We moeten de anderen ook het gevoel geven dat er wat te halen valt natuurlijk he.quote:
Daar zit ook weer wat in ja!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:18 schreef Suijk het volgende:
[..]
We moeten de anderen ook het gevoel geven dat er wat te halen valt natuurlijk he.
Nee maar ze hebben beide wat gedaan (bij OJ was het wel erg duidelijk) ze zijn beide beroemd en toch vrij gesproken.....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:16 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hoezo? Zijn toch 2 verschillende dingen die eigenlijk niets met elkaar te maken hebben?
Maar dat mag toch niet meespelen in een rechtsstaat?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee maar ze hebben beide wat gedaan (bij OJ was het wel erg duidelijk) ze zijn beide beroemd en toch vrij gesproken.....
Klopt dat zou niet mogen nee...en ik heb natuurlijk geen bewijs maar ik denk dat het wel mee speelt (het hele principe van een jurry vind ik zowiezo al vreemd)quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:37 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar dat mag toch niet meespelen in een rechtsstaat?
Dat vrouwtje uit scheveningen heeft zichzelf per ongeluk neergeschotenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:43 schreef JaWi het volgende:
Moguh. Al vanaf half 7 wakker, blij dat ik maar 2 zussen heb.
* JaWi naar Mokum is.
Ja ik hoorde het op het journaalquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat vrouwtje uit scheveningen heeft zichzelf per ongeluk neergeschoten![]()
Echt niet...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat vrouwtje uit scheveningen heeft zichzelf per ongeluk neergeschoten![]()
Nee, we spelen niet vals. Maar is wel leuk als we als enige overblijven. Pyth was 10e van de 10 gisteren, ik 6e.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Pitje en Suik, niks gewonnen?
En spelen jullie een beetje onder een hoedje dan?
Was dus iemand anders..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:47 schreef JaWi het volgende:
Robin van Persie opgepakt op verdenking van zedendelict![]()
![]()
.
Texas Hold'em. No Limit, geen rebuys.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:51 schreef Dylan Dog het volgende:
En Suik/Pit: welk poker wordt gespeeld?
Of toch welquote:Op dinsdag 14 juni 2005 09:59 schreef JaWi het volgende:
http://www.news.com.au/story/0,10117,15609251-23109,00.html
Toch niet van Persie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |