quote:Op maandag 13 juni 2005 23:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Heeft iemand even die hakkende smilie voor mij ?
ik ook maar ik heb geen idee waaromquote:Op maandag 13 juni 2005 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik vind het donders spannend!
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:09 schreef Eilanden het volgende:
Als het om hakken gaat, roep Clau!
Ga je in het weekend helemaal los? Trainingspakkie aan? Noca kaalgeschoren? Hakkuh!!!!!!!!!!!!!!!!
om die knaap uit de VSquote:Op maandag 13 juni 2005 23:06 schreef Dos37 het volgende:
wat een spanning ik weet eigenlijk niet eens waarom
Haar strak achterover in een lange staart, grote oorbellen inquote:Op maandag 13 juni 2005 23:09 schreef Eilanden het volgende:
Als het om hakken gaat, roep Clau!
Ga je in het weekend helemaal los? Trainingspakkie aan? Noca kaalgeschoren? Hakkuh!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:11 schreef clauwheee het volgende:
Noca zit in zak en as. Hij staat onderaan in dat spel, FM ofzo.
hij wou anders ook wel naar langeveen heen bierdrinkenquote:
hij kan beter met Twente spelenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:11 schreef clauwheee het volgende:
Moet ie vaker om hulp vragen, er zitten hier zat top FM-coaches.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:11 schreef clauwheee het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2005 23:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Haar strak achterover in een lange staart, grote oorbellen in
met groningen?quote:Op maandag 13 juni 2005 23:11 schreef clauwheee het volgende:
Vast een voorproefje voor het komende voetbalseizoenquote:Op maandag 13 juni 2005 23:11 schreef clauwheee het volgende:
Het heeft even zijn tijd nodig, hij moet even wennen aan alles waar hij rekening mee moet houden. Gewoon volhouden is het beste. Of met een nog beter ploeg dan Groningen aan de slag gaan.quote:Op maandag 13 juni 2005 23:11 schreef clauwheee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |