Ipv vriendin kun je haar dan maar beter 'toekomstige ex' noemen.quote:
Die van die drank leek me toch niet zo moeilijkquote:Op maandag 13 juni 2005 23:19 schreef Eilanden het volgende:
Hoe kan dat nou allemaal not guilty zijn? Zo zwak was de aanklacht van het OM toch niet?
Dat zekerquote:
Alweerquote:Op maandag 13 juni 2005 23:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ipv vriendin kun je haar dan maar beter 'toekomstige ex' noemen.
hij zal ze wel om hebben gekochtquote:Op maandag 13 juni 2005 23:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die van die drank leek me toch niet zo moeilijk
oke, ik persoonlijk niet, maar ja ik ben ook iemand die regelmatig headbangt. Of een poging doet tot..(wel zonder dat handgebaar)quote:Op maandag 13 juni 2005 23:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niks.. maar ik vond het wel een dol plaatje icm micheal![]()
Inderdaad! Van mij hoeft 'ie de cel niet in, maar de case van drank leek me toch zo klaar als een klontje....quote:Op maandag 13 juni 2005 23:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Die van die drank leek me toch niet zo moeilijk
Is dat een hobby van je?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
oke, ik persoonlijk niet, maar ja ik ben ook iemand die regelmatig headbangt. Of een poging doet tot..(wel zonder dat handgebaar)
Mwa zo wil ik het niet noemen, naar metal luisteren doe ik wel graag en soms hoort daar headbangen bij.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:31 schreef 9christensen het volgende:
ik ga maar eens slapen.
morgen sollicitatiegesrpek voor m'n stage.
wel 50 dacht ikquote:Op maandag 13 juni 2005 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe oud is die MJ?
He was born August 28, 1958quote:Op maandag 13 juni 2005 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe oud is die MJ?
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Zitten ze alweer hier
Kan ik nou nooit eens mijn pc ff opschonen?
Oh en als je door golfer eruit gezet wordt omdat je de haring zowat van zijn bord jat, ga je toch gewoon buiten verder schooien met een raam ertussen
[afbeelding]
Zal mij wat rottenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij zal niet al te lang leven denk ik![]()
Dat is al flink op leeftijd zegquote:Op maandag 13 juni 2005 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Hij is net zo oud als
<-----------------------
Succes jongelingquote:Op maandag 13 juni 2005 23:45 schreef JaWi het volgende:.
Zo maar eens slapen, morgen drukke dag.
Pak hangt klaar, schoenen gepoetst, overhemd gestreken.
Mariaquote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Zitten ze alweer hier
Oh en als je door golfer eruit gezet wordt omdat je de haring zowat van zijn bord jat, ga je toch gewoon buiten verder schooien met een raam ertussen
[afbeelding]
Je zou toch geen bier drinken vandaagquote:Op maandag 13 juni 2005 23:55 schreef just me het volgende:
[..]
Maria
Ik heb wat gegolfd vanavond, wat bier gedronken, wat slap geouwe-hoerd enzo
het is al bijna morgenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je zou toch geen bier drinken vandaag
Heb je in de vorige hools nog even die foto's van mijn bescheiden golfcluppie gezien?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:55 schreef just me het volgende:
Maria
Ik heb wat gegolfd vanavond, wat bier gedronken, wat slap geouwe-hoerd enzo
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:00 schreef Bluezz het volgende:
JM lekker gezlopen![]()
De pioenrozen zijn nu echt
Ik kan niet wachten golfer !!quote:Op maandag 13 juni 2005 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je in de vorige hools nog even die foto's van mijn bescheiden golfcluppie gezien?
deze dus:
[HOOLS] Het VBL-Café # 756 Terrorrobbie, SCH ik ben je voor.
Binnenkort moeten we echt even weer daar een balletje gaan meppen.
* just me heeft lekker geslagen, lekker ingeslagen en gaat nu slapenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:00 schreef Bluezz het volgende:
JM lekker gezlopen![]()
De pioenrozen zijn nu echt
Deze heb ik vorige week zaterdag al gekregen van JustPioen, dus ze staan al heel langquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Bloemen zijn toch rare dingen, je kan er maar even van genieten.
Trusten Suijk!
als je hooikoorts hebt nog veel langerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Bloemen zijn toch rare dingen, je kan er maar even van genieten.
Trusten Suijk!
Gelukkig heb ik maar een lichte vorm van.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je hooikoorts hebt nog veel langer
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:
Ow sjips daar zeg je wat.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat met liefde gegeven wordt kan tot iets moois uitbloeienquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Deze heb ik vorige week zaterdag al gekregen van JustPioen, dus ze staan al heel lang
Trusteh JM.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:09 schreef just me het volgende:
wat met liefde gegeven wordt kan tot iets moois uitbloeien
Kun je nog ff lachenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:08 schreef golfer het volgende:
Wij gaan nu nog even die kneuzen op de video bekijken.
Dat Ananas-team van BNN.
Daarna proberen beetje op tijd naar bed te gaan, want auto gaat morgenochtend vroeg weer voor grote beurt naar garage omdat de vorige keer die beurt niet kon worden uitgevoerd vanwege plotseling overlijden van de eigenaar van de garage.
*kopt hem niet in*quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:11 schreef clauwheee het volgende:
Oe valt vaak tegen zoiets, als je auto een beurt moet.
goed ideequote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:36 schreef clauwheee het volgende:
Rustig hier.. Kga ook maar zo, Friends nog ff in bed kijken.
Het zou verstandiger voor jou om te gaan werken,wat centjes bij elkaar schrapen voor je weet welquote:Op dinsdag 14 juni 2005 01:04 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat ook slapen!
Slaapzzzzzzzzzzze
Je hebt de staarten toch wel aan de poes gegeven he?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Zitten ze alweer hier
[afbeelding]
Dat is ook mijn gedachte... had ook wel verwacht dat er onschuldig uit zou komen....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:47 schreef SCH het volgende:
Spannend gisteren met Michael.
Terechte uitslag lijkt me, als OJ Simpson niet veroordeeld wordt, zou het wel heel raar zijn om MJ te veroordelen.
Hoezo? Zijn toch 2 verschillende dingen die eigenlijk niets met elkaar te maken hebben?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 08:47 schreef SCH het volgende:
Spannend gisteren met Michael.
Terechte uitslag lijkt me, als OJ Simpson niet veroordeeld wordt, zou het wel heel raar zijn om MJ te veroordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |