In het weekend kan ik wel (zaterdagen wel in ieder geval) maar dan moet ik vervoer hebben, of het moet een beetje in de buurt zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:11 schreef Pandorah het volgende:
marchien Sauna in Zuidwolde doen we gewoon volgende keer joh. Als er maar een lekker eettentje met chocoladetaart in de buurt zit
![]()
.
Doordeweeks moeten de meeste mensen werken ben ik bang voor. Zelf kan ik wel op maandagen (en schuiven) maar ik weet niet hoe het met de anderen zit...
quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:06 schreef Isabeau het volgende:
Wat ga je vandaag doen, marchien? Kom je langs
sorry als ik je plannen in de war gooiquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:24 schreef Pandorah het volgende:
Deze zondag heb ik ook nog geen plannen want ik had dit nog vrijgehouden voor de sauna.
Volgende zondag hangt even van een andere afspraak af of die doorgaat.
Zo'n ramp is dat niet hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:48 schreef octopussy het volgende:
sorry als ik je plannen in de war gooi![]()
wanneer weet je of die afspraak doorgaat?
Ik heb dat blad. Ik zal hem eens door gaan snuffelen!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:15 schreef YPPY het volgende:
Heeft er iemand van jullie het anwb blad? Daar staat vaak een kortingsbon voor Schiedam in. Altijd handig.
Oh.... dat zou geweldig zijn!quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:54 schreef YPPY het volgende:
Leuk Liejannuh! Kunnen we gewoon appeltaart eten zonder dat iemand zit te zeuren.
Die zal ik ook even ergens regelen!quote:In de kampioen staat de advertentie op pagina 48. Tweede persoon gratis! Dat is nog eens leuk.
Dat is toch een zaterdag?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:41 schreef Isabeau het volgende:
Hey, geweldige tip! Zaterdag bij mijn ouders even scheuren in de kampioen
En 3 september Efteling doen?
kijk maar eens op de sait www.thermengeldrop.nlquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:16 schreef Isabeau het volgende:
Wat is er zo bijzonder aan die sauna, Riann? (behalve dat hij bij jou om de hoek ligt) Ik heb niet zo'n zin om minstens 3 uur te reizen voor een "normale" sauna. Ik heb namelijk een erg goede sauna bij mij in de buurt. Voor sauna's die ik ooit nog een keer wil bezoeken reis ik graag het land door.
Die van zuidwolde heeft bijna alle faciliteiten die ze daar ook hebbenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:39 schreef Riann het volgende:
[..]
kijk maar eens op de sait www.thermengeldrop.nl
daar 8 euroquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:00 schreef marchien het volgende:
[..]
Die van zuidwolde heeft bijna alle faciliteiten die ze daar ook hebben
En een pasta maaltijd kost maar 6 euro
Faiiiiiiiiittttthhhhhhhhhyyyyyyy kom je ook naar de komende meet? Het is zooooooo relaxing om even een dagje thermen te doen en daarna lekker en gezond BBQ'en in Delft. Gewoon tram 1 pakkenquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:21 schreef Faithy het volgende:
overigens is het scheveningenmeet --> gsschaap@wanadoo.nl voor meer info
die andere gebruik ik namelijk niet meer, kan je mailen wat je wil.. van huwelijksaanzoeken tot bashen, ik lees 't toch niet
Ik weet niet beter dan dat het volgende week zondag is. Nu nog een tijd afspreken voor de saunaquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:43 schreef Isabeau het volgende:
Pandorah's aanbod is nog veel beter, Utrecht![]()
(volgende week toch?)
Alleen als je barbecue gaat schrijvenquote:Op maandag 18 juli 2005 12:18 schreef octopussy het volgende:
wie heeft er al ideeen voor de gezonde barbeque?
We hebben een barbeque die goed heet word dus dat is in ieder geval geregeld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |