abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29063322
Ik heb zo'n zin in morgen

Geheugensteuntje:
- grote handdoek mee
- kleine handdoek voor mijn haar af te drogen
- afdrooghanddoekje mee
- haarspul mee
- borstel mee
- badjas mee
- slippers mee
- waterflesje mee
- geld pinnen (heb niets contant op dit moment )
- flesje wijn niet vergeten

Ik was de vorige keer sauna de helft vergeten

[ Bericht 4% gewijzigd door Isabeau op 23-07-2005 16:01:18 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_29064425
OK,de boodschappen zijn gedaan. Ik heb helaas geen botervis kunnen krijgen, maar heb in plaats daarvan een iets van king ping vis ofzo
Het is een beetje kabeljauwachtig en mooi gefileerd.

Mijn poesje kijkt me nu ineens heel geinteresseerd aan

Ik krijg misschien nog een kortingsbon, maar dat zie ik pas wanneer vriendje thuiskomt. Ik heb er wel zin in. Moet wel mooi weer worden
pi_29064479
Ik ken die vissoort niet, maar als het witvis is dan is het vast lekker

Het weer maakt me voor de sauna niets uit, maar voor de barbecue zou het wel fijn zijn. Verwachting voor zondag van het knmi:
quote:
Zondagochtend schijnt in het noorden nog de zon, terwijl in het zuiden inmiddels wolkenvelden zitten. In de loop van de middag neemt ook elders de bewolking toe en gaat het vanuit het zuiden af en toe regenen. De wind is zwak, in het noorden uit een westelijke richting, elders uit richtingen tussen zuid en oost. De maximumtemperatuur ligt rond de 21 graden.

30% zonneschijn
70% regen
neerslag 2 mm
minimumtemp 11 graden
middagtemp 22 graden
windrichting ZO
windsnelheid 2 bft
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_29064745
Ik ben wat aan het lezen over sauna's en deze is natuurlijk altijd mooi meegenomen: "Een persoon met een gemiddelde conditie verliest 500 gram transpiratievocht in een sauna, waarbij 300 kcal. worden verbruikt. Een infrarood sauna kan dit effect verhogen met 250 % omdat het mogelijk is in een sessie van 30 minuten 600 tot 800 Kcal. te verbranden"

We gaan dus ook in de infraroodsauna
pi_29065071
Om 14:00 en 16:00 zijn er trouwens opgietingsrituelen in de sauna. Ik stel voor ze beide keren te bezoeken (ik vind dat toch zo vreselijk lekker). Mooie sauna trouwens, ik was nog niet op die site geweest.
pi_29066063
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 16:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben wat aan het lezen over sauna's en deze is natuurlijk altijd mooi meegenomen: "Een persoon met een gemiddelde conditie verliest 500 gram transpiratievocht in een sauna, waarbij 300 kcal. worden verbruikt. Een infrarood sauna kan dit effect verhogen met 250 % omdat het mogelijk is in een sessie van 30 minuten 600 tot 800 Kcal. te verbranden"

We gaan dus ook in de infraroodsauna
Dat lijkt me duidelijk!
Nog bedankt voor het lijstje trouwens Isa! Weet ik tenminste ook wat ik moet meenmen!
pi_29067172
Ik geloof alleen dat enorme kcalverbruik niet zo Lijkt me bullshit.
pi_29067826
Ik heb een saladekaartje bij de AH meegenomen:

Botersla (dus niet sla met boter, maar dat is een soort zachte sla) met beenham, bosuitjes, gele paprika en een soort van tomatendressingiets.

Dus ik zal dat morgen even inslaan bij mijn Appie (die is dus open op zondag ) en meenemen.
Ik kan hier de mail niet lezen, want zit bij mn ouders thuis)

Heb heel erg veel zin in de bbq, kan iemand mij alleen nu even vertellen hoe laat ONGEVEER verwacht wordt terug in Delft te zijn?
Dan zorg ik namelijk dat ik iig niet ZO laat thuis ben dat ik zelfs daardoorheen slaap (ja, ik ben wel eens om 4 uur wakker geworden...)
Doei.
pi_29067859
oh, nog een vraag: met hoeveel mensen bbq-en we, voor wat ik meeneem, dat ik niet OF veel te veel heb, OF veel te weinig
Doei.
pi_29068089
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 18:46 schreef Faithy het volgende:
Heb heel erg veel zin in de bbq, kan iemand mij alleen nu even vertellen hoe laat ONGEVEER verwacht wordt terug in Delft te zijn?
Dan zorg ik namelijk dat ik iig niet ZO laat thuis ben dat ik zelfs daardoorheen slaap (ja, ik ben wel eens om 4 uur wakker geworden...)
Ik heb nog geen flauw idee hoe laat we in Delft zullen zijn. Ik denk zo rond 17.00 / 18.00. Als octopussy je mobiele nummer heeft, dan kunnen we altijd wat inspreken hoe laat we daar zullen zijn. We eten met zijn zessen (weet niet of vriendlief van octopussy ook mee-eet?). Enne... ik denk dat octopussy ook sla heeft ingeslagen dus je kan misschien wel wat extra ingredienten meenemen (of haar even bellen / mailen)?
pi_29068143
Ik denk dat het een goed idee is om Faithy te bellen als we ons gaan aankleden.

Oh, ik neem nog een courgette mee...ik heb op de markt een zak vol gekocht voor 1 euro en het zijn er een beetje veel :D (en ik heb superveel fruit zoals bramen, frambozen en aalbessen, maar dat kneust onderweg teveel)

[ Bericht 14% gewijzigd door Isabeau op 04-11-2011 18:53:58 ]
pi_29068253
Kennen jullie trouwens al de variant: courgette met geroosterde pijnboompitten, creme-fraiche LIGHT uiteraard, feta en wat verse bieslook of wat dan ook lekker is?

Weet alleen niet of dat op de bbq kan..
Doei.
pi_29068314
en nu weer even mn moeder gezelschap houden..
Mn vader heeft weer eens last van zn penopauze ofzo, arme vrouw...

dus even lekker thee voor d'r zetten nu

Tot morgen! Ik heb er zin in!!! Ik lees iig morgen mn mail nog even octopussy, dus evt. sla/watdanookmededelingen kunnen of hier, of op de mail

Veel plezier nogmaals in de sauna!
Doei.
pi_29068557
Dank je wel, Faithy
pi_29068593
Dames, veel plezier morgen
Zu hause ist alles besser
  zaterdag 23 juli 2005 @ 19:26:58 #141
1762 YPPY
Yppiaans
pi_29068636
De brownie is een beetje ingezakt. We hebben er maar meteen twee gebakken. De meest ingezakt is nog wel ontzettend lekker, dus ik heb goede hoop voor degene die ik morgen mee neem.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_29068776
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 19:26 schreef YPPY het volgende:
De brownie is een beetje ingezakt. We hebben er maar meteen twee gebakken. De meest ingezakt is nog wel ontzettend lekker, dus ik heb goede hoop voor degene die ik morgen mee neem.
Dat is toch normaal met supermarkt kant en klaar mix brownie pakketen?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_29071777
Die van mij zakken eigenlijk nooit in, dus volgens mij is het niet normaal, Joene
Maar Yppy, het gaat niet om de vorm! Het gaat om de smaak
pi_29071799
Brownies rijzen niet echt, en ze horen een beetje smuiig te blijven dus niet net als cake luchtig.

We zijn met 5 vrouw in de sauna en bij de bbq komt faithy er dus bij en mijn vriend eet ook mee (die heb ik gecharterd als BBQ-MAN, vind ie leuk ) en als het gaat regenen (gebeurt niet) dan gaat de BBQ-MAN buiten onder de luifel lekker grillen en wij kunnen lekker binnen zitten

Ik denk dat we wel rond 18.00 in Delft weer terugkomen, maar ik heb Faithy al gemailt dat ik haar bel als we uit de sauna komen.

Vandaag even de tuin opgeruimd er staan alleen nog geen planten in, dat ga ik volgende week doen
pi_29071934
Ik ga even lekker douchen (lees: benen scheren)
Pandorah: tot morgenochtend (och hemel, ik moet de trein van 8:15 nemen )

En wat super van je vent, octopussy (ik heb zo'n hekel aan barbecueen, ik eet het liever op).
pi_29075001
Altijd handig zo'n barbecueman!

Tot morgen (eh, zo dus)!
pi_29078755
Goeiemorgen Ik ga m'n tas pakken en ontbijten en dan stap ik in de trein
  zondag 24 juli 2005 @ 08:05:00 #148
1762 YPPY
Yppiaans
pi_29078866
Goedemorgen! Ik ben een uur te vroeg wakker, maar dat mag de pret niet deren. Dadelijk nog m'n lenzen in zien te krijgen, en dan ga ik richting octopussy.
Tot straks!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  zondag 24 juli 2005 @ 08:10:32 #149
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_29078885
quote:
Op zondag 24 juli 2005 08:05 schreef YPPY het volgende:
Goedemorgen! Ik ben een uur te vroeg wakker, maar dat mag de pret niet deren. Dadelijk nog m'n lenzen in zien te krijgen, en dan ga ik richting octopussy.
Tot straks!
Ik heb mn lenzen ook al in!
Hoe laat ben je bij octopussy Yppy, anders kom ik daar ook heen, hoeven we niet met tig auto's enzo van Schiedam naar Delft te rijden!

Nu eerst even "hardlopen" ik bevind me nog in de oefen fase en het is nou niet echt hard te noemen ofzo!
  zondag 24 juli 2005 @ 08:25:55 #150
1762 YPPY
Yppiaans
pi_29078923
Tussen kwart over 10 en half 11 ben ik er als alles goed gaat. Ik heb van twee routeplanners twee verschillende routes gekregen, dus ik hoop dat het lukt.
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')