Ik koop morgen een D70s!!!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:52 schreef Auticia het volgende:
Hmmz, dan meldt ik me ook maar even aan als model.
Ik ben toevoegbaar op msn, heb wel een paar eisjes.
Dank jequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:41 schreef Icicle het volgende:
Oh en ik vond het hele mooie foto's Pea en Woepj!!
Dacht eerst dat je een filter in PS gebruikt had, maar begreep nu dat het een ECHT filter was
Ik woon in Maastricht en studeer in Eindhoven en heb dus een treinabonnement tot eindhoven.quote:RonaldV:
Misschien is het handig als iedereen direct even vertelt waar voor hun de geschikte lokaties zijn. Beschik je over eigen (gemotoriseerd) vervoer, of is ver reizen voor jou geen optie? Dan weten anderen of het zinvol is om met je in contact te komen
En ik woon in hartje Hoorn, werk in Amsterdam (Sloterdijk) en heb een auto.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:47 schreef Gutteguttegut het volgende:
*meldt
als mannelijk amateur model..
Utrecht-Eindhoven: 91 km. Is te doenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:56 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Ik woon in Maastricht en studeer in Eindhoven en heb dus een treinabonnement tot eindhoven.
ik ben dan wel bereid om tot eindhoven te rijden, en misschien wat verder, maar dat ligt er maar helemaal aan
waar kom je vandaan dan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:18 schreef Auticia het volgende:
Ja hoi. Ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer, maar wmb valt er, als het klikt en er leuke ideeen zijn, altijd wel een mouw aan te passen, of niet dan?
Overalquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:51 schreef miekd het volgende:
verkapt-quasi-tvp ;P
hmm dat is dus goed tedoen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:56 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Ik woon in Maastricht en studeer in Eindhoven en heb dus een treinabonnement tot eindhoven.
ik ben dan wel bereid om tot eindhoven te rijden, en misschien wat verder, maar dat ligt er maar helemaal aan
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:28 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik heb nog geen ervaring met modellen, maar wel id-en. Heb voor de komende zomer 3 plannetjes voor buitenlocaties, en zoek daarvoor modellen. In één geval zoek ik een heel specifiek type (jong, slank tot zeer slank, natuurlijke uitstraling, kleine neus of wipneus, en dan nog een paar moeilijk te benoemen kenmerken), voor de andere twee (beide met een urban-achtig thema) is het vooral belangrijk dat je het leuk vind om gefotografeerd te worden.
Ik woon zelf in Utrecht en vind reizen (tot ca 100km, sorry snopprinses) geen probleem. Als het model ook mobiel is heb ik meer mogelijkheden, omdat ik soms een auto, maar altijd een motor tot mijn beschikking heb. Het meenemen van (veel) spullen of passagiers is dan lastig.
Interesse? Mail me even op mn hotmail (zie profiel). MSN kan ook, maar ik zal de komende tijd heel weinig online zijn
Eindelijk iemand uit de omgeving!quote:Op zondag 12 juni 2005 02:55 schreef petre86 het volgende:
*meld
( met kodak Z740 ) fotograaf dusweinig/geen modellen-foto-ervaring
; dus meer een bijhanger / lurker
iets rondom zwolle/ deventer / veluwe / twente qua meet is wel te doen
FOT in de gaten houden is één van de manier...quote:Op zondag 12 juni 2005 17:48 schreef Hanneke1983 het volgende:
bestaat er een lijst die jullie hebben opgesteld met goede amateurfotografen waar te vinden??
De fotografen hier kennen elkaar voornamelijk van de FOT-meets. De één is kwalitaitef beter op het ene punt dan de ander, maar ze zijn geen van allen slecht. Hou er wel rekening mee dat de fotografen hier iets proberen te leren van een fotosessie. Dat kan dus betekenen dat ze een serie "mindere" platen produceren omdat ze iets nieuws uitproberen. Blijft over het "gevoel" dat je met iemand hebt. Dat is strikt persoonlijk.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:48 schreef Hanneke1983 het volgende:
bestaat er een lijst die jullie hebben opgesteld met goede amateurfotografen waar te vinden??
in FOT is er nooit een probleem gemaakt van tvp's te plaatsen, en bij deze hoef ik het ook niet te doenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:35 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dat mag niet he
![]()
thx, nu hoef ik geen tvp te doen![]()
Dat is echt een goed idee, wou het net zelf voorstellen!quote:[b]Op zondag 12 juni 2005 18:45
Ik zal wel voor de openingspost een lijst maken van fotografen en modellen, gesorteerd per regio, eventueel aangevuld met of hij/zij bereid is om te reizen. En daarnaast zal ik een "fotografen en modellen ervaringen topic" maken, waarin je kunt aangeven met wie je een goeie sessie hebt gehad. De hoeveelheid goeie sessies zou een redelijk idee moeten geven bij wie je in ieder geval terecht kunt.
Ik vind het ook een prima idee, ik wou het danweer niet zelf voorstellen (lui enzoquote:Op zondag 12 juni 2005 18:48 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat is echt een goed idee, wou het net zelf voorstellen!
Dat is inderdaad lui!quote:Op zondag 12 juni 2005 18:54 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik vind het ook een prima idee, ik wou het danweer niet zelf voorstellen (lui enzo)
quote:Op zondag 12 juni 2005 18:45 schreef RonaldV het volgende:
Ik zal wel voor de openingspost een lijst maken van fotografen en modellen, gesorteerd per regio, eventueel aangevuld met of hij/zij bereid is om te reizen. En daarnaast zal ik een "fotografen en modellen ervaringen topic" maken, waarin je kunt aangeven met wie je een goeie sessie hebt gehad. De hoeveelheid goeie sessies zou een redelijk idee moeten geven bij wie je in ieder geval terecht kunt.
quote:Op zondag 12 juni 2005 11:01 schreef PeRi het volgende:
Model, uit omgeving Rotterdam en vaak Tilburg zonder rijbewijs maar met doordeweeks OV, meldt.
Ik heb Sub gewoon onder regio Enschede geplaatst, geen idee waar hij anders bij zou horenquote:Op zondag 12 juni 2005 19:32 schreef RonaldV het volgende:
Ik schaam me diep. In mijn haast heb ik over een paar mensen heengekeken. HGT, zou je PeRi en Subhuman nog kunnen toevoegen (als dat nog niet gebeurd was?)
quote:Op zondag 12 juni 2005 19:38 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik heb Sub gewoon onder regio Enschede geplaatst, geen idee waar hij anders bij zou horen
Tukkerland natuurlijk!quote:Op zondag 12 juni 2005 19:38 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik heb Sub gewoon onder regio Enschede geplaatst, geen idee waar hij anders bij zou horen
Je staat nu ook in de lijst.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:03 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske meldt
fotograaf, regio rotjeknor
EN geen probleem om ergens naartoe te rijden
Ik zet je in de openingspost op mijn harde schijf. De eerstvolgende keer sta je erbijquote:Op zondag 12 juni 2005 20:38 schreef teigan het volgende:
Ja, ik had me ook aangemeld, kan alleen mijn post niet terugvinden...
Nog maar een keertje.
ik wil wel model zijn, ik woon in Groningen-city, en ik heb week ov, kan ook wel auto regelen, maar ik ga niet helemaal naar het zuiden des lands..
Genoteerdquote:Op zondag 12 juni 2005 20:48 schreef mother-mother het volgende:
ik had me ook ergens aangemeld , kan ook niet meer vinden
maarre westland, tussen rotterdam en den haag is dat ongeveer
* proestquote:Op zondag 12 juni 2005 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
tenzij iemand mij perse als model wil hebben
En hetzelfde geldt voor de *.txt die met de volgende openingspost meekomt.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:55 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik voeg iedereen (nog) wel in de OP toe, maar zal dat niet melden in een nieuw bericht (anders komt dit toppic vol met wijzigingsposts te staan, en dat kan niet de bedoeling zijn)
Tja....je weet het natuurlijk maar nooit hequote:
Sssssstquote:Op zondag 12 juni 2005 22:49 schreef Re het volgende:
ik sta er al bij
(ben ook trouwens model ineens)
Psst, fotograaf, Utrecht, en plak daar een straal van 100 km omheenquote:Op zondag 12 juni 2005 19:22 schreef RonaldV het volgende:
==================================
Mocht ik je naam zijn vergeten, geef me dan even een gil via de mail/MSN of hier, onder vermelding van fotograaf of model, en de regio
Hey, ik ben Hollander, wees blij dat ik het probeer!quote:Op maandag 13 juni 2005 10:36 schreef ultra_ivo het volgende:
O ja, het is Mestreech en niet Meestrich
Ik zal de *.txt voor de OP zo aanpassen dat het gaat om alleen een globale indicatie. Iedereen heeft zijn eigen voorkeur voor reisafstanden, ik geef alleen maar een startpunt.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:07 schreef Merel het volgende:
Mijn regio is Delft/Den Haag/LeidenIk woon in Leiden, werk in Den Haag, en m'n ouders wonen in Delft. Wat mij betreft is een stuk reizen ook geen probleem, zolang ik maar niet naar Groningen of Maastricht hoef
Dus als dat op één of andere slimme manier ook in de openingspost kan...?
Ik heb je in regio Leiden geplaatst, met tss () ook regio Den Haag/Delft.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:07 schreef Merel het volgende:
Mijn regio is Delft/Den Haag/LeidenIk woon in Leiden, werk in Den Haag, en m'n ouders wonen in Delft. Wat mij betreft is een stuk reizen ook geen probleem, zolang ik maar niet naar Groningen of Maastricht hoef
* Atlas pakt ik had beter moeten opletten bij aardrijkskunde...quote:Op maandag 13 juni 2005 12:32 schreef Auticia het volgende:
Ik bevind mij op Schouwen-Duiveland, maar ben ook regelmatig in den Haag.
Ik reis met het openbaar vervoer, maar ben best bereid een stukje te reizen.
He droppiequote:Op maandag 13 juni 2005 12:07 schreef Merel het volgende:
Das goed hoor!quote:Op maandag 13 juni 2005 12:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* Atlas pakt ik had beter moeten opletten bij aardrijkskunde...![]()
Edit: Zal ik er maar gewoon Zeeland van maken als regio?
Ik heb Brabant voorlopig verdeeld in een oostelijke en een westelijke helft. De grens ligt zo ongeveer op de lijn Waalwijk - Tilburg.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:35 schreef PeRi het volgende:
Mag ik ook bij de regio Noord-Brabant (zuidkant) ?
da's oost ja.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:48 schreef Puckzzz het volgende:
volgens mij moet ik aan de oostkant staanveghel.....
He Hanneke, zal ik een paar mooie foto's van je maken?quote:Op zondag 12 juni 2005 17:48 schreef Hanneke1983 het volgende:
Heb je al een camera dan? En zoja, bevalt de S2 je?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:52 schreef Ke2v2in het volgende:
[..]
He Hanneke, zal ik een paar mooie foto's van je maken?![]()
![]()
![]()
![]()
Hou jij het nou maar gewoon bij je eigen zooitje, dan ben je druk genoegquote:Op maandag 13 juni 2005 18:52 schreef Ke2v2in het volgende:
[..]
He Hanneke, zal ik een paar mooie foto's van je maken?![]()
![]()
![]()
![]()
geen waddenfokkers?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb Brabant voorlopig verdeeld in een oostelijke en een westelijke helft. De grens ligt zo ongeveer op de lijn Waalwijk - Tilburg.
Misschien is een kaartje toch makkelijker....
Edit:
[afbeelding]
Het probleem met waddenfokkers (hoe gek ik ook op de wadden ben) is dat het erg lastig is om ze te bereiken. Ze kunnen niet altijd vroeg op de wal zijn, en moeten vrij vroeg weer terug om de laatste boot te halen. Ik wil ze best in een regio indelen, maar hun regios zijn afhankelijk van familie en bekenden op het vaste land, en daar heb ik geen inzicht in.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:54 schreef mother-mother het volgende:
[..]
geen waddenfokkers?![]()
goeie kaart trouwens
Ik zal wel paar mooie foto's van jou maken goed?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:45 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Hou jij het nou maar gewoon bij je eigen zooitje, dan ben je druk genoeg![]()
kun jij een beetje mooie sfeervolle foto's maken??quote:Op maandag 13 juni 2005 22:00 schreef Ke2v2in het volgende:
[..]
Ik zal wel paar mooie foto's van jou maken goed?Zodra de camera er is natuurlijk
![]()
ah joh ik lulde ook maar wat ,maar t viel me ineens opquote:Op maandag 13 juni 2005 21:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het probleem met waddenfokkers (hoe gek ik ook op de wadden ben) is dat het erg lastig is om ze te bereiken. Ze kunnen niet altijd vroeg op de wal zijn, en moeten vrij vroeg weer terug om de laatste boot te halen. Ik wil ze best in een regio indelen, maar hun regios zijn afhankelijk van familie en bekenden op het vaste land, en daar heb ik geen inzicht in.
Maar ze zijn natuurlijk net zo welkom als alle anderen.
Ik had de vraag al min of meer verwacht.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:57 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ah joh ik lulde ook maar wat ,maar t viel me ineens op![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:14 schreef RonaldV het volgende:
Overigens, voor degenen die bij de Kesselmeet waren: Een paar bekenden van ons zijn echt model wezen spelen: http://www.bellinis.nl/ en http://www.boweevil.nl/english/bw_product010.htm
Absoluut! En mits niet op een lastige dag willen ze ook weer mee naar de volgende meet. Speaking of which: Hoe klinkt eind augustus, ergens aan de lek bij Nieuwegein/IJsselstein?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze vonden het dus blijkbaar echt leuk om model te gaan spelen![]()
VOORquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Absoluut! En mits niet op een lastige dag willen ze ook weer mee naar de volgende meet. Speaking of which: Hoe klinkt eind augustus, ergens aan de lek bij Nieuwegein/IJsselstein?
wat n onwijs goed filmpje is dat zeg, op je sitequote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:21 schreef IJzercookie het volgende:
Zet mij maar bij regio Rotterdam! Ik heb een rijbewijs en regelmatig een auto. Geen OV ofzo iets...
Maareh, ik heb nu echt super veel zin in shoots dus MAIL ME
Ik heb twee shoots in de planning maar nog niet concreet:
-qtel
-PdeHoog
Daar kan nog meer bij daar kan nog meer bij!
Foto's staan op mijn website!
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:13 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wat n onwijs goed filmpje is dat zeg, op je site![]()
foto's zijn ook heel mooi![]()
Lijkt me gezellig..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Absoluut! En mits niet op een lastige dag willen ze ook weer mee naar de volgende meet. Speaking of which: Hoe klinkt eind augustus, ergens aan de lek bij Nieuwegein/IJsselstein?
Haha dan krijgen we eindelijk buikfoto'squote:Op maandag 13 juni 2005 22:00 schreef Ke2v2in het volgende:
[..]
Ik zal wel paar mooie foto's van jou maken goed?Zodra de camera er is natuurlijk
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:13 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wat n onwijs goed filmpje is dat zeg, op je site![]()
foto's zijn ook heel mooi![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:26 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
![]()
Ik sta er ook op!
![]()
![]()
Ik sta er ook op!
![]()
![]()
Ik sta er ook op!
![]()
![]()
...huh? huis?quote:Op woensdag 15 juni 2005 13:29 schreef mother-mother het volgende:
[..]
die fotograaf?!
![]()
leuk huis heb je![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 16:48 schreef mother-mother het volgende:
[..]
in dat filmpje belt ze toch aan bij n huis?! toch?
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2005 17:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Maar dat is niet mijn huis...
Ik sta op foto's met haar (tijdens de Kesselmeet)![]()
Noteert. Welke lokatie (zie kaartje) zit je ongeveer?quote:
zou er indien mogelijk, bij de fotografen en modellen een link indien van toepassing achter hun naam komen testaan met hun pagina waar foto's van hem of haar tevinden zijn?quote:Op donderdag 16 juni 2005 00:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Noteert. Welke lokatie (zie kaartje) zit je ongeveer?
Mits voorradig natuurlijkquote:Op donderdag 16 juni 2005 01:04 schreef blackbully het volgende:
[..]
zou er indien mogelijk, bij de fotografen en modellen een link indien van toepassing achter hun naam komen testaan met hun pagina waar foto's van hem of haar tevinden zijn?
lijkt me wel makkelijk
Twente of bij Nijmegen in de buurt kan allebeiquote:Op donderdag 16 juni 2005 00:55 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Noteert. Welke lokatie (zie kaartje) zit je ongeveer?
je hebt mailquote:Op woensdag 8 juni 2005 23:47 schreef Gutteguttegut het volgende:
*meldt
als mannelijk amateur model..
In de *.txt voor een volgende openingspost heb ik iets neergezet over reizen naar een naastgelegen regio. Om te voorkomen dat de lijst vol komt te zitten met (drie-)dubbel voorkomende namen wou ik het even laten zoals het is.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:37 schreef Astridj0h het volgende:
Kan TS nog even vermelden dat ondergetekende ook beschikbaar is in regio Amsterdam? Met OV kom ik best een eindje. Verdere shoots in overleg (ben wel in bezit van auto, afhankelijk van financiele positie is die ook te gebruiken)
Zijn de foto's ook van jezelf, of alleen van modellen?quote:Wat betreft link voor foto's. Zie sig
Huis tuin en keuken foto's kunnen ook mooi zijnquote:Op maandag 13 juni 2005 22:52 schreef Hanneke1983 het volgende:
[..]
kun jij een beetje mooie sfeervolle foto's maken??(dus geen huis-tuin-en keuken foto's)
Door jou zou ik wel op de foto gezet willen wordenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 18:47 schreef Astridj0h het volgende:
Er staat één foto van mijzelf (darkness foto), de rest zijn 'modellen' (allen niet professioneel). vind het leuk zoveel mogelijk mensen zo op de plaat te zetten dat ze er zelf ook tevreden over zijn. Over het algemeen zijn ze dat wel
Check mijn profiel voor msnquote:Op zaterdag 18 juni 2005 01:42 schreef miarae het volgende:
[..]
Door jou zou ik wel op de foto gezet willen wordenmooie foto's
![]()
Roep eens welke regio? Ik ben niet zo heel helder meer... Is dat Rotterdam/DenHaag?quote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Jeetje... liep zomaar tegen dit topic aan...... ik hou nogal van allerlei sporten (schaatsen, skeeleren, wielrennen enzo), dus het lijkt me wel erg leuk om een keertje 'model' te staan voor wat (semi) actiefoto's..... (ultra_ivo, kun jij van dat soort foto's maken?)
Ik woon in Nieuw Vennep en ben erg mobiel
RonaldV, wil je me mss nog ff in de OP zetten?
Dan is de afstand dus een probleem. Ik woon in Maastricht. Maa raan de andere kant, perfect trainingsgebiedquote:Op zaterdag 18 juni 2005 23:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Oh sorry.... Nieuw Vennep is Haarlemmermeer.
Maar hele randstad zonder problemen te bereizen met OV
quote:
Is dat een waarschuwing voor je potentiele modellen, of voor fotografen?quote:Op maandag 20 juni 2005 18:12 schreef De_Warme_bakker het volgende:
DWB meldt.
omgeving Delft, fotograaf. model op eigen risico
In de volgende updatequote:Op woensdag 22 juni 2005 10:07 schreef M3CABRIO het volgende:
Hi,
Gooi mij ook maar op de lijst als fotograaf.
Ik ben behoorlijk mobiel rond de lijn Antwerpen-Amsterdam. (Beide steden uitgezonderd wegens auto onvriendelijkheid)
Volgens jullie indeling dus de regio's west Brabant, Rotterdam en Leiden.
Greetz
Done, heb je toegevoegd.quote:
Wellicht voor beidenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 00:51 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Is dat een waarschuwing voor je potentiele modellen, of voor fotografen?
als je mij ook in die update mee wilt nemen, bij voorbaat dank!quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:14 schreef RonaldV het volgende:
Hey spammertje!Goed idee wel trouwens.
Ik maakte vanmiddag deze plaatjes van een geheel onterecht verlegen -Marjo-
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Marjo komt uit de Kop van Noord Holland, en ik uit Flevoland/N-Veluwe. Reizen is te overleggen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:19 schreef Icicle het volgende:
Wat heb jij een prachtige benen zeg Marjo! Ze staan toppie joppie op de foto
Ik denk dat ze ook prachtig uit komen in een Monroe-pose..
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:19 schreef Icicle het volgende:
Lekkah dingquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:14 schreef RonaldV het volgende:
Hey spammertje!Goed idee wel trouwens.
Ik maakte vanmiddag deze plaatjes van een geheel onterecht verlegen -Marjo-
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Marjo komt uit de Kop van Noord Holland, en ik uit Flevoland/N-Veluwe. Reizen is te overleggen.
Dank jequote:
Oh...quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:38 schreef Weopj het volgende:
Oke, ik ga nogmaals hier even mijn gezicht spammen
Dit zijn de foto's van mijn laatste fotoshoot door pea4fun. Ik zit in Eindhoven, maar ik ben nog 2 weken flexibel wat betreft OV. Heb je een leuk idee en zie je mijn hoofd wel in een van je ideeën, voeg me dan effe toe op MSN zodat we erover kunnen babbelen en we eventueel een shoot kunnen afspreken..
Amsterdam callingquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:47 schreef Ripley het volgende:
*model meldt zich*
Ik wil heel graag een keer mooie foto's van mezelf hebben, het liefst in zwart-wit met een beetje classy uitstraling.
Regio: amsterdam.
Hoop dat iemand inspiratie en tijd en zin heeft, ben benieuwd
Ow, en ik ben dus die mevrouw in mijn avatar voor de mensen die me niet kennen![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:11 schreef Re het volgende:
[..]
Amsterdam calling, zin heb ik altijd en z/w classy is geloof ik wel iets wat goed moet komen
Ik zou -mits beschikbaar op die dag- graag aanschuiven.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:11 schreef Re het volgende:
[..]
Amsterdam calling, zin heb ik altijd en z/w classy is geloof ik wel iets wat goed moet komen
Minimeetquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zou -mits beschikbaar op die dag- graag aanschuiven.
1. Als ik een dame bespring, dat is het die ene waarmee ik ben getrouwd.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:39 schreef Re het volgende:, zullen we er gelijk met zijn 20en opspringen
![]()
Ik constateer alleen maar...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:39 schreef Re het volgende:, zullen we er gelijk met zijn 20en opspringen
![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik constateer alleen maar...
ik = model (ik heb nog niet echt een geschikte camera...helaas)....
![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik constateer alleen maar...
ik = model (ik heb nog niet echt een geschikte camera...helaas)....
![]()
Thxquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:57 schreef Re het volgende:
[..]geen geschikte camera maar wel geschikt model
Ja ik ben verslaafd (al een tijdje hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]volgens mij wil Ripley alleen op de foto
ben je verslaafd geraakt?
Thanx!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:19 schreef Icicle het volgende:
quote:
Overigens ben je natuurlijk ook op FOTmeet aan de Lek - 21 augustus 2005 (part II) welkomquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:47 schreef Ripley het volgende:
*model meldt zich*
Ik wil heel graag een keer mooie foto's van mezelf hebben, het liefst in zwart-wit met een beetje classy uitstraling.
Regio: amsterdam.
Hoop dat iemand inspiratie en tijd en zin heeft, ben benieuwd
Ow, en ik ben dus die mevrouw in mijn avatar voor de mensen die me niet kennen![]()
Dat was idd leuk geweest! alleen is mijn vriendje rond dat weekend jarigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Overigens ben je natuurlijk ook op FOTmeet aan de Lek - 21 augustus 2005 (part II) welkom
stuur maar even een berichtje (e-mail in profiel) zodat we wat af kunnen sprekenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat was idd leuk geweest! alleen is mijn vriendje rond dat weekend jarig
Dus ik hou me aanbevolen voor een andere afspraak
Ik moet wel waarschuwen dat ik heel kritisch en camerashy ben uit onzekerheidmaar het lijkt me gewoon zo tof om ook eens mooie foto's van mezelf te hebben
Klinkt alsof ik -Marjo- opnieuw op de foto ga zetten. Mijn MSN is tevens e-mail, als je liever niet gelijk twee fotografen voor je neus hebt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat was idd leuk geweest! alleen is mijn vriendje rond dat weekend jarig
Dus ik hou me aanbevolen voor een andere afspraak
Ik moet wel waarschuwen dat ik heel kritisch en camerashy ben uit onzekerheidmaar het lijkt me gewoon zo tof om ook eens mooie foto's van mezelf te hebben
Tip: maak geen foto's met deze hitte, ook niet als je een end moet rijdenquote:
Ik heb gister zonder problemen een end gereden, EN foto's gemaakt. Ergo: je kunt het gewoon nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tip: maak geen foto's met deze hitte, ook niet als je een end moet rijden
* Shark.Bait is half gesmolten en verbrand aan zijn linker arm
Mijn raam stond open en de zon brandde. Gisteren was het de hele dag donkerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:14 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb gister zonder problemen een end gereden, EN foto's gemaakt. Ergo: je kunt het gewoon niet
De ware pro rijdt temidden van water over de dijk Enkhuizen-Lelystad (v.v.) naar zijn model in Alkmaar. Alwaar hij aan het water zijn foto's schiet als de zon op zijn hoogst staat.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mijn raam stond open en de zon brandde. Gisteren was het de hele dag donker
een end is in mijn geval 2 uur in de zinderende hitte van Eindhoven naar Leiden, met de zon 2 uur lang op mijn linkerkant...
Mits het model het goedkeurd wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:25 schreef RonaldV het volgende:
De ware pro rijdt temidden van water over de dijk Enkhuizen-Lelystad (v.v.) naar zijn model in Alkmaar. Alwaar hij aan het water zijn foto's schiet als de zon op zijn hoogst staat.![]()
Staat tegenover dat ik niet op een dak ben gaan zitten.
Krijgen we nog wat te zien?
Anna Loogquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mits het model het goedkeurd wel.
En mits het rolletje vol is en ontwikkels word; dit keer kleur, infrarood en zwartwit foto's gemaakt...
Anna Liegt niet... Ik neem de mijne ook mee naar de Lek-meet hoor. Met zwart-wit rolletjes.quote:
Shark en ik pesten elkaar graag. Zie ook de PIquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Anna Liegt niet... Ik neem de mijne ook mee naar de Lek-meet hoor. Met zwart-wit rolletjes.
Zeg...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:07 schreef HMaster-II het volgende:
oh okee... Ik mag ook nooit mee doen met een Bitch-fight...
quote:
Ga dan ook niet zo stoer met je linkerarm uit het raampje van je auto hangen als je aan het rijden bentquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tip: maak geen foto's met deze hitte, ook niet als je een end moet rijden
* Shark.Bait is half gesmolten en verbrand aan zijn linker arm
Jaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Anna Liegt niet... Ik neem de mijne ook mee naar de Lek-meet hoor. Met zwart-wit rolletjes.
Ja goed hee. Ik analoog, jij windows 3.11quote:
Ik hing net stoer met mijn arm uit de auto, dat kost benzine omdat de airflow van de streamline interupted word.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ga dan ook niet zo stoer met je linkerarm uit het raampje van je auto hangen als je aan het rijden bentKoop gewoon een auto met airco
Was goed te doen gister op de terugweg vanuit Eindhoven
yup. zodra ik "klik" doe zijn ze klaar.quote:foto's al klaar![]()
![]()
Airco's kosten 3 tot 10% van de benzine die ik zelf betaal. Maar je mag me altijd sponsoren om een airco te kopen. graag zelfs! 14.gifquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ga dan ook niet zo stoer met je linkerarm uit het raampje van je auto hangen als je aan het rijden bentKoop gewoon een auto met airco
Was goed te doen gister op de terugweg vanuit Eindhoven
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Airco's kosten 3 tot 10% van de benzine die ik zelf betaal. Maar je mag me altijd sponsoren om een airco te kopen. graag zelfs! 14.gif
Suggereer het dan ook nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ben daar gek....met een beetje geluk moet ik binnenkort mijn eigen diesel betalen. Dat vind ik al erg genoeg
Sorryquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:14 schreef RonaldV het volgende:
Mag het weer on topic. please?
Met de ramen open rijden kost ook extra benzine.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Airco's kosten 3 tot 10% van de benzine die ik zelf betaal. Maar je mag me altijd sponsoren om een airco te kopen. graag zelfs! 14.gif
de combinatie schapen/boomgaard is helemaal uniek denk ik. Lammetjes lopen hier alleen in de wie, boomgaarden zijn verstoken van dierlijk vermaak.quote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:50 schreef RonaldV het volgende:
Ik wil met een model een shoot doen in een boomgaard, liefst zo'n ouderwetse, met bomen. Als er schapen en/of lammetjes onder lopen: nog beter! Probleem: ik ken niemand met zo'n boomgaard. Weet één van jullie misschien iets?
Edit: Kersenbomen zouden helemaal geweldig zijn!
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij heb ik het langs de lek en linge route wel eens gezien.quote:Op zondag 26 juni 2005 01:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
de combinatie schapen/boomgaard is helemaal uniek denk ik. Lammetjes lopen hier alleen in de wie, boomgaarden zijn verstoken van dierlijk vermaak.
Dan zal ik daar eens kijken. Een collega woont daar in de buurt, die kan me vast verder helpenquote:Op zondag 26 juni 2005 01:41 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij heb ik het langs de lek en linge route wel eens gezien.
Wanneer ben je terug van vakantie? Ik wil best proberen foto's te maken die jij mooi vindt. Ik heb nog wel een paar keer oefening voordat je terug bent denk ik, op mijn site kan je alvast kijken wat ik tot nogtoe heb gemaakt. Is dat niet wat je zoekt, even goede vrienden hoor. Er zijn hier zat mensen die leuke foto's maken en allemaal een eigen stijl hebben.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:50 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zou ook graag eens foto's van mezelf laten maken ( uiteraard als ik terug ben van mijn vakantie, met zongebruind huidje en lichte plukjes in mn haar)
woon nu nog in noord brabant, maar binnenkort heb ik mn OV en maakt het me weinig uit waar ik heen moet
mag ik hier ook aangeven wat voor iets ik in gedachten heb?
ik zou een zwart wit serie in nette kleding of n hele stoere wel vet vinden denk ik
is het trouwens een probleem dat ik niet onwijs knap/slank of whatever ben, heb niet echt een modellenlichaam nl
, kijk mn fotoboek maar eens
Hey Pea volgens mij zou ze er wel bij kunnen op de Lek-meet. Tenzij ze dan zou willen. Ik neem ook mijn analoge mee met zwart/witjes.. Kan ik ook tegelijkertijd oefenen met portretten in analoog.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:59 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Wanneer ben je terug van vakantie? Ik wil best proberen foto's te maken die jij mooi vindt. Ik heb nog wel een paar keer oefening voordat je terug bent denk ik, op mijn site kan je alvast kijken wat ik tot nogtoe heb gemaakt. Is dat niet wat je zoekt, even goede vrienden hoor. Er zijn hier zat mensen die leuke foto's maken en allemaal een eigen stijl hebben.
Ik ben de laatste tijd erg veel bezig met zwart-wit en dat komt doordat ik sinds kort een mooie doka tot m'n beschikking heb waar ik zelf mooie zwart-wit foto's kan afdrukken! Ik wil dus ook best wel eens proberen wat mooie foto's van je te maken.quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:50 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zou ook graag eens foto's van mezelf laten maken ( uiteraard als ik terug ben van mijn vakantie, met zongebruind huidje en lichte plukjes in mn haar)
thnx voor alle reactiesquote:Op woensdag 29 juni 2005 20:03 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hey Pea volgens mij zou ze er wel bij kunnen op de Lek-meet. Tenzij ze dan zou willen. Ik neem ook mijn analoge mee met zwart/witjes.. Kan ik ook tegelijkertijd oefenen met portretten in analoog.
Mischien een id-tje??
Mag ik jou vast contracteren voor een fotoshoot?quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:23 schreef Subhuman het volgende:
Het topic is een beetje dood aan het bloeden en dat is jammer. Daarom dit schopje!
* Sub : fotograaf, omgeving Enschede maar soms in het weekend Groningen. Website staat in m'n profiel
Ik ga alleen binnen een paar dagen op vakantie dus zo heel veel heb je niet meer aan mij.
Maar als ik terug ben dan kan en mag alles weer!![]()
donequote:Op donderdag 30 juni 2005 14:37 schreef HMaster-II het volgende:
Ik zou zeggen.
Meldt je aan in het Lek-meet topic net als Littledrummergirl. We hebben nog wat modellen nodig.
Subhuman is dat.. (die van een stuk of 7 posts hierboven) Hij wil je vast wel contacteren.quote:* Sub komt naar alle waarschijnlijkheid aanrijden vanuit Enschede en kan drie passagiers meenemen op de route
Oeh dat zou helemaal mooi zijnquote:Op donderdag 30 juni 2005 15:00 schreef HMaster-II het volgende:
Effe een stukkie uit het Lek-meet deel I topic:
[..]
Subhuman is dat.. (die van een stuk of 7 posts hierboven) Hij wil je vast wel contacteren.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:50 schreef littledrummergirl het volgende:
mag ik hier ook aangeven wat voor iets ik in gedachten heb?
ik zou een zwart wit serie in nette kleding of n hele stoere wel vet vinden denk ik
is het trouwens een probleem dat ik niet onwijs knap/slank of whatever ben, heb niet echt een modellenlichaam nl
, kijk mn fotoboek maar eens
en zat mooie plekjes hier toch?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:26 schreef PdeHoog het volgende:
De grote meets komen hier niet zo snel....ze vinden het allemaal te ver rijden vanuit het zuiden en het midden van het landEen mini-meet is natuurlijk wel te regelen
Er zijn zeker vijf fotografen hier in de buurt
IJsselstein ligt redelijk dichtbij. Gewoon de A-12 volgen naar Utrecht en er vlak voor afslaan richting Den Bosch. Het is nog geen 3 kwartier rijden vanuit Den Haag en Rotterdam (Alexanderpolder). De meesten moeten minstens deze tijd rijden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:22 schreef mother-mother het volgende:
komen er ook wel s meets beetje in de buurt van den haag of rotterdam?
tis allemaal zo ver weg![]()
(kom zelf uit westland )
lekker het kralingse bos in ofzoquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:22 schreef mother-mother het volgende:
komen er ook wel s meets beetje in de buurt van den haag of rotterdam?
tis allemaal zo ver weg![]()
(kom zelf uit westland )
oeh die ene is heel dichtbijquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:19 schreef Re het volgende:
[..]
lekker het kralingse bos in ofzoof hoek van holland , de maasvlakte ?
hier in de buurt zijn heeeeeeeeel veel kassen, maar of dat nou leuk is?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:27 schreef Re het volgende:
maasvlakte of bij de insustrie geeft wel leuke foto's .. strand ook
vanf het strand op de maasvlakte richting industrie, in zwart/wit lijkt me wel leuk. mits zon en zoquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:28 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hier in de buurt zijn heeeeeeeeel veel kassen, maar of dat nou leuk is?![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
Vergeet de industrie dan maar hoorDie zie je bijna niet
edit: ik denk dat Hoek van Holland een hele leuke isVooral dat stuk met de oude bunkers en dan zwartwit
Dat lijkt me vooral een kwestie van de juiste plek kiezen. Ik ben nog nooit op de Maasvlakte geweest, maar de Hoogovens bij IJmuiden bijvoorbeeld kun je op grote afstand nog steeds zien. Op de Maasvlakte staat spullen die minstens even groot zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
Vergeet de industrie dan maar hoorDie zie je bijna niet
daar kan best iets mee inderdaad ... of pernis inquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:28 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hier in de buurt zijn heeeeeeeeel veel kassen, maar of dat nou leuk is?![]()
ja of bij die windmolensquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:45 schreef Re het volgende:
[..]
daar kan best iets mee inderdaad ... of pernis in
geen id , een fotograaf die ik ken die wilde jaren geleden daar foto's van mij maken op skates,maar is er nooit van gekomenquote:
Heb je toegevoegdquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:59 schreef Subhuman het volgende:
miarae: Het lijkt me leuk eens foto's te komen maken! Ik sta voor alles open, dus roep maar wat voor foto's je graag wilt! Ik ben vooral aan het experimenteren met van alles en nog wat, ben de laatste tijd begonnen met zwart wit omdat ik zelf foto's kan afdrukken. Als je meegaat naar de Lek-meet mag je natuurlijk meerijden! Mijn MSN is emiel116@hotmail.com, voeg me gerust toe!Ik ga alleen wel zondag op vakantie dus dat wordt hem dan pas als ik terug ben...
mijn pa woont er dus ik ken het welquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:16 schreef mother-mother het volgende:
[..]
geen id , een fotograaf die ik ken die wilde jaren geleden daar foto's van mij maken op skates,maar is er nooit van gekomen![]()
Komt goedquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:27 schreef Subhuman het volgende:
Ik ben ergens eind juli weer terug in Enschede, de 29e in elk geval. Dan ben ik de rest van de zomervakantie het grootste gedeelte hier. Je ziet me vanzelf verschijnen op MSN!
Bomen zijn er genoeg in de omgeving!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:26 schreef miarae het volgende:
[..]
Komt goedwat mij supermooi lijkt zijn foto's waar je meer ziet dan alleen een lichaam, in de zin van dat het innerlijk wat naar buiten komt. Foto's waar je breekbaar enzo op kan staan. Daar hou ik van. En van bomen
Shi, kun je aan de hand van het kaartje in de post hieronder nog even vertellen in welke regio je woont?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:38 schreef shi het volgende:
Fotograaf aanmeld,
voorkeur omgeving ijsselland
voorkeur voor portretseries maar ideen zijn welkom.
Om het overzichtelijk te houden wilde ik het eigenlijk beperkt houden tot één regio per hoofd. De rest kun je dan scharen onder het kopje "reizen naar andere regios". Dat wil ik in ieder geval zo aanhouden als het gaat om naastliggende regios, maar misschien is het inderdaad handig om een Limburger die zijn weekeinden in Friesland doorbrengt ook in die regio te plaatsen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:33 schreef Subhuman het volgende:
Je mag mij er ook wel bijzetten bij Groningen, daar ben ik af en toe in het weekend.
Wat misschien een leuk idee is, is om een site te maken met al deze namen erop per regio. Dan kan je ook zoeken enzo. Ik wil me daar wel mee bezighouden, maar als ik terug ben van vakantie.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Om het overzichtelijk te houden wilde ik het eigenlijk beperkt houden tot één regio per hoofd. De rest kun je dan scharen onder het kopje "reizen naar andere regios". Dat wil ik in ieder geval zo aanhouden als het gaat om naastliggende regios, maar misschien is het inderdaad handig om een Limburger die zijn weekeinden in Friesland doorbrengt ook in die regio te plaatsen.
Leef je uit, geef me de link, en ik gooi hem in de OPquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:44 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wat misschien een leuk idee is, is om een site te maken met al deze namen erop per regio. Dan kan je ook zoeken enzo. Ik wil me daar wel mee bezighouden, maar als ik terug ben van vakantie.
Komt goed! Eind juli heb je de link, als ik het niet vergeten ben als ik terugkom!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Leef je uit, geef me de link, en ik gooi hem in de OP
Toegevoegd.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:12 schreef Rabrynil het volgende:
Ik kom ook eens om het hoekje kijken
Fotograaf, omgeving Haarlem/Amsterdam, reizen meer dan 25 km in overleg (OV).
Ik wil voornamelijk leren van sessies, maar het resultaat mag er natuurlijk altijd zijn.
Groeten,
Bart (Rabrynil)
ja hoor,quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Shi, kun je aan de hand van het kaartje in de post hieronder nog even vertellen in welke regio je woont?
HGT, zou jij shi even willen inplakken? De maximale editduur is bij mij al verstreken....quote:Op maandag 4 juli 2005 07:13 schreef shi het volgende:
[..]
ja hoor,
ik woon op de rand van 3 en 9 maar zet mij maar op regio 3 hoor, overijssell
thnx
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:56 schreef RonaldV het volgende:
Natuurlijk mag je met de fotograaf ook andere regels afspreken, dit is maar een eerste idee. Daarnaast kun je gebruik maken van het modelcontract dat is gemaakt door RonaldV en Re (met dank aan de adviezen van Icicle)
Fotoloog was me al voorquote:Op maandag 4 juli 2005 09:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
HGT, zou jij shi even willen inplakken? De maximale editduur is bij mij al verstreken....
thanks!![]()
dank voor de moeite (beiden)quote:
RonaldV, je bent mij nog vergeten erbij te zetten..quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:22 schreef rustig het volgende:
[..]
als je mij ook in die update mee wilt nemen, bij voorbaat dank!
kom zelf uit regio Utrecht. Kan reizen, maar afhankelijk van OV.
ik werk vooralsnog analoog, veel zwart/wit maar ook kleur.
alvast bedankt...
Okquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:49 schreef rustig het volgende:
[..]
RonaldV, je bent mij nog vergeten erbij te zetten..
Zou je dat alsnog kunnen doen? Mijn dank is groot!![]()
EDIT: Het Gele Teken dus, gezien de editduur
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:16 schreef Myra het volgende:
* Als het kan wil Myra zich ook wel melden als 'model'*
Heb me doorgelinkt via een ander topic. Ik kom zelf uit Heerlen, maar ben ook regelmatig bij mijn ouders (die in de buurt van Enschede wonen) en aangezien ik altijd met het openbaar vervoer reis, kom ik dan toch al door half Nederland. Dus lokatie maakt me niet zoveel uit![]()
En de anderenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:39 schreef RonaldV het volgende:
.....
hh Mods, zou één van jullie Camoth in beide lijsten (model en fotograaf) willen copy/pasten?
Uiteraard!quote:
quote:Op zondag 10 juli 2005 15:03 schreef pea4fun het volgende:
Zo, nu kan je op mijn site duidelijker zien waar de foto's van "modellen" staan.
Dank jequote:Op zondag 10 juli 2005 21:14 schreef mother-mother het volgende:
[..]
echt hele mooie foto's , zeker van die kesselmeet
Mooi, nog iemand uit Zuid-Limburg.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:16 schreef Myra het volgende:
Heb me doorgelinkt via een ander topic. Ik kom zelf uit Heerlen, maar ben ook regelmatig bij mijn ouders (die in de buurt van Enschede wonen) en aangezien ik altijd met het openbaar vervoer reis, kom ik dan toch al door half Nederland. Dus lokatie maakt me niet zoveel uit![]()
tja, ik blijf in overijssel en met OV is reizen wel makkelijkquote:Op maandag 11 juli 2005 23:53 schreef RonaldV het volgende:
Wellicht ten overvloede:
Om het overzicht leesbaar te houden geef je je op in de regio waar je hoofdvestiging is. De rest valt onder "bereid te reizen" anders is het niet bij te houden wie allemaal waar kan fotograferen of model spelen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:16 schreef Myra het volgende:
ik wacht af.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:07 schreef HMaster-II het volgende:
Er zijn fotografen en -innen in jouw omgeving. Je moet gewoon even geduld hebben..
Kijk 'OMA' Puckzzzquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:26 schreef B_BOY het volgende:
ach ik zie dat er in de regio noord brabant meer fotograven dan modellen zijn. dus dan moet het wachten toch niet al te lang duren.
Lang niet alles verschijnt ook werkelijk op Fok, maar ik weet dat aardig wat mensen achter de schermen aan het meeten zijn. De opzet is imho ook niet om meets te plannen waarvan het resultaat op Fok! moet, maar om fotografen en modellen tot elkaar te laten komen om wat moois te maken of om gewoon te oefenen.quote:
HEE!!! ik kom ook eens kijken in dit topic wordt ik gelijk voor Oma uitgemaakt!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kijk 'OMA' Puckzzzeens lief aan bijvoorbeeld.
![]()
Kvond ouwelullette iets te te te brutaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
HEE!!! ik kom ook eens kijken in dit topic wordt ik gelijk voor Oma uitgemaakt!![]()
B-Boy, heb je wat foto's? Kijk eens op mijn site of mijn stijl je bevalt
der zitten erg mooie fotows tussen. ziet er allemaal goed uit. ik heb je toegevoegd op msn. ik zal hieronder even een foto van mij plaatsen. deze is vorige week genomen dus redelijk recent.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
HEE!!! ik kom ook eens kijken in dit topic wordt ik gelijk voor Oma uitgemaakt!![]()
B-Boy, heb je wat foto's? Kijk eens op mijn site of mijn stijl je bevalt
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Lang niet alles verschijnt ook werkelijk op Fok, maar ik weet dat aardig wat mensen achter de schermen aan het meeten zijn. De opzet is imho ook niet om meets te plannen waarvan het resultaat op Fok! moet, maar om fotografen en modellen tot elkaar te laten komen om wat moois te maken of om gewoon te oefenen.
How about de linker?quote:
Rijp voor de Lek-meet.quote:
quote:
Waarom vat je het op als één-of-andere-orgie.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:14 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nopes helaas rijp voor mij:P
maarre puckzz contact me ff ofzo.
Spannende shootsquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]heb met DieBitch al een afspraak voor een spannende shoot. Komen lekker niet op Fok!
Dat weet ik toch, beste Ronaldquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Lang niet alles verschijnt ook werkelijk op Fok, maar ik weet dat aardig wat mensen achter de schermen aan het meeten zijn. De opzet is imho ook niet om meets te plannen waarvan het resultaat op Fok! moet, maar om fotografen en modellen tot elkaar te laten komen om wat moois te maken of om gewoon te oefenen.
Jij wel ja, maar er zijn ook mensen die dat niet wetenquote:
Shoots met mij zijn altijd spannend!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]heb met DieBitch al een afspraak voor een spannende shoot. Komen lekker niet op Fok!
Heb je geluisterd????quote:Op maandag 18 juli 2005 23:00 schreef RonaldV het volgende:
topic schopje voor Fok!radio
Iemand fluisterde het in mijn oorquote:
Wie? wie? wie?quote:
marjo, ik heb 1 foto van de meet zaterdag op userfoto's gezetquote:
Done...quote:Op maandag 18 juli 2005 23:21 schreef mother-mother het volgende:
[..]
marjo, ik heb 1 foto van de meet zaterdag op userfoto's gezet![]()
ik wil ook jouwe zien hoor
daar of op msn ofzo![]()
Het kan,quote:Op maandag 18 juli 2005 23:27 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik weet niet of het mag en kan ofzo maar als ze in en rond r'dam nog iemand nodig hebben
Ja, mocht het mogelijk zijnquote:Op maandag 18 juli 2005 23:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het kan,
het mag,
... en Rotterdam kan nog wel een ... euh... model?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |