abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28926909
Veel groente zoals champingons, paprika is altijd goed. Ik ga ook liever voor het mager vlees / vis dan voor vet vlees (ook al klinkt een sparerib erg verleidelijk). En wellicht ook aardappel poffen (aliminiumfolie)?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 07:54:40 #102
1762 YPPY
Yppiaans
pi_28934833
Je kunt ook maiskolven roosteren. Het eet ontzettend lastig maar is wel lekker.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_28962649
mm ok, ik denk sowieso dat we het ook niet te duur moeten gaan maken en spare-ribs enzo zijn wel vrij duur. Tonijn en zalm is ook wel erg duur vind ik, maar ik kan hier op de markt wel eens kijken voor magere vissoorten die wat goedkoper zijn.
Ik denk dat van kipfilet of kalkoenfilet spiesjes heel gemakkelijk gemaakt kunnen worden en gemarineerd. Aardappels poffen is ook altijd een succes.
Salade is eigenlijk onmisbaar. Ik ben alleen niet zo goed in salades omdat ik het zelf niet lust, dus als we wat ingredienten bij elkaar zoeken dan kan iemand dat ter plekke wel in elkaar flansen.

enne Isabeau.... we gaan barbecueen .
pi_28966126
Een vissoort die prima op de barbecue kan is botervis. Dat klinkt vetter dan het is, het is gewoon witvis, alleen dan vrij stevig (dus geen kabeljauw die in kleine stukjes uiteenvalt). Die is vreselijk lekker in aluminiumfolie met een beetje wijn en viskruiden. Als wijn gebruik ik vaak zo'n heel klein flesje van de AH, Chardonnay geloof ik. Zal ik een flesje meebrengen? Is echt zaaaaalig
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 20 juli 2005 @ 07:24:17 #105
1762 YPPY
Yppiaans
pi_28966286
Kipspiesjes zijn lekker hoor. En die vis klinkt ook goed.
De salade die ik meestal maak, heeft een dressing met mayonaise erdoor. Zal ik maar niet doen dus.

Octopussy, wil je nog even je adres mailen?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_29049413
Hoe laat spreken we eigenlijk waar af?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_29050758
quote:
Op vrijdag 22 juli 2005 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Hoe laat spreken we eigenlijk waar af?
Volgens mij hebben we om 11.00 afgesproken bij de sauna (zie vorige pag).
Het is 40 minuten rijden, dus als je mee wilt rijden hoor ik graag .

Octopussy: gaat het lukken met de boodschappen of heb je nog hulp nodig? Ik heb hier nog een electrische bbq liggen dus die wil ik wel meenemen als je dat handig lijkt.
pi_29055153
internet was hier een tijdje op vakantie dus kon helaas niet eerder reageren.

Ik wil rond 10.30 weg uit Delft voor degenen die eventueel mee willen rijden met mij. Je hoeft echt geen barbecue mee te nemen Pandorah, die van ons gaat als een tierelier

voor de mensen die allemaal mee willen eten: mail even naar mij (als het goed is staat mijn adres in mijn profiel) dan stuur ik mijn adresgegevens en telefoonnummer terug. Na de sauna kunnen jullie natuurlijk wel achter mij aanrijden, maar een adres is wel handig in ieder geval.

even een boodschappenlijstje:
-kipfilet (voor spiesjes)
-vis
-sla
-drinken
-brood
-yoghurt (voor sausjes)
-maiskolven (weet niet of ik die kan kopen)
-groenten (champignons, paprika, courgette...)
-viskruiden
-aardappels
-fruit
-light kruidenboter (zelfmaken met margarine en kruiden)

aanvullingen iemand? ik ben vast wel dingen vergeten...

iemand zin om chocoladetaart of brownies te maken?
pi_29055618
Hi! Ik ga komen!!!
Zijn er trouwens voldoende kortingsbonnen of moet ik mijn broer zn kampioen aan gort gaan scheuren??
pi_29056010
Ik heb geen kampioen meer kunnen bemachtigen, die waren allemaal netjes met het oud papier meegegeven geloof ik
Dat was bijna 2 weken geleden dus ik ga morgen nog eens kijken of ik er eentje kan charteren
pi_29057411
Ik ga zo het huis van mn ouders wel even doorzoeken!
En daarna ga ik mn broer overvallen ofzo!
En tussendoor dan nog hopen dat ik thuis ben als ze mn pakketje van de universiteit komen afleveren!
  zaterdag 23 juli 2005 @ 09:41:47 #112
1762 YPPY
Yppiaans
pi_29057531
Vanmiddag kan ik nog wel brownies maken, maar dan wordt dan wel een supersimpele supermarkt variant. Taart vind ik riskant om dat hele stuk in de auto mee te nemen. Brownies gaat wat makkelijker.
*OUD heilige*
pi_29057592
Oh voor vis -> Koop een paar makreeltjes die kan je heerlijk vullen in de aluminium folie wikkelen en zijn met 10/15 minuutjes klaar.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_29058033
Ik kan om 9:42 op station Utrecht zijn. Met de volgende trein ben ik er om 10:42 (zondagochtenddienst, lekker)

Ik kan ook brownbies maken, maar dat doe jij dus al, Yppy? (en die supersimpele supermarktvariant is óók zalig )
Ik neem dus sowieso een klein flesje wijn mee voor de vis (botervis is dè aanrader voor een barbecue). Makreel is ook lekker, alleen dat is incl. graten, kop etc en ik weet niet of iedereen daar wel zin in heeft.

Hebben we trouwens kortingsbonnen voor de sauna?
pi_29059166
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan om 9:42 op station Utrecht zijn. Met de volgende trein ben ik er om 10:42 (zondagochtenddienst, lekker)
Ik zorg wel dat ik rond die tijd weer op de normale plek sta (jaarbeursplein). Dan zijn we er lekker vroeg toch (koffie !) of we kunnen nog een lekker stukje verdwalen.

Ik heb de kortingsbon gevonden dus die zal ik meenemen.

Oh en als we wat vergeten zijn, de appie is hier open tot 22.00 zodat ik er nog wel even heen kan rennen .
pi_29059220
Lieverds?

Is het goed als ik alleen kom BBQ-en in Delft?
Vanavond is het laat geworden, en vanavond wordt het weer heel laat (verjaardag) dus ik denk niet dat ik morgen me zo vroeg mn bed uit kan hijsen..

Kan iemand mij zeggen dan wat ik mee moet nemen en kan iemand mij een mobiel nummer geven
Is wel zo makkelijk
Doei.
  zaterdag 23 juli 2005 @ 12:06:33 #117
1762 YPPY
Yppiaans
pi_29059596
Die brownie zal ik wel maken. Stiekem vind ik dat ook wel leuk. Maar een bananenbrownie erbij is nooit weg natuurlijk.O-)

Pandorah heeft een bon, ik ook en Liejannuh misschien. Daarmee komen we een heel eind.
*OUD heilige*
pi_29059677
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Makreel is ook lekker, alleen dat is incl. graten, kop etc en ik weet niet of iedereen daar wel zin in heeft.
Die hoef je niet op te eten, je moet alleen de kop en de ruggegraat eruit trekken alsie gaar is
Dan moet je geen vissenliefhebber zjin, als die oogjes je zo aanstaren.. en je draait zn kop om..

Doei.
pi_29059810
Faithy je hoeft niets mee te nemen, maar als je een salade of zo wil maken dan houdt niemand je tegen

Als je me even mailt (staat in mijn profiel) dan stuur ik je mijn adres en telefoonnummer. Dat zet ik liever niet zo op fok namelijk
pi_29060005
nee, dat snap ik

Ook neit wat van mijn befaamde kipsate's?

Ik mail je even,
Doei.
pi_29060254
Ik heb een bon!
En ik heb ook nog wel een paar meergranen afbakstokbroodjes liggen, neem ik ook wel mee.
Owja, en ik ben zelfs al aan het oefenen met lenzen dragen! Zie ik morgen nog wat ook!
pi_29060465
Nou, ik lees de antwoordmail wrsch pas morgenochtend, aangezien ik zo weg ga en pas ergens vanochtend terug kom naar verwachting.

tot morgen en veel plezier in de sauna iig
Doei.
pi_29061645
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 12:10 schreef Faithy het volgende:
Die hoef je niet op te eten, je moet alleen de kop en de ruggegraat eruit trekken alsie gaar is
Dan moet je geen vissenliefhebber zjin, als die oogjes je zo aanstaren.. en je draait zn kop om..

Ik heb geen bezwaar tegen een hele makreel hoor, ik ben dol op vis. Ik ken alleen wel mensen die alles waar eventueel mogelijkerwijs misschien een klein graatje in kan zitten al laten staan

En Yppy, nu brownies maken betekent voor mij ook een beetje nu snoepen. Maar niet doen dus, ik wacht wel tot morgen
pi_29061690
Pandorah, ik zie je dan morgen wel bij de jaarbeurspleinuitgang

Dus ik hoef niet nog een bon op te halen bij mijn ouders? (het was toch twee personen per bon, dat komt wel goed )
pi_29063279
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 13:41 schreef Isabeau het volgende:
Pandorah, ik zie je dan morgen wel bij de jaarbeurspleinuitgang
Dus ik hoef niet nog een bon op te halen bij mijn ouders? (het was toch twee personen per bon, dat komt wel goed )
Je ziet me daar
Die bon hoef je denk ik niet meer op te halen. We zijn nu met zijn 5-en. YPPY, ik en Liejannuh (?) hebben al zo'n bon.
pi_29063322
Ik heb zo'n zin in morgen

Geheugensteuntje:
- grote handdoek mee
- kleine handdoek voor mijn haar af te drogen
- afdrooghanddoekje mee
- haarspul mee
- borstel mee
- badjas mee
- slippers mee
- waterflesje mee
- geld pinnen (heb niets contant op dit moment )
- flesje wijn niet vergeten

Ik was de vorige keer sauna de helft vergeten

[ Bericht 4% gewijzigd door Isabeau op 23-07-2005 16:01:18 ]
pi_29064425
OK,de boodschappen zijn gedaan. Ik heb helaas geen botervis kunnen krijgen, maar heb in plaats daarvan een iets van king ping vis ofzo
Het is een beetje kabeljauwachtig en mooi gefileerd.

Mijn poesje kijkt me nu ineens heel geinteresseerd aan

Ik krijg misschien nog een kortingsbon, maar dat zie ik pas wanneer vriendje thuiskomt. Ik heb er wel zin in. Moet wel mooi weer worden
pi_29064479
Ik ken die vissoort niet, maar als het witvis is dan is het vast lekker

Het weer maakt me voor de sauna niets uit, maar voor de barbecue zou het wel fijn zijn. Verwachting voor zondag van het knmi:
quote:
Zondagochtend schijnt in het noorden nog de zon, terwijl in het zuiden inmiddels wolkenvelden zitten. In de loop van de middag neemt ook elders de bewolking toe en gaat het vanuit het zuiden af en toe regenen. De wind is zwak, in het noorden uit een westelijke richting, elders uit richtingen tussen zuid en oost. De maximumtemperatuur ligt rond de 21 graden.

30% zonneschijn
70% regen
neerslag 2 mm
minimumtemp 11 graden
middagtemp 22 graden
windrichting ZO
windsnelheid 2 bft
pi_29064745
Ik ben wat aan het lezen over sauna's en deze is natuurlijk altijd mooi meegenomen: "Een persoon met een gemiddelde conditie verliest 500 gram transpiratievocht in een sauna, waarbij 300 kcal. worden verbruikt. Een infrarood sauna kan dit effect verhogen met 250 % omdat het mogelijk is in een sessie van 30 minuten 600 tot 800 Kcal. te verbranden"

We gaan dus ook in de infraroodsauna
pi_29065071
Om 14:00 en 16:00 zijn er trouwens opgietingsrituelen in de sauna. Ik stel voor ze beide keren te bezoeken (ik vind dat toch zo vreselijk lekker). Mooie sauna trouwens, ik was nog niet op die site geweest.
pi_29066063
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben wat aan het lezen over sauna's en deze is natuurlijk altijd mooi meegenomen: "Een persoon met een gemiddelde conditie verliest 500 gram transpiratievocht in een sauna, waarbij 300 kcal. worden verbruikt. Een infrarood sauna kan dit effect verhogen met 250 % omdat het mogelijk is in een sessie van 30 minuten 600 tot 800 Kcal. te verbranden"

We gaan dus ook in de infraroodsauna
Dat lijkt me duidelijk!
Nog bedankt voor het lijstje trouwens Isa! Weet ik tenminste ook wat ik moet meenmen!
pi_29067172
Ik geloof alleen dat enorme kcalverbruik niet zo Lijkt me bullshit.
pi_29067826
Ik heb een saladekaartje bij de AH meegenomen:

Botersla (dus niet sla met boter, maar dat is een soort zachte sla) met beenham, bosuitjes, gele paprika en een soort van tomatendressingiets.

Dus ik zal dat morgen even inslaan bij mijn Appie (die is dus open op zondag ) en meenemen.
Ik kan hier de mail niet lezen, want zit bij mn ouders thuis)

Heb heel erg veel zin in de bbq, kan iemand mij alleen nu even vertellen hoe laat ONGEVEER verwacht wordt terug in Delft te zijn?
Dan zorg ik namelijk dat ik iig niet ZO laat thuis ben dat ik zelfs daardoorheen slaap (ja, ik ben wel eens om 4 uur wakker geworden...)
Doei.
pi_29067859
oh, nog een vraag: met hoeveel mensen bbq-en we, voor wat ik meeneem, dat ik niet OF veel te veel heb, OF veel te weinig
Doei.
pi_29068089
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 18:46 schreef Faithy het volgende:
Heb heel erg veel zin in de bbq, kan iemand mij alleen nu even vertellen hoe laat ONGEVEER verwacht wordt terug in Delft te zijn?
Dan zorg ik namelijk dat ik iig niet ZO laat thuis ben dat ik zelfs daardoorheen slaap (ja, ik ben wel eens om 4 uur wakker geworden...)
Ik heb nog geen flauw idee hoe laat we in Delft zullen zijn. Ik denk zo rond 17.00 / 18.00. Als octopussy je mobiele nummer heeft, dan kunnen we altijd wat inspreken hoe laat we daar zullen zijn. We eten met zijn zessen (weet niet of vriendlief van octopussy ook mee-eet?). Enne... ik denk dat octopussy ook sla heeft ingeslagen dus je kan misschien wel wat extra ingredienten meenemen (of haar even bellen / mailen)?
pi_29068143
Ik denk dat het een goed idee is om Faithy te bellen als we ons gaan aankleden.

Oh, ik neem nog een courgette mee...ik heb op de markt een zak vol gekocht voor 1 euro en het zijn er een beetje veel :D (en ik heb superveel fruit zoals bramen, frambozen en aalbessen, maar dat kneust onderweg teveel)

[ Bericht 14% gewijzigd door Isabeau op 04-11-2011 18:53:58 ]
pi_29068253
Kennen jullie trouwens al de variant: courgette met geroosterde pijnboompitten, creme-fraiche LIGHT uiteraard, feta en wat verse bieslook of wat dan ook lekker is?

Weet alleen niet of dat op de bbq kan..
Doei.
pi_29068314
en nu weer even mn moeder gezelschap houden..
Mn vader heeft weer eens last van zn penopauze ofzo, arme vrouw...

dus even lekker thee voor d'r zetten nu

Tot morgen! Ik heb er zin in!!! Ik lees iig morgen mn mail nog even octopussy, dus evt. sla/watdanookmededelingen kunnen of hier, of op de mail

Veel plezier nogmaals in de sauna!
Doei.
pi_29068557
Dank je wel, Faithy
pi_29068593
Dames, veel plezier morgen
Zu hause ist alles besser
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:26:58 #141
1762 YPPY
Yppiaans
pi_29068636
De brownie is een beetje ingezakt. We hebben er maar meteen twee gebakken. De meest ingezakt is nog wel ontzettend lekker, dus ik heb goede hoop voor degene die ik morgen mee neem.
*OUD heilige*
pi_29068776
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:26 schreef YPPY het volgende:
De brownie is een beetje ingezakt. We hebben er maar meteen twee gebakken. De meest ingezakt is nog wel ontzettend lekker, dus ik heb goede hoop voor degene die ik morgen mee neem.
Dat is toch normaal met supermarkt kant en klaar mix brownie pakketen?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_29071777
Die van mij zakken eigenlijk nooit in, dus volgens mij is het niet normaal, Joene
Maar Yppy, het gaat niet om de vorm! Het gaat om de smaak
pi_29071799
Brownies rijzen niet echt, en ze horen een beetje smuiig te blijven dus niet net als cake luchtig.

We zijn met 5 vrouw in de sauna en bij de bbq komt faithy er dus bij en mijn vriend eet ook mee (die heb ik gecharterd als BBQ-MAN, vind ie leuk ) en als het gaat regenen (gebeurt niet) dan gaat de BBQ-MAN buiten onder de luifel lekker grillen en wij kunnen lekker binnen zitten

Ik denk dat we wel rond 18.00 in Delft weer terugkomen, maar ik heb Faithy al gemailt dat ik haar bel als we uit de sauna komen.

Vandaag even de tuin opgeruimd er staan alleen nog geen planten in, dat ga ik volgende week doen
pi_29071934
Ik ga even lekker douchen (lees: benen scheren)
Pandorah: tot morgenochtend (och hemel, ik moet de trein van 8:15 nemen )

En wat super van je vent, octopussy (ik heb zo'n hekel aan barbecueen, ik eet het liever op).
pi_29075001
Altijd handig zo'n barbecueman!

Tot morgen (eh, zo dus)!
pi_29078755
Goeiemorgen Ik ga m'n tas pakken en ontbijten en dan stap ik in de trein
  zondag 24 juli 2005 @ 08:05:00 #148
1762 YPPY
Yppiaans
pi_29078866
Goedemorgen! Ik ben een uur te vroeg wakker, maar dat mag de pret niet deren. Dadelijk nog m'n lenzen in zien te krijgen, en dan ga ik richting octopussy.
Tot straks!
*OUD heilige*
  zondag 24 juli 2005 @ 08:10:32 #149
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_29078885
quote:
Op zondag 24 juli 2005 08:05 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen! Ik ben een uur te vroeg wakker, maar dat mag de pret niet deren. Dadelijk nog m'n lenzen in zien te krijgen, en dan ga ik richting octopussy.
Tot straks!
Ik heb mn lenzen ook al in!
Hoe laat ben je bij octopussy Yppy, anders kom ik daar ook heen, hoeven we niet met tig auto's enzo van Schiedam naar Delft te rijden!

Nu eerst even "hardlopen" ik bevind me nog in de oefen fase en het is nou niet echt hard te noemen ofzo!
  zondag 24 juli 2005 @ 08:25:55 #150
1762 YPPY
Yppiaans
pi_29078923
Tussen kwart over 10 en half 11 ben ik er als alles goed gaat. Ik heb van twee routeplanners twee verschillende routes gekregen, dus ik hoop dat het lukt.
*OUD heilige*
  zondag 24 juli 2005 @ 09:02:30 #151
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_29079006
Ik spring zo op mn fiets!
Kom ik ook eerst naar Delft!
pi_29079142
Heb ik weer, doet mijn horloge het niet meer
Anyway: ik spring in de auto om Isabeau op te halen en daarna rijden we door naar Schiedam.
Tot straks!
  zondag 24 juli 2005 @ 13:18:24 #153
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_29082630
Die zitten nu te zweten

ben ik blij, kom net mn nest uit rollen
Doei.
pi_29098977
Het was weer eens gezellig

Isa zit nu vanaf A'foort in de trein en ik ben ook weer thuis (wat een rotweer onderweg).
Octopussy + hub: nog dank voor de gastvrijheid en voor de lekkere bbq en het leuke huisje en de lieve katjes
  zondag 24 juli 2005 @ 23:32:30 #155
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_29099436
ook weer thuis

Ik vond het ook erg gezellig en lekker en leuk!
Nogmaals heel erg bedankt voor de gastvrijheid octopussybeep!

Nu zo lekker met een pot thee verder lezen in mijn Harry Potterboekje!
Doei.
pi_29099596

ik was het fruit vergeten. Ik heb nu nog perzikken, appels, aardbeien en druiven over

Nouja, word een gezond weekje dan

Bedankt voor de gezelligheid iedereen, het was weer leuk!
  zondag 24 juli 2005 @ 23:54:08 #157
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_29100117
Ik was al bang dat jullie Isa gehouden hadden
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
  maandag 25 juli 2005 @ 07:19:11 #158
1762 YPPY
Yppiaans
pi_29103806
Het was ontzettend gezellig, maar ik ben blij dat ik niet om 5 uur op hoefde.

Je hebt nu gewoon een megagezonde week octopussy!
*OUD heilige*
  maandag 25 juli 2005 @ 08:48:09 #159
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_29104214
Het was leuk!
En nu ben ik nog steeds moe!
Toch maar eerst even hardlopen dan!
pi_29106105
Het was echt heel erg gezellig maar meeten op zondagavond kan ik beter niet meer doen
Ik hou er eigenlijk helemaal niet van om gehaast weg te moeten waardoor ik octopussy ben vergeten te betalen Als je je rekeningnummer naar mijn emailadres stuurt (isabeau@fok.nl doet het wel) dan internetbankier ik het geld wel naar je toe Nogmaals heel erg bedankt voor de gastvrijheid en bedankt voor de uitstekende barbecueman

Ik heb trouwens vakantie van 8 t/m 14 augustus en van 27 augustus t/m 4 september.
Hebben jullie dan ergens zin om naar het Hoge Noorden te komen? Misschien een weekendmeet van maken? Jullie kunnen uiteraard blijven slapen
  maandag 25 juli 2005 @ 11:41:04 #161
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_29106742
oh wat voel ik me nu lui..

kom NET mn bed uit...

als ik mn sportschoenen nou hier had had ik ook hard gaan lopen, maar helaas...

Ik ga eens even wat info opdoen over vis-fonduen met bouillon
Doei.
pi_29113219
ah faithy ik was ook pas om 12 uur uit mijn nest gekropen, maar ik had wel al lekker liggen lezen en kroelen met Link. Ik wilde eigenlijk vandaag wel de tuin gaan beplanten maar ik blijf lekker binnen met die buien hier
en dat noemt zich dan eind juli

Isabeau ik kan alleen het weekend van 6 en 7 augustus. Het weekend daarna ben ik al op vakantie. Maar als dat andere mensen niet uitkomt dan heb ik gewoon pech en gaan jullie lekker zonder mij
pi_29116141
Ik kan tot nu toe nog wel het weekend van 6/7, 13/14 en 27/28 augustus. Het laatste weekend is even onder voorbehoud omdat dan ook het vogelweekend aan de Oostvaardersplassen is. Dan kan ik maar 1 dag in dat weekend. Ik kijk nog even of ik blijf slapen maar het lijkt mij zeker wel gezellig in het Hoge Noorden .
  maandag 25 juli 2005 @ 19:34:48 #164
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_29119566
Augustus gaat voor mij niet lukken, dus daar hoeven jullie geen rekening mee te houden.
pi_29120897
6 en 7 augustus moet ik helaas werken
pi_29120974
Door de weeks (liefst maandag ) plannen vind ik ook goed hoor. Maar dan ga ik wel weer op tijd naar huis als ik de volgende dag moet werken.
pi_29121339
Op maandag vind ik ideaal
pi_29126329
In de eerste vrije week gaat donderdag niet lukken. Rest van de dagen wel en met name is maandag dan handig.
De maandag in de vrije week eind augustus gaat mij wel lukken alleen moet ik vroeg thuis zijn omdat ik dinsdag alweer vroeg op kantoor moet zijn. En woensdag zit al vol met afspraken zie ik.

Dus maandag 8 augustus lijkt mij wel wat .
  dinsdag 26 juli 2005 @ 00:02:04 #169
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_29128892
vrees dat dat voor mij nie werken gaat..

heb in die weken echt erg druk enzo, dus ik ga het over de 'kom eens met zn allen bij FeeF-boeg' gooien, maar niet in augustus hoor, eind september ofzo, of begin oktober lijkt me wel wat, op een zaterdagavond, zorgen dat Isa geen dienst heeft enzo
Doei.
pi_29135762
maandag 8 augustus is voor mij ook goed hoor
pi_29141257
ik moet werken
  dinsdag 26 juli 2005 @ 16:21:00 #172
1762 YPPY
Yppiaans
pi_29144423
8 augustus is voor mij onmogelijk, dan gaat het gebeuren waar ik werk open na de zomerstop en het is wel erg amateuristisch als ik er dan niet ben.
*OUD heilige*
pi_29152287
Nou ja, we zien dan nog wel Anders doen we het in de winter, who cares
pi_29153452
Ook goed, dan is de volgende saunameet (wanneer die moge zijn) gewoon in het Hoge Noorden
pi_29154539
trouwens isa mijn ene schildklierhormoon is te laag nu moet ik 12 aug daarvoor naar de internist maar dat heeft geloof ik niks met dik zijn te maken of wel?
pi_29158178
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 22:22 schreef Riann het volgende:
trouwens isa mijn ene schildklierhormoon is te laag nu moet ik 12 aug daarvoor naar de internist maar dat heeft geloof ik niks met dik zijn te maken of wel?
Hey Riann heb je dit pas sinds kort? Waren de bloedwaardes eerder wel goed of is het niet eerder getest? Ik ben nieuwsgierig, sorry
pi_29161769
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 22:22 schreef Riann het volgende:
Nee hoor, dat heeft wel te maken met te dik worden. Ik zal er later wat meer over schrijven, ik moet nu weg
pi_29162014
het kan zijn dat die veel langer niet goed zijn dat weet ik niet maar nu hadden ze bloed getest.
pi_29166285
We kunnen natuurlijk ook wat sparen en een dagje vitalizee doen!
(incl. massages enzo )
Doei.
  woensdag 27 juli 2005 @ 13:39:33 #180
120876 armpitje_
Pron Pron Pron
pi_29168839
das keiduur mên
pi_29355505
als er iets inhet hoge noorden gedaan wordt, dan is het voor mij ook te doen, dus ik moet dit topic maar weer even in de gaten gaan houden..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_29487540
Wordt er nog iets gepland?

Ik ben wel weer toe aan wat dieet-stimulansen.. weer teveel aangekomen
  zondag 7 augustus 2005 @ 16:50:50 #183
1762 YPPY
Yppiaans
pi_29488085
begin september naar de Efteling toch?
*OUD heilige*
pi_29498625
3 september Efteling-meet Wie komen er eigenlijk? (laten we eens gaan inventariseren)

Isabeau
YPPY
Octopussy
Pandorah
pi_29931914
Goed, even een schopje omhoog want over 1,5 week gaan we alweer naar de Efteling .
Even ter info: ik weet nog niet of vriendlief volgende week weekenddienst heeft en/of ik dan de auto meekrijg...

Volgens mij gaan alleen wij 4-en (exclusief neefje Isabeau) toch? Of durfen er nog meer mensen mee?

Oja, nog over die meeting in Schiedam: een Alkmaarse collega heeft mij herkend ! Denk je veilig in het zuiden te zitten maar nee hoor ...
pi_29932095
Ik ga niet mee naar de Efteling, maar dat had ik al verteld!

Ik had trouwens ook bekenden gezien in de sauna Pandorah, maar ik had mn bril niet op, dus ik herkende ze niet!
pi_29932744
Ik kom dus met de trein naar de Efteling, het zou fijn zijn als ik vanaf een station met iemand kan meerijden (Breda, Eindhoven, Hoogeveen) Het is altijd nog zo'n end met de bus namelijk
pi_29946863
Vorig jaar ben ik langs station Den Bosch gereden, maar ik weet nog niet of ik dat dit jaar ga halen. De kans bestaat dat ik vrijdag tot 's avonds laat moet werken. Als ik dan erg laat thuis ben, ben ik op zaterdag erg blij met een uurtje extra slaap (station Den Bosch ligt niet helemaal op de route namelijk). Eind volgende week weet ik wel of ik dan moet werken.

Fannetje, jij gaat toch ook mee? En Kroeltroel verwacht ik nu eindelijk ook weer eens. Miss_Sly, ben jij er ook? Het is lang geleden dat je er was. En Jojogirl en M@x zijn ook al veel te lang niet op een meeting geweest.
*OUD heilige*
pi_29970354
En ik heb mijn jaarlijkse boete weer binnen
Op weg naar het station (of er vandaan? maar ik vermoed omdat ik haast had om Isa op te halen vant station) toen we naar de sauna in Schiedam zijn gegaan.
Gemenerds! Beetje op zondagochtend flitsen he!
pi_29970995
Ik durf niet meer bij jou in de auto te stappen hoor, Pandorah
pi_29975741
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 21:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik durf niet meer bij jou in de auto te stappen hoor, Pandorah
Nou, het wordt nog enger dat vriendlief meteen riep toen ik thuiskwam van hele dag werken: "was je weer met die FOK dames op stap!" Maar goed, hij was weer snel stil toen ik hem aan zijn boete ooit van 500 euro herinnerde...
pi_29984932
Dames, zoals het er NU naar uitziet ga ik NIET mee.

Ik krijg vandaag twee katjes van anderhalf, en ben iiig dit weekend thuis met ze.
Volgend weekend stond ook in de planning om met ze thuis te zijn.

Daarbij weet ik niet of mijn saldo toereikend is, maar het ziet er naar uit van niet.

*grmbl*

Maar ik hoop halverwege volgende week met een betere update van de stand van zaken te kunnen komen

Doei.
pi_29993030
ik ga 17 sept al naar de Efteling met mijn vriendje en mijn vader en moeder broer en wat vrienden van mijn vader en moeder en daar de kinderen van
pi_30024417
Jeetje, ik lees nu pas dat we volgende week naar de Efteling gaan

Natuurlijk ga ik mee! Tien kilo zwaarder dan bij de vorige meet, maar goed

En gaan we nog eten ná de meet?
pi_30028072
Bij de Eterij natuurlijk. Moeten we daar reserveren? We zijn maar met een klein groepje deze keer.
*OUD heilige*
pi_30028508
Lijkt mij prima plan om daarna te gaan eten
Reserveren kunnen we toch altijd doen? Weten we zeker dat we een plekje hebben .
pi_30032837
Ja, daar moet je absoluut reserveren! 't Kan zelfs al zijn dat het hartstikke vol zit hoor

Wie gaat er bellen? Tel nr is 073-6145884
pi_30033648
Ik heb net gebeld en gereserveerd voor 6 mensen. Ze werken daar met twee rondes. Ik weet niet of het voor sommigen 20.00 te laat wordt maar ik heb dat voorlopig vastgezet. Anders zitten we daar van 17.00 - 20.00
pi_30035864
Ik denk dat 20:00 voor ons te laat wordt, sorry, dan eten we niet mee.
(het is nog 3 uur reizen vanaf Den Bosch he)
pi_30037569
Ik heb er geen bezwaar tegen om het eten te vervroegen hoor (ik had er even niet aan gedacht dat die treinreis zo lang duurt ). Maar ik had niet de indruk dat het druk was daar volgende week zaterdag dus ik zal vanavond of morgen wel omzetten naar 17.00 als de rest dat ook goed vindt.

Als we er gewoon voor zorgen dat we vroeg in de Efteling zijn, zal dat vroege eten ook niets uitmaken. Isa: hoe laat red je het om in de Efteling te zijn? Ik weet nog niet of ik de auto heb. Dat weet ik pas maandag als mijn vriendje eindelijk weet wanneer hij weekenddiensten heeft (en hij loopt coschappen ergens in een gat ). Als ik de auto niet heb, reis ik gezellig mee met de trein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')