quote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik constateer alleen maar...
ik = model (ik heb nog niet echt een geschikte camera...helaas)....
![]()
Thxquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:57 schreef Re het volgende:
[..]geen geschikte camera maar wel geschikt model
Ja ik ben verslaafd (al een tijdje hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 14:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]volgens mij wil Ripley alleen op de foto
ben je verslaafd geraakt?
Thanx!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 09:19 schreef Icicle het volgende:
Wat heb jij een prachtige benen zeg Marjo! Ze staan toppie joppie op de foto
Ik denk dat ze ook prachtig uit komen in een Monroe-pose..
quote:
Overigens ben je natuurlijk ook op FOTmeet aan de Lek - 21 augustus 2005 (part II) welkomquote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:47 schreef Ripley het volgende:
*model meldt zich*
Ik wil heel graag een keer mooie foto's van mezelf hebben, het liefst in zwart-wit met een beetje classy uitstraling.
Regio: amsterdam.
Hoop dat iemand inspiratie en tijd en zin heeft, ben benieuwd
Ow, en ik ben dus die mevrouw in mijn avatar voor de mensen die me niet kennen![]()
Dat was idd leuk geweest! alleen is mijn vriendje rond dat weekend jarigquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:33 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Overigens ben je natuurlijk ook op FOTmeet aan de Lek - 21 augustus 2005 (part II) welkom
stuur maar even een berichtje (e-mail in profiel) zodat we wat af kunnen sprekenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat was idd leuk geweest! alleen is mijn vriendje rond dat weekend jarig
Dus ik hou me aanbevolen voor een andere afspraak
Ik moet wel waarschuwen dat ik heel kritisch en camerashy ben uit onzekerheidmaar het lijkt me gewoon zo tof om ook eens mooie foto's van mezelf te hebben
Klinkt alsof ik -Marjo- opnieuw op de foto ga zetten. Mijn MSN is tevens e-mail, als je liever niet gelijk twee fotografen voor je neus hebt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat was idd leuk geweest! alleen is mijn vriendje rond dat weekend jarig
Dus ik hou me aanbevolen voor een andere afspraak
Ik moet wel waarschuwen dat ik heel kritisch en camerashy ben uit onzekerheidmaar het lijkt me gewoon zo tof om ook eens mooie foto's van mezelf te hebben
Tip: maak geen foto's met deze hitte, ook niet als je een end moet rijdenquote:
Ik heb gister zonder problemen een end gereden, EN foto's gemaakt. Ergo: je kunt het gewoon nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tip: maak geen foto's met deze hitte, ook niet als je een end moet rijden
* Shark.Bait is half gesmolten en verbrand aan zijn linker arm
Mijn raam stond open en de zon brandde. Gisteren was het de hele dag donkerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:14 schreef RonaldV het volgende:
Ik heb gister zonder problemen een end gereden, EN foto's gemaakt. Ergo: je kunt het gewoon niet
De ware pro rijdt temidden van water over de dijk Enkhuizen-Lelystad (v.v.) naar zijn model in Alkmaar. Alwaar hij aan het water zijn foto's schiet als de zon op zijn hoogst staat.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 19:30 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mijn raam stond open en de zon brandde. Gisteren was het de hele dag donker
een end is in mijn geval 2 uur in de zinderende hitte van Eindhoven naar Leiden, met de zon 2 uur lang op mijn linkerkant...
Mits het model het goedkeurd wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:25 schreef RonaldV het volgende:
De ware pro rijdt temidden van water over de dijk Enkhuizen-Lelystad (v.v.) naar zijn model in Alkmaar. Alwaar hij aan het water zijn foto's schiet als de zon op zijn hoogst staat.![]()
Staat tegenover dat ik niet op een dak ben gaan zitten.
Krijgen we nog wat te zien?
Anna Loogquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:48 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Mits het model het goedkeurd wel.
En mits het rolletje vol is en ontwikkels word; dit keer kleur, infrarood en zwartwit foto's gemaakt...
Anna Liegt niet... Ik neem de mijne ook mee naar de Lek-meet hoor. Met zwart-wit rolletjes.quote:
Shark en ik pesten elkaar graag. Zie ook de PIquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Anna Liegt niet... Ik neem de mijne ook mee naar de Lek-meet hoor. Met zwart-wit rolletjes.
Zeg...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:07 schreef HMaster-II het volgende:
oh okee... Ik mag ook nooit mee doen met een Bitch-fight...
quote:
Ga dan ook niet zo stoer met je linkerarm uit het raampje van je auto hangen als je aan het rijden bentquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:35 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Tip: maak geen foto's met deze hitte, ook niet als je een end moet rijden
* Shark.Bait is half gesmolten en verbrand aan zijn linker arm
Jaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Anna Liegt niet... Ik neem de mijne ook mee naar de Lek-meet hoor. Met zwart-wit rolletjes.
Ja goed hee. Ik analoog, jij windows 3.11quote:
Ik hing net stoer met mijn arm uit de auto, dat kost benzine omdat de airflow van de streamline interupted word.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ga dan ook niet zo stoer met je linkerarm uit het raampje van je auto hangen als je aan het rijden bentKoop gewoon een auto met airco
Was goed te doen gister op de terugweg vanuit Eindhoven
yup. zodra ik "klik" doe zijn ze klaar.quote:foto's al klaar![]()
![]()
Airco's kosten 3 tot 10% van de benzine die ik zelf betaal. Maar je mag me altijd sponsoren om een airco te kopen. graag zelfs! 14.gifquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:20 schreef PdeHoog het volgende:
Ga dan ook niet zo stoer met je linkerarm uit het raampje van je auto hangen als je aan het rijden bentKoop gewoon een auto met airco
Was goed te doen gister op de terugweg vanuit Eindhoven
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Airco's kosten 3 tot 10% van de benzine die ik zelf betaal. Maar je mag me altijd sponsoren om een airco te kopen. graag zelfs! 14.gif
Suggereer het dan ook nietquote:Op vrijdag 24 juni 2005 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ben daar gek....met een beetje geluk moet ik binnenkort mijn eigen diesel betalen. Dat vind ik al erg genoeg
Sorryquote:Op vrijdag 24 juni 2005 23:14 schreef RonaldV het volgende:
Mag het weer on topic. please?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |