Ik koop morgen een D70s!!!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:52 schreef Auticia het volgende:
Hmmz, dan meldt ik me ook maar even aan als model.
Ik ben toevoegbaar op msn, heb wel een paar eisjes.
Dank jequote:Op woensdag 8 juni 2005 23:41 schreef Icicle het volgende:
Oh en ik vond het hele mooie foto's Pea en Woepj!!
Dacht eerst dat je een filter in PS gebruikt had, maar begreep nu dat het een ECHT filter was
Ik woon in Maastricht en studeer in Eindhoven en heb dus een treinabonnement tot eindhoven.quote:RonaldV:
Misschien is het handig als iedereen direct even vertelt waar voor hun de geschikte lokaties zijn. Beschik je over eigen (gemotoriseerd) vervoer, of is ver reizen voor jou geen optie? Dan weten anderen of het zinvol is om met je in contact te komen
En ik woon in hartje Hoorn, werk in Amsterdam (Sloterdijk) en heb een auto.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:47 schreef Gutteguttegut het volgende:
*meldt
als mannelijk amateur model..
Utrecht-Eindhoven: 91 km. Is te doenquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:56 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Ik woon in Maastricht en studeer in Eindhoven en heb dus een treinabonnement tot eindhoven.
ik ben dan wel bereid om tot eindhoven te rijden, en misschien wat verder, maar dat ligt er maar helemaal aan
waar kom je vandaan dan?quote:Op donderdag 9 juni 2005 16:18 schreef Auticia het volgende:
Ja hoi. Ik ben afhankelijk van het openbaar vervoer, maar wmb valt er, als het klikt en er leuke ideeen zijn, altijd wel een mouw aan te passen, of niet dan?
Overalquote:
quote:Op donderdag 9 juni 2005 08:51 schreef miekd het volgende:
verkapt-quasi-tvp ;P
hmm dat is dus goed tedoen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:56 schreef snopprinses het volgende:
[..]
Ik woon in Maastricht en studeer in Eindhoven en heb dus een treinabonnement tot eindhoven.
ik ben dan wel bereid om tot eindhoven te rijden, en misschien wat verder, maar dat ligt er maar helemaal aan
quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:28 schreef Vliegvrager het volgende:
Ik heb nog geen ervaring met modellen, maar wel id-en. Heb voor de komende zomer 3 plannetjes voor buitenlocaties, en zoek daarvoor modellen. In één geval zoek ik een heel specifiek type (jong, slank tot zeer slank, natuurlijke uitstraling, kleine neus of wipneus, en dan nog een paar moeilijk te benoemen kenmerken), voor de andere twee (beide met een urban-achtig thema) is het vooral belangrijk dat je het leuk vind om gefotografeerd te worden.
Ik woon zelf in Utrecht en vind reizen (tot ca 100km, sorry snopprinses) geen probleem. Als het model ook mobiel is heb ik meer mogelijkheden, omdat ik soms een auto, maar altijd een motor tot mijn beschikking heb. Het meenemen van (veel) spullen of passagiers is dan lastig.
Interesse? Mail me even op mn hotmail (zie profiel). MSN kan ook, maar ik zal de komende tijd heel weinig online zijn
Eindelijk iemand uit de omgeving!quote:Op zondag 12 juni 2005 02:55 schreef petre86 het volgende:
*meld
( met kodak Z740 ) fotograaf dusweinig/geen modellen-foto-ervaring
; dus meer een bijhanger / lurker
iets rondom zwolle/ deventer / veluwe / twente qua meet is wel te doen
FOT in de gaten houden is één van de manier...quote:Op zondag 12 juni 2005 17:48 schreef Hanneke1983 het volgende:
bestaat er een lijst die jullie hebben opgesteld met goede amateurfotografen waar te vinden??
De fotografen hier kennen elkaar voornamelijk van de FOT-meets. De één is kwalitaitef beter op het ene punt dan de ander, maar ze zijn geen van allen slecht. Hou er wel rekening mee dat de fotografen hier iets proberen te leren van een fotosessie. Dat kan dus betekenen dat ze een serie "mindere" platen produceren omdat ze iets nieuws uitproberen. Blijft over het "gevoel" dat je met iemand hebt. Dat is strikt persoonlijk.quote:Op zondag 12 juni 2005 17:48 schreef Hanneke1983 het volgende:
bestaat er een lijst die jullie hebben opgesteld met goede amateurfotografen waar te vinden??
in FOT is er nooit een probleem gemaakt van tvp's te plaatsen, en bij deze hoef ik het ook niet te doenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 00:35 schreef mother-mother het volgende:
[..]
dat mag niet he
![]()
thx, nu hoef ik geen tvp te doen![]()
Dat is echt een goed idee, wou het net zelf voorstellen!quote:[b]Op zondag 12 juni 2005 18:45
Ik zal wel voor de openingspost een lijst maken van fotografen en modellen, gesorteerd per regio, eventueel aangevuld met of hij/zij bereid is om te reizen. En daarnaast zal ik een "fotografen en modellen ervaringen topic" maken, waarin je kunt aangeven met wie je een goeie sessie hebt gehad. De hoeveelheid goeie sessies zou een redelijk idee moeten geven bij wie je in ieder geval terecht kunt.
Ik vind het ook een prima idee, ik wou het danweer niet zelf voorstellen (lui enzoquote:Op zondag 12 juni 2005 18:48 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat is echt een goed idee, wou het net zelf voorstellen!
Dat is inderdaad lui!quote:Op zondag 12 juni 2005 18:54 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik vind het ook een prima idee, ik wou het danweer niet zelf voorstellen (lui enzo)
quote:Op zondag 12 juni 2005 18:45 schreef RonaldV het volgende:
Ik zal wel voor de openingspost een lijst maken van fotografen en modellen, gesorteerd per regio, eventueel aangevuld met of hij/zij bereid is om te reizen. En daarnaast zal ik een "fotografen en modellen ervaringen topic" maken, waarin je kunt aangeven met wie je een goeie sessie hebt gehad. De hoeveelheid goeie sessies zou een redelijk idee moeten geven bij wie je in ieder geval terecht kunt.
quote:Op zondag 12 juni 2005 11:01 schreef PeRi het volgende:
Model, uit omgeving Rotterdam en vaak Tilburg zonder rijbewijs maar met doordeweeks OV, meldt.
Ik heb Sub gewoon onder regio Enschede geplaatst, geen idee waar hij anders bij zou horenquote:Op zondag 12 juni 2005 19:32 schreef RonaldV het volgende:
Ik schaam me diep. In mijn haast heb ik over een paar mensen heengekeken. HGT, zou je PeRi en Subhuman nog kunnen toevoegen (als dat nog niet gebeurd was?)
quote:Op zondag 12 juni 2005 19:38 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik heb Sub gewoon onder regio Enschede geplaatst, geen idee waar hij anders bij zou horen
Tukkerland natuurlijk!quote:Op zondag 12 juni 2005 19:38 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ik heb Sub gewoon onder regio Enschede geplaatst, geen idee waar hij anders bij zou horen
Je staat nu ook in de lijst.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:03 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske meldt
fotograaf, regio rotjeknor
EN geen probleem om ergens naartoe te rijden
Ik zet je in de openingspost op mijn harde schijf. De eerstvolgende keer sta je erbijquote:Op zondag 12 juni 2005 20:38 schreef teigan het volgende:
Ja, ik had me ook aangemeld, kan alleen mijn post niet terugvinden...
Nog maar een keertje.
ik wil wel model zijn, ik woon in Groningen-city, en ik heb week ov, kan ook wel auto regelen, maar ik ga niet helemaal naar het zuiden des lands..
Genoteerdquote:Op zondag 12 juni 2005 20:48 schreef mother-mother het volgende:
ik had me ook ergens aangemeld , kan ook niet meer vinden
maarre westland, tussen rotterdam en den haag is dat ongeveer
* proestquote:Op zondag 12 juni 2005 20:50 schreef PdeHoog het volgende:
tenzij iemand mij perse als model wil hebben
En hetzelfde geldt voor de *.txt die met de volgende openingspost meekomt.quote:Op zondag 12 juni 2005 20:55 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik voeg iedereen (nog) wel in de OP toe, maar zal dat niet melden in een nieuw bericht (anders komt dit toppic vol met wijzigingsposts te staan, en dat kan niet de bedoeling zijn)
Tja....je weet het natuurlijk maar nooit hequote:
Sssssstquote:Op zondag 12 juni 2005 22:49 schreef Re het volgende:
ik sta er al bij
(ben ook trouwens model ineens)
Psst, fotograaf, Utrecht, en plak daar een straal van 100 km omheenquote:Op zondag 12 juni 2005 19:22 schreef RonaldV het volgende:
==================================
Mocht ik je naam zijn vergeten, geef me dan even een gil via de mail/MSN of hier, onder vermelding van fotograaf of model, en de regio
Hey, ik ben Hollander, wees blij dat ik het probeer!quote:Op maandag 13 juni 2005 10:36 schreef ultra_ivo het volgende:
O ja, het is Mestreech en niet Meestrich
Ik zal de *.txt voor de OP zo aanpassen dat het gaat om alleen een globale indicatie. Iedereen heeft zijn eigen voorkeur voor reisafstanden, ik geef alleen maar een startpunt.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:07 schreef Merel het volgende:
Mijn regio is Delft/Den Haag/LeidenIk woon in Leiden, werk in Den Haag, en m'n ouders wonen in Delft. Wat mij betreft is een stuk reizen ook geen probleem, zolang ik maar niet naar Groningen of Maastricht hoef
Dus als dat op één of andere slimme manier ook in de openingspost kan...?
Ik heb je in regio Leiden geplaatst, met tss () ook regio Den Haag/Delft.quote:Op maandag 13 juni 2005 12:07 schreef Merel het volgende:
Mijn regio is Delft/Den Haag/LeidenIk woon in Leiden, werk in Den Haag, en m'n ouders wonen in Delft. Wat mij betreft is een stuk reizen ook geen probleem, zolang ik maar niet naar Groningen of Maastricht hoef
* Atlas pakt ik had beter moeten opletten bij aardrijkskunde...quote:Op maandag 13 juni 2005 12:32 schreef Auticia het volgende:
Ik bevind mij op Schouwen-Duiveland, maar ben ook regelmatig in den Haag.
Ik reis met het openbaar vervoer, maar ben best bereid een stukje te reizen.
He droppiequote:Op maandag 13 juni 2005 12:07 schreef Merel het volgende:
Das goed hoor!quote:Op maandag 13 juni 2005 12:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
* Atlas pakt ik had beter moeten opletten bij aardrijkskunde...![]()
Edit: Zal ik er maar gewoon Zeeland van maken als regio?
Ik heb Brabant voorlopig verdeeld in een oostelijke en een westelijke helft. De grens ligt zo ongeveer op de lijn Waalwijk - Tilburg.quote:Op maandag 13 juni 2005 13:35 schreef PeRi het volgende:
Mag ik ook bij de regio Noord-Brabant (zuidkant) ?
da's oost ja.quote:Op maandag 13 juni 2005 15:48 schreef Puckzzz het volgende:
volgens mij moet ik aan de oostkant staanveghel.....
He Hanneke, zal ik een paar mooie foto's van je maken?quote:Op zondag 12 juni 2005 17:48 schreef Hanneke1983 het volgende:
Heb je al een camera dan? En zoja, bevalt de S2 je?quote:Op maandag 13 juni 2005 18:52 schreef Ke2v2in het volgende:
[..]
He Hanneke, zal ik een paar mooie foto's van je maken?![]()
![]()
![]()
![]()
Hou jij het nou maar gewoon bij je eigen zooitje, dan ben je druk genoegquote:Op maandag 13 juni 2005 18:52 schreef Ke2v2in het volgende:
[..]
He Hanneke, zal ik een paar mooie foto's van je maken?![]()
![]()
![]()
![]()
geen waddenfokkers?quote:Op maandag 13 juni 2005 13:45 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik heb Brabant voorlopig verdeeld in een oostelijke en een westelijke helft. De grens ligt zo ongeveer op de lijn Waalwijk - Tilburg.
Misschien is een kaartje toch makkelijker....
Edit:
[afbeelding]
Het probleem met waddenfokkers (hoe gek ik ook op de wadden ben) is dat het erg lastig is om ze te bereiken. Ze kunnen niet altijd vroeg op de wal zijn, en moeten vrij vroeg weer terug om de laatste boot te halen. Ik wil ze best in een regio indelen, maar hun regios zijn afhankelijk van familie en bekenden op het vaste land, en daar heb ik geen inzicht in.quote:Op maandag 13 juni 2005 20:54 schreef mother-mother het volgende:
[..]
geen waddenfokkers?![]()
goeie kaart trouwens
Ik zal wel paar mooie foto's van jou maken goed?quote:Op maandag 13 juni 2005 19:45 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Hou jij het nou maar gewoon bij je eigen zooitje, dan ben je druk genoeg![]()
kun jij een beetje mooie sfeervolle foto's maken??quote:Op maandag 13 juni 2005 22:00 schreef Ke2v2in het volgende:
[..]
Ik zal wel paar mooie foto's van jou maken goed?Zodra de camera er is natuurlijk
![]()
ah joh ik lulde ook maar wat ,maar t viel me ineens opquote:Op maandag 13 juni 2005 21:13 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het probleem met waddenfokkers (hoe gek ik ook op de wadden ben) is dat het erg lastig is om ze te bereiken. Ze kunnen niet altijd vroeg op de wal zijn, en moeten vrij vroeg weer terug om de laatste boot te halen. Ik wil ze best in een regio indelen, maar hun regios zijn afhankelijk van familie en bekenden op het vaste land, en daar heb ik geen inzicht in.
Maar ze zijn natuurlijk net zo welkom als alle anderen.
Ik had de vraag al min of meer verwacht.quote:Op maandag 13 juni 2005 22:57 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ah joh ik lulde ook maar wat ,maar t viel me ineens op![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 00:14 schreef RonaldV het volgende:
Overigens, voor degenen die bij de Kesselmeet waren: Een paar bekenden van ons zijn echt model wezen spelen: http://www.bellinis.nl/ en http://www.boweevil.nl/english/bw_product010.htm
Absoluut! En mits niet op een lastige dag willen ze ook weer mee naar de volgende meet. Speaking of which: Hoe klinkt eind augustus, ergens aan de lek bij Nieuwegein/IJsselstein?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ze vonden het dus blijkbaar echt leuk om model te gaan spelen![]()
VOORquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Absoluut! En mits niet op een lastige dag willen ze ook weer mee naar de volgende meet. Speaking of which: Hoe klinkt eind augustus, ergens aan de lek bij Nieuwegein/IJsselstein?
wat n onwijs goed filmpje is dat zeg, op je sitequote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:21 schreef IJzercookie het volgende:
Zet mij maar bij regio Rotterdam! Ik heb een rijbewijs en regelmatig een auto. Geen OV ofzo iets...
Maareh, ik heb nu echt super veel zin in shoots dus MAIL ME
Ik heb twee shoots in de planning maar nog niet concreet:
-qtel
-PdeHoog
Daar kan nog meer bij daar kan nog meer bij!
Foto's staan op mijn website!
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:13 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wat n onwijs goed filmpje is dat zeg, op je site![]()
foto's zijn ook heel mooi![]()
Lijkt me gezellig..quote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Absoluut! En mits niet op een lastige dag willen ze ook weer mee naar de volgende meet. Speaking of which: Hoe klinkt eind augustus, ergens aan de lek bij Nieuwegein/IJsselstein?
Haha dan krijgen we eindelijk buikfoto'squote:Op maandag 13 juni 2005 22:00 schreef Ke2v2in het volgende:
[..]
Ik zal wel paar mooie foto's van jou maken goed?Zodra de camera er is natuurlijk
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:13 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wat n onwijs goed filmpje is dat zeg, op je site![]()
foto's zijn ook heel mooi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |