abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29158178
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 22:22 schreef Riann het volgende:
trouwens isa mijn ene schildklierhormoon is te laag nu moet ik 12 aug daarvoor naar de internist maar dat heeft geloof ik niks met dik zijn te maken of wel?
Hey Riann heb je dit pas sinds kort? Waren de bloedwaardes eerder wel goed of is het niet eerder getest? Ik ben nieuwsgierig, sorry
pi_29161769
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 22:22 schreef Riann het volgende:
trouwens isa mijn ene schildklierhormoon is te laag nu moet ik 12 aug daarvoor naar de internist maar dat heeft geloof ik niks met dik zijn te maken of wel?
Nee hoor, dat heeft wel te maken met te dik worden. Ik zal er later wat meer over schrijven, ik moet nu weg
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_29162014
het kan zijn dat die veel langer niet goed zijn dat weet ik niet maar nu hadden ze bloed getest.
pi_29166285
We kunnen natuurlijk ook wat sparen en een dagje vitalizee doen!
(incl. massages enzo )
Doei.
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:39:33 #180
120876 armpitje_
Pron Pron Pron
pi_29168839
das keiduur mên
pi_29355505
als er iets inhet hoge noorden gedaan wordt, dan is het voor mij ook te doen, dus ik moet dit topic maar weer even in de gaten gaan houden..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_29487540
Wordt er nog iets gepland?

Ik ben wel weer toe aan wat dieet-stimulansen.. weer teveel aangekomen
  zondag 7 augustus 2005 @ 16:50:50 #183
1762 YPPY
Yppiaans
pi_29488085
begin september naar de Efteling toch?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_29498625
3 september Efteling-meet Wie komen er eigenlijk? (laten we eens gaan inventariseren)

Isabeau
YPPY
Octopussy
Pandorah
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_29931914
Goed, even een schopje omhoog want over 1,5 week gaan we alweer naar de Efteling .
Even ter info: ik weet nog niet of vriendlief volgende week weekenddienst heeft en/of ik dan de auto meekrijg...

Volgens mij gaan alleen wij 4-en (exclusief neefje Isabeau) toch? Of durfen er nog meer mensen mee?

Oja, nog over die meeting in Schiedam: een Alkmaarse collega heeft mij herkend ! Denk je veilig in het zuiden te zitten maar nee hoor ...
pi_29932095
Ik ga niet mee naar de Efteling, maar dat had ik al verteld!

Ik had trouwens ook bekenden gezien in de sauna Pandorah, maar ik had mn bril niet op, dus ik herkende ze niet!
pi_29932744
Ik kom dus met de trein naar de Efteling, het zou fijn zijn als ik vanaf een station met iemand kan meerijden (Breda, Eindhoven, Hoogeveen) Het is altijd nog zo'n end met de bus namelijk
pi_29946863
Vorig jaar ben ik langs station Den Bosch gereden, maar ik weet nog niet of ik dat dit jaar ga halen. De kans bestaat dat ik vrijdag tot 's avonds laat moet werken. Als ik dan erg laat thuis ben, ben ik op zaterdag erg blij met een uurtje extra slaap (station Den Bosch ligt niet helemaal op de route namelijk). Eind volgende week weet ik wel of ik dan moet werken.

Fannetje, jij gaat toch ook mee? En Kroeltroel verwacht ik nu eindelijk ook weer eens. Miss_Sly, ben jij er ook? Het is lang geleden dat je er was. En Jojogirl en M@x zijn ook al veel te lang niet op een meeting geweest.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_29970354
En ik heb mijn jaarlijkse boete weer binnen
Op weg naar het station (of er vandaan? maar ik vermoed omdat ik haast had om Isa op te halen vant station) toen we naar de sauna in Schiedam zijn gegaan.
Gemenerds! Beetje op zondagochtend flitsen he!
pi_29970995
Ik durf niet meer bij jou in de auto te stappen hoor, Pandorah
pi_29975741
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik durf niet meer bij jou in de auto te stappen hoor, Pandorah
Nou, het wordt nog enger dat vriendlief meteen riep toen ik thuiskwam van hele dag werken: "was je weer met die FOK dames op stap!" Maar goed, hij was weer snel stil toen ik hem aan zijn boete ooit van 500 euro herinnerde...
pi_29984932
Dames, zoals het er NU naar uitziet ga ik NIET mee.

Ik krijg vandaag twee katjes van anderhalf, en ben iiig dit weekend thuis met ze.
Volgend weekend stond ook in de planning om met ze thuis te zijn.

Daarbij weet ik niet of mijn saldo toereikend is, maar het ziet er naar uit van niet.

*grmbl*

Maar ik hoop halverwege volgende week met een betere update van de stand van zaken te kunnen komen

Doei.
pi_29993030
ik ga 17 sept al naar de Efteling met mijn vriendje en mijn vader en moeder broer en wat vrienden van mijn vader en moeder en daar de kinderen van
pi_30024417
Jeetje, ik lees nu pas dat we volgende week naar de Efteling gaan

Natuurlijk ga ik mee! Tien kilo zwaarder dan bij de vorige meet, maar goed

En gaan we nog eten ná de meet?
pi_30028072
Bij de Eterij natuurlijk. Moeten we daar reserveren? We zijn maar met een klein groepje deze keer.
*OUD heilige*
pi_30028508
Lijkt mij prima plan om daarna te gaan eten
Reserveren kunnen we toch altijd doen? Weten we zeker dat we een plekje hebben .
pi_30032837
Ja, daar moet je absoluut reserveren! 't Kan zelfs al zijn dat het hartstikke vol zit hoor

Wie gaat er bellen? Tel nr is 073-6145884
pi_30033648
Ik heb net gebeld en gereserveerd voor 6 mensen. Ze werken daar met twee rondes. Ik weet niet of het voor sommigen 20.00 te laat wordt maar ik heb dat voorlopig vastgezet. Anders zitten we daar van 17.00 - 20.00
pi_30035864
Ik denk dat 20:00 voor ons te laat wordt, sorry, dan eten we niet mee.
(het is nog 3 uur reizen vanaf Den Bosch he)
pi_30037569
Ik heb er geen bezwaar tegen om het eten te vervroegen hoor (ik had er even niet aan gedacht dat die treinreis zo lang duurt ). Maar ik had niet de indruk dat het druk was daar volgende week zaterdag dus ik zal vanavond of morgen wel omzetten naar 17.00 als de rest dat ook goed vindt.

Als we er gewoon voor zorgen dat we vroeg in de Efteling zijn, zal dat vroege eten ook niets uitmaken. Isa: hoe laat red je het om in de Efteling te zijn? Ik weet nog niet of ik de auto heb. Dat weet ik pas maandag als mijn vriendje eindelijk weet wanneer hij weekenddiensten heeft (en hij loopt coschappen ergens in een gat ). Als ik de auto niet heb, reis ik gezellig mee met de trein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')