abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28926909
Veel groente zoals champingons, paprika is altijd goed. Ik ga ook liever voor het mager vlees / vis dan voor vet vlees (ook al klinkt een sparerib erg verleidelijk). En wellicht ook aardappel poffen (aliminiumfolie)?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 07:54:40 #102
1762 YPPY
Yppiaans
pi_28934833
Je kunt ook maiskolven roosteren. Het eet ontzettend lastig maar is wel lekker.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_28962649
mm ok, ik denk sowieso dat we het ook niet te duur moeten gaan maken en spare-ribs enzo zijn wel vrij duur. Tonijn en zalm is ook wel erg duur vind ik, maar ik kan hier op de markt wel eens kijken voor magere vissoorten die wat goedkoper zijn.
Ik denk dat van kipfilet of kalkoenfilet spiesjes heel gemakkelijk gemaakt kunnen worden en gemarineerd. Aardappels poffen is ook altijd een succes.
Salade is eigenlijk onmisbaar. Ik ben alleen niet zo goed in salades omdat ik het zelf niet lust, dus als we wat ingredienten bij elkaar zoeken dan kan iemand dat ter plekke wel in elkaar flansen.

enne Isabeau.... we gaan barbecueen .
pi_28966126
Een vissoort die prima op de barbecue kan is botervis. Dat klinkt vetter dan het is, het is gewoon witvis, alleen dan vrij stevig (dus geen kabeljauw die in kleine stukjes uiteenvalt). Die is vreselijk lekker in aluminiumfolie met een beetje wijn en viskruiden. Als wijn gebruik ik vaak zo'n heel klein flesje van de AH, Chardonnay geloof ik. Zal ik een flesje meebrengen? Is echt zaaaaalig
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 20 juli 2005 @ 07:24:17 #105
1762 YPPY
Yppiaans
pi_28966286
Kipspiesjes zijn lekker hoor. En die vis klinkt ook goed.
De salade die ik meestal maak, heeft een dressing met mayonaise erdoor. Zal ik maar niet doen dus.

Octopussy, wil je nog even je adres mailen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_29049413
Hoe laat spreken we eigenlijk waar af?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_29050758
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Hoe laat spreken we eigenlijk waar af?
Volgens mij hebben we om 11.00 afgesproken bij de sauna (zie vorige pag).
Het is 40 minuten rijden, dus als je mee wilt rijden hoor ik graag .

Octopussy: gaat het lukken met de boodschappen of heb je nog hulp nodig? Ik heb hier nog een electrische bbq liggen dus die wil ik wel meenemen als je dat handig lijkt.
pi_29055153
internet was hier een tijdje op vakantie dus kon helaas niet eerder reageren.

Ik wil rond 10.30 weg uit Delft voor degenen die eventueel mee willen rijden met mij. Je hoeft echt geen barbecue mee te nemen Pandorah, die van ons gaat als een tierelier

voor de mensen die allemaal mee willen eten: mail even naar mij (als het goed is staat mijn adres in mijn profiel) dan stuur ik mijn adresgegevens en telefoonnummer terug. Na de sauna kunnen jullie natuurlijk wel achter mij aanrijden, maar een adres is wel handig in ieder geval.

even een boodschappenlijstje:
-kipfilet (voor spiesjes)
-vis
-sla
-drinken
-brood
-yoghurt (voor sausjes)
-maiskolven (weet niet of ik die kan kopen)
-groenten (champignons, paprika, courgette...)
-viskruiden
-aardappels
-fruit
-light kruidenboter (zelfmaken met margarine en kruiden)

aanvullingen iemand? ik ben vast wel dingen vergeten...

iemand zin om chocoladetaart of brownies te maken?
pi_29055618
Hi! Ik ga komen!!!
Zijn er trouwens voldoende kortingsbonnen of moet ik mijn broer zn kampioen aan gort gaan scheuren??
pi_29056010
Ik heb geen kampioen meer kunnen bemachtigen, die waren allemaal netjes met het oud papier meegegeven geloof ik
Dat was bijna 2 weken geleden dus ik ga morgen nog eens kijken of ik er eentje kan charteren
pi_29057411
Ik ga zo het huis van mn ouders wel even doorzoeken!
En daarna ga ik mn broer overvallen ofzo!
En tussendoor dan nog hopen dat ik thuis ben als ze mn pakketje van de universiteit komen afleveren!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 09:41:47 #112
1762 YPPY
Yppiaans
pi_29057531
Vanmiddag kan ik nog wel brownies maken, maar dan wordt dan wel een supersimpele supermarkt variant. Taart vind ik riskant om dat hele stuk in de auto mee te nemen. Brownies gaat wat makkelijker.
*OUD heilige*
pi_29057592
Oh voor vis -> Koop een paar makreeltjes die kan je heerlijk vullen in de aluminium folie wikkelen en zijn met 10/15 minuutjes klaar.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_29058033
Ik kan om 9:42 op station Utrecht zijn. Met de volgende trein ben ik er om 10:42 (zondagochtenddienst, lekker)

Ik kan ook brownbies maken, maar dat doe jij dus al, Yppy? (en die supersimpele supermarktvariant is óók zalig )
Ik neem dus sowieso een klein flesje wijn mee voor de vis (botervis is dè aanrader voor een barbecue). Makreel is ook lekker, alleen dat is incl. graten, kop etc en ik weet niet of iedereen daar wel zin in heeft.

Hebben we trouwens kortingsbonnen voor de sauna?
pi_29059166
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan om 9:42 op station Utrecht zijn. Met de volgende trein ben ik er om 10:42 (zondagochtenddienst, lekker)
Ik zorg wel dat ik rond die tijd weer op de normale plek sta (jaarbeursplein). Dan zijn we er lekker vroeg toch (koffie !) of we kunnen nog een lekker stukje verdwalen.

Ik heb de kortingsbon gevonden dus die zal ik meenemen.

Oh en als we wat vergeten zijn, de appie is hier open tot 22.00 zodat ik er nog wel even heen kan rennen .
pi_29059220
Lieverds?

Is het goed als ik alleen kom BBQ-en in Delft?
Vanavond is het laat geworden, en vanavond wordt het weer heel laat (verjaardag) dus ik denk niet dat ik morgen me zo vroeg mn bed uit kan hijsen..

Kan iemand mij zeggen dan wat ik mee moet nemen en kan iemand mij een mobiel nummer geven
Is wel zo makkelijk
Doei.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 12:06:33 #117
1762 YPPY
Yppiaans
pi_29059596
Die brownie zal ik wel maken. Stiekem vind ik dat ook wel leuk. Maar een bananenbrownie erbij is nooit weg natuurlijk.O-)

Pandorah heeft een bon, ik ook en Liejannuh misschien. Daarmee komen we een heel eind.
*OUD heilige*
pi_29059677
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Makreel is ook lekker, alleen dat is incl. graten, kop etc en ik weet niet of iedereen daar wel zin in heeft.
Die hoef je niet op te eten, je moet alleen de kop en de ruggegraat eruit trekken alsie gaar is
Dan moet je geen vissenliefhebber zjin, als die oogjes je zo aanstaren.. en je draait zn kop om..

Doei.
pi_29059810
Faithy je hoeft niets mee te nemen, maar als je een salade of zo wil maken dan houdt niemand je tegen

Als je me even mailt (staat in mijn profiel) dan stuur ik je mijn adres en telefoonnummer. Dat zet ik liever niet zo op fok namelijk
pi_29060005
nee, dat snap ik

Ook neit wat van mijn befaamde kipsate's?

Ik mail je even,
Doei.
pi_29060254
Ik heb een bon!
En ik heb ook nog wel een paar meergranen afbakstokbroodjes liggen, neem ik ook wel mee.
Owja, en ik ben zelfs al aan het oefenen met lenzen dragen! Zie ik morgen nog wat ook!
pi_29060465
Nou, ik lees de antwoordmail wrsch pas morgenochtend, aangezien ik zo weg ga en pas ergens vanochtend terug kom naar verwachting.

tot morgen en veel plezier in de sauna iig
Doei.
pi_29061645
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 12:10 schreef Faithy het volgende:
Die hoef je niet op te eten, je moet alleen de kop en de ruggegraat eruit trekken alsie gaar is
Dan moet je geen vissenliefhebber zjin, als die oogjes je zo aanstaren.. en je draait zn kop om..

Ik heb geen bezwaar tegen een hele makreel hoor, ik ben dol op vis. Ik ken alleen wel mensen die alles waar eventueel mogelijkerwijs misschien een klein graatje in kan zitten al laten staan

En Yppy, nu brownies maken betekent voor mij ook een beetje nu snoepen. Maar niet doen dus, ik wacht wel tot morgen
pi_29061690
Pandorah, ik zie je dan morgen wel bij de jaarbeurspleinuitgang

Dus ik hoef niet nog een bon op te halen bij mijn ouders? (het was toch twee personen per bon, dat komt wel goed )
pi_29063279
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Pandorah, ik zie je dan morgen wel bij de jaarbeurspleinuitgang
Dus ik hoef niet nog een bon op te halen bij mijn ouders? (het was toch twee personen per bon, dat komt wel goed )
Je ziet me daar
Die bon hoef je denk ik niet meer op te halen. We zijn nu met zijn 5-en. YPPY, ik en Liejannuh (?) hebben al zo'n bon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')