ben bang van welquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ben ik hier dan de enige die het programma saai en humorloos vind
geeft niks.quote:Sorry
Hoho, vergeet de woensdagmiddagen op de PS niet he!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:01 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht één keer per week op zondagmiddag.
Noem Fok! nog even in de uitzendingquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:18 schreef ruudlassche het volgende:
We trainen iedere zaterdag en zondag de hele dag, dus flink afzien maar wel veel lol...morgen om 10:00 uur op het veld staan dus ik ga nu maar slapen!!
De hele dag ? Dan ben je geslooptquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:18 schreef ruudlassche het volgende:
We trainen iedere zaterdag en zondag de hele dag, dus flink afzien maar wel veel lol...morgen om 10:00 uur op het veld staan dus ik ga nu maar slapen!!
Ik dacht dat het allemaal kneuzen waren die nog nooit eerder gevoetbald hadden.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:38 schreef Butra het volgende:
Ik zie het nu pas, maar met die Lesley heb ik een paar jaar in het team bij Hekelingen gevoetbald. Moet ik me nu zorgen gaan maken over mijn niveau?![]()
Ik weet toch 100% zeker dat dat 'm is hoor.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik dacht dat het allemaal kneuzen waren die nog nooit eerder gevoetbald hadden.
Dan zou ik BNN maar eens bellen.. da's niet de bedoeling van het spelletje! Had ik me ook kunnen opgeven, beetje naast een bal schoppen en dan ineens in de Kuip des terren van de hemel - of nahja bijna danquote:Op zondag 19 juni 2005 22:40 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik weet toch 100% zeker dat dat 'm is hoor.![]()
JA!quote:Op zondag 19 juni 2005 22:38 schreef Butra het volgende:
Ik zie het nu pas, maar met die Lesley heb ik een paar jaar in het team bij Hekelingen gevoetbald. Moet ik me nu zorgen gaan maken over mijn niveau?![]()
Amateur voetbal.. I love itquote:Op maandag 20 juni 2005 11:30 schreef VoreG het volgende:
Hekelingen? Hakkelingen.
Daar kwam je minimaal met 3 gebroken benen van terug
Per persoon ?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:30 schreef VoreG het volgende:
Hekelingen? Hakkelingen.
quote:Beste Stef,
Van je bestelling met ordernummer ****** hebben wij het volgende product uitgeleverd:
Atletico Ananas T-shirt man Large (uitgeleverd op: 20-06-2005)
Op deze datum heeft het artikel ons magazijn verlaten en is meegegeven aan de vervoerder. In de meeste gevallen krijg je het product de volgende dag of de dag daarna geleverd. Houd er rekening mee dat als er een weekend tussen zit het langer kan duren voordat je het product in huis hebt.
Artikelen die nog niet uitgeleverd zijn, staan in bestelling bij onze leverancier. Je ontvangt hierover nader bericht.
klik hier om onze andere producten te bekijken.
Klantenservice BNN
--------------------
http://www.bnn.nl
Ach, ik heb ook gevoetbald en heb dat ook aangegeven en toch wilden ze me hebben.quote:Op maandag 20 juni 2005 00:59 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Dan zou ik BNN maar eens bellen.. da's niet de bedoeling van het spelletje! Had ik me ook kunnen opgeven, beetje naast een bal schoppen en dan ineens in de Kuip des terren van de hemel - of nahja bijna dan- te spelen.
Ik heb er wel eens een toernooi gewonnenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:30 schreef VoreG het volgende:
Hekelingen? Hakkelingen.
vaag... lijkt me toch niet het idee achter het programma... magoed, het niveau is blijkbaar dan toch A8quote:Op maandag 20 juni 2005 15:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook gevoetbald en heb dat ook aangegeven en toch wilden ze me hebben.
Nou, ik weet niet of je de B1 van SV Suawoude wel eens hebt zien voetballen, maar er waren kamerplanten die meer balgevoel hadden.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:41 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
vaag... lijkt me toch niet het idee achter het programma... magoed, het niveau is blijkbaar dan toch A8![]()
hehe nee ken ze niet, maar die hadden vast maar 1 B-elftal danquote:Op maandag 20 juni 2005 19:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of je de B1 van SV Suawoude wel eens hebt zien voetballen, maar er waren kamerplanten die meer balgevoel hadden.
Niet alleen dat, maar we hadden zelfs meisjes nodig om uberhaupt aan een elftal te komen. Na een half jaar hield ik het dan ook al weer voor gezien.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:19 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
hehe nee ken ze niet, maar die hadden vast maar 1 B-elftal dan
Nieuwe tvquote:Op maandag 20 juni 2005 21:41 schreef DeTolk het volgende:
Stoort de uitzending ook bij jullie, of moet ik een nieuwe TV?
Nee, geloof het nietquote:Op maandag 20 juni 2005 21:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij heet toch niet echt Jamai of wel ?
Dan hadden ze Van Gaal als trainer neermoeten zetten, dan hadden er dooien gevallenquote:Op maandag 20 juni 2005 21:45 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben blij dat ze Ajax niet hebben gekozen met die moncholen
Je hebt gelijk!quote:Op maandag 20 juni 2005 21:47 schreef rotskibo het volgende:
VOlgensmij gaan ze naar de Kuip, bij de laatste wedstrijd tegen ADO zag ik ze al wel driftig filmen het vak naast me
glaasje ranjaquote:Op maandag 20 juni 2005 21:48 schreef rubbereend het volgende:
waar is t bier? Zo worden t nooit echte fans
Ze hadden al bier.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:48 schreef rubbereend het volgende:
waar is t bier? Zo worden t nooit echte fans
Shop is openquote:Op maandag 20 juni 2005 21:52 schreef amokjeeh het volgende:
Fantastisch dat spotje voor het shirt!
Waar heb jij em besteld, die in de webshop is een gewoon T-shirtquote:Op maandag 20 juni 2005 21:55 schreef gr8w8 het volgende:
Niet zo geweldig als vorige week, maar nog wel het kijken waard!
Ik wacht met smart op mijn shirt in elk geval.
Wel zonde ja, en Patrick moet je gewoon kennen, al is het maar uit de Privequote:Op maandag 20 juni 2005 21:56 schreef MissX het volgende:
Geweldig heb weer compleet dubbel gelegen. Wat een gasten, echt gewoon niet eens weten wat kicksen zijn. Beetje jammer alleen van dat Feyenoord.
Ja die, een ruim een week geleden via de shop van BNN.nl.ben ik ook al tevreden mee hoor!quote:Op maandag 20 juni 2005 21:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Waar heb jij em besteld, die in de webshop is een gewoon T-shirt
Ja die gast dan "ik zag wel een neger met een diamanten horloge, maar of dat Patrick Kluivert was"quote:Op maandag 20 juni 2005 21:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wel zonde ja, en Patrick moet je gewoon kennen, al is het maar uit de Prive
Je had de Rotterdammers moeten horen als het weer eens over Ajax zou gaanquote:Op maandag 20 juni 2005 21:56 schreef MissX het volgende:
Geweldig heb weer compleet dubbel gelegen. Wat een gasten, echt gewoon niet eens weten wat kicksen zijn. Beetje jammer alleen van dat Feyenoord.
Misschien een van diegenen die het altijd voor VBL doet?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:59 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ja die, een ruim een week geleden via de shop van BNN.nl.ben ik ook al tevreden mee hoor!
Maakt er een crea-bea trouwens nog een mooie OP met pic voor het volgende topic? Deze is bijna vol...
Dus het lag niet aan m'n TV, das mooiquote:Op maandag 20 juni 2005 22:01 schreef MissX het volgende:
[..]
Ja die gast dan "ik zag wel een neger met een diamanten horloge, maar of dat Patrick Kluivert was"
@ Tong ik had ook superslecht beeld de hele tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |