abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juni 2005 @ 09:11:53 #1
1762 YPPY
Yppiaans
pi_27851057
Het meetingtopic van de Fok!Dieetclub

Scheveningenmeet
wat: over strand banjeren en evt. samen kokkerellen bij Faithy
waar: scheveningen
wanneer: nog niet bekend
website: http://www.scheveningen.nl/nl/
mail gabzzie@hotmail.com voor meer info

Loevesteinmeeting
wat: naar slot Loevestein
waar: bij Gorinchem
wanneer: 12 juni
website: http://www.slotloevestein.nl/
wie:
Isabeau
Kaputwiehund
Octopussy
Pandorah
Yppy

Eftelingmeeting
wat: We gaan dus naar de Efteling net als vorig jaar
waar: bij Kaatsheuvel
wanneer: in zomer of najaar
website: www.efteling.nl
wie:
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 12 juni 2005 @ 09:12:12 #2
1762 YPPY
Yppiaans
pi_27851061
Nog anderhalf uur!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_27851066
Veel plezier vandaag!
Ik ga aan mn verslag werken (als ie doorgemaild is! )
pi_27851074
Ik besefde net dat ik het deeltje dichtgooide.
Tot straks
pi_27851138
* kaputwiehund gaat nu weg
Zu hause ist alles besser
  Moderator zondag 12 juni 2005 @ 10:32:54 #6
5428 crew  miss_sly
pi_27851390
Veel plezier met z'n allen!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 12 juni 2005 @ 19:38:59 #7
1762 YPPY
Yppiaans
pi_27864529
De meeting is 15 minuten geleden afgelopen en het was ontzettend gezellig.

Alleen is de gourmet wel verkeerd gevallen geloof ik. Mijn buik is niet zo blij nu.

De gids was wel erg leuk. En knap dat hij wist dat Willem van Oranje een Duitser was.
*OUD heilige*
pi_27866408
* kaputwiehund is ook weer thuis

Het was erg gezellig. Ik zal proberen de volgende keer iets nadrukkelijker aanwezig te zijn. Eén of meer mannen die meegaan, kan helpen (verkapte oproep). Het was nu wel een vrouwengezelschap met aanhangsel

Vervelend voor je YPPY, ik heb (nog) nergens last van.
pi_27867027
* Pandorah is ook alweer een kwartiertje thuis

Isabeau heeft de trein op tijd kunnen halen in Amersfoort dus die kan lekker bij gaan slapen.

De gids was inderdaad leuk want hij kan zo goed zijn ' bloederige' verhalen vertellen .
Da's niet zo fijn YPPY dat het fondue niet zo goed gevallen is, ik heb voorlopig nog nergens last van... Mooi kaputwiehund dat je het gezellig vond!
pi_27867175
quote:
Op zondag 12 juni 2005 19:38 schreef YPPY het volgende:
De meeting is 15 minuten geleden afgelopen en het was ontzettend gezellig.

Alleen is de gourmet wel verkeerd gevallen geloof ik. Mijn buik is niet zo blij nu.

De gids was wel erg leuk. En knap dat hij wist dat Willem van Oranje een Duitser was.
Yppy ik heb zeker 10 minuten op de stationswc gezeten met buikkrampen en de vloeibare gevolgen daarvan

nouja dat is in ieder geval waar voor je 50 cent

ut was gezellig en eens een keertje niet zo gehaast overal naartoe rennen zoals in de sauna of de efteling. En de gids was idd best liev

Maarre ik heb nog een keer de toeristische route genomen door de rest van Gorinchem inclusief nieuwbouwwijken en een of ander dijkje waar nauwelijks de auto over heen kon rijden
Dat hele industrieterrein heb ik niet meer gevonden...
pi_27876376
Jeetje, wat vervelend octopussy Ik heb gelukkig nergens last van gehad.
Ik was om half 10 thuis en ben direct naar bed gegaan (nadat ik eerst als een verzopen kat thuis aankwam, het stortregende hier!).

Ik vond het gezellig en leerzaak gisteren en ga nu maar eens aankleden (kom net uit de douche). Tot later vandaag
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 13 juni 2005 @ 08:02:39 #12
1762 YPPY
Yppiaans
pi_27876728
Gelukkig heb ik er niet zoveel last van gehad als jij Octopussy. Hoe ben je in hemelsnaam gereden? Er zijn twee van dat soort dijkjes, de ene op Avelingen en de andere totaal aan de andere kant van de stad.

Arme kaputwiehund, de enige keer dat het over een mannenonderwerp ging, want toen bleek dat auto's vreselijk zijn om over te praten.
*OUD heilige*
pi_27876791
quote:
Op maandag 13 juni 2005 08:02 schreef YPPY het volgende:

Arme kaputwiehund, de enige keer dat het over een mannenonderwerp ging, want toen bleek dat auto's vreselijk zijn om over te praten.
zo erg was het nu ook weer niet. Het was erg leerzaam. Behalve alles over onze Duitse voorvaders heb ik ook het nodige geleerd over de psyche van de de vrouw, heb ik een halve medische encyclopedie voorbij horen komen en last but not least: weet ik nu eindelijk hoe je het woord vagina uitspreekt
pi_27879257
quote:
Op maandag 13 juni 2005 08:15 schreef kaputwiehund het volgende:

[..]

zo erg was het nu ook weer niet. Het was erg leerzaam. Behalve alles over onze Duitse voorvaders heb ik ook het nodige geleerd over de psyche van de de vrouw, heb ik een halve medische encyclopedie voorbij horen komen en last but not least: weet ik nu eindelijk hoe je het woord vagina uitspreekt
ohhh wat heb jij allemaal geleerd over de psyche van een vrouw dan?
Je kan ons in ieder geval er niet van betichten dat we oppervlakkige wezens zijn he, zo met die medisch-wetenschappelijk onderlegde conversaties tijdens het schroeien van stukjes vlees in olie van 240 graden celcius.

* octopussy doet nog wat limonade in haar flesje water
pi_27899079
tvp
pi_27944638
Hey mensen,
ik heb de foto's online gezet van de Loevestein meeting. Ze te vinden op mijn foto site.

Zullen we een datum voor de eftelingmeet proberen te prikken. Min voorkeur gaat uit naar een weekenddag in september.

Voor de liefhebbers kunnen we dan tussendoor nog wel een saunameet doen.
  Moderator woensdag 15 juni 2005 @ 11:14:02 #17
5428 crew  miss_sly
pi_27944940
Weekenddag in september gaat moeilijk worden voor me, want ik ben de 1e 3 weken waarschijnljik op vakantie, te beginnen op zaterdag 3 september. 3 weekjes VS, oostkust

Even tellend zijn dat dus alle weekenden in september, want ik zal de 23 of 24e terugkomen.

Als het september wordt geen eftelingmeet voor mij dus
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_27946842
leuke foto's

kaputwiehund knappe jongen hoor
  woensdag 15 juni 2005 @ 14:10:28 #19
1762 YPPY
Yppiaans
pi_27950673
De laatste weken van september ga ik juist weer op vakantie. De eerste weekenden kan ik nog wel.

Zullen we maar een lijstje doen?
3 september: Yppy, Pandorah
4 september: Yppy, Pandorah
10 september: Yppy
11 september: Yppy, Pandorah
17 september: Pandorah
18 september: Pandorah
24 september:
25 september:

Sauna dan in juli doen? Dan hebben we het verdeeld. Hier kun je ook aanvullen wanneer je kunt, maar wel graag alleen als je ook echt naar een sauna wil.
2 juli: Yppy, Pandorah
3 juli: Yppy, Pandorah
9 juli: Yppy, Pandorah
10 juli: Yppy, Pandorah
16 juli: Yppy
17 juli: Yppy, Pandorah
23 juli: Yppy
24 juli: Yppy
30 juli: Pandorah
31 juli: Pandorah

Wat ben ik toch flexibel.

[ Bericht 23% gewijzigd door YPPY op 15-06-2005 14:27:21 ]
*OUD heilige*
pi_27951158
In september ga ik ook waarschijnlijk de laatste week van september met vakantie (vanaf de 23e geloof ik). Verder kan ik alle weekenden behalve op za 10 september.

Juli wordt wat lastiger want dan heb ik al wat afspraken onder voorbehoud staan (lekker vaag weer )...
- za 2 juli
- zo 3 juli: onder voorbehoud, hangt af wanneer een familiedag wordt gepland
- za 9 juli
- zo 10 juli: zie opmerking 3 juli
- za 16 juli: vermoedelijk wandelen
- zo 17 juli
- za 23/zo 24 juli: vermoedelijk weekendje weg maar hangt af van diensten vriendjelief (die weet ie pas over 2 weken)
- za 30 / zo 31 juli
pi_27963783
De meets voor de komende jaren hadden we trouwens al besproken bij slot Loevestein
We hebben gekozen voor een algehele nationale benadering.

Friesland: fierljeppen en eventueel varen/zeilen Friese wateren
Groningen: wadlopen
Drenthe: fietsen (sauna?)
Overijssel: punteren in Giethoorn + natuurgebied bezoeken
Flevoland: Walibi Flevo of Urk
Gelderland: Kroller Muller, fietsen, wandelen Veluwe
Utrecht: kanoën
Noord-Holland: dagje Amsterdam
Zuid-Holland: eh...hadden we iets bedacht bij Zuid-Holland??
Zeeland: duiken
Brabant: Efteling
Limburg: grottentochten (evt. te fiets)

3 september: Yppy, Pandorah, Saskia
4 september: Yppy, Pandorah, Saskia
10 september: Yppy, Saskia
11 september: Yppy, Pandorah, Saskia
17 september: Pandorah, Saskia
18 september: Pandorah, Saskia
24 september:Saskia
25 september:Saskia

Sauna dan in juli doen? Dan hebben we het verdeeld. Hier kun je ook aanvullen wanneer je kunt, maar wel graag alleen als je ook echt naar een sauna wil.
9 juli: Yppy, Pandorah
10 juli: Yppy, Pandorah, Saskia
16 juli: Yppy
17 juli: Yppy, Pandorah, Saskia
23 juli: Yppy, Saskia
24 juli: Yppy, Saskia
30 juli: Pandorah, Saskia
31 juli: Pandorah, Saskia
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_27963818
eh, ik ben dus Saskia
  woensdag 15 juni 2005 @ 21:18:21 #23
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_27964605
quote:
Op woensdag 15 juni 2005 12:17 schreef Riann het volgende:
leuke foto's

kaputwiehund knappe jongen hoor
nou idd dat zag ik ook...

ennuh ik zag dat jullie helemaal niet meer 'dik' zijn.... voel ik me toch nog best dik als ik jullie zo zie :S

goed gedaan hoor!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_27967048
Lag Gorinchem niet in Zuid Holland, Isabeau?
pi_27968216
3 en 10 juli is nog even onder voorbehoud he... maar ik hoor van het weekend welke dag ik dan niet kan.

Ja, ik sta weer uiterst charmant op de foto's. En ondanks dat de gids zijn " fotografeer de gids niet shirt" aanhad, staat ie toch op de foto ...

Oja, in Utrecht kunnen we altijd nog die DOM beklimmen of naar de dierentuin of stadwandeling in Amersfoort. En in Zuid-Holland kunnen we altijd naar Leiden om daar een museumtocht te doen en dan eindigen bij het lekkerste appeltaart cafeetje aldaar .

Gorinchem ligt volgens mij in Gelderland? Toch?
pi_27970198
Eftelingmeet:
3 september: Yppy, Pandorah, Saskia, Linda
4 september: Yppy, Pandorah, Saskia, Linda
10 september: Yppy, Saskia, Linda
11 september: Yppy, Pandorah, Saskia, Linda
17 september: Pandorah, Saskia
18 september: Pandorah, Saskia
24 september:Saskia, Linda
25 september:Saskia, Linda

laatste september weekend ben ik in Disneyland Parijs

Saunameet:
9 juli: Yppy, Pandorah, Linda
10 juli: Yppy, Pandorah, Saskia, Linda
16 juli: Yppy,
17 juli: Yppy, Pandorah, Saskia
23 juli: Yppy, Saskia
24 juli: Yppy, Saskia
30 juli: Pandorah, Saskia, Linda
31 juli: Pandorah, Saskia, Linda

De weekenden rond de 18e juli weet ik nog niet, aangezien ik dan ergens mijn verjaardag wil vieren. Misschien kan ik dan de andere weekenddag met jullie mee, of dat we het combineren met een bbq hier (Delft) ofzo.

Ohja,

ik ben dus Linda
pi_27972950
Gorinchem ligt nog net in Zuid-Holland, Loevestein was Brabant. Gelderland is een klein stukje verder naar het oosten. Den Haag was ook Zuid-Holland, en Bleiswijk ook.

Ooit waren wij ook dikker Beessie-Jen, maar in de loop van tijd zien we er wel steeds minder uit als een dieet club. Nou ja, dat was ook het plan.
*OUD heilige*
pi_27992563
kies maar gewoon datums uit ik weet niet of ik op vakantie ga en ik als ik ga wanneer en etc.
pi_27999301
Oe! Goed idee octopussy! Ene magere BBQ
pi_27999584
quote:
Op donderdag 16 juni 2005 22:21 schreef Pandorah het volgende:
Oe! Goed idee octopussy! Ene magere BBQ
En Delft is nog eens fietsafstand ook voor mij!
Hou met mij overigens maar geen rekening hoor, ik ben überchaotisch nog de komende maanden.
pi_28186602
Twee vriendinnen van mij willen ook mee naar de Efteling (Wousje en Marlies). De één roept steeds dat ze te dik is en de ander is te dik
  vrijdag 24 juni 2005 @ 22:54:57 #32
1762 YPPY
Yppiaans
pi_28207949
Wousje is toch van die honden? Die is echt niet te dik.
*OUD heilige*
pi_28209281
Dat is dan ook degene die roept dat ze te dik is
pi_28287693
Hoe meer mensen hoe meer vreugd Isabeau! Als die dames weten mee te kletsen vind ik het prima .

Maar euhm... het is alweer bijna juli (wat gaat dat toch weer snel ) en ik vermoed dat ik 10 juli niet kan. Ik heb nog niets gehoord van die familiedag maar ik ga vermoeden dat het niet volgende week maar de week daarop is... Ik weet niet wat handig is dus ik roep maar wat: misschien kunnen we de 17e wel naar een sauna in Delft en daarna bij Linda langs (octopussy: alleen als jij wilt natuurlijk)? Of we kunnen het beter plannen in augustus?

En die Eftelingmeeting maar het weekend van 3/4 september doen? Dan kan iig de harde dieetclubkern
pi_28296083
de 17e kan ik wel een saunaatje gebruiken denk ik. De dag daarvoor ben ik de hele dag met mijn Emergency First Response cursus bezig (ik ga daarna de rescue-cursus doen)
De dag daarna ben ik jarig.

Lijkt me leuk om naar Thermenholiday in Schiedam te gaan, die ziet er zoooo mooi uit op hun website (jah duh )
Schiedam is goed te bereiken met OV.
en dan doen we s'avonds verantwoord BBQ bij mij
  dinsdag 28 juni 2005 @ 12:47:22 #36
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_28299659
hoihoi
Als de efteling meet door de week is en niet tussen 16 juli en 16 augustus, ga ik mee
Carpe diem
  dinsdag 28 juni 2005 @ 15:10:57 #37
1762 YPPY
Yppiaans
pi_28304544
Ja bbq! Eergisteren heb ik voor het eerst in mijn leven zelf gebbq'd en het lukte nog ook.
17 juli dan maar doen?
*OUD heilige*
  dinsdag 28 juni 2005 @ 15:21:39 #38
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_28304863
jammer, dan is mijn ov niet meer geldig en wordt het me echt te duur
Carpe diem
  dinsdag 28 juni 2005 @ 15:31:29 #39
1762 YPPY
Yppiaans
pi_28305144
Dat zou dan voor de sauna zijn toch? Of wil je daar ook mee naar toch? Ik begreep dat het voor jou om de Efteling ging.
*OUD heilige*
  dinsdag 28 juni 2005 @ 16:05:50 #40
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_28306265
Ow staat er ook weer een sauna op stapel?
Sauna in zuidwolde?
Naar de sauna wil ik ook wel graag mee als het een beetje reisbaar is voor mij
Carpe diem
  dinsdag 28 juni 2005 @ 16:09:53 #41
1762 YPPY
Yppiaans
pi_28306390
Octopussy doet een voorstel mbt de sauna en een bbq.
*OUD heilige*
pi_28307183
17 juli kan ik! (en dat was al eerder aangekondigd ) Houden we de BBQ een beetje gezond? Ik heb al zoveel barbecues en vrijwel niemand koopt gezonde dingen. Dat kunnen wij vast beter.

Eftelingmeeting 3 of 4 september klinkt prima
  dinsdag 28 juni 2005 @ 21:34:41 #43
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_28317062
* marchien stelt voor om de sauna in zuidwolde te kiezen
Carpe diem
pi_28317968
.. als we gaan bbq-en bij octopussy is Zuidwolde niet zo om de hoek .
Zij had overigens Schiedam voorgesteld. Als die goed bekend staat, wil ik daar best heen.

En ja, ik ben voor gezond bbq-en. Die bbq's met alleen vlees komen mijn neus uit, ik wil ook salade!
Dus: vis, gepofte aardappels, kippies, champingons voor op de BBQ en salade ernaast met wat stokbrood ...
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:02:47 #45
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_28318230
maar ik wil zo graag een keertje mee
Maar in het weekend reizen en dan ook nog de sauna betalen: dat heb ik gewoon niet....
Carpe diem
pi_28318271
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 21:34 schreef marchien het volgende:
* marchien stelt voor om de sauna in zuidwolde te kiezen
Kunnen we nog wel een andere keer doen
Uitstekende sauna!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 28 juni 2005 @ 22:05:29 #47
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_28318341
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 12:47 schreef marchien het volgende:
hoihoi
Als de efteling meet door de week is en niet tussen 16 juli en 16 augustus, ga ik mee
Evenals ik (als vriendje van marchien, verder met toestemming van Isabeau. En vergeet niet dat ook ik een gewichtsprobleem heb en graag met jullie wil klessebessen waar de meeste en minste calorieen inzitten (maar dan om hetgene te eten waar jullie vanaf blijven)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 28 juni 2005 @ 22:07:02 #48
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_28318399
quote:
Op dinsdag 28 juni 2005 22:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Evenals ik (als vriendje van marchien, verder met toestemming van Isabeau. En vergeet niet dat ook ik een gewichtsprobleem heb en graag met jullie wil klessebessen waar de meeste en minste calorieen inzitten (maar dan om hetgene te eten waar jullie vanaf blijven)
Ja leuk, laten we met contrasten gaan werken
Carpe diem
pi_28323055
marchien Sauna in Zuidwolde doen we gewoon volgende keer joh . Als er maar een lekker eettentje met chocoladetaart in de buurt zit .

Doordeweeks moeten de meeste mensen werken ben ik bang voor. Zelf kan ik wel op maandagen (en schuiven) maar ik weet niet hoe het met de anderen zit...
pi_28327966
Ik kan doordeweeks alleen tijdens de zomervakantie en dan is de efteling geen aanrader. Verder kan ik de laatste week van september doordeweeks.
  woensdag 29 juni 2005 @ 09:05:12 #51
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_28328002
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 00:11 schreef Pandorah het volgende:
marchien Sauna in Zuidwolde doen we gewoon volgende keer joh . Als er maar een lekker eettentje met chocoladetaart in de buurt zit .

Doordeweeks moeten de meeste mensen werken ben ik bang voor. Zelf kan ik wel op maandagen (en schuiven) maar ik weet niet hoe het met de anderen zit...
In het weekend kan ik wel (zaterdagen wel in ieder geval) maar dan moet ik vervoer hebben, of het moet een beetje in de buurt zijn.
rondom de sauna in zuidwolde zit een heleboel platteland
Carpe diem
pi_28328028
Wat ga je vandaag doen, marchien? Kom je langs
  woensdag 29 juni 2005 @ 09:09:56 #53
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_28328080
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 09:06 schreef Isabeau het volgende:
Wat ga je vandaag doen, marchien? Kom je langs
Ik heb het hier vandaag te druk voor, helaas, helaas
Carpe diem
pi_28328087
Ja, dat zei je al op MSN, muts
  zondag 3 juli 2005 @ 17:56:27 #55
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_28450084
Oh, ik ben VOOR de Efteling
Doei.
pi_28451134
Leuk, Faithy!
  zondag 3 juli 2005 @ 19:10:15 #57
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_28451650
Isa

is er al een datum overigens?

ik kan niet op 13 augustus (festival), en niet op 21 augustus (dan zit ik namelijk bij de finale Hockey ChampionsTrophy ) en verder kanik als het van te voren geplanned wordt elk moment in weekenden
Doei.
pi_28724723
Ok, het topic is een beetje ver afgezakt. Maar we hadden een sauna+BBQ dagje gepland komende zondag. Nu is het voor mij iets handiger om het de zondag daarna te doen (de 24e dus) maar als jullie wel komende zondag willen komen is dat ook prima (dan sla ik de verjaardag van een tante een keertje over)

Voor de mensen die meewillen naar de sauna en BBQ in Delft: zet even neer of je deze zondag meekan, of volgende zondag (of allebei de dagen) bitte.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 06:42:07 #59
1762 YPPY
Yppiaans
pi_28727367
Zondag heb ik nog geen andere plannen, dus dan kan ik. Volgende week zondag kan ik ook, maar wat lastiger.
*OUD heilige*
pi_28727830
Deze zondag heb ik ook nog geen plannen want ik had dit nog vrijgehouden voor de sauna.
Volgende zondag hangt even van een andere afspraak af of die doorgaat.
pi_28730346
Mij komt een andere datum ook prima uit, octopussy Ik heb namelijk ook een tante die mij heel graag wil zien op haar verjaardag a.s. zondag Een week later is prima.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:10:24 #62
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_28730958
Als iemand weet hoe ik vanuit Groningen daar kan komen zonder al te duur uit te zijn kom ik ook
Carpe diem
pi_28733731
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 08:24 schreef Pandorah het volgende:
Deze zondag heb ik ook nog geen plannen want ik had dit nog vrijgehouden voor de sauna.
Volgende zondag hangt even van een andere afspraak af of die doorgaat.
sorry als ik je plannen in de war gooi

wanneer weet je of die afspraak doorgaat?
pi_28735339
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 12:48 schreef octopussy het volgende:
sorry als ik je plannen in de war gooi
wanneer weet je of die afspraak doorgaat?
Zo'n ramp is dat niet hoor .
Ik zal vriendjelief zijn vriendjes vanavond laten bellen met voorstel om die zaterdag af te spreken .
Morgen weet ik meer (vanavond druk met skateles)!
pi_28742660
ik ga vrijdag al naar de sauna
volgende keer sauna geldrop??? dames???? dan kom ik zeker weten
pi_28747842
Wat is er zo bijzonder aan die sauna, Riann? (behalve dat hij bij jou om de hoek ligt ) Ik heb niet zo'n zin om minstens 3 uur te reizen voor een "normale" sauna. Ik heb namelijk een erg goede sauna bij mij in de buurt. Voor sauna's die ik ooit nog een keer wil bezoeken reis ik graag het land door.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 21:15:57 #67
1762 YPPY
Yppiaans
pi_28749521
Heeft er iemand van jullie het anwb blad? Daar staat vaak een kortingsbon voor Schiedam in. Altijd handig.
*OUD heilige*
pi_28750621
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 21:15 schreef YPPY het volgende:
Heeft er iemand van jullie het anwb blad? Daar staat vaak een kortingsbon voor Schiedam in. Altijd handig.
Ik heb dat blad. Ik zal hem eens door gaan snuffelen!
pi_28751704
oh nou ik kan wel aan wat anwb bladen komen. zal eens kijken.
pi_28760890
octopussy: volgende zondag kan ik ook hoor! Als je nog hulp nodig hebt voor de BBQ moet je het maar even zeggen (ik kan altijd mijn electrische meezeulen).

Mbt die Eftelingmeet: houden we dat op het weekend van 2/3 september (zaterdag de voorkeur)?
pi_28763046
OK dan zet ik bij deze de sauna+bbq meeting naar zondag 24 juli.

wie iig meegaan:
- Isabeau
-Yppy
-Pandorah
-en ik (Octopussy) natuurlijk

Voor de mensjes die nog meewillen: zeg het even. Je kan ook met ons afspreken om alleen naar de BBQ te komen (in Delft) als je niet naar de sauna wil. Of natuurlijk alleen naar de sauna als je ons niet wil zien met kleding aan

Oja, Eftelingmeet in het weekend van 3, 4 september is prima voor mij (Pandora, mijn kalender geeft deze data aan voor het weekend ).
pi_28780168
Zet mij maar op het reservelijstje. Het lijkt me wel heel leuk eigenlijk. En het is nog allemaal op fietsafstand ook!
  woensdag 13 juli 2005 @ 20:54:52 #73
1762 YPPY
Yppiaans
pi_28780550
Leuk Liejannuh! Kunnen we gewoon appeltaart eten zonder dat iemand zit te zeuren.

In de kampioen staat de advertentie op pagina 48. Tweede persoon gratis! Dat is nog eens leuk.
*OUD heilige*
pi_28780648
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 20:54 schreef YPPY het volgende:
Leuk Liejannuh! Kunnen we gewoon appeltaart eten zonder dat iemand zit te zeuren.
Oh.... dat zou geweldig zijn!
Alhoewel ik alweer een paar appeltaartafspraken heb staan ondertussen! Een mens kan nooit genoeg appeltaart eten!
quote:
In de kampioen staat de advertentie op pagina 48. Tweede persoon gratis! Dat is nog eens leuk.
Die zal ik ook even ergens regelen! Komt goed!
pi_28782453
Ah! Dus dit keer geen chocoladetaart maar appeltaart met slagroom!

Edit: ik heb diverse bonnen voor Schiedam gevonden in de Kampioen. Maar ook die bon waarbij de tweede persoon gratis is

[ Bericht 34% gewijzigd door Pandorah op 13-07-2005 22:49:02 ]
pi_28784258
Hey, geweldige tip! Zaterdag bij mijn ouders even scheuren in de kampioen

En 3 september Efteling doen?
pi_28792737
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 22:41 schreef Isabeau het volgende:
Hey, geweldige tip! Zaterdag bij mijn ouders even scheuren in de kampioen

En 3 september Efteling doen?
Dat is toch een zaterdag?
Als ik dan inderdaad mee kan rijden met de auto kom ik.
Carpe diem
pi_28792762
Dat wisten we al en je kon al meerijden.
pi_28793449
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 20:16 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die sauna, Riann? (behalve dat hij bij jou om de hoek ligt ) Ik heb niet zo'n zin om minstens 3 uur te reizen voor een "normale" sauna. Ik heb namelijk een erg goede sauna bij mij in de buurt. Voor sauna's die ik ooit nog een keer wil bezoeken reis ik graag het land door.
kijk maar eens op de sait www.thermengeldrop.nl
pi_28794095
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 10:39 schreef Riann het volgende:

[..]

kijk maar eens op de sait www.thermengeldrop.nl
Die van zuidwolde heeft bijna alle faciliteiten die ze daar ook hebben
En een pasta maaltijd kost maar 6 euro
Carpe diem
pi_28794840
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 11:00 schreef marchien het volgende:

[..]

Die van zuidwolde heeft bijna alle faciliteiten die ze daar ook hebben
En een pasta maaltijd kost maar 6 euro
daar 8 euro
pi_28796844
5 euro, marchien, 5 euro
pi_28798608
overigens is het scheveningenmeet --> gsschaap@wanadoo.nl voor meer info

die andere gebruik ik namelijk niet meer, kan je mailen wat je wil.. van huwelijksaanzoeken tot bashen, ik lees 't toch niet
Doei.
pi_28800938
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 13:21 schreef Faithy het volgende:
overigens is het scheveningenmeet --> gsschaap@wanadoo.nl voor meer info

die andere gebruik ik namelijk niet meer, kan je mailen wat je wil.. van huwelijksaanzoeken tot bashen, ik lees 't toch niet
Faiiiiiiiiittttthhhhhhhhhyyyyyyy kom je ook naar de komende meet? Het is zooooooo relaxing om even een dagje thermen te doen en daarna lekker en gezond BBQ'en in Delft. Gewoon tram 1 pakken en uitstappen op brasserskade.
Ik kan wel wat mensen meenemen vanuit Delft naar de Sauna en terug als dat gemakkelijker is. Roept u maarrrrr
pi_28803879
en wanneer mag dat wel niet zijn?

zit nu echt doodziek thuis
Doei.
pi_28810552
Graag, octopussy
pi_28813817
En ik kan mensen oppikken vanaf Utrecht he Ik weet nu de snelle weg naar het station .
pi_28813969
Ik neem het even in overweging
ligt eraan hoe duur het alles is namelijk

22ste al vuurwerk als het goed is en daarna stappen enzo..

Kan iemand mij vertellen hoe duur die hele dag ongeveer gaat komen?
Doei.
pi_28816702
Pandorah's aanbod is nog veel beter, Utrecht
(volgende week toch?)
pi_28821875
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:43 schreef Isabeau het volgende:
Pandorah's aanbod is nog veel beter, Utrecht
(volgende week toch?)
Ik weet niet beter dan dat het volgende week zondag is. Nu nog een tijd afspreken voor de sauna .
pi_28822919
iemand met een prijs
Doei.
pi_28822979
Yep, volgende week zondag. Dat is dus de 24ste.

En vanuit Utrecht is het inderdaad handiger om direct naar Schiedam te rijden, in plaats van via Delft.

Faithy: een dagje sauna kost ongeveer 22 euro, maar aangezien we kortingsbonnen hebben zou dat wel eens de helft van dat bedrag kunnen zijn. Je zal in de sauna wel iets willen eten of drinken overdag denk ik.

Voor de BBQ zou het leuk zijn als iedereen een kleine bijdrage doet (5 euro ofzo). Voor dat geld kunnen we denk ik wel een lekkere maaltijd maken. Verder kan je met mij meerijden naar Schiedam en terug als je wil, dus dat kost je dan niets.

Als je me even laat weten of je meegaat voor volgende week zaterdag (ivm boodschappen) dan is dat prima. Beterschap meid

Zullen we maar weer om 11 uur bij de sauna afspreken?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 10:05:35 #93
1762 YPPY
Yppiaans
pi_28823121
11 uur lijkt me goed

Ik ga met de auto, trein is niet te doen. Octopussy, is jouw huis in Delft makkelijk te vinden? Schiedam of Delft is ongeveer even ver en het scheelt me een kans op verdwalen als ik een keer mee kan rijden. Heb je nog barbecue spullen nodig? Ik kan wel zo'n wegwerpding meenemen, is me al 1 keer gelukt om die brandende te houden. Of heb je een electrische? Als ik rechtstreeks naar jou kom, kan ik ook wel wat eten meenemen. Wij hadden de vorige keer zalm (budget van de aldi) in folie.
*OUD heilige*
pi_28823294
11 uur is prima!
Voor degenen die mee willen rijden vanaf Utrecht (Isabeau en marchien?): het is 45 minuten rijden naar Schiedam. Dus we moeten dan zo rond 10.00 / 10.15 van het station vertrekken.

Octopussy: 5 euro lijkt mij mooi bedrag. Als je alvast wilt hebben, kan ik het wel overmaken (als ik je rekeningnummer heb, kan je mailen). Ik heb een electrische bbq die ik kan meenemen. Laat maar horen waar we je mee kunnen helpen.
pi_28824275
Ik DENK DENK DENK dat ik wel meega, maar ik laat het voor woensdag even weten, is dat goed?

En als het kan zou ik graag meerijden uiteraard als ik ga
Doei.
  maandag 18 juli 2005 @ 07:16:39 #96
1762 YPPY
Yppiaans
pi_28901512
Voor mijn verjaardag heb ik een super-de-luxe-blauwe-badjas gekregen. Pas dus op voor mij.
*OUD heilige*
pi_28906283
wie heeft er al ideeen voor de gezonde barbeque?
We hebben een barbeque die goed heet word dus dat is in ieder geval geregeld.
pi_28906574
Oew! BBQ ideetjes!
Naast het gebruikelijke kipfilet, zalm en tonijn gebeuren neem ik aan?
En Het grote barbecue topic 2005 heeft vast ook hele goede tips!
En een salade hoort er natuurlijk ook bij!
pi_28917115
moet ik nog spareribmarinade maken?

ik heb een hele lekkere, en het is elke keer bij iedereen een succes
Doei.
pi_28921100
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:18 schreef octopussy het volgende:
wie heeft er al ideeen voor de gezonde barbeque?
We hebben een barbeque die goed heet word dus dat is in ieder geval geregeld.
Alleen als je barbecue gaat schrijven

Ik eet geen vet vlees oid (geen spareribs voor mij) dus alleen kip, vis, mager vlees En veel groente! Banaantje in aluminiumfolie?
pi_28926909
Veel groente zoals champingons, paprika is altijd goed. Ik ga ook liever voor het mager vlees / vis dan voor vet vlees (ook al klinkt een sparerib erg verleidelijk). En wellicht ook aardappel poffen (aliminiumfolie)?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 07:54:40 #102
1762 YPPY
Yppiaans
pi_28934833
Je kunt ook maiskolven roosteren. Het eet ontzettend lastig maar is wel lekker.
*OUD heilige*
pi_28962649
mm ok, ik denk sowieso dat we het ook niet te duur moeten gaan maken en spare-ribs enzo zijn wel vrij duur. Tonijn en zalm is ook wel erg duur vind ik, maar ik kan hier op de markt wel eens kijken voor magere vissoorten die wat goedkoper zijn.
Ik denk dat van kipfilet of kalkoenfilet spiesjes heel gemakkelijk gemaakt kunnen worden en gemarineerd. Aardappels poffen is ook altijd een succes.
Salade is eigenlijk onmisbaar. Ik ben alleen niet zo goed in salades omdat ik het zelf niet lust, dus als we wat ingredienten bij elkaar zoeken dan kan iemand dat ter plekke wel in elkaar flansen.

enne Isabeau.... we gaan barbecueen .
pi_28966126
Een vissoort die prima op de barbecue kan is botervis. Dat klinkt vetter dan het is, het is gewoon witvis, alleen dan vrij stevig (dus geen kabeljauw die in kleine stukjes uiteenvalt). Die is vreselijk lekker in aluminiumfolie met een beetje wijn en viskruiden. Als wijn gebruik ik vaak zo'n heel klein flesje van de AH, Chardonnay geloof ik. Zal ik een flesje meebrengen? Is echt zaaaaalig
  woensdag 20 juli 2005 @ 07:24:17 #105
1762 YPPY
Yppiaans
pi_28966286
Kipspiesjes zijn lekker hoor. En die vis klinkt ook goed.
De salade die ik meestal maak, heeft een dressing met mayonaise erdoor. Zal ik maar niet doen dus.

Octopussy, wil je nog even je adres mailen?
*OUD heilige*
pi_29049413
Hoe laat spreken we eigenlijk waar af?
pi_29050758
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Hoe laat spreken we eigenlijk waar af?
Volgens mij hebben we om 11.00 afgesproken bij de sauna (zie vorige pag).
Het is 40 minuten rijden, dus als je mee wilt rijden hoor ik graag .

Octopussy: gaat het lukken met de boodschappen of heb je nog hulp nodig? Ik heb hier nog een electrische bbq liggen dus die wil ik wel meenemen als je dat handig lijkt.
pi_29055153
internet was hier een tijdje op vakantie dus kon helaas niet eerder reageren.

Ik wil rond 10.30 weg uit Delft voor degenen die eventueel mee willen rijden met mij. Je hoeft echt geen barbecue mee te nemen Pandorah, die van ons gaat als een tierelier

voor de mensen die allemaal mee willen eten: mail even naar mij (als het goed is staat mijn adres in mijn profiel) dan stuur ik mijn adresgegevens en telefoonnummer terug. Na de sauna kunnen jullie natuurlijk wel achter mij aanrijden, maar een adres is wel handig in ieder geval.

even een boodschappenlijstje:
-kipfilet (voor spiesjes)
-vis
-sla
-drinken
-brood
-yoghurt (voor sausjes)
-maiskolven (weet niet of ik die kan kopen)
-groenten (champignons, paprika, courgette...)
-viskruiden
-aardappels
-fruit
-light kruidenboter (zelfmaken met margarine en kruiden)

aanvullingen iemand? ik ben vast wel dingen vergeten...

iemand zin om chocoladetaart of brownies te maken?
pi_29055618
Hi! Ik ga komen!!!
Zijn er trouwens voldoende kortingsbonnen of moet ik mijn broer zn kampioen aan gort gaan scheuren??
pi_29056010
Ik heb geen kampioen meer kunnen bemachtigen, die waren allemaal netjes met het oud papier meegegeven geloof ik
Dat was bijna 2 weken geleden dus ik ga morgen nog eens kijken of ik er eentje kan charteren
pi_29057411
Ik ga zo het huis van mn ouders wel even doorzoeken!
En daarna ga ik mn broer overvallen ofzo!
En tussendoor dan nog hopen dat ik thuis ben als ze mn pakketje van de universiteit komen afleveren!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 09:41:47 #112
1762 YPPY
Yppiaans
pi_29057531
Vanmiddag kan ik nog wel brownies maken, maar dan wordt dan wel een supersimpele supermarkt variant. Taart vind ik riskant om dat hele stuk in de auto mee te nemen. Brownies gaat wat makkelijker.
*OUD heilige*
pi_29057592
Oh voor vis -> Koop een paar makreeltjes die kan je heerlijk vullen in de aluminium folie wikkelen en zijn met 10/15 minuutjes klaar.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_29058033
Ik kan om 9:42 op station Utrecht zijn. Met de volgende trein ben ik er om 10:42 (zondagochtenddienst, lekker)

Ik kan ook brownbies maken, maar dat doe jij dus al, Yppy? (en die supersimpele supermarktvariant is óók zalig )
Ik neem dus sowieso een klein flesje wijn mee voor de vis (botervis is dè aanrader voor een barbecue). Makreel is ook lekker, alleen dat is incl. graten, kop etc en ik weet niet of iedereen daar wel zin in heeft.

Hebben we trouwens kortingsbonnen voor de sauna?
pi_29059166
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan om 9:42 op station Utrecht zijn. Met de volgende trein ben ik er om 10:42 (zondagochtenddienst, lekker)
Ik zorg wel dat ik rond die tijd weer op de normale plek sta (jaarbeursplein). Dan zijn we er lekker vroeg toch (koffie !) of we kunnen nog een lekker stukje verdwalen.

Ik heb de kortingsbon gevonden dus die zal ik meenemen.

Oh en als we wat vergeten zijn, de appie is hier open tot 22.00 zodat ik er nog wel even heen kan rennen .
pi_29059220
Lieverds?

Is het goed als ik alleen kom BBQ-en in Delft?
Vanavond is het laat geworden, en vanavond wordt het weer heel laat (verjaardag) dus ik denk niet dat ik morgen me zo vroeg mn bed uit kan hijsen..

Kan iemand mij zeggen dan wat ik mee moet nemen en kan iemand mij een mobiel nummer geven
Is wel zo makkelijk
Doei.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 12:06:33 #117
1762 YPPY
Yppiaans
pi_29059596
Die brownie zal ik wel maken. Stiekem vind ik dat ook wel leuk. Maar een bananenbrownie erbij is nooit weg natuurlijk.O-)

Pandorah heeft een bon, ik ook en Liejannuh misschien. Daarmee komen we een heel eind.
*OUD heilige*
pi_29059677
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Makreel is ook lekker, alleen dat is incl. graten, kop etc en ik weet niet of iedereen daar wel zin in heeft.
Die hoef je niet op te eten, je moet alleen de kop en de ruggegraat eruit trekken alsie gaar is
Dan moet je geen vissenliefhebber zjin, als die oogjes je zo aanstaren.. en je draait zn kop om..

Doei.
pi_29059810
Faithy je hoeft niets mee te nemen, maar als je een salade of zo wil maken dan houdt niemand je tegen

Als je me even mailt (staat in mijn profiel) dan stuur ik je mijn adres en telefoonnummer. Dat zet ik liever niet zo op fok namelijk
pi_29060005
nee, dat snap ik

Ook neit wat van mijn befaamde kipsate's?

Ik mail je even,
Doei.
pi_29060254
Ik heb een bon!
En ik heb ook nog wel een paar meergranen afbakstokbroodjes liggen, neem ik ook wel mee.
Owja, en ik ben zelfs al aan het oefenen met lenzen dragen! Zie ik morgen nog wat ook!
pi_29060465
Nou, ik lees de antwoordmail wrsch pas morgenochtend, aangezien ik zo weg ga en pas ergens vanochtend terug kom naar verwachting.

tot morgen en veel plezier in de sauna iig
Doei.
pi_29061645
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 12:10 schreef Faithy het volgende:
Die hoef je niet op te eten, je moet alleen de kop en de ruggegraat eruit trekken alsie gaar is
Dan moet je geen vissenliefhebber zjin, als die oogjes je zo aanstaren.. en je draait zn kop om..

Ik heb geen bezwaar tegen een hele makreel hoor, ik ben dol op vis. Ik ken alleen wel mensen die alles waar eventueel mogelijkerwijs misschien een klein graatje in kan zitten al laten staan

En Yppy, nu brownies maken betekent voor mij ook een beetje nu snoepen. Maar niet doen dus, ik wacht wel tot morgen
pi_29061690
Pandorah, ik zie je dan morgen wel bij de jaarbeurspleinuitgang

Dus ik hoef niet nog een bon op te halen bij mijn ouders? (het was toch twee personen per bon, dat komt wel goed )
pi_29063279
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Pandorah, ik zie je dan morgen wel bij de jaarbeurspleinuitgang
Dus ik hoef niet nog een bon op te halen bij mijn ouders? (het was toch twee personen per bon, dat komt wel goed )
Je ziet me daar
Die bon hoef je denk ik niet meer op te halen. We zijn nu met zijn 5-en. YPPY, ik en Liejannuh (?) hebben al zo'n bon.
pi_29063322
Ik heb zo'n zin in morgen

Geheugensteuntje:
- grote handdoek mee
- kleine handdoek voor mijn haar af te drogen
- afdrooghanddoekje mee
- haarspul mee
- borstel mee
- badjas mee
- slippers mee
- waterflesje mee
- geld pinnen (heb niets contant op dit moment )
- flesje wijn niet vergeten

Ik was de vorige keer sauna de helft vergeten

[ Bericht 4% gewijzigd door Isabeau op 23-07-2005 16:01:18 ]
pi_29064425
OK,de boodschappen zijn gedaan. Ik heb helaas geen botervis kunnen krijgen, maar heb in plaats daarvan een iets van king ping vis ofzo
Het is een beetje kabeljauwachtig en mooi gefileerd.

Mijn poesje kijkt me nu ineens heel geinteresseerd aan

Ik krijg misschien nog een kortingsbon, maar dat zie ik pas wanneer vriendje thuiskomt. Ik heb er wel zin in. Moet wel mooi weer worden
pi_29064479
Ik ken die vissoort niet, maar als het witvis is dan is het vast lekker

Het weer maakt me voor de sauna niets uit, maar voor de barbecue zou het wel fijn zijn. Verwachting voor zondag van het knmi:
quote:
Zondagochtend schijnt in het noorden nog de zon, terwijl in het zuiden inmiddels wolkenvelden zitten. In de loop van de middag neemt ook elders de bewolking toe en gaat het vanuit het zuiden af en toe regenen. De wind is zwak, in het noorden uit een westelijke richting, elders uit richtingen tussen zuid en oost. De maximumtemperatuur ligt rond de 21 graden.

30% zonneschijn
70% regen
neerslag 2 mm
minimumtemp 11 graden
middagtemp 22 graden
windrichting ZO
windsnelheid 2 bft
pi_29064745
Ik ben wat aan het lezen over sauna's en deze is natuurlijk altijd mooi meegenomen: "Een persoon met een gemiddelde conditie verliest 500 gram transpiratievocht in een sauna, waarbij 300 kcal. worden verbruikt. Een infrarood sauna kan dit effect verhogen met 250 % omdat het mogelijk is in een sessie van 30 minuten 600 tot 800 Kcal. te verbranden"

We gaan dus ook in de infraroodsauna
pi_29065071
Om 14:00 en 16:00 zijn er trouwens opgietingsrituelen in de sauna. Ik stel voor ze beide keren te bezoeken (ik vind dat toch zo vreselijk lekker). Mooie sauna trouwens, ik was nog niet op die site geweest.
pi_29066063
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben wat aan het lezen over sauna's en deze is natuurlijk altijd mooi meegenomen: "Een persoon met een gemiddelde conditie verliest 500 gram transpiratievocht in een sauna, waarbij 300 kcal. worden verbruikt. Een infrarood sauna kan dit effect verhogen met 250 % omdat het mogelijk is in een sessie van 30 minuten 600 tot 800 Kcal. te verbranden"

We gaan dus ook in de infraroodsauna
Dat lijkt me duidelijk!
Nog bedankt voor het lijstje trouwens Isa! Weet ik tenminste ook wat ik moet meenmen!
pi_29067172
Ik geloof alleen dat enorme kcalverbruik niet zo Lijkt me bullshit.
pi_29067826
Ik heb een saladekaartje bij de AH meegenomen:

Botersla (dus niet sla met boter, maar dat is een soort zachte sla) met beenham, bosuitjes, gele paprika en een soort van tomatendressingiets.

Dus ik zal dat morgen even inslaan bij mijn Appie (die is dus open op zondag ) en meenemen.
Ik kan hier de mail niet lezen, want zit bij mn ouders thuis)

Heb heel erg veel zin in de bbq, kan iemand mij alleen nu even vertellen hoe laat ONGEVEER verwacht wordt terug in Delft te zijn?
Dan zorg ik namelijk dat ik iig niet ZO laat thuis ben dat ik zelfs daardoorheen slaap (ja, ik ben wel eens om 4 uur wakker geworden...)
Doei.
pi_29067859
oh, nog een vraag: met hoeveel mensen bbq-en we, voor wat ik meeneem, dat ik niet OF veel te veel heb, OF veel te weinig
Doei.
pi_29068089
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 18:46 schreef Faithy het volgende:
Heb heel erg veel zin in de bbq, kan iemand mij alleen nu even vertellen hoe laat ONGEVEER verwacht wordt terug in Delft te zijn?
Dan zorg ik namelijk dat ik iig niet ZO laat thuis ben dat ik zelfs daardoorheen slaap (ja, ik ben wel eens om 4 uur wakker geworden...)
Ik heb nog geen flauw idee hoe laat we in Delft zullen zijn. Ik denk zo rond 17.00 / 18.00. Als octopussy je mobiele nummer heeft, dan kunnen we altijd wat inspreken hoe laat we daar zullen zijn. We eten met zijn zessen (weet niet of vriendlief van octopussy ook mee-eet?). Enne... ik denk dat octopussy ook sla heeft ingeslagen dus je kan misschien wel wat extra ingredienten meenemen (of haar even bellen / mailen)?
pi_29068143
Ik denk dat het een goed idee is om Faithy te bellen als we ons gaan aankleden.

Oh, ik neem nog een courgette mee...ik heb op de markt een zak vol gekocht voor 1 euro en het zijn er een beetje veel :D (en ik heb superveel fruit zoals bramen, frambozen en aalbessen, maar dat kneust onderweg teveel)

[ Bericht 14% gewijzigd door Isabeau op 04-11-2011 18:53:58 ]
pi_29068253
Kennen jullie trouwens al de variant: courgette met geroosterde pijnboompitten, creme-fraiche LIGHT uiteraard, feta en wat verse bieslook of wat dan ook lekker is?

Weet alleen niet of dat op de bbq kan..
Doei.
pi_29068314
en nu weer even mn moeder gezelschap houden..
Mn vader heeft weer eens last van zn penopauze ofzo, arme vrouw...

dus even lekker thee voor d'r zetten nu

Tot morgen! Ik heb er zin in!!! Ik lees iig morgen mn mail nog even octopussy, dus evt. sla/watdanookmededelingen kunnen of hier, of op de mail

Veel plezier nogmaals in de sauna!
Doei.
pi_29068557
Dank je wel, Faithy
pi_29068593
Dames, veel plezier morgen
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:26:58 #141
1762 YPPY
Yppiaans
pi_29068636
De brownie is een beetje ingezakt. We hebben er maar meteen twee gebakken. De meest ingezakt is nog wel ontzettend lekker, dus ik heb goede hoop voor degene die ik morgen mee neem.
*OUD heilige*
pi_29068776
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:26 schreef YPPY het volgende:
De brownie is een beetje ingezakt. We hebben er maar meteen twee gebakken. De meest ingezakt is nog wel ontzettend lekker, dus ik heb goede hoop voor degene die ik morgen mee neem.
Dat is toch normaal met supermarkt kant en klaar mix brownie pakketen?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_29071777
Die van mij zakken eigenlijk nooit in, dus volgens mij is het niet normaal, Joene
Maar Yppy, het gaat niet om de vorm! Het gaat om de smaak
pi_29071799
Brownies rijzen niet echt, en ze horen een beetje smuiig te blijven dus niet net als cake luchtig.

We zijn met 5 vrouw in de sauna en bij de bbq komt faithy er dus bij en mijn vriend eet ook mee (die heb ik gecharterd als BBQ-MAN, vind ie leuk ) en als het gaat regenen (gebeurt niet) dan gaat de BBQ-MAN buiten onder de luifel lekker grillen en wij kunnen lekker binnen zitten

Ik denk dat we wel rond 18.00 in Delft weer terugkomen, maar ik heb Faithy al gemailt dat ik haar bel als we uit de sauna komen.

Vandaag even de tuin opgeruimd er staan alleen nog geen planten in, dat ga ik volgende week doen
pi_29071934
Ik ga even lekker douchen (lees: benen scheren)
Pandorah: tot morgenochtend (och hemel, ik moet de trein van 8:15 nemen )

En wat super van je vent, octopussy (ik heb zo'n hekel aan barbecueen, ik eet het liever op).
pi_29075001
Altijd handig zo'n barbecueman!

Tot morgen (eh, zo dus)!
pi_29078755
Goeiemorgen Ik ga m'n tas pakken en ontbijten en dan stap ik in de trein
  zondag 24 juli 2005 @ 08:05:00 #148
1762 YPPY
Yppiaans
pi_29078866
Goedemorgen! Ik ben een uur te vroeg wakker, maar dat mag de pret niet deren. Dadelijk nog m'n lenzen in zien te krijgen, en dan ga ik richting octopussy.
Tot straks!
*OUD heilige*
  zondag 24 juli 2005 @ 08:10:32 #149
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_29078885
quote:
Op zondag 24 juli 2005 08:05 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen! Ik ben een uur te vroeg wakker, maar dat mag de pret niet deren. Dadelijk nog m'n lenzen in zien te krijgen, en dan ga ik richting octopussy.
Tot straks!
Ik heb mn lenzen ook al in!
Hoe laat ben je bij octopussy Yppy, anders kom ik daar ook heen, hoeven we niet met tig auto's enzo van Schiedam naar Delft te rijden!

Nu eerst even "hardlopen" ik bevind me nog in de oefen fase en het is nou niet echt hard te noemen ofzo!
  zondag 24 juli 2005 @ 08:25:55 #150
1762 YPPY
Yppiaans
pi_29078923
Tussen kwart over 10 en half 11 ben ik er als alles goed gaat. Ik heb van twee routeplanners twee verschillende routes gekregen, dus ik hoop dat het lukt.
*OUD heilige*
  zondag 24 juli 2005 @ 09:02:30 #151
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_29079006
Ik spring zo op mn fiets!
Kom ik ook eerst naar Delft!
pi_29079142
Heb ik weer, doet mijn horloge het niet meer
Anyway: ik spring in de auto om Isabeau op te halen en daarna rijden we door naar Schiedam.
Tot straks!
  zondag 24 juli 2005 @ 13:18:24 #153
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_29082630
Die zitten nu te zweten

ben ik blij, kom net mn nest uit rollen
Doei.
pi_29098977
Het was weer eens gezellig

Isa zit nu vanaf A'foort in de trein en ik ben ook weer thuis (wat een rotweer onderweg).
Octopussy + hub: nog dank voor de gastvrijheid en voor de lekkere bbq en het leuke huisje en de lieve katjes
  zondag 24 juli 2005 @ 23:32:30 #155
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_29099436
ook weer thuis

Ik vond het ook erg gezellig en lekker en leuk!
Nogmaals heel erg bedankt voor de gastvrijheid octopussybeep!

Nu zo lekker met een pot thee verder lezen in mijn Harry Potterboekje!
Doei.
pi_29099596

ik was het fruit vergeten. Ik heb nu nog perzikken, appels, aardbeien en druiven over

Nouja, word een gezond weekje dan

Bedankt voor de gezelligheid iedereen, het was weer leuk!
  zondag 24 juli 2005 @ 23:54:08 #157
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_29100117
Ik was al bang dat jullie Isa gehouden hadden
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  maandag 25 juli 2005 @ 07:19:11 #158
1762 YPPY
Yppiaans
pi_29103806
Het was ontzettend gezellig, maar ik ben blij dat ik niet om 5 uur op hoefde.

Je hebt nu gewoon een megagezonde week octopussy!
*OUD heilige*
  maandag 25 juli 2005 @ 08:48:09 #159
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_29104214
Het was leuk!
En nu ben ik nog steeds moe!
Toch maar eerst even hardlopen dan!
pi_29106105
Het was echt heel erg gezellig maar meeten op zondagavond kan ik beter niet meer doen
Ik hou er eigenlijk helemaal niet van om gehaast weg te moeten waardoor ik octopussy ben vergeten te betalen Als je je rekeningnummer naar mijn emailadres stuurt (isabeau@fok.nl doet het wel) dan internetbankier ik het geld wel naar je toe Nogmaals heel erg bedankt voor de gastvrijheid en bedankt voor de uitstekende barbecueman

Ik heb trouwens vakantie van 8 t/m 14 augustus en van 27 augustus t/m 4 september.
Hebben jullie dan ergens zin om naar het Hoge Noorden te komen? Misschien een weekendmeet van maken? Jullie kunnen uiteraard blijven slapen
  maandag 25 juli 2005 @ 11:41:04 #161
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_29106742
oh wat voel ik me nu lui..

kom NET mn bed uit...

als ik mn sportschoenen nou hier had had ik ook hard gaan lopen, maar helaas...

Ik ga eens even wat info opdoen over vis-fonduen met bouillon
Doei.
pi_29113219
ah faithy ik was ook pas om 12 uur uit mijn nest gekropen, maar ik had wel al lekker liggen lezen en kroelen met Link. Ik wilde eigenlijk vandaag wel de tuin gaan beplanten maar ik blijf lekker binnen met die buien hier
en dat noemt zich dan eind juli

Isabeau ik kan alleen het weekend van 6 en 7 augustus. Het weekend daarna ben ik al op vakantie. Maar als dat andere mensen niet uitkomt dan heb ik gewoon pech en gaan jullie lekker zonder mij
pi_29116141
Ik kan tot nu toe nog wel het weekend van 6/7, 13/14 en 27/28 augustus. Het laatste weekend is even onder voorbehoud omdat dan ook het vogelweekend aan de Oostvaardersplassen is. Dan kan ik maar 1 dag in dat weekend. Ik kijk nog even of ik blijf slapen maar het lijkt mij zeker wel gezellig in het Hoge Noorden .
  maandag 25 juli 2005 @ 19:34:48 #164
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_29119566
Augustus gaat voor mij niet lukken, dus daar hoeven jullie geen rekening mee te houden.
pi_29120897
6 en 7 augustus moet ik helaas werken
pi_29120974
Door de weeks (liefst maandag ) plannen vind ik ook goed hoor. Maar dan ga ik wel weer op tijd naar huis als ik de volgende dag moet werken.
pi_29121339
Op maandag vind ik ideaal
pi_29126329
In de eerste vrije week gaat donderdag niet lukken. Rest van de dagen wel en met name is maandag dan handig.
De maandag in de vrije week eind augustus gaat mij wel lukken alleen moet ik vroeg thuis zijn omdat ik dinsdag alweer vroeg op kantoor moet zijn. En woensdag zit al vol met afspraken zie ik.

Dus maandag 8 augustus lijkt mij wel wat .
  dinsdag 26 juli 2005 @ 00:02:04 #169
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_29128892
vrees dat dat voor mij nie werken gaat..

heb in die weken echt erg druk enzo, dus ik ga het over de 'kom eens met zn allen bij FeeF-boeg' gooien, maar niet in augustus hoor, eind september ofzo, of begin oktober lijkt me wel wat, op een zaterdagavond, zorgen dat Isa geen dienst heeft enzo
Doei.
pi_29135762
maandag 8 augustus is voor mij ook goed hoor
pi_29141257
ik moet werken
  dinsdag 26 juli 2005 @ 16:21:00 #172
1762 YPPY
Yppiaans
pi_29144423
8 augustus is voor mij onmogelijk, dan gaat het gebeuren waar ik werk open na de zomerstop en het is wel erg amateuristisch als ik er dan niet ben.
*OUD heilige*
pi_29152287
Nou ja, we zien dan nog wel Anders doen we het in de winter, who cares
pi_29153452
Ook goed, dan is de volgende saunameet (wanneer die moge zijn) gewoon in het Hoge Noorden
pi_29154539
trouwens isa mijn ene schildklierhormoon is te laag nu moet ik 12 aug daarvoor naar de internist maar dat heeft geloof ik niks met dik zijn te maken of wel?
pi_29158178
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 22:22 schreef Riann het volgende:
trouwens isa mijn ene schildklierhormoon is te laag nu moet ik 12 aug daarvoor naar de internist maar dat heeft geloof ik niks met dik zijn te maken of wel?
Hey Riann heb je dit pas sinds kort? Waren de bloedwaardes eerder wel goed of is het niet eerder getest? Ik ben nieuwsgierig, sorry
pi_29161769
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 22:22 schreef Riann het volgende:
Nee hoor, dat heeft wel te maken met te dik worden. Ik zal er later wat meer over schrijven, ik moet nu weg
pi_29162014
het kan zijn dat die veel langer niet goed zijn dat weet ik niet maar nu hadden ze bloed getest.
pi_29166285
We kunnen natuurlijk ook wat sparen en een dagje vitalizee doen!
(incl. massages enzo )
Doei.
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:39:33 #180
120876 armpitje_
Pron Pron Pron
pi_29168839
das keiduur mên
pi_29355505
als er iets inhet hoge noorden gedaan wordt, dan is het voor mij ook te doen, dus ik moet dit topic maar weer even in de gaten gaan houden..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_29487540
Wordt er nog iets gepland?

Ik ben wel weer toe aan wat dieet-stimulansen.. weer teveel aangekomen
  zondag 7 augustus 2005 @ 16:50:50 #183
1762 YPPY
Yppiaans
pi_29488085
begin september naar de Efteling toch?
*OUD heilige*
pi_29498625
3 september Efteling-meet Wie komen er eigenlijk? (laten we eens gaan inventariseren)

Isabeau
YPPY
Octopussy
Pandorah
pi_29931914
Goed, even een schopje omhoog want over 1,5 week gaan we alweer naar de Efteling .
Even ter info: ik weet nog niet of vriendlief volgende week weekenddienst heeft en/of ik dan de auto meekrijg...

Volgens mij gaan alleen wij 4-en (exclusief neefje Isabeau) toch? Of durfen er nog meer mensen mee?

Oja, nog over die meeting in Schiedam: een Alkmaarse collega heeft mij herkend ! Denk je veilig in het zuiden te zitten maar nee hoor ...
pi_29932095
Ik ga niet mee naar de Efteling, maar dat had ik al verteld!

Ik had trouwens ook bekenden gezien in de sauna Pandorah, maar ik had mn bril niet op, dus ik herkende ze niet!
pi_29932744
Ik kom dus met de trein naar de Efteling, het zou fijn zijn als ik vanaf een station met iemand kan meerijden (Breda, Eindhoven, Hoogeveen) Het is altijd nog zo'n end met de bus namelijk
pi_29946863
Vorig jaar ben ik langs station Den Bosch gereden, maar ik weet nog niet of ik dat dit jaar ga halen. De kans bestaat dat ik vrijdag tot 's avonds laat moet werken. Als ik dan erg laat thuis ben, ben ik op zaterdag erg blij met een uurtje extra slaap (station Den Bosch ligt niet helemaal op de route namelijk). Eind volgende week weet ik wel of ik dan moet werken.

Fannetje, jij gaat toch ook mee? En Kroeltroel verwacht ik nu eindelijk ook weer eens. Miss_Sly, ben jij er ook? Het is lang geleden dat je er was. En Jojogirl en M@x zijn ook al veel te lang niet op een meeting geweest.
*OUD heilige*
pi_29970354
En ik heb mijn jaarlijkse boete weer binnen
Op weg naar het station (of er vandaan? maar ik vermoed omdat ik haast had om Isa op te halen vant station) toen we naar de sauna in Schiedam zijn gegaan.
Gemenerds! Beetje op zondagochtend flitsen he!
pi_29970995
Ik durf niet meer bij jou in de auto te stappen hoor, Pandorah
pi_29975741
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik durf niet meer bij jou in de auto te stappen hoor, Pandorah
Nou, het wordt nog enger dat vriendlief meteen riep toen ik thuiskwam van hele dag werken: "was je weer met die FOK dames op stap!" Maar goed, hij was weer snel stil toen ik hem aan zijn boete ooit van 500 euro herinnerde...
pi_29984932
Dames, zoals het er NU naar uitziet ga ik NIET mee.

Ik krijg vandaag twee katjes van anderhalf, en ben iiig dit weekend thuis met ze.
Volgend weekend stond ook in de planning om met ze thuis te zijn.

Daarbij weet ik niet of mijn saldo toereikend is, maar het ziet er naar uit van niet.

*grmbl*

Maar ik hoop halverwege volgende week met een betere update van de stand van zaken te kunnen komen

Doei.
pi_29993030
ik ga 17 sept al naar de Efteling met mijn vriendje en mijn vader en moeder broer en wat vrienden van mijn vader en moeder en daar de kinderen van
pi_30024417
Jeetje, ik lees nu pas dat we volgende week naar de Efteling gaan

Natuurlijk ga ik mee! Tien kilo zwaarder dan bij de vorige meet, maar goed

En gaan we nog eten ná de meet?
pi_30028072
Bij de Eterij natuurlijk. Moeten we daar reserveren? We zijn maar met een klein groepje deze keer.
*OUD heilige*
pi_30028508
Lijkt mij prima plan om daarna te gaan eten
Reserveren kunnen we toch altijd doen? Weten we zeker dat we een plekje hebben .
pi_30032837
Ja, daar moet je absoluut reserveren! 't Kan zelfs al zijn dat het hartstikke vol zit hoor

Wie gaat er bellen? Tel nr is 073-6145884
pi_30033648
Ik heb net gebeld en gereserveerd voor 6 mensen. Ze werken daar met twee rondes. Ik weet niet of het voor sommigen 20.00 te laat wordt maar ik heb dat voorlopig vastgezet. Anders zitten we daar van 17.00 - 20.00
pi_30035864
Ik denk dat 20:00 voor ons te laat wordt, sorry, dan eten we niet mee.
(het is nog 3 uur reizen vanaf Den Bosch he)
pi_30037569
Ik heb er geen bezwaar tegen om het eten te vervroegen hoor (ik had er even niet aan gedacht dat die treinreis zo lang duurt ). Maar ik had niet de indruk dat het druk was daar volgende week zaterdag dus ik zal vanavond of morgen wel omzetten naar 17.00 als de rest dat ook goed vindt.

Als we er gewoon voor zorgen dat we vroeg in de Efteling zijn, zal dat vroege eten ook niets uitmaken. Isa: hoe laat red je het om in de Efteling te zijn? Ik weet nog niet of ik de auto heb. Dat weet ik pas maandag als mijn vriendje eindelijk weet wanneer hij weekenddiensten heeft (en hij loopt coschappen ergens in een gat ). Als ik de auto niet heb, reis ik gezellig mee met de trein.
pi_30038078
Ik kan om half 10 in Den Bosch zijn. (dat is met de allereerste trein)
Ik ga dan via Utrecht
pi_30050017
We zijn met een klein groepje, dat gaat al sneller dan met 30 man.

Donderdag weet ik of ik vrijdag vrij kan nemen en dus of ik het red om langs Den Bosch te gaan.
*OUD heilige*
pi_30059528
hai hai

ik ben net terug uit Kroatie dus ik kon 2 weken niet reageren.

ik kom in ieder geval mee naar de Efteling
pi_30078374
Ik kom zaterdag met de trein want de auto is bezet . Dus als iemand Isabeau + neefje en mij ergens wilt ophalen waar het voor diegene handig is, graag

Enne, de Eterij is nog is gebeld. Maar goed ook want ze hadden het etentje de week daarop geplanned . Eniwee: we hebben daar een tafeltje van 17.00 - 20.00
pi_30078614
Gezellig, Pandorah! Brandon en ik zijn om 8:42 op Utrech (spoor 7b) en stappen dan in de trein naar den bosch op spoor 12 om 9:06.

Als je amersfoort praktischer vindt: 8:25 aankomst, vertrek om 8:27
pi_30103145
Isabeau: ik ga proberen om 8.45 op CS te staan bij de roltrap naar Den Bosch. Ik moet namelijk eerst de vaste bestelling ophalen bij de bakker en hopelijk is het daar op 8.00 uur niet al te druk .
pi_30137281
9.30 is wel niet zo'n praktische aankomsttijd als we met de bus moeten, die vertrekt nl. om 9.25.
Dan wordt het 9.55. Nou ja, ook weer niet zo'n probleem.

Wie gaan er nu precies mee?
pi_30137405
Ik kan niet eerder, Fannetje. Dit is de allereerste trein.
pi_30137823
Wel laat dan, voor een eerste trein... maar tis natuurlijk weekend..
pi_30138341
Bedenk wel dat ze al vanaf half 7 onderweg is he. Dus laat is relatief
Fannetje: hoe lang doet die bus er eigenlijk over en hoeveel strippen is het?

Volgens mij gaan er mee:
Pandorah
Isabeau + neefje
Fannetje
YPPY
Octopussy.
Ik heb dus ook voor 6 mensen gereserveerd bij het restaurant.

Anyway: als YPPY vrijdagavond/nacht niet hoeft te werken (maar dat weet ze donderdag pas zoals ze laatst schreef), kunnen we worden opgehaald met de auto (passen daar 4 extra mensen in??). En ik denk dat het voor Octopussy erg omrijden is om via Den Bosch te gaan en dat dan het handigst is om met de bus te gaan . Of vriendlief moet een zodanige gunstige dienst hebben dat weekend dat ik toch de auto kan hebben maar daar ga ik niet van uit.
pi_30139623
Bus doet er een half uurtje over. Ik geloof dat het 7 strippen is, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
pi_30139811
Mijn auto is een opel corsa, niet ontzettend groot dus. Ik weet niet hoe groot neefje is, maar misschien kan hij bij iemand op schoot? Het is ook niet zo ontzettend ver natuurlijk.

Isa, is mijn mailtje aangekomen? Ms kwam het in een spambox terecht. Het gaat over dat boek, donderdag kan ik het eventueel halen bij die collega.
*OUD heilige*
pi_30192061
Taxi Efteling staat morgen om half 10 op Den Bosch CS. En nu ga ik verder slapen.
*OUD heilige*
pi_30192098
Geweldig YPPY dat het gaat lukken
pi_30192573
Super Yppy!
pi_30194085
hoe laat verwachten jullie dan bij de Efteling te zijn?

Ik kom er direct naartoe morgenochtend.
pi_30194183
Zo rond 10:00 denk ik, iets over tienen? Zo ver is het toch niet met de auto?
pi_30194286
Om 10 uur zijn we er wel denk ik. Het is een klein half uurtje.
*OUD heilige*
pi_30194304
k heb helemaal niet het gevoel dat het morgen al is
pi_30197301
Gaaf dat het kan YPPY!
Ik zal zorgen dat ik morgen ruim op tijd op het station sta. Ik kom waarschijnlijk met de fiets.
pi_30197336
Oh, heeft iedereen trouwens al een kaartje? Scheelt weer in de rij staan
Ik heb er nog geen, maar ik koop er vanmiddag wel eentje bij de AH
pi_30198235
Ik heb gisteren dat kaartje al gehaald, ook bij de AH (met airmiles)
pi_30198517
Ik heb ze ook van de AH met airmiles
pi_30199714
Heeeel veel plezier morgen.

Ik heb weer een nieuwe manier van afvallen: een voedselvergiftiging oplopen
Afgelopen nacht op de Bronovo-nood-huisartsenpost gezeten, en zit het hele weekend nog wel ziek thuis, dus hoe dan ook gaat het niet meer lukken (zat nog wel te twijfelen)..

veel plezier, en voor mij volgende keer maar weer

(Fonduen bij mij thuis was een optie toch?)
Doei.
pi_30201368
ik heb er eigenlijk nog niet aan gedacht om een kaartje te halen vooraf, maar misschien doe ik dat vanmiddag nog wel even (kom nooit bij de AH). Het is voor mijn een uurtje rijden, maar ik ga wel wat eerder weg dan de vorige keer omdat we toen net voor het park veel file hadden.
Zou het dit keer weer zo druk zijn?
pi_30203195
Als ik dit nou íets eerder had gelezen had ik wel een kaartje voor je meegebracht Nou ja, evt. kan je bij de efteling ook nog wel een kaartje kopen natuurlijk.
Het zal wel een stuk drukker zijn dan de vorige keer, volgens de efteling zelf is het zelfs een "drukke dag". Dat zal ook wel met dit mooie weer
pi_30215365
Neefje is gearriveerd, we gaan morgen gewoon doen alsof hij 11 is (dat scheelt meer dan 20 euro voor de trein).
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
pi_30215393
<<<<<< Isabeau dus, verkeerd ingelogd
pi_30218109
ik heb een kaartje, yoooooohooooooooooooo

en nu naar bed toe
pi_30222512
Goedenacht! Hebben jullie er al zin in?
*OUD heilige*
pi_30223211
Ik heb er zin in! . Even brood scoren en daarna op naar de trein.
pi_30223370
Goedemorgen! Al zijn jullie natuurlijk allemaal al zo'n beetje onderweg...

Ik ga nu ontbijten en dan stap ik rond 9 uur op de fiets. Tot straks!
pi_30280088
Voor degenen die er niet bij waren: het was weer erg gezellig. Wel jammer dat het zo druk was. Volgend jaar toch maar weer op vrijdag.

Zullen we de sauna eind oktober, begin november doen?
*OUD heilige*
pi_30281235
Het was inderdaad erg gezellig . Jammer van de drukte maar volgende keer gaan we gewoon doordeweeks .

Saunameet goed plan. Mijn vakantie is verschoven naar eind oktober. Ik kan weer wel in november (behalve het eerste weekend, dan heb ik al een meeting op een geitenboerderij )
pi_30295989
Het was inderdaad weer gezellig!

Eind oktober wordt moeilijk voor mij (vakantie). November gaat wel lukken waarschijnlijk
pi_30297903
ik ga wel mee naar die sauna als het niet TE ver weg is. ik heb het net uitgemaakt met mijn vriend na ruim 1 jaar dat is wel ff kut maar hopelijk gaat het snel beter ik moest het ff hier kwijt.
pi_30338723
het is weer aan. We hebben er de hele avond over gepraat maar jullie horen het tegen die tijd wel weer ik ben al veelste lang eigenlijk niet meer naar een meeting gegaan eigenlijk zonde.
pi_30344360
saunameet lijkt mij ook wel lekker, maar dan wel een beetje richting het noorden......
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_30357526
ik geloof dat de planning was om bij Isabeau in de buurt te gaan, dus het noorden
pi_30428732
Zullen we de meet in Zuidwolde doen asl het wat kouder is? Herfst/Winter.
pi_30428754
eh, wederom Isabeau
<====
pi_30428764
Nu is Atrimar bang dat iedereen op Fok denkt dat hij moet afvallen

Het was een hint, lieverd, een hint
pi_30429244
Zuidwolde klinkt goed... dat kan ik nog bijna op de fiets doen zeg.....
MAareh, is daar een sauna oid...

het enige wat ik daar weet te zitten is het dierenasiel.....
pi_30430050
waar ligt zuidwolde?
pi_30431823
T'is niet de sauna in Zuidwolde bij Groningen teigan
Daar vergiste ik me ook in maar die Zuidwolde ligt bij Hoogeveen.
Ik vind het prima om daarheen te gaan. November (behalve eerste weekend) en december (minus kerst) zijn bij mij nog vrij
pi_30434828
pandorah, aha, bedankt voor de topografische les.....

Nou ja, Hoogeveen is ook goed te doen voor mij.....
pi_30506614
Ik was even verbaasd dat teigan zo dicht bij me was gaan wonen haha

(Isabeau weer dus)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')