In het weekend kan ik wel (zaterdagen wel in ieder geval) maar dan moet ik vervoer hebben, of het moet een beetje in de buurt zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2005 00:11 schreef Pandorah het volgende:
marchien Sauna in Zuidwolde doen we gewoon volgende keer joh. Als er maar een lekker eettentje met chocoladetaart in de buurt zit
![]()
.
Doordeweeks moeten de meeste mensen werken ben ik bang voor. Zelf kan ik wel op maandagen (en schuiven) maar ik weet niet hoe het met de anderen zit...
quote:Op woensdag 29 juni 2005 09:06 schreef Isabeau het volgende:
Wat ga je vandaag doen, marchien? Kom je langs
sorry als ik je plannen in de war gooiquote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:24 schreef Pandorah het volgende:
Deze zondag heb ik ook nog geen plannen want ik had dit nog vrijgehouden voor de sauna.
Volgende zondag hangt even van een andere afspraak af of die doorgaat.
Zo'n ramp is dat niet hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:48 schreef octopussy het volgende:
sorry als ik je plannen in de war gooi![]()
wanneer weet je of die afspraak doorgaat?
Ik heb dat blad. Ik zal hem eens door gaan snuffelen!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:15 schreef YPPY het volgende:
Heeft er iemand van jullie het anwb blad? Daar staat vaak een kortingsbon voor Schiedam in. Altijd handig.
Oh.... dat zou geweldig zijn!quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:54 schreef YPPY het volgende:
Leuk Liejannuh! Kunnen we gewoon appeltaart eten zonder dat iemand zit te zeuren.
Die zal ik ook even ergens regelen!quote:In de kampioen staat de advertentie op pagina 48. Tweede persoon gratis! Dat is nog eens leuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |