Je hebt gelijk!quote:Op maandag 20 juni 2005 21:47 schreef rotskibo het volgende:
VOlgensmij gaan ze naar de Kuip, bij de laatste wedstrijd tegen ADO zag ik ze al wel driftig filmen het vak naast me
glaasje ranjaquote:Op maandag 20 juni 2005 21:48 schreef rubbereend het volgende:
waar is t bier? Zo worden t nooit echte fans
Ze hadden al bier.quote:Op maandag 20 juni 2005 21:48 schreef rubbereend het volgende:
waar is t bier? Zo worden t nooit echte fans
Shop is openquote:Op maandag 20 juni 2005 21:52 schreef amokjeeh het volgende:
Fantastisch dat spotje voor het shirt!
Waar heb jij em besteld, die in de webshop is een gewoon T-shirtquote:Op maandag 20 juni 2005 21:55 schreef gr8w8 het volgende:
Niet zo geweldig als vorige week, maar nog wel het kijken waard!
Ik wacht met smart op mijn shirt in elk geval.
Wel zonde ja, en Patrick moet je gewoon kennen, al is het maar uit de Privequote:Op maandag 20 juni 2005 21:56 schreef MissX het volgende:
Geweldig heb weer compleet dubbel gelegen. Wat een gasten, echt gewoon niet eens weten wat kicksen zijn. Beetje jammer alleen van dat Feyenoord.
Ja die, een ruim een week geleden via de shop van BNN.nl.ben ik ook al tevreden mee hoor!quote:Op maandag 20 juni 2005 21:56 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Waar heb jij em besteld, die in de webshop is een gewoon T-shirt
Ja die gast dan "ik zag wel een neger met een diamanten horloge, maar of dat Patrick Kluivert was"quote:Op maandag 20 juni 2005 21:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Wel zonde ja, en Patrick moet je gewoon kennen, al is het maar uit de Prive
Je had de Rotterdammers moeten horen als het weer eens over Ajax zou gaanquote:Op maandag 20 juni 2005 21:56 schreef MissX het volgende:
Geweldig heb weer compleet dubbel gelegen. Wat een gasten, echt gewoon niet eens weten wat kicksen zijn. Beetje jammer alleen van dat Feyenoord.
Misschien een van diegenen die het altijd voor VBL doet?quote:Op maandag 20 juni 2005 21:59 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ja die, een ruim een week geleden via de shop van BNN.nl.ben ik ook al tevreden mee hoor!
Maakt er een crea-bea trouwens nog een mooie OP met pic voor het volgende topic? Deze is bijna vol...
Dus het lag niet aan m'n TV, das mooiquote:Op maandag 20 juni 2005 22:01 schreef MissX het volgende:
[..]
Ja die gast dan "ik zag wel een neger met een diamanten horloge, maar of dat Patrick Kluivert was"
@ Tong ik had ook superslecht beeld de hele tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |