quote:Een elftal bestaande uit gasten die gruwelen bij de gedachte aan een EK, bang zijn voor ballen en bij Ajax alleen maar aan schoonmaakmiddelen denken?
Onder leiding van een voormalig profvoetballer en ex-international worden jongens die nog nooit in hun leven een balletje hebben getrapt, getransformeerd tot een geoliede voetbalmachine. Daarvoor hebben ze drie maanden de tijd, want eind juli zullen ze zich in een grote wedstrijd moeten bewijzen. De weg daar naartoe zal zwaar zijn. Er wacht de spelers zware trainingen en spannende oefenwedstrijden.
quote:The road to De Kuip
Niemand minder dan oud-international en voormalig profspeler Peter van Vossen gaat zijn kennis en expertise aanwenden om de voetbalnono’s van Atletico Ananas te leren voetballen. Binnen drie maanden moet hij de jongens klaar stomen voor de grote wedstrijd tegen een selectie van Feyenoordspelers.
De jongens van Atletico Ananas zullen zich de komende drie maanden in het zweet moeten werken om het op te nemen tegen deze stervoetballers. In dit elftal spelen onder andere de oud-Feyenoorders Peter Houtman, Benny Wijnstekers en John Metgod. De wedstrijd waar het allemaal om draait vind plaats op woensdag 27 juli tijdens de open dag van Feyenoord op het heilige gras van de Rotterdamse Kuip.
Zie BNN en Atletico Ananas.quote:Vanaf 13 juni acht weken lang elke maandag van 21.25 - 21.50 uur bij BNN op Ned. 2
quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:14 schreef Thetallguy het volgende:
Die spelers ook "ik weet echt alles van computers maar ik probeer geen nerd te zijn"
Ach, ik wil best een cultheld worden, maar dat doe ik dan wel op een andere manier.quote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:06 schreef gr8w8 het volgende:
Zou het zo erg worden daan IR? Je lacht wel om ze, maar het worden misschien wel een soort culthelden he. Het is inderdaad wel een persoonlijke afweging. En dat je je zondag kwijt bent, tja, dat hoort bij voetbal hoor. Belachelijke vroege tijden, die gasten kunnen echt niet vaak fatsoenlijk mee op stap.
Mij Ookquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:51 schreef Impry het volgende:
LijkT me wel een Vet Programma!
quote:Op maandag 13 juni 2005 10:56 schreef ruudlassche het volgende:
Ik ben dus 1 van de deelnemers, en ik als trouwe FOK bezoeker, kan ik in ieder geval zeggen dat het programma echt top is! Als er vragen zijn, kun je ze gerust stellen of mailen!
Groet,
Ruud
Ach, gekneus on het begin, dat was bij Idols ook, maar zie wat voor wereldsterren dat heeft gebracht!quote:Op maandag 13 juni 2005 11:08 schreef ruudlassche het volgende:
Geen probleem hoor, ik ben niet zo moeilijk haha! Het is trot nu toe één groot feest, vanavond eindelijk de eerste uitzending om 21:30 op Nederland 2. We hebben hem gisteren na de training samen gekeken. Lekker vlot in elkaar gemonteerd met een hoop gekneus aan het begin, maar goed, das televisie hè...
Ik zat ook aan zo´n avatar te denken, maar ik wist dat ik niet de enige zou zijn. Ikw acht wel nog op mijn shirt!quote:
Zo'n shirt is wel cool, maar ik vrees dat straks half Nederland ermee loopt als het een succes wordtquote:Op maandag 13 juni 2005 18:18 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik zat ook aan zo´n avatar te denken, maar ik wist dat ik niet de enige zou zijn. Ikw acht wel nog op mijn shirt!
Ja idd... je kan natuurlijk ook het logo uit de Flash site rippen, omzetten naar EPS en zelf naar de drukker gaanquote:Op maandag 13 juni 2005 18:38 schreef El_Bassie het volgende:
Waar kan je zo'n shirt bestellen?? Op de site van atletico ananas is de webshop nog buiten gebruik?
Op de site van BNN zelf en dan naar de shop.quote:Op maandag 13 juni 2005 18:38 schreef El_Bassie het volgende:
Waar kan je zo'n shirt bestellen?? Op de site van atletico ananas is de webshop nog buiten gebruik?
Ja kan hem zoiezo voor 12,50 kopen eejquote:Op maandag 13 juni 2005 19:44 schreef Freshthinking het volgende:
Als je lid wordt van BNN, dan krijg je voor 12,50 dat shirtje erbij. Alleen duurt het dan zeker drie weken voor je het een keer in huis hebt
Ik ook al een tijdje.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:54 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ja kan hem zoiezo voor 12,50 kopen eejLid ben ik al sinds BNN ooit begon
Hoop dat ze dat ook laten zien, want dan kan ik dat ook eindelijkquote:Op maandag 13 juni 2005 20:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Haha, ze gaan ook leren klaverjassen. Dat is wel heel tof.
Spijt dat je toch niet meedoet?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Haha, ze gaan ook leren klaverjassen. Dat is wel heel tof.
Geen seconde.quote:
ik acht ze wel kans tegen feyenoordquote:Op maandag 13 juni 2005 21:39 schreef VoreG het volgende:
In een volle kuip die gasten?![]()
![]()
Die worden terplekke gelynched
Niet tegen de lokale rotterdamse bevolking :")quote:Op maandag 13 juni 2005 21:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik acht ze wel kans tegen feyenoord
En nu ik dit heb gezien ben ik HEEL, HEEL, HEEL, HEEL, HEEL blij.quote:
Open dag zou jammer zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 21:49 schreef gr8w8 het volgende:
Wanneer is die wedstrijd? Open dag Feyenoord toch? Ikw il erheen!
"Godverdorie, het zijn nog lekkere wijven ook!"
Ik dacht al, bij de bank stond al Schipluiden terwijl ze tegen RCL speelde dus ik dacht al... hmmmquote:Op maandag 13 juni 2005 22:17 schreef keijz het volgende:
Prachtig
toevallig: het veld waarop ze speelden is bij VV Schipluiden, waar ik ook nog aardig wat wedstrijdjes op heb gespeeld
quote:Op maandag 13 juni 2005 21:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En nu ik dit heb gezien ben ik HEEL, HEEL, HEEL, HEEL, HEEL blij.
haha wie ben jij dan? fotooo!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:21 schreef ruudlassche het volgende:
Wel geinig dat er nu al zo veel reacties op zijn. Tuurlijk worden we in het begin zo veel mogelijk als trieste kneuzen neergezet, das nou eenmaal mooie televisie!!! BNN bepaald natuurlijk wie de zendertjes meekrijgt tijdens trainingen en wie er grappig mag/kan zijn, verder gebruiken ze in het begin natuurlijk alleen maar trieste acties en mooie opmerkingen, gaandeweg gaan we pas leren voetballen...en tja, sommige leren het inderdaad nooit, anderen hebben er toch wel wat van geleerd! We hebben trouwens inderdaad eerst bij Schipleuiden getraind, nu trainen we bij FC De Bilt, in de gelijknamige plaats, dus mocht je je op een zondag kansloos voelen, kom dan gerust langs!!!
Dan moet je op tweakers kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:37 schreef jimjim1983 het volgende:
jammer, ik hoopte dat het die gast zou zijn die binnen 3 minuten een computer in elkaar kan zetten.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:37 schreef ruudlassche het volgende:
Klopt, ik ben 30 kilo afgevallen, en was in eerste instantie niet kneus genoeg (stond letterlijk op mijn voicemail haha) Toen de eerste opnamedag (eerste voorstelronde) geweest was, was er iemand afgevallen, waardoor ik blijkbaar ineens wel kneus genoeg was om mee te doen. Mijn foto staat trouwens een paar pagina's terug en ik ben ook te vinden op de site van atletico ananas.
Ik denk serieus dat hij daar rondhobbelt en ze allemaal trots op hem zijnquote:
sorry manquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:48 schreef VoreG het volgende:
zie je mij er voor aan om op tweakers rond te gaan lopen![]()
Zeg, kunnen we geen perskaarten krijgen straks?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:12 schreef ruudlassche het volgende:
Nee, we zitten nog midden in de opanmes, ik denk dat we rond de 4e aflevering zitten nu, er komt nog heel wat leuks aan in ieder geval!
Nehh die nerd zit nieteens op tweakersquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat hij daar rondhobbelt en ze allemaal trots op hem zijn
zie je mij er voor aan om op tweakers rond te gaan lopen![]()
http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=dmiaqCsHEbGcZtHjIsqaBquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Verdomme, toch nog gemist.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk dat je dit topic een beetje van isite info voorziet Ruud.
Ehm..... Is het heel erg als ik het dan nog niet weet?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:21 schreef Sharp22 het volgende:
haaaaa de eerste uitzending was echt vet!
ik was ook in RTL boulevard en Shownieuws![]()
even voor de duidelijkheid: ik ben die ene die geen toegevoegde waarde aan het team heeft![]()
ik ook....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:20 schreef BobRooney het volgende:
ik heb weer eens iets gemist hoor...
fotooo!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:21 schreef Sharp22 het volgende:
haaaaa de eerste uitzending was echt vet!
ik was ook in RTL boulevard en Shownieuws![]()
even voor de duidelijkheid: ik ben die ene die geen toegevoegde waarde aan het team heeft![]()
www.uitzendinggemist.nlquote:
hij is me niet opgevallen in de eerste aflevering.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
www.atleticoananas.nl --> spelers --> mark
"gezocht: stakkers"quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:24 schreef Bluezz het volgende:
Geweldige televisie, ook voor noobs op VBL gebied zoals ik
Wat ik me afvraag, wat voor oproep heeft BNN geplaatst, want het klonk alsof ze niet eens wisten dat ze moesten voetballen.
Zwembroek mee e.d.
Nou, daar kan ik wel meer over vertellen, sommigen werden van straat geplukt, en ik werd door iemand gebeld die me weken daarvoor bij een casting voor Bankgiroloterij Bankgeheim had gezien (en idd, die persoon wist natuurlijk niet of ik kon voetballen of niet).quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:24 schreef Bluezz het volgende:
Geweldige televisie, ook voor noobs op VBL gebied zoals ik
Wat ik me afvraag, wat voor oproep heeft BNN geplaatst, want het klonk alsof ze niet eens wisten dat ze moesten voetballen.
Zwembroek mee e.d.
Dus je voldoet wel aan het profiel?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, daar kan ik wel meer over vertellen, sommigen werden van straat geplukt, en ik werd door iemand gebeld die me weken daarvoor bij een casting voor Bankgiroloterij Bankgeheim had gezien (en idd, die persoon wist natuurlijk niet of ik kon voetballen of niet).
Na een telefoontje werd ik uitgenodigd om naar een landhuis in H'sum te komen waar ik een tijdje zat te praten met mensen van de productiemaatschappij en ook gefilmd wordt, en daarna wilden ze in de tuin zien wat mijn capaciteiten waren (met voetbal dus). 1,5 week later werd ik gebeld dat ik uitverkozen was om mee te doen. En toen heb ik even nagedacht en de dag daarna teruggebeld dat ik er toch maar van af zag. Toen ben ik een paar dagen later nog eens opgebeld door iemand van BNN die me nogmaals probeerde over te halen om mee te doen maar ik kan vrij overtuigd over dus gaf ie het al snel op.
Ja, Bluezz, dat heb ik al tientallen keren gehoord. En ik zou het ook geweldig hebben gevonden als er een collega/vriend van me had meegedaan. Alleen net niet dat ík dus die persoon was.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:14 schreef Bluezz het volgende:
Lekkere kwoot apie, maar ok, ik snap het wat beter nu
Jammer voor ons heb je afgezegd![]()
Nou ja, ik ben absoluut geen goede voetballer, maar ze zeiden toen wel dat er veel mensen nog veel slechter waren. En daarnaast ben ik natuurlijk ONT-ZET-TEND humoristisch.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:18 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Dus je voldoet wel aan het profiel?
Smoesjes! Ze wilden je niet, omdat je er 4 minuten over doet om een computer in elkaar te zetten!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben absoluut geen goede voetballer, maar ze zeiden toen wel dat er veel mensen nog veel slechter waren. En daarnaast ben ik natuurlijk ONT-ZET-TEND humoristisch.
Hoho. IK heb me afgemeld. Overigens kan ik alleen computers uit elkaar halen en dan heel diep zuchten.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Smoesjes! Ze wilden je niet, omdat je er 4 minuten over doet om een computer in elkaar te zetten!
Dat meen je niet, een elftal met tweakers bij mij in dit dorpquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:21 schreef ruudlassche het volgende:
Wel geinig dat er nu al zo veel reacties op zijn. Tuurlijk worden we in het begin zo veel mogelijk als trieste kneuzen neergezet, das nou eenmaal mooie televisie!!! BNN bepaald natuurlijk wie de zendertjes meekrijgt tijdens trainingen en wie er grappig mag/kan zijn, verder gebruiken ze in het begin natuurlijk alleen maar trieste acties en mooie opmerkingen, gaandeweg gaan we pas leren voetballen...en tja, sommige leren het inderdaad nooit, anderen hebben er toch wel wat van geleerd! We hebben trouwens inderdaad eerst bij Schipleuiden getraind, nu trainen we bij FC De Bilt, in de gelijknamige plaats, dus mocht je je op een zondag kansloos voelen, kom dan gerust langs!!!
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:56 schreef ruudlassche het volgende:
Hey geile Mark, jij ook hier??? Hoe istie??? Niet te veel verklappen hè, dat doe ik wel.....
Foto's!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:38 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dat meen je niet, een elftal met tweakers bij mij in dit dorp
Dat moet ik zien![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:42 schreef Yeahinho het volgende:
Als Ruud en Mark eens deze icoontjes nemen:
[afbeelding] [afbeelding]
Dan zien we bij elke post meteen met welke mafkezen we te maken hebben.
Echt zo'n hockyer maar volgens mij wel een lachen gast.quote:
Je was kneus genoegquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben absoluut geen goede voetballer, maar ze zeiden toen wel dat er veel mensen nog veel slechter waren. En daarnaast ben ik natuurlijk ONT-ZET-TEND humoristisch.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:42 schreef Yeahinho het volgende:
Als Ruud en Mark eens deze icoontjes nemen:
[afbeelding] [afbeelding]
Dan zien we bij elke post meteen met welke mafkezen we te maken hebben.
Ja ze hebben geweldig gecastquote:
dan moet je linksboven op wijzig profiel klikken.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 20:13 schreef ruudlassche het volgende:
Haha.....en als ik nou eens wel zou vragen hoe ik die icoon bij mijn profiel kan zetten??? Want ik ben in tegenstelling tot enkele medespelers totaal geen computernerd...wel leuk gemaakt dat fotootje...!!!
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 19:26 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
post jij een een foto'tje dan kan ik me op jou aftrekken..
En zijn de eerste groupies cq toekomstige voetbalvrouwen ook al gesignaleerd?quote:Op woensdag 15 juni 2005 07:55 schreef ruudlassche het volgende:
...
Dammit. Daar doe je het uiteindelijk toch allemaal voor!quote:Op woensdag 15 juni 2005 10:50 schreef ruudlassche het volgende:
Loopt nog niet echt storm, wel een paar groupies, die zijn altijd welkom, maar de echte (nep)blonde, koopgrage voetbalvrouwen zijn er nog niet...
photobucket lijkt er uit te liggen, komt wel weer goed. Thanks Y, alleen het logo is al bezet, en zo heb ik toch nog wat van mijn eigen erin. Misschien ga ik die hartenheer ook weer terug zetten erbij. begin Imageready te snappen.quote:Op woensdag 15 juni 2005 11:33 schreef Yeahinho het volgende:
Hé ruud, je hebt er een webicon van gemaakt en nou doet ie het nog steeds niet.
Netjes trouwens, die van jou, gr8w8!
Ja.quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:35 schreef ruudlassche het volgende:
In Den Helder hè....
In elke voetbalkantine wordt geklaverjast..quote:Op woensdag 15 juni 2005 14:17 schreef hollander76 het volgende:
Ben ik een heel erg grote nerd als ik zeg dat ik jarenlang kan klaverjassen?![]()
Gelukkig heb ik de ballen verstand van computers en kan je het aantal keer dat ik op tweakers.net ben geweest op 1 hand tellenDus geen tweaker
![]()
Maar het is wel een geweldig programma![]()
ben bang van welquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ben ik hier dan de enige die het programma saai en humorloos vind
geeft niks.quote:Sorry
Hoho, vergeet de woensdagmiddagen op de PS niet he!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:01 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht één keer per week op zondagmiddag.
Noem Fok! nog even in de uitzendingquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:18 schreef ruudlassche het volgende:
We trainen iedere zaterdag en zondag de hele dag, dus flink afzien maar wel veel lol...morgen om 10:00 uur op het veld staan dus ik ga nu maar slapen!!
De hele dag ? Dan ben je geslooptquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:18 schreef ruudlassche het volgende:
We trainen iedere zaterdag en zondag de hele dag, dus flink afzien maar wel veel lol...morgen om 10:00 uur op het veld staan dus ik ga nu maar slapen!!
Ik dacht dat het allemaal kneuzen waren die nog nooit eerder gevoetbald hadden.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:38 schreef Butra het volgende:
Ik zie het nu pas, maar met die Lesley heb ik een paar jaar in het team bij Hekelingen gevoetbald. Moet ik me nu zorgen gaan maken over mijn niveau?![]()
Ik weet toch 100% zeker dat dat 'm is hoor.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik dacht dat het allemaal kneuzen waren die nog nooit eerder gevoetbald hadden.
Dan zou ik BNN maar eens bellen.. da's niet de bedoeling van het spelletje! Had ik me ook kunnen opgeven, beetje naast een bal schoppen en dan ineens in de Kuip des terren van de hemel - of nahja bijna danquote:Op zondag 19 juni 2005 22:40 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik weet toch 100% zeker dat dat 'm is hoor.![]()
JA!quote:Op zondag 19 juni 2005 22:38 schreef Butra het volgende:
Ik zie het nu pas, maar met die Lesley heb ik een paar jaar in het team bij Hekelingen gevoetbald. Moet ik me nu zorgen gaan maken over mijn niveau?![]()
Amateur voetbal.. I love itquote:Op maandag 20 juni 2005 11:30 schreef VoreG het volgende:
Hekelingen? Hakkelingen.
Daar kwam je minimaal met 3 gebroken benen van terug
Per persoon ?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:30 schreef VoreG het volgende:
Hekelingen? Hakkelingen.
quote:Beste Stef,
Van je bestelling met ordernummer ****** hebben wij het volgende product uitgeleverd:
Atletico Ananas T-shirt man Large (uitgeleverd op: 20-06-2005)
Op deze datum heeft het artikel ons magazijn verlaten en is meegegeven aan de vervoerder. In de meeste gevallen krijg je het product de volgende dag of de dag daarna geleverd. Houd er rekening mee dat als er een weekend tussen zit het langer kan duren voordat je het product in huis hebt.
Artikelen die nog niet uitgeleverd zijn, staan in bestelling bij onze leverancier. Je ontvangt hierover nader bericht.
klik hier om onze andere producten te bekijken.
Klantenservice BNN
--------------------
http://www.bnn.nl
Ach, ik heb ook gevoetbald en heb dat ook aangegeven en toch wilden ze me hebben.quote:Op maandag 20 juni 2005 00:59 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Dan zou ik BNN maar eens bellen.. da's niet de bedoeling van het spelletje! Had ik me ook kunnen opgeven, beetje naast een bal schoppen en dan ineens in de Kuip des terren van de hemel - of nahja bijna dan- te spelen.
Ik heb er wel eens een toernooi gewonnenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:30 schreef VoreG het volgende:
Hekelingen? Hakkelingen.
vaag... lijkt me toch niet het idee achter het programma... magoed, het niveau is blijkbaar dan toch A8quote:Op maandag 20 juni 2005 15:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook gevoetbald en heb dat ook aangegeven en toch wilden ze me hebben.
Nou, ik weet niet of je de B1 van SV Suawoude wel eens hebt zien voetballen, maar er waren kamerplanten die meer balgevoel hadden.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:41 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
vaag... lijkt me toch niet het idee achter het programma... magoed, het niveau is blijkbaar dan toch A8![]()
hehe nee ken ze niet, maar die hadden vast maar 1 B-elftal danquote:Op maandag 20 juni 2005 19:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of je de B1 van SV Suawoude wel eens hebt zien voetballen, maar er waren kamerplanten die meer balgevoel hadden.
Niet alleen dat, maar we hadden zelfs meisjes nodig om uberhaupt aan een elftal te komen. Na een half jaar hield ik het dan ook al weer voor gezien.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:19 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
hehe nee ken ze niet, maar die hadden vast maar 1 B-elftal dan
Nieuwe tvquote:Op maandag 20 juni 2005 21:41 schreef DeTolk het volgende:
Stoort de uitzending ook bij jullie, of moet ik een nieuwe TV?
Nee, geloof het nietquote:Op maandag 20 juni 2005 21:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij heet toch niet echt Jamai of wel ?
Dan hadden ze Van Gaal als trainer neermoeten zetten, dan hadden er dooien gevallenquote:Op maandag 20 juni 2005 21:45 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben blij dat ze Ajax niet hebben gekozen met die moncholen
Je hebt gelijk!quote:Op maandag 20 juni 2005 21:47 schreef rotskibo het volgende:
VOlgensmij gaan ze naar de Kuip, bij de laatste wedstrijd tegen ADO zag ik ze al wel driftig filmen het vak naast me
glaasje ranjaquote:Op maandag 20 juni 2005 21:48 schreef rubbereend het volgende:
waar is t bier? Zo worden t nooit echte fans
Ze hadden al bier.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:48 schreef rubbereend het volgende:
waar is t bier? Zo worden t nooit echte fans
Shop is openquote:Op maandag 20 juni 2005 21:52 schreef amokjeeh het volgende:
Fantastisch dat spotje voor het shirt!
Waar heb jij em besteld, die in de webshop is een gewoon T-shirtquote:Op maandag 20 juni 2005 21:55 schreef gr8w8 het volgende:
Niet zo geweldig als vorige week, maar nog wel het kijken waard!
Ik wacht met smart op mijn shirt in elk geval.
Wel zonde ja, en Patrick moet je gewoon kennen, al is het maar uit de Privequote:Op maandag 20 juni 2005 21:56 schreef MissX het volgende:
Geweldig heb weer compleet dubbel gelegen. Wat een gasten, echt gewoon niet eens weten wat kicksen zijn. Beetje jammer alleen van dat Feyenoord.
Ja die, een ruim een week geleden via de shop van BNN.nl.ben ik ook al tevreden mee hoor!quote:Op maandag 20 juni 2005 21:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Waar heb jij em besteld, die in de webshop is een gewoon T-shirt
Ja die gast dan "ik zag wel een neger met een diamanten horloge, maar of dat Patrick Kluivert was"quote:Op maandag 20 juni 2005 21:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wel zonde ja, en Patrick moet je gewoon kennen, al is het maar uit de Prive
Je had de Rotterdammers moeten horen als het weer eens over Ajax zou gaanquote:Op maandag 20 juni 2005 21:56 schreef MissX het volgende:
Geweldig heb weer compleet dubbel gelegen. Wat een gasten, echt gewoon niet eens weten wat kicksen zijn. Beetje jammer alleen van dat Feyenoord.
Misschien een van diegenen die het altijd voor VBL doet?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:59 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ja die, een ruim een week geleden via de shop van BNN.nl.ben ik ook al tevreden mee hoor!
Maakt er een crea-bea trouwens nog een mooie OP met pic voor het volgende topic? Deze is bijna vol...
Dus het lag niet aan m'n TV, das mooiquote:Op maandag 20 juni 2005 22:01 schreef MissX het volgende:
[..]
Ja die gast dan "ik zag wel een neger met een diamanten horloge, maar of dat Patrick Kluivert was"
@ Tong ik had ook superslecht beeld de hele tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |