quote:Op woensdag 29 juni 2005 19:50 schreef littledrummergirl het volgende:
mag ik hier ook aangeven wat voor iets ik in gedachten heb?
ik zou een zwart wit serie in nette kleding of n hele stoere wel vet vinden denk ik
is het trouwens een probleem dat ik niet onwijs knap/slank of whatever ben, heb niet echt een modellenlichaam nl
, kijk mn fotoboek maar eens
en zat mooie plekjes hier toch?quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:26 schreef PdeHoog het volgende:
De grote meets komen hier niet zo snel....ze vinden het allemaal te ver rijden vanuit het zuiden en het midden van het landEen mini-meet is natuurlijk wel te regelen
Er zijn zeker vijf fotografen hier in de buurt
IJsselstein ligt redelijk dichtbij. Gewoon de A-12 volgen naar Utrecht en er vlak voor afslaan richting Den Bosch. Het is nog geen 3 kwartier rijden vanuit Den Haag en Rotterdam (Alexanderpolder). De meesten moeten minstens deze tijd rijden.quote:Op donderdag 30 juni 2005 20:22 schreef mother-mother het volgende:
komen er ook wel s meets beetje in de buurt van den haag of rotterdam?
tis allemaal zo ver weg![]()
(kom zelf uit westland )
lekker het kralingse bos in ofzoquote:Op donderdag 30 juni 2005 20:22 schreef mother-mother het volgende:
komen er ook wel s meets beetje in de buurt van den haag of rotterdam?
tis allemaal zo ver weg![]()
(kom zelf uit westland )
oeh die ene is heel dichtbijquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:19 schreef Re het volgende:
[..]
lekker het kralingse bos in ofzoof hoek van holland , de maasvlakte ?
hier in de buurt zijn heeeeeeeeel veel kassen, maar of dat nou leuk is?quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:27 schreef Re het volgende:
maasvlakte of bij de insustrie geeft wel leuke foto's .. strand ook
vanf het strand op de maasvlakte richting industrie, in zwart/wit lijkt me wel leuk. mits zon en zoquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:28 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hier in de buurt zijn heeeeeeeeel veel kassen, maar of dat nou leuk is?![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
Vergeet de industrie dan maar hoorDie zie je bijna niet
edit: ik denk dat Hoek van Holland een hele leuke isVooral dat stuk met de oude bunkers en dan zwartwit
Dat lijkt me vooral een kwestie van de juiste plek kiezen. Ik ben nog nooit op de Maasvlakte geweest, maar de Hoogovens bij IJmuiden bijvoorbeeld kun je op grote afstand nog steeds zien. Op de Maasvlakte staat spullen die minstens even groot zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2005 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
Vergeet de industrie dan maar hoorDie zie je bijna niet
daar kan best iets mee inderdaad ... of pernis inquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:28 schreef mother-mother het volgende:
[..]
hier in de buurt zijn heeeeeeeeel veel kassen, maar of dat nou leuk is?![]()
ja of bij die windmolensquote:Op donderdag 30 juni 2005 21:45 schreef Re het volgende:
[..]
daar kan best iets mee inderdaad ... of pernis in
geen id , een fotograaf die ik ken die wilde jaren geleden daar foto's van mij maken op skates,maar is er nooit van gekomenquote:
Heb je toegevoegdquote:Op donderdag 30 juni 2005 16:59 schreef Subhuman het volgende:
miarae: Het lijkt me leuk eens foto's te komen maken! Ik sta voor alles open, dus roep maar wat voor foto's je graag wilt! Ik ben vooral aan het experimenteren met van alles en nog wat, ben de laatste tijd begonnen met zwart wit omdat ik zelf foto's kan afdrukken. Als je meegaat naar de Lek-meet mag je natuurlijk meerijden! Mijn MSN is emiel116@hotmail.com, voeg me gerust toe!Ik ga alleen wel zondag op vakantie dus dat wordt hem dan pas als ik terug ben...
mijn pa woont er dus ik ken het welquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:16 schreef mother-mother het volgende:
[..]
geen id , een fotograaf die ik ken die wilde jaren geleden daar foto's van mij maken op skates,maar is er nooit van gekomen![]()
Komt goedquote:Op vrijdag 1 juli 2005 01:27 schreef Subhuman het volgende:
Ik ben ergens eind juli weer terug in Enschede, de 29e in elk geval. Dan ben ik de rest van de zomervakantie het grootste gedeelte hier. Je ziet me vanzelf verschijnen op MSN!
Bomen zijn er genoeg in de omgeving!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:26 schreef miarae het volgende:
[..]
Komt goedwat mij supermooi lijkt zijn foto's waar je meer ziet dan alleen een lichaam, in de zin van dat het innerlijk wat naar buiten komt. Foto's waar je breekbaar enzo op kan staan. Daar hou ik van. En van bomen
Shi, kun je aan de hand van het kaartje in de post hieronder nog even vertellen in welke regio je woont?quote:Op donderdag 30 juni 2005 23:38 schreef shi het volgende:
Fotograaf aanmeld,
voorkeur omgeving ijsselland
voorkeur voor portretseries maar ideen zijn welkom.
Om het overzichtelijk te houden wilde ik het eigenlijk beperkt houden tot één regio per hoofd. De rest kun je dan scharen onder het kopje "reizen naar andere regios". Dat wil ik in ieder geval zo aanhouden als het gaat om naastliggende regios, maar misschien is het inderdaad handig om een Limburger die zijn weekeinden in Friesland doorbrengt ook in die regio te plaatsen.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:33 schreef Subhuman het volgende:
Je mag mij er ook wel bijzetten bij Groningen, daar ben ik af en toe in het weekend.
Wat misschien een leuk idee is, is om een site te maken met al deze namen erop per regio. Dan kan je ook zoeken enzo. Ik wil me daar wel mee bezighouden, maar als ik terug ben van vakantie.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Om het overzichtelijk te houden wilde ik het eigenlijk beperkt houden tot één regio per hoofd. De rest kun je dan scharen onder het kopje "reizen naar andere regios". Dat wil ik in ieder geval zo aanhouden als het gaat om naastliggende regios, maar misschien is het inderdaad handig om een Limburger die zijn weekeinden in Friesland doorbrengt ook in die regio te plaatsen.
Leef je uit, geef me de link, en ik gooi hem in de OPquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:44 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wat misschien een leuk idee is, is om een site te maken met al deze namen erop per regio. Dan kan je ook zoeken enzo. Ik wil me daar wel mee bezighouden, maar als ik terug ben van vakantie.
Komt goed! Eind juli heb je de link, als ik het niet vergeten ben als ik terugkom!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:46 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Leef je uit, geef me de link, en ik gooi hem in de OP
Toegevoegd.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:12 schreef Rabrynil het volgende:
Ik kom ook eens om het hoekje kijken
Fotograaf, omgeving Haarlem/Amsterdam, reizen meer dan 25 km in overleg (OV).
Ik wil voornamelijk leren van sessies, maar het resultaat mag er natuurlijk altijd zijn.
Groeten,
Bart (Rabrynil)
ja hoor,quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Shi, kun je aan de hand van het kaartje in de post hieronder nog even vertellen in welke regio je woont?
HGT, zou jij shi even willen inplakken? De maximale editduur is bij mij al verstreken....quote:Op maandag 4 juli 2005 07:13 schreef shi het volgende:
[..]
ja hoor,
ik woon op de rand van 3 en 9 maar zet mij maar op regio 3 hoor, overijssell
thnx
Graag gedaan!quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:56 schreef RonaldV het volgende:
Natuurlijk mag je met de fotograaf ook andere regels afspreken, dit is maar een eerste idee. Daarnaast kun je gebruik maken van het modelcontract dat is gemaakt door RonaldV en Re (met dank aan de adviezen van Icicle)
Fotoloog was me al voorquote:Op maandag 4 juli 2005 09:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
HGT, zou jij shi even willen inplakken? De maximale editduur is bij mij al verstreken....
thanks!![]()
dank voor de moeite (beiden)quote:
RonaldV, je bent mij nog vergeten erbij te zetten..quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:22 schreef rustig het volgende:
[..]
als je mij ook in die update mee wilt nemen, bij voorbaat dank!
kom zelf uit regio Utrecht. Kan reizen, maar afhankelijk van OV.
ik werk vooralsnog analoog, veel zwart/wit maar ook kleur.
alvast bedankt...
Okquote:Op dinsdag 5 juli 2005 01:49 schreef rustig het volgende:
[..]
RonaldV, je bent mij nog vergeten erbij te zetten..
Zou je dat alsnog kunnen doen? Mijn dank is groot!![]()
EDIT: Het Gele Teken dus, gezien de editduur
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:16 schreef Myra het volgende:
* Als het kan wil Myra zich ook wel melden als 'model'*
Heb me doorgelinkt via een ander topic. Ik kom zelf uit Heerlen, maar ben ook regelmatig bij mijn ouders (die in de buurt van Enschede wonen) en aangezien ik altijd met het openbaar vervoer reis, kom ik dan toch al door half Nederland. Dus lokatie maakt me niet zoveel uit![]()
En de anderenquote:Op zaterdag 9 juli 2005 22:39 schreef RonaldV het volgende:
.....
hh Mods, zou één van jullie Camoth in beide lijsten (model en fotograaf) willen copy/pasten?
Uiteraard!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |