Yppy ik heb zeker 10 minuten op de stationswc gezeten met buikkrampen en de vloeibare gevolgen daarvanquote:Op zondag 12 juni 2005 19:38 schreef YPPY het volgende:
De meeting is 15 minuten geleden afgelopen en het was ontzettend gezellig.![]()
Alleen is de gourmet wel verkeerd gevallen geloof ik. Mijn buik is niet zo blij nu.![]()
De gids was wel erg leuk.En knap dat hij wist dat Willem van Oranje een Duitser was.
quote:Op maandag 13 juni 2005 08:02 schreef YPPY het volgende:
Arme kaputwiehund, de enige keer dat het over een mannenonderwerp ging, want toen bleek dat auto's vreselijk zijn om over te praten.
ohhh wat heb jij allemaal geleerd over de psyche van een vrouw dan?quote:Op maandag 13 juni 2005 08:15 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]zo erg was het nu ook weer niet. Het was erg leerzaam. Behalve alles over onze Duitse voorvaders heb ik ook het nodige geleerd over de psyche van de de vrouw, heb ik een halve medische encyclopedie voorbij horen komen en last but not least: weet ik nu eindelijk hoe je het woord vagina uitspreekt
nou iddquote:Op woensdag 15 juni 2005 12:17 schreef Riann het volgende:
leuke foto's
kaputwiehund knappe jongen hoor![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 22:21 schreef Pandorah het volgende:
Oe! Goed idee octopussy! Ene magere BBQ![]()
Kunnen we nog wel een andere keer doenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:34 schreef marchien het volgende:
* marchien stelt voor om de sauna in zuidwolde te kiezen
Evenals ikquote:Op dinsdag 28 juni 2005 12:47 schreef marchien het volgende:
hoihoi
Als de efteling meet door de week is en niet tussen 16 juli en 16 augustus, ga ik mee
Ja leuk, laten we met contrasten gaan werkenquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Evenals ik(als vriendje van marchien, verder met toestemming van Isabeau. En vergeet niet dat ook ik een gewichtsprobleem heb en graag met jullie wil klessebessen waar de meeste en minste calorieen inzitten (maar dan om hetgene te eten waar jullie vanaf blijven)
In het weekend kan ik wel (zaterdagen wel in ieder geval) maar dan moet ik vervoer hebben, of het moet een beetje in de buurt zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:11 schreef Pandorah het volgende:
marchien Sauna in Zuidwolde doen we gewoon volgende keer joh. Als er maar een lekker eettentje met chocoladetaart in de buurt zit
![]()
.
Doordeweeks moeten de meeste mensen werken ben ik bang voor. Zelf kan ik wel op maandagen (en schuiven) maar ik weet niet hoe het met de anderen zit...
quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:06 schreef Isabeau het volgende:
Wat ga je vandaag doen, marchien? Kom je langs
sorry als ik je plannen in de war gooiquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:24 schreef Pandorah het volgende:
Deze zondag heb ik ook nog geen plannen want ik had dit nog vrijgehouden voor de sauna.
Volgende zondag hangt even van een andere afspraak af of die doorgaat.
Zo'n ramp is dat niet hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:48 schreef octopussy het volgende:
sorry als ik je plannen in de war gooi![]()
wanneer weet je of die afspraak doorgaat?
Ik heb dat blad. Ik zal hem eens door gaan snuffelen!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:15 schreef YPPY het volgende:
Heeft er iemand van jullie het anwb blad? Daar staat vaak een kortingsbon voor Schiedam in. Altijd handig.
Oh.... dat zou geweldig zijn!quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:54 schreef YPPY het volgende:
Leuk Liejannuh! Kunnen we gewoon appeltaart eten zonder dat iemand zit te zeuren.
Die zal ik ook even ergens regelen!quote:In de kampioen staat de advertentie op pagina 48. Tweede persoon gratis! Dat is nog eens leuk.
Dat is toch een zaterdag?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:41 schreef Isabeau het volgende:
Hey, geweldige tip! Zaterdag bij mijn ouders even scheuren in de kampioen
En 3 september Efteling doen?
kijk maar eens op de sait www.thermengeldrop.nlquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:16 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die sauna, Riann? (behalve dat hij bij jou om de hoek ligt) Ik heb niet zo'n zin om minstens 3 uur te reizen voor een "normale" sauna. Ik heb namelijk een erg goede sauna bij mij in de buurt. Voor sauna's die ik ooit nog een keer wil bezoeken reis ik graag het land door.
Die van zuidwolde heeft bijna alle faciliteiten die ze daar ook hebbenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:39 schreef Riann het volgende:
[..]
kijk maar eens op de sait www.thermengeldrop.nl
daar 8 euroquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:00 schreef marchien het volgende:
[..]
Die van zuidwolde heeft bijna alle faciliteiten die ze daar ook hebben
En een pasta maaltijd kost maar 6 euro
Faiiiiiiiiittttthhhhhhhhhyyyyyyy kom je ook naar de komende meet? Het is zooooooo relaxing om even een dagje thermen te doen en daarna lekker en gezond BBQ'en in Delft. Gewoon tram 1 pakkenquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:21 schreef Faithy het volgende:
overigens is het scheveningenmeet --> gsschaap@wanadoo.nl voor meer info
die andere gebruik ik namelijk niet meer, kan je mailen wat je wil.. van huwelijksaanzoeken tot bashen, ik lees 't toch niet
Ik weet niet beter dan dat het volgende week zondag is. Nu nog een tijd afspreken voor de saunaquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:43 schreef Isabeau het volgende:
Pandorah's aanbod is nog veel beter, Utrecht![]()
(volgende week toch?)
Alleen als je barbecue gaat schrijvenquote:Op maandag 18 juli 2005 12:18 schreef octopussy het volgende:
wie heeft er al ideeen voor de gezonde barbeque?
We hebben een barbeque die goed heet word dus dat is in ieder geval geregeld.
Volgens mij hebben we om 11.00 afgesproken bij de sauna (zie vorige pag).quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Hoe laat spreken we eigenlijk waar af?
Ik zorg wel dat ik rond die tijd weer op de normale plek sta (jaarbeursplein). Dan zijn we er lekker vroeg toch (koffiequote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan om 9:42 op station Utrecht zijn. Met de volgende trein ben ik er om 10:42(zondagochtenddienst, lekker)
Die hoef je niet op te eten, je moet alleen de kop en de ruggegraat eruit trekken alsie gaar isquote:Op zaterdag 23 juli 2005 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Makreel is ook lekker, alleen dat is incl. graten, kop etc en ik weet niet of iedereen daar wel zin in heeft.
Ik heb geen bezwaar tegen een hele makreel hoor, ik ben dol op vis. Ik ken alleen wel mensen die alles waar eventueel mogelijkerwijs misschien een klein graatje in kan zitten al laten staanquote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:10 schreef Faithy het volgende:
Die hoef je niet op te eten, je moet alleen de kop en de ruggegraat eruit trekken alsie gaar is
Dan moet je geen vissenliefhebber zjin, als die oogjes je zo aanstaren.. en je draait zn kop om..
Je ziet me daarquote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Pandorah, ik zie je dan morgen wel bij de jaarbeurspleinuitgang
Dus ik hoef niet nog een bon op te halen bij mijn ouders? (het was toch twee personen per bon, dat komt wel goed)
quote:Zondagochtend schijnt in het noorden nog de zon, terwijl in het zuiden inmiddels wolkenvelden zitten. In de loop van de middag neemt ook elders de bewolking toe en gaat het vanuit het zuiden af en toe regenen. De wind is zwak, in het noorden uit een westelijke richting, elders uit richtingen tussen zuid en oost. De maximumtemperatuur ligt rond de 21 graden.
30% zonneschijn
70% regen
neerslag 2 mm
minimumtemp 11 graden
middagtemp 22 graden
windrichting ZO
windsnelheid 2 bft
Dat lijkt me duidelijk!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben wat aan het lezen over sauna's en deze is natuurlijk altijd mooi meegenomen: "Een persoon met een gemiddelde conditie verliest 500 gram transpiratievocht in een sauna, waarbij 300 kcal. worden verbruikt. Een infrarood sauna kan dit effect verhogen met 250 % omdat het mogelijk is in een sessie van 30 minuten 600 tot 800 Kcal. te verbranden"
We gaan dus ook in de infraroodsauna
Ik heb nog geen flauw idee hoe laat we in Delft zullen zijn. Ik denk zo rond 17.00 / 18.00. Als octopussy je mobiele nummer heeft, dan kunnen we altijd wat inspreken hoe laat we daar zullen zijn. We eten met zijn zessen (weet niet of vriendlief van octopussy ook mee-eet?). Enne... ik denk dat octopussy ook sla heeft ingeslagen dus je kan misschien wel wat extra ingredienten meenemen (of haar even bellen / mailen)?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:46 schreef Faithy het volgende:
Heb heel erg veel zin in de bbq, kan iemand mij alleen nu even vertellen hoe laat ONGEVEER verwacht wordt terug in Delft te zijn?
Dan zorg ik namelijk dat ik iig niet ZO laat thuis ben dat ik zelfs daardoorheen slaap (ja, ik ben wel eens om 4 uur wakker geworden...)
Dat is toch normaal met supermarkt kant en klaar mix brownie pakketen?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:26 schreef YPPY het volgende:
De brownie is een beetje ingezakt.We hebben er maar meteen twee gebakken. De meest ingezakt is nog wel ontzettend lekker, dus ik heb goede hoop voor degene die ik morgen mee neem.
Ik heb mn lenzen ook al in!quote:Op zondag 24 juli 2005 08:05 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen! Ik ben een uur te vroeg wakker, maar dat mag de pret niet deren. Dadelijk nog m'n lenzen in zien te krijgen, en dan ga ik richting octopussy.
Tot straks!
Hey Riann heb je dit pas sinds kort? Waren de bloedwaardes eerder wel goed of is het niet eerder getest? Ik ben nieuwsgierig, sorryquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:22 schreef Riann het volgende:
trouwens isa mijn ene schildklierhormoon is te laag nu moet ik 12 aug daarvoor naar de internist maar dat heeft geloof ik niks met dik zijn te maken of wel?
Nee hoor, dat heeft wel te maken met te dik worden. Ik zal er later wat meer over schrijven, ik moet nu wegquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:22 schreef Riann het volgende:
trouwens isa mijn ene schildklierhormoon is te laag nu moet ik 12 aug daarvoor naar de internist maar dat heeft geloof ik niks met dik zijn te maken of wel?
Nou, het wordt nog enger dat vriendlief meteen riep toen ik thuiskwam van hele dag werken: "was je weer met die FOK dames op stap!"quote:Op donderdag 25 augustus 2005 21:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik durf niet meer bij jou in de auto te stappen hoor, Pandorah![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |