas Hold'em. No Limit, geen rebuys.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:51 schreef Dylan Dog het volgende:
En Suik/Pit: welk poker wordt gespeeld?
Of toch welquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:59 schreef JaWi het volgende:
http://www.news.com.au/story/0,10117,15609251-23109,00.html
Toch niet van Persie.
Elvis is weer gesignaleerdquote:
Nee, die andere, 3 x zo dun, blanker en zonder neus.quote:
Dat zou toch wel mooi zijn, kunnen we eindelijk 's avonds gezellig buiten zitten bij de vuurkorf met een lekker glas wijn en briequote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, die andere, 3 x zo dun, blanker en zonder neus.
Wat een superlekker weer trouwens, is de zomer dn nunu echt begonnen?
Ben je eindelijk in vorm.. ga je gekke dingen doenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:32 schreef JaWi het volgende:
Robin van Persie vast wegens aangifte verkrachting
Uitgegeven: 14 juni 2005 10:14
Laatst gewijzigd: 14 juni 2005 10:17
ROTTERDAM - Voetballer Robin van Persie zit vast in Rotterdam wegens een aangifte van verkrachting tegen hem, meldde een woordvoerster van het Openbaar Ministerie dinsdag.
Nadere toelichtingen doet ze niet..
Ik geloof er niets vanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ben je eindelijk in vorm.. ga je gekke dingen doen![]()
Het weer wordt de komende dagen alleen maar beter, hoewel woensdagavond en donderdag misschien een beetje kunnen tegenvallenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat zou toch wel mooi zijn, kunnen we eindelijk 's avonds gezellig buiten zitten bij de vuurkorf met een lekker glas wijn en brie![]()
Jonge wat ben je toch groot gewordenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van.
Afijn, ik ga de brave knul uithangen bij opa's en oma's.
Zonnig en nog hogere temperaturen onder invloed van een hogedrukgebied boven West-Europa. Woensdagavond en donderdag tijdelijk minder warm met veel bewolking en wat regen. In het weekeinde een grote kans op zomerse temperaturen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het weer wordt de komende dagen alleen maar beter, hoewel woensdagavond en donderdag misschien een beetje kunnen tegenvallen
Je rapport laten zien?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van.
Afijn, ik ga de brave knul uithangen bij opa's en oma's.
gecharmeerd van een kakkerlak owowowowowowowquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:50 schreef JaWi het volgende:
Ik geloof eerlijk gezegd weinig van het VP verhaal. Maar dat kan ook komen omdat ik de laatste tijd gecharmeerd ben geraakt van de voetballer VP.
Vroeger kon ik hem niet luchten of zienquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
gecharmeerd van een kakkerlak owowowowowowow
Zal de titel voor de volgende hools wel worden danquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:58 schreef DarkShine het volgende:
MJ niet in de bak, Robin van Persie wel.
Moggûh trouwens!
Hey er is niks mis met Star Wars!! :quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:54 schreef JaWi het volgende:
Banaan spoort zelf niet, die vind Star Wars leuk!
Zaterdag ga ik hem mee naar binnen smokkelen bij Defqon en aan de coke zetten.
Met cocaïne en Defqon wel danquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey er is niks mis met Star Wars!! :
Lolquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:54 schreef JaWi het volgende:
Banaan spoort zelf niet, die vind Star Wars leuk!
Zaterdag ga ik hem mee naar binnen smokkelen bij Defqon en aan de coke zetten.
Zeg moet jij trouwens niet naar je opa en oma gaan ?quote:
Die zitten buiten en daar heb ik geen trek inquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:06 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zeg moet jij trouwens niet naar je opa en oma gaan ?![]()
Geestelijk zijn we beide 13quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Geestelijk?![]()
Zijn er nog kaarten voor Defqon trouwens?
En dat is toch niet over een 3 meter hoog hek met dubele stekels heen klimmen eh..quote:
Dit mailtje had ik gisteren ook al in Hools geplaatst.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:33 schreef StarGazer het volgende:
He hallo,
"Ik heb je maar uit mijn lijst gehaald want ik weet niet je bent. Mocht ik in je lijst staan, zou je me dan willen verwijderen.
Mijn MSN email is phantm@hotmail.com. Ben je wel een bekende of heb je me ooit om iets gevraagt? laat me het dan ff weten.
Sorrie voor het ongemak, maar ik heb zo veel mensen in mn msn lijsten dat ik niet meer weet wie wie is en daarom bericht ik je.
Kan het zijn dat we elkaar op een chatbox van TMF hebben ontmoet of dat je op mijn website bent geweest?? misschien. ...
Mocht je het echt niet weten, nogmaals sorrie voor het ongemak.
Mvg,
Peter
Mijn Website"
Wtf ? Ken heel die gast niet![]()
Gisteren marketcontext gehad?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt nog een oranje breezer voor Pfaf en Stargazer neerzet
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Profiel:
naam: PfaFeLI3ntje
geslacht: v
leeftijd: 14 jaartjuuhhss alweer
hobby's: Vlieft worduuhh op TMF-ch4t-HunKs!!~! (K)(K)
opmerkingen: Luv ya Alll!!!! (K)(L)
hahaha die is echt te erg gewoonquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Profiel:
naam: PfaFeLI3ntje
geslacht: v
leeftijd: 14 jaartjuuhhss alweer
hobby's: Vlieft worduuhh op TMF-ch4t-HunKs!!~! (K)(K)
opmerkingen: Luv ya Alll!!!! (K)(L)
Nope. Finance & Accounting.quote:
DoE DaN DiE GrOeNE MaNGzzZ, DiE Is VeEL LeKkUHhrrDuRRRquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt nog een oranje breezer voor Pfaf en Stargazer neerzet
M'n hele MSN-lijst vol geile pubers.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:43 schreef Suijk het volgende:
Pfaf de chatslet!
Finance & Accounting in trimester 3quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nope. Finance & Accounting.
Vrijdag Business Plan, dinsdag Behavorial Science en volgende week vrijdag Macroeconomics.
Jij al tentamens gehad?
Flink aan het cammen dus.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
M'n hele MSN-lijst vol geile pubers. [afbeelding]
Jaquote:
Ja, telt voor 20% mee. Waarschijnlijk om free riders eruit te halen denk ik. Maar moeilijk zal het niet zijn.quote:Een apart tentamen voor Business Plan
Corporate Financequote:Ik ben op de helft, zaterdag had ik Corporate Finance en gisteren HRM
quote:
F&A in trimester 2quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja. Wanneer krijg je dat bij BA dan?
[..]
Ja, telt voor 20% mee. Waarschijnlijk om free riders eruit te halen denk ik. Maar moeilijk zal het niet zijn.
[..]
Corporate Finance. Beiden gehaald?
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:52 schreef pfaf het volgende:
[..]
[afbeelding] Masturberende jongetjes, die ik vervolgens weer naar SCH doorstuur. En hij naar ene Maikel Djekson ofzo. Lekker netwerken.
Ah ok.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:55 schreef Vom het volgende:
[..]
F&A in trimester 2
Op zich wel logisch ja dan zo'n tentamen te doen voor BP ja, bij ons moesten we presenteren, werden de free-riders er ook wel zo uitgepikt
En ik weet niet of ik die tentamens gehaald heb, ik kijk ze nooit na
Weet ikquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ga eens dood![]()
En je kan nog zakken hoor
Daarom, alleen in je masterfase is het wel handig als je er wat bovenuit steektquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Tuurlijk is net halen oke.. Het maakt toch geen kut uit of je nou een 5.5 haalt of een 8 je krijgt het zelfde aantal punten.. En niemand zal er ooit naar vragen.
Als je snel bent Rubberen Robquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En dat is toch niet over een 3 meter hoog hek met dubele stekels heen klimmen eh..
Mail me anders even... Ik wil ook defqonnen. [afbeelding]
Mwa, ik haalde een tentamen liever ruim dan dat ik het laagst mogelijke punt haal om je studiepunten te krijgen. Het gaf bij mij in ieder geval een beter gevoel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Tuurlijk is net halen oke.. Het maakt toch geen kut uit of je nou een 5.5 haalt of een 8 je krijgt het zelfde aantal punten.. En niemand zal er ooit naar vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |