ben bang van welquote:Op woensdag 15 juni 2005 20:30 schreef Sjoerd102 het volgende:
Ben ik hier dan de enige die het programma saai en humorloos vind
geeft niks.quote:Sorry
Hoho, vergeet de woensdagmiddagen op de PS niet he!quote:Op vrijdag 17 juni 2005 17:01 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht één keer per week op zondagmiddag.
Noem Fok! nog even in de uitzendingquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:18 schreef ruudlassche het volgende:
We trainen iedere zaterdag en zondag de hele dag, dus flink afzien maar wel veel lol...morgen om 10:00 uur op het veld staan dus ik ga nu maar slapen!!
De hele dag ? Dan ben je geslooptquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:18 schreef ruudlassche het volgende:
We trainen iedere zaterdag en zondag de hele dag, dus flink afzien maar wel veel lol...morgen om 10:00 uur op het veld staan dus ik ga nu maar slapen!!
Ik dacht dat het allemaal kneuzen waren die nog nooit eerder gevoetbald hadden.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:38 schreef Butra het volgende:
Ik zie het nu pas, maar met die Lesley heb ik een paar jaar in het team bij Hekelingen gevoetbald. Moet ik me nu zorgen gaan maken over mijn niveau?![]()
Ik weet toch 100% zeker dat dat 'm is hoor.quote:Op zondag 19 juni 2005 22:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik dacht dat het allemaal kneuzen waren die nog nooit eerder gevoetbald hadden.
Dan zou ik BNN maar eens bellen.. da's niet de bedoeling van het spelletje! Had ik me ook kunnen opgeven, beetje naast een bal schoppen en dan ineens in de Kuip des terren van de hemel - of nahja bijna danquote:Op zondag 19 juni 2005 22:40 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik weet toch 100% zeker dat dat 'm is hoor.![]()
JA!quote:Op zondag 19 juni 2005 22:38 schreef Butra het volgende:
Ik zie het nu pas, maar met die Lesley heb ik een paar jaar in het team bij Hekelingen gevoetbald. Moet ik me nu zorgen gaan maken over mijn niveau?![]()
Amateur voetbal.. I love itquote:Op maandag 20 juni 2005 11:30 schreef VoreG het volgende:
Hekelingen? Hakkelingen.
Daar kwam je minimaal met 3 gebroken benen van terug
Per persoon ?quote:Op maandag 20 juni 2005 11:30 schreef VoreG het volgende:
Hekelingen? Hakkelingen.
quote:Beste Stef,
Van je bestelling met ordernummer ****** hebben wij het volgende product uitgeleverd:
Atletico Ananas T-shirt man Large (uitgeleverd op: 20-06-2005)
Op deze datum heeft het artikel ons magazijn verlaten en is meegegeven aan de vervoerder. In de meeste gevallen krijg je het product de volgende dag of de dag daarna geleverd. Houd er rekening mee dat als er een weekend tussen zit het langer kan duren voordat je het product in huis hebt.
Artikelen die nog niet uitgeleverd zijn, staan in bestelling bij onze leverancier. Je ontvangt hierover nader bericht.
klik hier om onze andere producten te bekijken.
Klantenservice BNN
--------------------
http://www.bnn.nl
Ach, ik heb ook gevoetbald en heb dat ook aangegeven en toch wilden ze me hebben.quote:Op maandag 20 juni 2005 00:59 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Dan zou ik BNN maar eens bellen.. da's niet de bedoeling van het spelletje! Had ik me ook kunnen opgeven, beetje naast een bal schoppen en dan ineens in de Kuip des terren van de hemel - of nahja bijna dan- te spelen.
Ik heb er wel eens een toernooi gewonnenquote:Op maandag 20 juni 2005 11:30 schreef VoreG het volgende:
Hekelingen? Hakkelingen.
vaag... lijkt me toch niet het idee achter het programma... magoed, het niveau is blijkbaar dan toch A8quote:Op maandag 20 juni 2005 15:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook gevoetbald en heb dat ook aangegeven en toch wilden ze me hebben.
Nou, ik weet niet of je de B1 van SV Suawoude wel eens hebt zien voetballen, maar er waren kamerplanten die meer balgevoel hadden.quote:Op maandag 20 juni 2005 16:41 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
vaag... lijkt me toch niet het idee achter het programma... magoed, het niveau is blijkbaar dan toch A8![]()
hehe nee ken ze niet, maar die hadden vast maar 1 B-elftal danquote:Op maandag 20 juni 2005 19:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet of je de B1 van SV Suawoude wel eens hebt zien voetballen, maar er waren kamerplanten die meer balgevoel hadden.
Niet alleen dat, maar we hadden zelfs meisjes nodig om uberhaupt aan een elftal te komen. Na een half jaar hield ik het dan ook al weer voor gezien.quote:Op maandag 20 juni 2005 20:19 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
hehe nee ken ze niet, maar die hadden vast maar 1 B-elftal dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |