quote:Op zondag 10 juli 2005 15:03 schreef pea4fun het volgende:
Zo, nu kan je op mijn site duidelijker zien waar de foto's van "modellen" staan.
Dank jequote:Op zondag 10 juli 2005 21:14 schreef mother-mother het volgende:
[..]
echt hele mooie foto's , zeker van die kesselmeet
Mooi, nog iemand uit Zuid-Limburg.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:16 schreef Myra het volgende:
* Als het kan wil Myra zich ook wel melden als 'model'*
Heb me doorgelinkt via een ander topic. Ik kom zelf uit Heerlen, maar ben ook regelmatig bij mijn ouders (die in de buurt van Enschede wonen) en aangezien ik altijd met het openbaar vervoer reis, kom ik dan toch al door half Nederland. Dus lokatie maakt me niet zoveel uit![]()
tja, ik blijf in overijssel en met OV is reizen wel makkelijkquote:Op maandag 11 juli 2005 23:53 schreef RonaldV het volgende:
Wellicht ten overvloede:
Om het overzicht leesbaar te houden geef je je op in de regio waar je hoofdvestiging is. De rest valt onder "bereid te reizen" anders is het niet bij te houden wie allemaal waar kan fotograferen of model spelen.
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:16 schreef Myra het volgende:
* Als het kan wil Myra zich ook wel melden als 'model'*
Heb me doorgelinkt via een ander topic. Ik kom zelf uit Heerlen, maar ben ook regelmatig bij mijn ouders (die in de buurt van Enschede wonen) en aangezien ik altijd met het openbaar vervoer reis, kom ik dan toch al door half Nederland. Dus lokatie maakt me niet zoveel uit![]()
ik wacht af.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:07 schreef HMaster-II het volgende:
Er zijn fotografen en -innen in jouw omgeving. Je moet gewoon even geduld hebben..
Kijk 'OMA' Puckzzzquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:26 schreef B_BOY het volgende:
ach ik zie dat er in de regio noord brabant meer fotograven dan modellen zijn. dus dan moet het wachten toch niet al te lang duren.
Lang niet alles verschijnt ook werkelijk op Fok, maar ik weet dat aardig wat mensen achter de schermen aan het meeten zijn. De opzet is imho ook niet om meets te plannen waarvan het resultaat op Fok! moet, maar om fotografen en modellen tot elkaar te laten komen om wat moois te maken of om gewoon te oefenen.quote:
HEE!!! ik kom ook eens kijken in dit topic wordt ik gelijk voor Oma uitgemaakt!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Kijk 'OMA' Puckzzzeens lief aan bijvoorbeeld.
![]()
Kvond ouwelullette iets te te te brutaal.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
HEE!!! ik kom ook eens kijken in dit topic wordt ik gelijk voor Oma uitgemaakt!![]()
B-Boy, heb je wat foto's? Kijk eens op mijn site of mijn stijl je bevalt
der zitten erg mooie fotows tussen. ziet er allemaal goed uit. ik heb je toegevoegd op msn. ik zal hieronder even een foto van mij plaatsen. deze is vorige week genomen dus redelijk recent.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
HEE!!! ik kom ook eens kijken in dit topic wordt ik gelijk voor Oma uitgemaakt!![]()
B-Boy, heb je wat foto's? Kijk eens op mijn site of mijn stijl je bevalt
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Lang niet alles verschijnt ook werkelijk op Fok, maar ik weet dat aardig wat mensen achter de schermen aan het meeten zijn. De opzet is imho ook niet om meets te plannen waarvan het resultaat op Fok! moet, maar om fotografen en modellen tot elkaar te laten komen om wat moois te maken of om gewoon te oefenen.
How about de linker?quote:
Rijp voor de Lek-meet.quote:
quote:
Waarom vat je het op als één-of-andere-orgie.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:14 schreef B_BOY het volgende:
[..]
nopes helaas rijp voor mij:P
maarre puckzz contact me ff ofzo.
Spannende shootsquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]heb met DieBitch al een afspraak voor een spannende shoot. Komen lekker niet op Fok!
Dat weet ik toch, beste Ronaldquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:39 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Lang niet alles verschijnt ook werkelijk op Fok, maar ik weet dat aardig wat mensen achter de schermen aan het meeten zijn. De opzet is imho ook niet om meets te plannen waarvan het resultaat op Fok! moet, maar om fotografen en modellen tot elkaar te laten komen om wat moois te maken of om gewoon te oefenen.
Jij wel ja, maar er zijn ook mensen die dat niet wetenquote:
Shoots met mij zijn altijd spannend!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]heb met DieBitch al een afspraak voor een spannende shoot. Komen lekker niet op Fok!
Heb je geluisterd????quote:Op maandag 18 juli 2005 23:00 schreef RonaldV het volgende:
topic schopje voor Fok!radio
Iemand fluisterde het in mijn oorquote:
Wie? wie? wie?quote:
marjo, ik heb 1 foto van de meet zaterdag op userfoto's gezetquote:
Done...quote:Op maandag 18 juli 2005 23:21 schreef mother-mother het volgende:
[..]
marjo, ik heb 1 foto van de meet zaterdag op userfoto's gezet![]()
ik wil ook jouwe zien hoor
daar of op msn ofzo![]()
Het kan,quote:Op maandag 18 juli 2005 23:27 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik weet niet of het mag en kan ofzo maar als ze in en rond r'dam nog iemand nodig hebben
Ja, mocht het mogelijk zijnquote:Op maandag 18 juli 2005 23:32 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het kan,
het mag,
... en Rotterdam kan nog wel een ... euh... model?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |