Ik kan niet wachten golfer !!quote:Op maandag 13 juni 2005 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je in de vorige hools nog even die foto's van mijn bescheiden golfcluppie gezien?
deze dus:
[HOOLS] Het VBL-Café # 756 Terrorrobbie, SCH ik ben je voor.
Binnenkort moeten we echt even weer daar een balletje gaan meppen.
* just me heeft lekker geslagen, lekker ingeslagen en gaat nu slapenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:00 schreef Bluezz het volgende:
JM lekker gezlopen![]()
De pioenrozen zijn nu echt
Deze heb ik vorige week zaterdag al gekregen van JustPioen, dus ze staan al heel langquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Bloemen zijn toch rare dingen, je kan er maar even van genieten.
Trusten Suijk!
als je hooikoorts hebt nog veel langerquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Bloemen zijn toch rare dingen, je kan er maar even van genieten.
Trusten Suijk!
Gelukkig heb ik maar een lichte vorm van.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je hooikoorts hebt nog veel langer
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:
Ow sjips daar zeg je wat.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat met liefde gegeven wordt kan tot iets moois uitbloeienquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Deze heb ik vorige week zaterdag al gekregen van JustPioen, dus ze staan al heel lang
Trusteh JM.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:09 schreef just me het volgende:
wat met liefde gegeven wordt kan tot iets moois uitbloeien
Kun je nog ff lachenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:08 schreef golfer het volgende:
Wij gaan nu nog even die kneuzen op de video bekijken.
Dat Ananas-team van BNN.
Daarna proberen beetje op tijd naar bed te gaan, want auto gaat morgenochtend vroeg weer voor grote beurt naar garage omdat de vorige keer die beurt niet kon worden uitgevoerd vanwege plotseling overlijden van de eigenaar van de garage.
*kopt hem niet in*quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:11 schreef clauwheee het volgende:
Oe valt vaak tegen zoiets, als je auto een beurt moet.
goed ideequote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:36 schreef clauwheee het volgende:
Rustig hier.. Kga ook maar zo, Friends nog ff in bed kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |