abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:14:07 #1
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_27760214
Het vorige topic: Fotografen en modellen ontmoetingsplaats.

Het zal nog wel even duren voor er weer een nieuwe grote meet komt, maar je kunt natuurlijk altijd een mini-modelmeet organiseren. Voor zo'n mini-modelmeet zijn er tenminste twee nodig: een model en een fotograaf. Maar hoe vind je elkaar?

Nou: hier dus: Post hier of je fotograaf of model wilt zijn, in welke geografische omgeving je fotografeert of gefotografeerd zou willen worden. De regels zijn simpel, en afgekeken van de FOT-meet:
1. Foto's plaatsen doe je in overleg, en met de rest van de foto's ga je vertrouwelijk om.
2. Hou er rekening mee dat je zult moeten reizen om elkaar te ontmoeten.
3. Fotograaf zorgt voor een CDROM met foto's voor het model, maar blijft wel eigenaar van de foto's.
4. Foto's mogen wel voor een portfolio, maar niet voor verder commercieel gewin gebruikt worden (zie ook de regels van Dutchheaven)

Voor zowel fotografen als modellen is het handig te weten of de ander erg mobiel is. Laat dat dus even weten als je je aanmeldt.

==================================
De lijst met fotografen:
Regio Noord-Brabant (oostkant)
Icicle
Pea4fun
Blackbully

Regio Noord-Brabant (westkant)
qltel
Puckzzz

Regio Noord-Brabant (zuidkant / Antwerpen)
Het-Gele-Teken (ook als model)

Regio Overijssel (noordwest)
Petre86

Regio Amsterdam
Gizz
MaRySe
Re
digitafrog

Regio Leiden
Shark.Bait

Regio Amersfoort
RonaldV

Regio Rotterdam
Dissolved (ook als model)
kwiebuske

Regio Noord Holland (boven Noordzeekanaal)
Astridj0h

Regio Den Haag/Delft
Xilantof
Lord_Of_Darkness
PdeHoog (ook als model )

Regio Mestreech
ultra_ivo
miekd

regio Enschede/Twente
Subhuman

Regio Utrecht
Vliegvrager

De lijst met modellen:
Weopj

Sandertje21

Regio Noord-Brabant (zuidkant)
PeRi

?

Regio Amsterdam
?

Regio Leiden
Merel (ook regio Den Haag/Delft)

Regio Ede
Shreever

Regio Rotterdam
Dissolved (ook als fotograaf)
PeRi

gutteguttegut
-Marjo-

Regio Den Haag/Delft
Toeps
Ijzercookie
Douchemeermin
mother-mother

Regio Mestreech
snopprinses

Regio Groningen
teigan

Regio Zeeland
Auticia

De regios zijn een globale indicatie. Om precies te weten of een fotograaf of model bij jou in de buurt wil werken kun je het beste even contact met elkaar leggen.

Mocht ik je naam zijn vergeten, geef me dan even een gil via de mail/MSN of hier, onder vermelding van fotograaf of model, en de regio

[ Bericht 10% gewijzigd door Het-Gele-Teken op 13-06-2005 13:44:25 ]
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_27761011
*meldt
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_27761123
tvp
pi_27761155
Oh en ik vond het hele mooie foto's Pea en Woepj!!
Dacht eerst dat je een filter in PS gebruikt had, maar begreep nu dat het een ECHT filter was
pi_27761329
*meldt
als mannelijk amateur model..
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:48:02 #6
262 Re
Kiss & Swallow
pi_27761355
snopprinses... ik heb een ideetje voor je
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 8 juni 2005 @ 23:52:40 #7
48233 Auticia
warriorette
pi_27761468
Hmmz, dan meldt ik me ook maar even aan als model.
Ik ben toevoegbaar op msn, heb wel een paar eisjes .
I bet you are flying inside.
pi_27761857
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:52 schreef Auticia het volgende:
Hmmz, dan meldt ik me ook maar even aan als model.
Ik ben toevoegbaar op msn, heb wel een paar eisjes .
Ik koop morgen een D70s!!!!
*heeft A. al in zn msn..
Lees hier binnenkort alles over mij en mn Fok! avonturen, incl. chatlogs en foto's!
pi_27761955
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:48 schreef Re het volgende:
snopprinses... ik heb een ideetje voor je
roept u maar
  donderdag 9 juni 2005 @ 00:34:32 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_27762450
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 00:12 schreef snopprinses het volgende:

[..]

roept u maar
doet u aan msn? of anders mail?
  FOK!fotograaf donderdag 9 juni 2005 @ 07:55:49 #11
73911 ultra_ivo
pi_27764690
Snopprinses woont bij mij in de stad, mailcontact is er al.
  donderdag 9 juni 2005 @ 07:58:36 #12
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_27764700
IK wacht even die SZ & SM meet af (klinkt weer errug fout ), daarna kom ik hier nog wel eens kijken of er nog beschikbare modellen zijn

verkapte t.v.p
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_27765184
verkapt-quasi-tvp ;P
pi_27767174
Ik heb nog geen ervaring met modellen, maar wel id-en. Heb voor de komende zomer 3 plannetjes voor buitenlocaties, en zoek daarvoor modellen. In één geval zoek ik een heel specifiek type (jong, slank tot zeer slank, natuurlijke uitstraling, kleine neus of wipneus, en dan nog een paar moeilijk te benoemen kenmerken), voor de andere twee (beide met een urban-achtig thema) is het vooral belangrijk dat je het leuk vind om gefotografeerd te worden.

Ik woon zelf in Utrecht en vind reizen (tot ca 100km, sorry snopprinses ) geen probleem. Als het model ook mobiel is heb ik meer mogelijkheden, omdat ik soms een auto, maar altijd een motor tot mijn beschikking heb. Het meenemen van (veel) spullen of passagiers is dan lastig.

Interesse? Mail me even op mn hotmail (zie profiel). MSN kan ook, maar ik zal de komende tijd heel weinig online zijn
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:36:23 #15
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_27772742
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:41 schreef Icicle het volgende:
Oh en ik vond het hele mooie foto's Pea en Woepj!!
Dacht eerst dat je een filter in PS gebruikt had, maar begreep nu dat het een ECHT filter was
Dank je Het is idd een echt filter...Ik had er al expres bijgezet dat het niet met PS of neatimage gedaan was omdat dat misschien zo lijkt. Waarschijnlijk kan je dan dat effect ook wel krijgen, maar ik vond het nou juist leuk om het zo te proberen
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_27773396
quote:
RonaldV:
Misschien is het handig als iedereen direct even vertelt waar voor hun de geschikte lokaties zijn. Beschik je over eigen (gemotoriseerd) vervoer, of is ver reizen voor jou geen optie? Dan weten anderen of het zinvol is om met je in contact te komen
Ik woon in Maastricht en studeer in Eindhoven en heb dus een treinabonnement tot eindhoven.
ik ben dan wel bereid om tot eindhoven te rijden, en misschien wat verder, maar dat ligt er maar helemaal aan
  donderdag 9 juni 2005 @ 13:58:40 #17
40714 Subhuman
Televised confession
pi_27773463
* Sub laat ook even weten dat ie nog steeds geïnteresseerd is!
pi_27773757
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 23:47 schreef Gutteguttegut het volgende:
*meldt
als mannelijk amateur model..
En ik woon in hartje Hoorn, werk in Amsterdam (Sloterdijk) en heb een auto.
pi_27774409
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:56 schreef snopprinses het volgende:

[..]

Ik woon in Maastricht en studeer in Eindhoven en heb dus een treinabonnement tot eindhoven.
ik ben dan wel bereid om tot eindhoven te rijden, en misschien wat verder, maar dat ligt er maar helemaal aan
Utrecht-Eindhoven: 91 km. Is te doen
Mijn DeviantART gallery
,
  donderdag 9 juni 2005 @ 15:34:37 #20
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_27776736
beetje off-topic maar niet helemaal
@Pea, die ZW met dat roodfilter vind ik echt super!!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:18:44 #21
48233 Auticia
warriorette
pi_27778104
Ja hoi. Ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer, maar wmb valt er, als het klikt en er leuke ideeen zijn, altijd wel een mouw aan te passen, of niet dan?
  donderdag 9 juni 2005 @ 16:59:11 #22
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_27779308
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:18 schreef Auticia het volgende:
Ja hoi. Ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer, maar wmb valt er, als het klikt en er leuke ideeen zijn, altijd wel een mouw aan te passen, of niet dan?
waar kom je vandaan dan?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 9 juni 2005 @ 17:53:31 #23
48233 Auticia
warriorette
pi_27780622
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 16:59 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

waar kom je vandaan dan?
Overal . Ik bevind me in Zeeland en/of Den Haag. Of ergens daartussen in een trein met vertraging oid.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 9 juni 2005 @ 21:30:33 #24
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_27787328
* Meldt! Fotograaf uit Roosendaal die het geen probleem vind om een stukje te reizen. Enkele voorbeelden (van de Kesselmeet) op http://www.qltel.org
pi_27793451
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 08:51 schreef miekd het volgende:
verkapt-quasi-tvp ;P
dat mag niet he
thx, nu hoef ik geen tvp te doen
  vrijdag 10 juni 2005 @ 01:04:18 #26
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_27793854
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 13:56 schreef snopprinses het volgende:

[..]

hmm dat is dus goed tedoen.

ben eff aan het kijken wie er allemaal binnen een normale straal vallen om eens eventueel mee aftespreken voor een fotosessie.
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
pi_27793888
* Weopj meldt zich ook weer!

Woonachtig in Eindhoven, doordeweeks OV en verder ben ik best veel beschikbaar gezien ik niet op vakantie ga. Voor "voorbeelden" van mijn hoofd; zie de foto's van Pea.
pi_27795919
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 10:28 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik heb nog geen ervaring met modellen, maar wel id-en. Heb voor de komende zomer 3 plannetjes voor buitenlocaties, en zoek daarvoor modellen. In één geval zoek ik een heel specifiek type (jong, slank tot zeer slank, natuurlijke uitstraling, kleine neus of wipneus, en dan nog een paar moeilijk te benoemen kenmerken), voor de andere twee (beide met een urban-achtig thema) is het vooral belangrijk dat je het leuk vind om gefotografeerd te worden.

Ik woon zelf in Utrecht en vind reizen (tot ca 100km, sorry snopprinses ) geen probleem. Als het model ook mobiel is heb ik meer mogelijkheden, omdat ik soms een auto, maar altijd een motor tot mijn beschikking heb. Het meenemen van (veel) spullen of passagiers is dan lastig.

Interesse? Mail me even op mn hotmail (zie profiel). MSN kan ook, maar ik zal de komende tijd heel weinig online zijn
Leuk bedacht, maar mn hotmail stond niet in mn profiel

Nu dus wel (onder msn)
Mijn DeviantART gallery
,
pi_27849632
*meld
( met kodak Z740 ) fotograaf dus weinig/geen modellen-foto-ervaring ; dus meer een bijhanger / lurker
iets rondom zwolle/ deventer / veluwe / twente qua meet is wel te doen
dag
  zondag 12 juni 2005 @ 11:00:44 #30
40714 Subhuman
Televised confession
pi_27851647
quote:
Op zondag 12 juni 2005 02:55 schreef petre86 het volgende:
*meld
( met kodak Z740 ) fotograaf dus weinig/geen modellen-foto-ervaring ; dus meer een bijhanger / lurker
iets rondom zwolle/ deventer / veluwe / twente qua meet is wel te doen
Eindelijk iemand uit de omgeving!
  zondag 12 juni 2005 @ 11:01:57 #31
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27851661
Model, uit omgeving Rotterdam en vaak Tilburg zonder rijbewijs maar met doordeweeks OV, meldt.
Whatever I want.
pi_27857782
ik wil me ook wel aanmelden als model..
Ik woon in Groningen, heb weekov, maar kan ook wel met een auto op verschillende plekken komen..
ik wil ook gewoon eens wat mooie foto's van mezelf hebben..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_27861681
bestaat er een lijst die jullie hebben opgesteld met goede amateurfotografen waar te vinden??
pi_27861801
quote:
Op zondag 12 juni 2005 17:48 schreef Hanneke1983 het volgende:
bestaat er een lijst die jullie hebben opgesteld met goede amateurfotografen waar te vinden??
FOT in de gaten houden is één van de manier...
  zondag 12 juni 2005 @ 18:45:46 #35
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_27863077
quote:
De fotografen hier kennen elkaar voornamelijk van de FOT-meets. De één is kwalitaitef beter op het ene punt dan de ander, maar ze zijn geen van allen slecht. Hou er wel rekening mee dat de fotografen hier iets proberen te leren van een fotosessie. Dat kan dus betekenen dat ze een serie "mindere" platen produceren omdat ze iets nieuws uitproberen. Blijft over het "gevoel" dat je met iemand hebt. Dat is strikt persoonlijk.

Om te voorkomen dat mensen elkaar hier gaan af fikken kun je beter met referenties werken. Een aantal modellen en fotografen waarmee ik op een meet ben geweest krijgen van mij af en toe het verzoek om een potentieel model iets over me te vertellen. Aangezien deze fotografen en modellen hier benaderbaar zijn (het zijn dus geen vreemden van Fok!/FOT) zou dat de meeste zaken wel moeten afdekken. En voor de echt serieuze klachten kun je natuurlijk altijd terecht bij een MOD, die het weer kan voorleggen aan de crew of Admins. Maar eigenlijk vertrouwen we er allemaal op dat iedereen zich netjes gedraagt, en van te voren alles met je doorspreekt.

Ik zal wel voor de openingspost een lijst maken van fotografen en modellen, gesorteerd per regio, eventueel aangevuld met of hij/zij bereid is om te reizen. En daarnaast zal ik een "fotografen en modellen ervaringen topic" maken, waarin je kunt aangeven met wie je een goeie sessie hebt gehad. De hoeveelheid goeie sessies zou een redelijk idee moeten geven bij wie je in ieder geval terecht kunt.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_27863121
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 00:35 schreef mother-mother het volgende:

[..]

dat mag niet he
thx, nu hoef ik geen tvp te doen
in FOT is er nooit een probleem gemaakt van tvp's te plaatsen, en bij deze hoef ik het ook niet te doen
Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
  zondag 12 juni 2005 @ 18:48:57 #37
40714 Subhuman
Televised confession
pi_27863169
quote:
[b]Op zondag 12 juni 2005 18:45

Ik zal wel voor de openingspost een lijst maken van fotografen en modellen, gesorteerd per regio, eventueel aangevuld met of hij/zij bereid is om te reizen. En daarnaast zal ik een "fotografen en modellen ervaringen topic" maken, waarin je kunt aangeven met wie je een goeie sessie hebt gehad. De hoeveelheid goeie sessies zou een redelijk idee moeten geven bij wie je in ieder geval terecht kunt.
Dat is echt een goed idee, wou het net zelf voorstellen!
pi_27863322
quote:
Op zondag 12 juni 2005 18:48 schreef Subhuman het volgende:

[..]

Dat is echt een goed idee, wou het net zelf voorstellen!
Ik vind het ook een prima idee, ik wou het danweer niet zelf voorstellen (lui enzo )
  zondag 12 juni 2005 @ 18:58:26 #39
40714 Subhuman
Televised confession
pi_27863438
quote:
Op zondag 12 juni 2005 18:54 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

Ik vind het ook een prima idee, ik wou het danweer niet zelf voorstellen (lui enzo )
Dat is inderdaad lui!

Ik was best bereid zo'n lijst samen te stellen maar aangezien RonaldV zich al vrijwillig aanbiedt!
pi_27863924
quote:
Op zondag 12 juni 2005 18:45 schreef RonaldV het volgende:

zondag 12 juni 2005 @ 19:22:18 #41
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_27864058
HGT zou je dit onder de opening kunnen plakken? Ik maak nog wel even een complete *.txt versie van de openingspost.

De lijst met fotografen:
Icicle
Pea4fun
Blackbully

qltel
Puckzzz

Petre86

Regio Twente
Subhuman

Regio Amsterdam
Gizz
MaRySe
Re
digitalfrog

Regio Leiden
Shark.Bait

Regio Amersfoort
RonaldV

Regio Rotterdam
Dissolved (ook als model)

Astridj0h

Regio Den Haag/Delft
Xilantof
Lord_Of_Darkness

Regio Meestrich
ultra_ivo
miekd

De lijst met modellen:
Weopj

Sandertje21

?

Regio Amsterdam
?

Regio Leiden
?

Regio Ede
Shreever

Regio Rotterdam
Dissolved (ook als fotograaf)
PeRi

gutteguttegut
-Marjo-

Regio Den Haag/Delft
Merel
Toeps
Ijzercookie
Douchemeermin

Regio Meestrich
snopprinses

De regios zijn een globale indicatie. Om precies te weten of een fotograaf of model bij jou in de buurt wil werken kun je het beste even contact met elkaar leggen.

Mocht ik je naam zijn vergeten, geef me dan even een gil via de mail/MSN of hier, onder vermelding van fotograaf of model, en de regio

[ Bericht 0% gewijzigd door RonaldV op 12-06-2005 19:37:16 ]
- Privacy Matters
  zondag 12 juni 2005 @ 19:23:55 #42
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27864099
quote:
Op zondag 12 juni 2005 11:01 schreef PeRi het volgende:
Model, uit omgeving Rotterdam en vaak Tilburg zonder rijbewijs maar met doordeweeks OV, meldt.
Whatever I want.
  zondag 12 juni 2005 @ 19:31:07 #43
40714 Subhuman
Televised confession
pi_27864300
Ik ben ook vergeten...

Ik had me in het vorige topic aangemeld als fotograaf, uit Enschede, in bezit van OV en auto.
  zondag 12 juni 2005 @ 19:32:49 #44
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_27864339
Ik schaam me diep. In mijn haast heb ik over een paar mensen heengekeken. HGT, zou je PeRi en Subhuman nog kunnen toevoegen (als dat nog niet gebeurd was?)
- Privacy Matters
pi_27864503
quote:
Op zondag 12 juni 2005 19:32 schreef RonaldV het volgende:
Ik schaam me diep. In mijn haast heb ik over een paar mensen heengekeken. HGT, zou je PeRi en Subhuman nog kunnen toevoegen (als dat nog niet gebeurd was?)
Ik heb Sub gewoon onder regio Enschede geplaatst, geen idee waar hij anders bij zou horen
  zondag 12 juni 2005 @ 19:40:40 #46
40714 Subhuman
Televised confession
pi_27864592
quote:
Op zondag 12 juni 2005 19:38 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

Ik heb Sub gewoon onder regio Enschede geplaatst, geen idee waar hij anders bij zou horen
  zondag 12 juni 2005 @ 19:41:25 #47
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_27864619
quote:
Op zondag 12 juni 2005 19:38 schreef Het-Gele-Teken het volgende:

[..]

Tukkerland natuurlijk!

Enschede/Twente is prima!
- Privacy Matters
pi_27864772
Fraaie serie pea (en Weopj natuurlijk ook ). Weopj komt ook maar niet van dat boomknuffelen af he
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_27865204
en euh... ik heb mezelf ook maar in de lijst gezet
pi_27865417
* kwiebuske meldt

fotograaf, regio rotjeknor
EN geen probleem om ergens naartoe te rijden
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
pi_27865552
quote:
Op zondag 12 juni 2005 20:03 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske meldt

fotograaf, regio rotjeknor
EN geen probleem om ergens naartoe te rijden
Je staat nu ook in de lijst.
pi_27866698
Ja, ik had me ook aangemeld, kan alleen mijn post niet terugvinden...

Nog maar een keertje.

ik wil wel model zijn, ik woon in Groningen-city, en ik heb week ov, kan ook wel auto regelen, maar ik ga niet helemaal naar het zuiden des lands..

[ Bericht 0% gewijzigd door Het-Gele-Teken op 12-06-2005 20:48:20 (HGT: Ik heb je als model in de lijst geplaatst) ]
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  zondag 12 juni 2005 @ 20:46:39 #53
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_27866927
quote:
Op zondag 12 juni 2005 20:38 schreef teigan het volgende:
Ja, ik had me ook aangemeld, kan alleen mijn post niet terugvinden...

Nog maar een keertje.

ik wil wel model zijn, ik woon in Groningen-city, en ik heb week ov, kan ook wel auto regelen, maar ik ga niet helemaal naar het zuiden des lands..
Ik zet je in de openingspost op mijn harde schijf. De eerstvolgende keer sta je erbij
- Privacy Matters
pi_27866972
ik had me ook ergens aangemeld , kan ook niet meer vinden
maarre westland, tussen rotterdam en den haag is dat ongeveer

[ Bericht 1% gewijzigd door Het-Gele-Teken op 12-06-2005 20:54:05 (HGT: ik heb je bij Regio Den Haag/Delft geplaatst) ]
  zondag 12 juni 2005 @ 20:49:20 #55
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_27866999
quote:
Op zondag 12 juni 2005 20:48 schreef mother-mother het volgende:
ik had me ook ergens aangemeld , kan ook niet meer vinden
maarre westland, tussen rotterdam en den haag is dat ongeveer
Genoteerd
- Privacy Matters
pi_27867017
Mij lijkt het ook wel leuk Ik moet toch ergens een keer ervaring opdoen he
regio Delft, maar een tikkie rijden lijkt me geen probleem

edit: fotograaf dus he tenzij iemand mij perse als model wil hebben

[ Bericht 19% gewijzigd door Het-Gele-Teken op 12-06-2005 20:53:36 (HGT: ik heb je bij Regio Den Haag/Delft geplaatst) ]
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 12 juni 2005 @ 20:53:27 #57
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_27867099
quote:
Op zondag 12 juni 2005 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
tenzij iemand mij perse als model wil hebben
* proest

- Privacy Matters
pi_27867146
quote:
Op zondag 12 juni 2005 20:49 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Genoteerd
thx
pi_27867176
Ik voeg iedereen (nog) wel in de OP toe, maar zal dat niet melden in een nieuw bericht (anders komt dit toppic vol met wijzigingsposts te staan, en dat kan niet de bedoeling zijn)
  zondag 12 juni 2005 @ 20:58:59 #60
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_27867274
quote:
Op zondag 12 juni 2005 20:55 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik voeg iedereen (nog) wel in de OP toe, maar zal dat niet melden in een nieuw bericht (anders komt dit toppic vol met wijzigingsposts te staan, en dat kan niet de bedoeling zijn)
En hetzelfde geldt voor de *.txt die met de volgende openingspost meekomt.
- Privacy Matters
pi_27868010
quote:
Op zondag 12 juni 2005 20:53 schreef RonaldV het volgende:

[..]

* proest

Tja....je weet het natuurlijk maar nooit he Je moet het niet per definitie uitsluiten....voor hetzelfde geld krijgt pea weer een of ander vaag idee
  zondag 12 juni 2005 @ 22:49:33 #62
262 Re
Kiss & Swallow
pi_27871191
ik sta er al bij

(ben ook trouwens model ineens )
  zondag 12 juni 2005 @ 22:52:17 #63
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_27871298
quote:
Op zondag 12 juni 2005 22:49 schreef Re het volgende:
ik sta er al bij

(ben ook trouwens model ineens )
Sssssst
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  FOK!fotograaf maandag 13 juni 2005 @ 10:35:45 #64
73911 ultra_ivo
pi_27879238
Aanpalende regio's zijn denk ik ook wel mogelijk, hoeft dus niet persé binnen dezelfde regio te zijn
  FOK!fotograaf maandag 13 juni 2005 @ 10:36:39 #65
73911 ultra_ivo
pi_27879255
O ja, het is Mestreech en niet Meestrich
pi_27879459
quote:
Op zondag 12 juni 2005 19:22 schreef RonaldV het volgende:

Psst, fotograaf, Utrecht, en plak daar een straal van 100 km omheen

[ Bericht 1% gewijzigd door Het-Gele-Teken op 13-06-2005 11:29:22 (Toegevoegd aan de lijst) ]
Mijn DeviantART gallery
,
  maandag 13 juni 2005 @ 12:07:34 #67
331 Merel
Be here now.
pi_27882183
Mijn regio is Delft/Den Haag/Leiden Ik woon in Leiden, werk in Den Haag, en m'n ouders wonen in Delft. Wat mij betreft is een stuk reizen ook geen probleem, zolang ik maar niet naar Groningen of Maastricht hoef Dus als dat op één of andere slimme manier ook in de openingspost kan...?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 13 juni 2005 @ 12:13:06 #68
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_27882350
quote:
Op maandag 13 juni 2005 10:36 schreef ultra_ivo het volgende:
O ja, het is Mestreech en niet Meestrich
Hey, ik ben Hollander, wees blij dat ik het probeer!

Edit in de volgende OP
quote:
Op maandag 13 juni 2005 12:07 schreef Merel het volgende:
Mijn regio is Delft/Den Haag/Leiden Ik woon in Leiden, werk in Den Haag, en m'n ouders wonen in Delft. Wat mij betreft is een stuk reizen ook geen probleem, zolang ik maar niet naar Groningen of Maastricht hoef Dus als dat op één of andere slimme manier ook in de openingspost kan...?
Ik zal de *.txt voor de OP zo aanpassen dat het gaat om alleen een globale indicatie. Iedereen heeft zijn eigen voorkeur voor reisafstanden, ik geef alleen maar een startpunt.
Vanaf de volgende OP staat het er standaard in

[ Bericht 44% gewijzigd door RonaldV op 13-06-2005 12:23:15 ]
- Privacy Matters
pi_27882358
quote:
Ik heb je in regio Leiden geplaatst, met tss () ook regio Den Haag/Delft.
Beter?
  maandag 13 juni 2005 @ 12:32:17 #70
48233 Auticia
warriorette
pi_27882936
Ik bevind mij op Schouwen-Duiveland, maar ben ook regelmatig in den Haag.
Ik reis met het openbaar vervoer, maar ben best bereid een stukje te reizen.
  maandag 13 juni 2005 @ 12:33:26 #71
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_27882963
quote:
Op maandag 13 juni 2005 12:32 schreef Auticia het volgende:
Ik bevind mij op Schouwen-Duiveland, maar ben ook regelmatig in den Haag.
Ik reis met het openbaar vervoer, maar ben best bereid een stukje te reizen.
* Atlas pakt ik had beter moeten opletten bij aardrijkskunde...

Edit: Zal ik er maar gewoon Zeeland van maken als regio?
- Privacy Matters
pi_27883148
quote:
He droppie

Nijmegen is dus te doen?
  maandag 13 juni 2005 @ 12:39:06 #73
48233 Auticia
warriorette
pi_27883170
quote:
Op maandag 13 juni 2005 12:33 schreef RonaldV het volgende:

[..]

* Atlas pakt ik had beter moeten opletten bij aardrijkskunde...

Edit: Zal ik er maar gewoon Zeeland van maken als regio?
Das goed hoor!
  maandag 13 juni 2005 @ 13:35:43 #74
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27885300
Mag ik ook bij de regio Noord-Brabant (zuidkant) ?
Whatever I want.
  maandag 13 juni 2005 @ 13:45:58 #75
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_27885739
quote:
Op maandag 13 juni 2005 13:35 schreef PeRi het volgende:
Mag ik ook bij de regio Noord-Brabant (zuidkant) ?
Ik heb Brabant voorlopig verdeeld in een oostelijke en een westelijke helft. De grens ligt zo ongeveer op de lijn Waalwijk - Tilburg.

Misschien is een kaartje toch makkelijker....

Edit:

[ Bericht 4% gewijzigd door RonaldV op 13-06-2005 15:38:20 ]
- Privacy Matters
pi_27889964
**Mizix meldt zich als model Provincie Utrecht.. voor de rest, lang leve het OV..
  maandag 13 juni 2005 @ 15:48:23 #77
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_27890248
volgens mij moet ik aan de oostkant staan veghel.....
  maandag 13 juni 2005 @ 15:51:48 #78
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_27890362
quote:
Op maandag 13 juni 2005 15:48 schreef Puckzzz het volgende:
volgens mij moet ik aan de oostkant staan veghel.....
da's oost ja. * noteert
- Privacy Matters
pi_27895536
quote:
He Hanneke, zal ik een paar mooie foto's van je maken?
pi_27895765
quote:
Op maandag 13 juni 2005 18:52 schreef Ke2v2in het volgende:

[..]

Heb je al een camera dan? En zoja, bevalt de S2 je?
We hebben wel nog maar bitter weinig geen foto's van je gezien
pi_27897246
quote:
Op maandag 13 juni 2005 18:52 schreef Ke2v2in het volgende:

[..]

Hou jij het nou maar gewoon bij je eigen zooitje, dan ben je druk genoeg
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_27899657
quote:
Op maandag 13 juni 2005 13:45 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik heb Brabant voorlopig verdeeld in een oostelijke en een westelijke helft. De grens ligt zo ongeveer op de lijn Waalwijk - Tilburg.

Misschien is een kaartje toch makkelijker....

Edit:
[afbeelding]
geen waddenfokkers?
goeie kaart trouwens
  maandag 13 juni 2005 @ 21:05:26 #83
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_27899955
Mooie kaart RonaldV

Ik zit dus in regio 6, maar de regio's 5 en 7 zijn ook geen probleem...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  maandag 13 juni 2005 @ 21:13:10 #84
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_27900217
quote:
Op maandag 13 juni 2005 20:54 schreef mother-mother het volgende:

[..]

geen waddenfokkers?
goeie kaart trouwens
Het probleem met waddenfokkers (hoe gek ik ook op de wadden ben) is dat het erg lastig is om ze te bereiken. Ze kunnen niet altijd vroeg op de wal zijn, en moeten vrij vroeg weer terug om de laatste boot te halen. Ik wil ze best in een regio indelen, maar hun regios zijn afhankelijk van familie en bekenden op het vaste land, en daar heb ik geen inzicht in.

Maar ze zijn natuurlijk net zo welkom als alle anderen.
- Privacy Matters
pi_27901813
quote:
Op maandag 13 juni 2005 19:45 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Hou jij het nou maar gewoon bij je eigen zooitje, dan ben je druk genoeg
Ik zal wel paar mooie foto's van jou maken goed? Zodra de camera er is natuurlijk
pi_27903816
quote:
Op maandag 13 juni 2005 22:00 schreef Ke2v2in het volgende:

[..]

Ik zal wel paar mooie foto's van jou maken goed? Zodra de camera er is natuurlijk
kun jij een beetje mooie sfeervolle foto's maken?? (dus geen huis-tuin-en keuken foto's)
  FOK!fotograaf maandag 13 juni 2005 @ 22:55:59 #87
73911 ultra_ivo
pi_27903936
sfeerfoto's is meer iets voor mij
pi_27904015
quote:
Op maandag 13 juni 2005 21:13 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Het probleem met waddenfokkers (hoe gek ik ook op de wadden ben) is dat het erg lastig is om ze te bereiken. Ze kunnen niet altijd vroeg op de wal zijn, en moeten vrij vroeg weer terug om de laatste boot te halen. Ik wil ze best in een regio indelen, maar hun regios zijn afhankelijk van familie en bekenden op het vaste land, en daar heb ik geen inzicht in.

Maar ze zijn natuurlijk net zo welkom als alle anderen.
ah joh ik lulde ook maar wat ,maar t viel me ineens op
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:09:42 #89
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_27906735
quote:
Op maandag 13 juni 2005 22:57 schreef mother-mother het volgende:

[..]

ah joh ik lulde ook maar wat ,maar t viel me ineens op
Ik had de vraag al min of meer verwacht.
- Privacy Matters
  dinsdag 14 juni 2005 @ 00:14:01 #90
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_27906834
Overigens, voor degenen die bij de Kesselmeet waren: Een paar bekenden van ons zijn echt model wezen spelen: http://www.bellinis.nl/ en http://www.boweevil.nl/english/bw_product010.htm
- Privacy Matters
  dinsdag 14 juni 2005 @ 16:21:56 #91
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_27922420
Zet mij maar bij regio Rotterdam! Ik heb een rijbewijs en regelmatig een auto. Geen OV ofzo iets...
Maareh, ik heb nu echt super veel zin in shoots dus MAIL ME

Ik heb twee shoots in de planning maar nog niet concreet:
-qtel
-PdeHoog

Daar kan nog meer bij daar kan nog meer bij!
Foto's staan op mijn website!

[ Bericht 41% gewijzigd door IJzercookie op 14-06-2005 16:29:47 ]
That's the way the cookie crumbles
pi_27922632
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 00:14 schreef RonaldV het volgende:
Overigens, voor degenen die bij de Kesselmeet waren: Een paar bekenden van ons zijn echt model wezen spelen: http://www.bellinis.nl/ en http://www.boweevil.nl/english/bw_product010.htm

Ze vonden het dus blijkbaar echt leuk om model te gaan spelen
  dinsdag 14 juni 2005 @ 16:58:17 #93
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_27923572
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 16:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ze vonden het dus blijkbaar echt leuk om model te gaan spelen
Absoluut! En mits niet op een lastige dag willen ze ook weer mee naar de volgende meet. Speaking of which: Hoe klinkt eind augustus, ergens aan de lek bij Nieuwegein/IJsselstein?
- Privacy Matters
  dinsdag 14 juni 2005 @ 17:06:00 #94
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_27923775
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 16:58 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Absoluut! En mits niet op een lastige dag willen ze ook weer mee naar de volgende meet. Speaking of which: Hoe klinkt eind augustus, ergens aan de lek bij Nieuwegein/IJsselstein?
VOOR
  dinsdag 14 juni 2005 @ 17:11:27 #95
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_27923907
Ik kledder wel even een topicje in elkaar om interesse te peilen, dan blijft dit verder schoon.
- Privacy Matters
pi_27923956
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 16:21 schreef IJzercookie het volgende:
Zet mij maar bij regio Rotterdam! Ik heb een rijbewijs en regelmatig een auto. Geen OV ofzo iets...
Maareh, ik heb nu echt super veel zin in shoots dus MAIL ME

Ik heb twee shoots in de planning maar nog niet concreet:
-qtel
-PdeHoog

Daar kan nog meer bij daar kan nog meer bij!
Foto's staan op mijn website!
wat n onwijs goed filmpje is dat zeg, op je site
foto's zijn ook heel mooi
  dinsdag 14 juni 2005 @ 17:14:08 #97
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_27923983
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:13 schreef mother-mother het volgende:

[..]

Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 14 juni 2005 @ 19:19:28 #98
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_27927220
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 16:58 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Lijkt me gezellig..
pi_27948552
quote:
Op maandag 13 juni 2005 22:00 schreef Ke2v2in het volgende:

[..]

Haha dan krijgen we eindelijk buikfoto's
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_27948893
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 17:13 schreef mother-mother het volgende:
[..]
Ik sta er ook op! Ik sta er ook op! Ik sta er ook op!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')