ben bang van welquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ben ik hier dan de enige die het programma saai en humorloos vind
geeft niks.quote:Sorry
Hoho, vergeet de woensdagmiddagen op de PS niet he!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:01 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht één keer per week op zondagmiddag.
Noem Fok! nog even in de uitzendingquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:18 schreef ruudlassche het volgende:
We trainen iedere zaterdag en zondag de hele dag, dus flink afzien maar wel veel lol...morgen om 10:00 uur op het veld staan dus ik ga nu maar slapen!!
De hele dag ? Dan ben je geslooptquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:18 schreef ruudlassche het volgende:
We trainen iedere zaterdag en zondag de hele dag, dus flink afzien maar wel veel lol...morgen om 10:00 uur op het veld staan dus ik ga nu maar slapen!!
Ik dacht dat het allemaal kneuzen waren die nog nooit eerder gevoetbald hadden.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:38 schreef Butra het volgende:
Ik zie het nu pas, maar met die Lesley heb ik een paar jaar in het team bij Hekelingen gevoetbald. Moet ik me nu zorgen gaan maken over mijn niveau?![]()
Ik weet toch 100% zeker dat dat 'm is hoor.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik dacht dat het allemaal kneuzen waren die nog nooit eerder gevoetbald hadden.
Dan zou ik BNN maar eens bellen.. da's niet de bedoeling van het spelletje! Had ik me ook kunnen opgeven, beetje naast een bal schoppen en dan ineens in de Kuip des terren van de hemel - of nahja bijna danquote:Op zondag 19 juni 2005 22:40 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik weet toch 100% zeker dat dat 'm is hoor.![]()
JA!quote:Op zondag 19 juni 2005 22:38 schreef Butra het volgende:
Ik zie het nu pas, maar met die Lesley heb ik een paar jaar in het team bij Hekelingen gevoetbald. Moet ik me nu zorgen gaan maken over mijn niveau?![]()
Amateur voetbal.. I love itquote:Op maandag 20 juni 2005 11:30 schreef VoreG het volgende:
Hekelingen? Hakkelingen.
Daar kwam je minimaal met 3 gebroken benen van terug
Per persoon ?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:30 schreef VoreG het volgende:
Hekelingen? Hakkelingen.
Daar kwam je minimaal met 3 gebroken benen van terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |