Elvis is weer gesignaleerdquote:
Nee, die andere, 3 x zo dun, blanker en zonder neus.quote:
Dat zou toch wel mooi zijn, kunnen we eindelijk 's avonds gezellig buiten zitten bij de vuurkorf met een lekker glas wijn en briequote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, die andere, 3 x zo dun, blanker en zonder neus.
Wat een superlekker weer trouwens, is de zomer dn nunu echt begonnen?
Ben je eindelijk in vorm.. ga je gekke dingen doenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:32 schreef JaWi het volgende:
Robin van Persie vast wegens aangifte verkrachting
Uitgegeven: 14 juni 2005 10:14
Laatst gewijzigd: 14 juni 2005 10:17
ROTTERDAM - Voetballer Robin van Persie zit vast in Rotterdam wegens een aangifte van verkrachting tegen hem, meldde een woordvoerster van het Openbaar Ministerie dinsdag.
Nadere toelichtingen doet ze niet..
Ik geloof er niets vanquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ben je eindelijk in vorm.. ga je gekke dingen doen![]()
Het weer wordt de komende dagen alleen maar beter, hoewel woensdagavond en donderdag misschien een beetje kunnen tegenvallenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat zou toch wel mooi zijn, kunnen we eindelijk 's avonds gezellig buiten zitten bij de vuurkorf met een lekker glas wijn en brie![]()
Jonge wat ben je toch groot gewordenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van.
Afijn, ik ga de brave knul uithangen bij opa's en oma's.
Zonnig en nog hogere temperaturen onder invloed van een hogedrukgebied boven West-Europa. Woensdagavond en donderdag tijdelijk minder warm met veel bewolking en wat regen. In het weekeinde een grote kans op zomerse temperaturen.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het weer wordt de komende dagen alleen maar beter, hoewel woensdagavond en donderdag misschien een beetje kunnen tegenvallen
Je rapport laten zien?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van.
Afijn, ik ga de brave knul uithangen bij opa's en oma's.
gecharmeerd van een kakkerlak owowowowowowowquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:50 schreef JaWi het volgende:
Ik geloof eerlijk gezegd weinig van het VP verhaal. Maar dat kan ook komen omdat ik de laatste tijd gecharmeerd ben geraakt van de voetballer VP.
Vroeger kon ik hem niet luchten of zienquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
gecharmeerd van een kakkerlak owowowowowowow
Zal de titel voor de volgende hools wel worden danquote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:58 schreef DarkShine het volgende:
MJ niet in de bak, Robin van Persie wel.
Moggûh trouwens!
Hey er is niks mis met Star Wars!! :quote:Op dinsdag 14 juni 2005 10:54 schreef JaWi het volgende:
Banaan spoort zelf niet, die vind Star Wars leuk!
Zaterdag ga ik hem mee naar binnen smokkelen bij Defqon en aan de coke zetten.
Met cocaïne en Defqon wel danquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:01 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey er is niks mis met Star Wars!! :
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |