abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:39:30 #1
39682 Megter
Inderdation!
pi_27739820

Geniet, maar drink met stage-Fok!kers

Ode aan De Stagiairs, met dank aan IJlien, we zullen je missen

Stagiair zijn is een ondankbare baan
Voor een hongerloontje, schuif je elke ochtend weer aan
Om vervolgens je ass off te werken
Zonder dat iemand het zal opmerken

Vaak ben je maar heel alleen
Geen stagegenoten om je heen
Je weet van eenzaamheid niet meer wat te doen
Maar in the darkest hour vond je toen

HET STAGIAIRTOPIC op fok!
Wat een gigantische schok!
Je saaie stageleven, helemaal op zijnn kop
En vanaf toen vrolijkte je weer op

Kussengevechten, top10-posters en bananen
je vind ze allemaal hier
Geen moderator zal ze vermanen
Zelfs niet tijdens het geklier

Want ook rellen komen voor in de gesprekken
Discussies over wie er wordt genegeerd en moet vertrekken
Sfeerverpesters daar hebben we niks aan
Gaan dan maar op zoek naar een echte baan!

Nepstagiairs, dat zijn sommigen wel
Ach ja af en toe werken, oke dat kan
Maar hard je best doen zonder dit stel
Dat is dus absoluut not done!

Nu voor mij alle stagedagen op zijn
wil ik een ode aan De Stagiairs opdragen
Want zonder al deze gein
Waren het wel hele lange dagen

Goddess, tijger en geitje82
Het zit jullie als vrouwelijke stagiair soms niet mee
Er wordt gevochten geflirt en gesmeekt
pas op dat je niet teveel harten breekt

Megter en Fisher bedankt voor het lachen haha!
Mensen die vreemd kijken als ik weer van mn stoel af val
Het klonk soms wel een beetje raar maar ja,
Fisher dat wist je toch al

Daywalkur, Vigile, PeuRac, knox_
Houniet, R-alph, babba_, achterdeur, mr Z en Doppie
Ik heb niet veel met jullie gepraat
maar ook jullie waren toppie!!

Teardrop en Bal, die-hardposters als jullie zijn
Het kon nog wel eens botsen maar dat was maar schijn
het gaat nu heel goed en dus nu niet meer rellen
anders zal ik dat wel eens aan de kaak komen stellen!

Draco de Spanjool het begin was wat schraal
Maar nu, geen newbie meer, hoor jij hier helemaal
snellejelle.. ja ook jij was er elke dag, maar
morgen ben jij ook eindelijk klaar!

Complex, jij uit zoetermeer!
Mijn tweede hometown zo ongeveer!
Je had bij mij een streepje voor
Maar je was niet de enige hoor..

Want Jitzzzze mijn one and only semivriendje
Was gelijk al aardig en beschermend voor IJlientje
Thnx voor alles wat je hebt gedaan
Je bent lief.. ja ook je banaan
Sorry die moest er ook echt in
want zonder banaan heeft het geen zin!
Ik spreek je vast nog vaak over msn
En ben blij dat ik je nu een beetje ken
Voor je stage succes nog even
En nu ga ik je een dikke kus geven

Oke oke, ik zal nu stoppen
voordat jullie het topic weer met emmers volproppen
De stagiair die het eerst weggaat
En daarom deze ode achterlaat
wil jullie bedanken voor alle pret voor tien
Heel veel kusjes en liefs van IJlien

De Stagiairs: de allesomvattende topicreeks

Feedback: de kusjes van Tijgerwillie
Mededelingen: ook voor de meest onzinnige
Features, bugs : er zijn hier genoeg lastige insecten te vinden!
General Chat: de meeste posts hier
Klaagbaak: de jongens als hun meisje met een ander flirt
Vraag en Aanbod: de laatste transfers worden hier besproken, zelfs mislukte Spanjolen worden verhandeld dmv aandelen
Onzin: de posts van Ballicious
Nieuws: zelfs spookrijders worden gemeld
Politiek: voor de diepgaande discussies
Werk, Geldzaken en Recht: dat 1e woord kennen we niet
Film, Tv en Radio: over TI wordt hier gesproken, evenals Zembla
Muziek: wat is een (nep)stagiair zonder
Soaps, Showbizz en Sterren: het leven van de stagiairs wordt hier uitgebreid besproken, genoeg stof voor een soap lijkt me. Ook gaat het wel eens over (behaarde) sterren
Cultuur en Historie: ik verwijs u graag naar de reeks in ONZ
Theater, Taal en Kunst: wat een kunst dat er nooit over theater gezeken wordt maar alleen over taal!
Relaties en Psychologie: er zijn al meerdere dates geweest afgesproken: Vigile en tijgerwillie en Geitje82 en Megter. elke dag ontstaan en gaan hier er relaties kapot, een psychologische oorlog wordt gevoerd...
The Truth is in Here: lees en post hier en al je vragen worden beantwoord
Lifestyle: slowfastchatten is a way of Life
Culinesse à gogo: voor de lekkerste tonijnrecepten en beste Griekse restaurants van Goes, ook banaan is een hot issue
Ouder(s): ook zonder ondergoed
Fok!Userfotos: 1 woord,
Babes en Hunks: de meiden uit Zeeland, voor Hunks moet je bij BrilloWoldo zijn...
Seksualiteit: Tear denkt aan niets anders
Het Keldertje: voor toegang, mail naar jolanda@fok.nl
School en Studie: tja, daarvoor zitten we eigenlijk op stage
Examenforum: vroegâh....
Wetenschap, Filosofie en Levensbeschouwing: De wetenschap van filosofie is een levensbeschouwing op zich.
Digital Corner: computers ed, 1e levensbehoefte van een èchte stagiair
Games en Consoles: ook voor de heetste spelletjes: De Stagiairs
Gadgets: Geitje met haar PDA
Uitgaan en Vrije tijd: Goddess en R-Alph gaan graag met de voetjes van de vloer op alle feesten met een Q
Sport: van cricket tot slagbal, van voetbal tot tennis
Voetbal: voor de laatste (transfer)mededelingen
Planes, Trains en Automobiles: PeuRac bij de Ladagarage
Flora en Fauna: babba_s boer!!! En sommige stagiairs lijken meer op een kasplantje
Fotografie: ook voor stagelogos!
Travel: stagiairs from all over the world are here

Meet de stagiairs:

DaYwALKuR loopt stage bij ... en doet daar Security Rights d.m.v. Terminal Service.
goddess-in-heaven loopt stage bij een evenementenbureau en doet daar sales.
R-Alph loopt stage bij een huisartsenvereniging en is daar systeembeheerder.
Slappe_hap loopt stage een internetprovider en doet daar ook sales.
Teardrop-nl loopt stage bij een ICT Helpdesk.
leolinedance loopt stage op de bodemafdeling bij een milieu adviesbureau.
Haushofer doet iets puur theoretisch, dus artikeltjes doorlezen en formularia uitschrijven.
Remzerrr loopt stage bij een fitnesscentrum.
knox_ loopt stage bij gemeente Spijkenisse op de afdeling automatisering.
Heras loopt stage bij een groothandel in ijzerwaren en doet daar iets met een computer.
Steve-O loopt stage bij een webhostingbedrijf.
Megter loopt stage bij Stichting ZorgSaam in Terneuzen waar hij kostprijzen berekent.
Vigile loopt stage bij de kamer van koophandel waar hij een marktonderzoek doet.
Houniet loopt stage bij Smart Software in Velp.
Blik loopt stage bij DAF trucks in Eindhoven.
hornage loopt stage bij een industrieel automatiseringsbedrijf en doet alles wat met software ontwikkeling te maken heeft.
Dementor loopt stage bij de Efteling, afdeling technische zaken als netwerkbeheerder.
Scorpie loopt stage bij InterCommIT te Amersfoort bij Webdesign, ICT.
Ballicious loopt stage bij Fliteware in vlissingen. Hoort bezig te zijn met inkoop,verkoop en alles daaromheen.
phunkk loopt stage bij Campai, een IT-bedrijf in Zoetermeer.
stribe loopt stage bij Philips Research in Eindhoven.
CaptainM loopt stage bij BCT- The Document Store en ondersteunt de systeem-en netwerkbeheerder.
tijgerwillie loopt stage bij de gemeente Goes.
jitzzzze loopt stage bij TNO in Leiden en doet onderzoek naar de gebruikersvriendelijkheid van een applicatie.
Fisher loopt stage bij CSi Raamsdonksveer en is daar Applicatie ontwikkelaar.
somegirl loopt stage bij een parallelhandel bedrijf in Delfzijl.
pinguin loopt stage bij een Research en Development Center in München.
exec loopt stage bij het Legermuseum in Delft als systeem/netwerkbeheerder.
Son-Of-A-Gun loopt stage bij een reisbureauketen.
Sylvana loopt elke woensdagmiddag stage in een wijkcentrum. Daar organiseert ze de instuif voor kinderen van 4-10 jaar.
greatgonzo loopt stage bij Streeklaboratorium Groningen voor onderzoek naar Virussen (beestjes).
arco_corleone loopt stage bij een accountantskantoor en maakt daar jaarrekeningen en verzorgt belastingaangiftes
babba_ loopt stage op Schiphol-Oost KLM en engineert daar.
mistermaniac loopt stage bij een poppodium en probeert daar de taak systeembeheerder te vervullen.
DubzOne loopt stage bij een poppodium en verricht daar een haalbaarheidsonderzoek.
Slarioux loopt stage bij een klein ICT bedrijf in Eindhoven en is daar webdeveloper.
c0mpleX loopt stage bij Bouwdienst Rijkswaterstaat in Zoetermeer en zit bij dehelpdesk.
snellejelle loopt stage bij touroperator op de afdeling inkoop.
_nWo_ loopt stage op basisschool De Kleine Keizer in Den Haag en onderhoudt het netwerk en dergelijke.
ki_ki loopt stage op basisschool de Bommelstein in Almere, bij groep 1/2 en doet, vanalles... vooral veters strikken en poezen tekenen
pindos loopt stage bij handelsbedrijf en is nu agentschap aan het opzetten voor een italiaans schoenenmerk
L-X loopt stage bij een containerbedrijf in Rotterdam op de IT Support afdeling
AnnekeM loopt stage in een verpleeghuis in Leeuwarden als Verzorgende IG-er.
BornSlippy doet een beetje programmeren voor web en een administratie pakket.
bubba_s boer loopt stage in een weiland. Zijn opdracht bestaat uit het overvaren van een wolf, een schaap en een kool .
Isabeau loopt stage bij Twenteborg Ziekenhuis te Almelo en is daar co-assistent.
MrDoegewoon loopt stage bij de gemeente Gorinchem op de ICT afdeling.
Xanteh loopt stage bij ... en is daar systeemadministrator.
kultivate loopt stage op het hoofdkantoor van een keten van sneakerwinkels in amsterdam
IJlien loopt stage op de Sport en Recreatie afdeling van de gemeente Gouda en ik doe daar allerlei communicatieprojecten
LtdDan loopt stage bij een bank in Breda en moet iets doen om de interne werkprocessen efficienter te maken.
Public_NME loopt stage bij een consultancy bedrijf in London en is daar trainee consultant.
tha_dus loopt stage bij TNO Delft en doet daar een marktcampagne, en een haalbaarheidsonderzoek naar ijsballetjes.
Burn loopt stage bij TNO Delft en verbetert daar de IDT-Lichtmethode.
Geitje82 loopt stage bij een psychiatrische instelling in Goes en doet daar automatisering.
JDude loopt stage bij de Gemeente Drimmelen en is daar de toegankelijkheid van het OV aan het verbeteren.
PeuRac loopt stage bij De Koning Jaguar B.V. als verkoper.
NootjesBV loopt stage bij itannex als systeem beheerder.
Pain_Elemental loopt stage bij EDI in De Steeg en doet daar Marketing Communicatie en ICT.
jakoko loopt stage bij Visser International Trade Engineering als programmeur.
RichardQuest loopt stage in Eindhoven bij Hydrowa als applicatiebeheerder/ontwikkelaar.
Blinker loopt stage in Huddersfield bij het Lawrence Batley Theatre als systeem/netwerkbeheerder.
deodupke loopt stage bij aggeggi.com in Sydney Australia en doet daar onderzoek welke opensourcepakketten het beste gebruikt kunnen worden.
Mr-Z loopt stage bij een grote industriele bakkerij in Helmond en werkt in de proefbakkerij.
Danyel loopt stage bij Heisterkamp Transport en ontwikkelt een database om binnengekomen problemen te verwerken.
achterdeur loopt stage bij Solid Partners in Deventer en doet daar Remote Support.
Kleffe_Dop loopt stage bij FEI company en doet daar iets met nanotechnologie.
KansloosForEver loopt stage bij Anayak in Spanje op de commerciele afdeling.
fffan loopt stage bij NHTV in Breda op de afdeling ict.
Dutch_Courage loopt stage bij .. en doet daar onderzoek naar een project.
DracoAkaIk loopt stage als systeembeheerder bij VDL Nederland in Eindhoven.
wouterwashere loopt stage in Zweden bij ess-enn, daar verkoopt hij hout.
AAPiscool krijgt een oneervolle vermelding hier.
raistlin6 loopt stage bij in een psychiatrische instelling in den haag en is daar leerling verpleegkundige.
mie_at_work loopt stage bij Jemo en doet daar de boekhouding.
Oviedeee loopt stage bij MAS in Deventer als manusje van alles.
WeirdMicky loopt stage bij PCM Uitgevers in Amsterdam en schrijft marketingsplannen voor het CJP Magazine.
Cart_man loopt stage bij een ICT bedrijf in het midden van het land en is daar een intranet aan het ontwikkelen.
snopprinses loopt stage bij een fotostudio, alwaar zij in een gezellige ambiance de website verbeterd
ymme loopt stage bij een adviesbureau en wil graag dolgraag de boekhouding in!

Previous parts:

De Stagiairs #1 | De Stagiairs #2 | De Stagiairs #3 | De Stagiairs #4 | De Stagiairs #5 | De Stagiairs #6
De Stagiairs #7 | De Stagiairs #8 | De Stagiairs #9 | De Stagiairs #10| De Stagiairs #11 | De Stagiairs #12
De Stagiairs #13 | De Stagiairs #14 | De Stagiairs #15 | De Stagiairs #16 | De Stagiairs #17 | De Stagiairs #18
De Stagiairs #19 | De Stagiairs #20 | De Stagiairs #21 | De Stagiairs #22 | De Stagiairs #23 | De stagiairs #24
De Stagiairs #25 | De Stagiairs #26 | De Stagiairs #27 | De Stagiairs #28 | De Stagiairs #29 | De stagiaires #30
De Stagiairs #31 | De Stagiairs #32 | De Stagiairs #33 | De Stagiairs #34 | De Stagiairs #35 | De Stagiairs #36
De Stagiairs #37 | De Stagiairs #38 | De Stagiairs #39 | De Stagiairs #40 | De Stagiairs #41 | De Stagiairs #42
De Stagiairs #43 | De Stagiairs #44 | De Stagiairs #45 | De Stagiairs #46 | De Stagiairs #47 | De Stagiairs #48
De Stagiairs #49 | De Stagiairs #50 | De Stagiairs #51 | De Stagiairs #52 | De Stagiairs #53 | De Stagiairs #54
De Stagiairs #55 | De Stagiairs #56 | De Stagiairs #57 | De Stagiairs #58 | De Stagiairs #59 | De Stagiairs #60
De Stagiairs #61 | De Stagiairs #62 | De Stagiairs #63 | De Stagiairs #64 | De Stagiairs #65 | De Stagiairs #66
De Stagiairs #67 | De Stagiairs #68 | De Stagiairs #69 | De Stagiairs #70 | De Stagiairs #71 | De Stagiairs #72
De Stagiairs #73 | De Stagiairs #74 | De Stagiairs #75 | De Stagiairs #76 | De Stagiairs #77 | De Stagiairs #78
De Stagiairs #79 | De Stagiairs #80 | De Stagiairs #81 | De Stagiairs #82 | De Stagiairs #83 | De Stagiairs #84
De Stagiairs #85 | De Stagiairs #86 | De Stagiairs #87 | De Stagiairs #88 | De Stagiairs #89 | De Stagiairs #90
De Stagiairs #91 | De Stagiairs #92 | De Stagiairs #93 | De Stagiairs #94 | De Stagiairs #95 | De Stagiairs #96
De Stagiairs #97 | De Stagiairs #98 | De Stagiairs #99 | De Stagiairs #100 | De Stagiairs #101 | De Stagiairs #102
De Stagiairs #103 | De Stagiairs #104 | De Stagiairs #105 | De Stagiairs #106 | De Stagiairs #107 | De Stagiairs #108
De Stagiairs #109 | De Stagiairs #110 | De Stagiairs #111 | De Stagiairs #112 | De Stagiairs #113 | De Stagiairs #114
De Stagiairs #115 | De Stagiairs #116 | De Stagiairs #117 | De Stagiairs #118 | De Stagiairs #119 | De Stagiairs #120
De Stagiairs #121 | De Stagiairs #122 | De Stagiairs #123 | De Stagiairs #124 | De Stagiairs #125 | De Stagiairs #126
De Stagiairs #127 | De Stagiairs #128 | De Stagiairs #129 | De Stagiairs #130 | De Stagiairs #131 | De Stagiairs #132
De Stagiairs #133 | De Stagiairs #134 | De Stagiairs #135 | De Stagiairs #136 | De Stagiairs #137 | De Stagiairs #138
De Stagiairs #139 | De Stagiairs #140 | De Stagiairs #141 | De Stagiairs #142 | De Stagiairs #143 | De Stagiairs #144
De Stagiairs #145 | De Stagiairs #146 | De Stagiairs #147 | De Stagiairs #148 | De Stagiairs #149 | De Stagiairs #150
De Stagiairs #151 | De Stagiairs #152 | De Stagiairs #153 | De Stagiairs #154 | De Stagiairs #155 | De Stagiairs #156
De Stagiairs #157 | De Stagiairs #158 | De Stagiairs #159 | De Stagiairs #160 | De Stagiairs #161 | De Stagiairs #162
De Stagiairs #163 | De Stagiairs #164 | De Stagiairs #166 | De Stagiairs #166 | De Stagiairs #166 | De Stagiairs #168
De Stagiairs #169 | De Stagiairs #170 | De Stagiairs #171 | De Stagiairs #172 | De Stagiairs #173 | De Stagiairs #174
De Stagiairs #175 | De Stagiairs #176 | De Stagiairs #177 | De Stagiairs #178 | De Stagiairs #179 | De Stagiairs #180
De Stagiairs #181 | De Stagiairs #182 | De Stagiairs #183 | De Stagiairs #184 | De Stagiairs #185 | De Stagiairs #186
De Stagiairs #187 | De Stagiairs #188 | De Stagiairs #189 | De Stagiairs #190 | De Stagiairs #191 | De Stagiairs #192
De Stagiairs #193 | De Stagiairs #194 | De Stagiairs #195 | De Stagiairs #196 | De Stagiairs #197 | De stagiairs #198
De Stagiairs #199 | De Stagiairs #200 | De Stagiairs #201 | De Stagiairs #202 | De Stagiairs #203 | De Stagiairs #204
De Stagiairs #205 | De Stagiairs #206 | De Stagiairs #207 | De Stagiairs #208 | De Stagiairs #209 | De Stagiairs #210

Hoe kom ik ook in de geweldige lijst te staan?
Post bij welk bedrijf je stageloopt, waar en wat je doet. Dan zorgt TS ervoor dat je zo snel mogelijk in het lijstje komt, mits je niet de topics gaat verzieken!

OP

Ode, met dank aan IJlien!!

Fijne stage allemaal
Die van de stagiairs :')
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:39:40 #2
39682 Megter
Inderdation!
pi_27739829
niemand?
pi_27739830
.. uhmmm
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:39:40 #4
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27739831
dodo
ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!!!!
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 13:39:43 #5
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:39:49 #6
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27739837
yeah
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_27739852
nu ziet niemand mijn poesje van achteren
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:40:26 #8
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27739862
jitzzzze, doe eens wat bananen in je fotoboek mên
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 13:41:10 #9
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27739882
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:40 schreef Houniet het volgende:
jitzzzze, doe eens wat bananen in je fotoboek mên
Nee, dat zou te voorspelbaar zijn

En daarbij, ik eet niet eens bananen
pi_27739886
Over stage gesproken.. ik zoek nog een plek ik moet 3 weken stage lopen in juli.. vind maar een bedrijf die je aanneemt..
*drama*
verlangen voorbij vanitas
pi_27739889
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:40 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb m gezien
.. uhmmm
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:41:22 #12
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27739891
pi_27739893
quote:
draco houdt meer van kontjes van honden
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:41:58 #14
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_27739908
quote:
Stiekem nog een keer posten!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:42:03 #15
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27739912
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:42:16 #16
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27739918
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:41 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 13:42:18 #17
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27739921
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:41 schreef Volano het volgende:
Over stage gesproken.. ik zoek nog een plek ik moet 3 weken stage lopen in juli.. vind maar een bedrijf die je aanneemt..
*drama*
zoeken, zoeken, zoeken, in alle gaten en alle hoeken
pi_27739923
quote:
*drama*
dan lukt t helemaal niet
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:42:33 #19
103968 DracoAkaIk
Goddess-fanclubvoorzitter
pi_27739927
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:41 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

is nie meer leuk....
Ik geloof heilig in het Ik-isme
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 13:42:42 #20
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27739936
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:42 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

zoeken, zoeken, zoeken, in alle gaten en alle hoeken
Ja ik doe niet anders
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 13:43:11 #22
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:43:21 #23
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_27739951
quote:
*drama*
Drie hele weken? Mên, ben je net op gang, is het alweer afgelopen
pi_27739956
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:41 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

.. uhmmm
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:43:27 #25
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27739957
jammer, die site linkt niet

Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 13:43:28 #26
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:43:41 #27
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27739961
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:43 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Maar wel waar
en de waarheid moet niet verbloemt worden
pi_27739962
Hehe zeker met dat taalfouten nemen ze je niet aan

[ Bericht 3% gewijzigd door Volano op 08-06-2005 13:44:15 (typtyfus) ]
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 13:44:08 #30
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27739978
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:43 schreef knox_ het volgende:
fipo
bijna
.. uhmmm
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 13:44:28 #32
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27739984
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:42 schreef DracoAkaIk het volgende:

[..]

is nie meer leuk....
niet?
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:44:33 #34
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27739985
spellingnazi
pi_27739992
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:44 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

niet?
wel
.. uhmmm
pi_27739993
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:44 schreef c0mpleX het volgende:

[..]

bijna
Shit, zo dichtbij elke keer
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:44:46 #37
103968 DracoAkaIk
pi_27739995
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:43 schreef Fisher het volgende:

[..]

en de waarheid moet niet verbloemt worden
serieus ik post die foto dalijk toch en daarmee verwens ik jullie eeuwige blindheid toe
pi_27739996
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:44:56 #39
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740000
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:43 schreef knox_ het volgende:
fipo
bijna knoxie...

nog iets spectaculairs gebeurt in je leven?
pi_27740007
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[afbeelding]
ik heb n dejavu
.. uhmmm
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 13:45:23 #41
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27740015
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:44 schreef DracoAkaIk het volgende:

[..]

serieus ik post die foto dalijk toch en daarmee verwens ik jullie eeuwige blindheid toe
dat worden we vanzelf wel bij het zien van jouw foto
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:45:38 #42
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740025
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:44 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Laten we wel duidelijk blijven naar elkaar toe
want anders lopen we 't risico dat we elkaar niet meer begrijpen
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:45:56 #43
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27740031
coole foto goddess
pi_27740034
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:44 schreef DracoAkaIk het volgende:

[..]

loopt je baard over in je borsthaar?
pi_27740041
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:43 schreef Volano het volgende:
Hehe zeker met dat taalfouten nemen ze je niet aan

woensdag 8 juni 2005 @ 13:46:20 #46
39682 Megter
Inderdation!
pi_27740045
Hoe is het met Sandererbij?
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:46:22 #47
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27740046
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:46:33 #48
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740049
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:45 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

dat worden we vanzelf wel bij het zien van jouw foto
indeed

@draco: we verplichten je niet om die foto te plaatsen... we vragen zelfs om het niet te doen
pi_27740055
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:

[..]

haha altijd lachen met die vulvano
pi_27740059
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:44 schreef Fisher het volgende:

[..]

bijna knoxie...

nog iets spectaculairs gebeurt in je leven?
Ik heb een tandenstoker uitgepoept
pi_27740065
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:45 schreef c0mpleX het volgende:

[..]

ik heb n dejavu

of had je hem al gezien?
pi_27740067
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:46 schreef Megter het volgende:
Hoe is het met Sandererbij?
koekje erbij?
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:47:08 #53
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27740068
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:45 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

loopt je baard over in je borsthaar?
GANDALF

woensdag 8 juni 2005 @ 13:47:33 #54
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740085
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:46 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]
tja, als je zonder manschappen zit moet je keuzes maken
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:47:42 #55
103968 DracoAkaIk
pi_27740094
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:46 schreef Fisher het volgende:

[..]

indeed

@draco: we verplichten je niet om die foto te plaatsen... we vragen zelfs om het niet te doen
ok dan niet....

@ geitje... mja ongeveer wel zwerver look was in toen ik was de zwerver mên
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:47:44 #56
39682 Megter
Inderdation!
pi_27740096
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:47 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

koekje erbij?
Die opmerking maakte ik verkapt in het vorige deel
pi_27740101
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:

[..]

[afbeelding]

of had je hem al gezien?
heb nu weer een dejavu
.. uhmmm
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:48:05 #58
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740113
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:47 schreef Houniet het volgende:

[..]

GANDALF

[afbeelding]
LOTR is cool
pi_27740116
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:47 schreef Megter het volgende:

[..]

Die opmerking maakte ik verkapt in het vorige deel
toen was ik druk
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:48:13 #60
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27740117
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:46 schreef knox_ het volgende:

[..]

ik was hem al kwijt
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:48:52 #61
112687 Teardrop-nl
Drink, maar geniet met je mate
pi_27740137
Ho es, jullie gaan hard ineens, ik, moet ff iemand helpen en hoppa jullie slaan meteen aan het posten
Ik verveel me niet, Ik heb gewoon geen reet te doen op mijn werk :')
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:48:57 #62
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740139
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:46 schreef knox_ het volgende:

[..]

toch met 't zeefje gevonden?
pi_27740144
Ja lachuuuh ..
pi_27740148
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:47 schreef DracoAkaIk het volgende:

[..]

ok dan niet....

@ geitje... mja ongeveer wel zwerver look was in toen ik was de zwerver mên
k houniet van borsthaar
pi_27740150
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:48 schreef Houniet het volgende:

[..]

ik was hem al kwijt
Hoe durf je, zo maar een tandenstoker in mijn anus steken
pi_27740152
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ho es, jullie gaan hard ineens, ik, moet ff iemand helpen en hoppa jullie slaan meteen aan het posten
we hoopten dat je ons kwijt zou raken
.. uhmmm
pi_27740155
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:47 schreef c0mpleX het volgende:

[..]

heb nu weer een dejavu
wil je hem nog een keer zien?
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:49:27 #68
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27740159
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:49:29 #69
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740160
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:48 schreef Houniet het volgende:

[..]

ik was hem al kwijt
je moet 'm ook niet overal laten slingeren
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:49:43 #70
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27740166
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:49 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

k houniet van borsthaar
pi_27740168
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:

[..]

wil je hem nog een keer zien?
jaaaaaa
.. uhmmm
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:50:07 #72
112687 Teardrop-nl
pi_27740175
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:45 schreef MutZ het volgende:
Opgeruimd en nu ONtopic en normaal reageren
Kweenie of dit al voorbij is gekomen hierzo, maar Mutz heeft het stageverslag topic van ijsmeis een beetje opgeruimd
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:50:13 #73
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27740180
kaalheid hiero
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 13:50:53 #74
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27740202
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:50 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Kweenie of dit al voorbij is gekomen hierzo, maar Mutz heeft het stageverslag topic van ijsmeis een beetje opgeruimd
En mijn on-topic reactie verwijderd
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:50:59 #75
103968 DracoAkaIk
pi_27740206
quote:

[..]

k houniet van borsthaar
NU IS ANDUHRSSSSS nu is me haar ehm... wat middel lang naar de zeikant... dunne prikkelbaardz...
en id&t logo borsthaar... hoe stoer is dat dan
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:51:18 #76
112687 Teardrop-nl
pi_27740215
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:50 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

En mijn on-topic reactie verwijderd
Mijn reacties heeft ze ook verwijderd
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 13:51:21 #77
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27740217
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:50 schreef DracoAkaIk het volgende:

[..]

NU IS ANDUHRSSSSS nu is me haar ehm... wat middel lang naar de zeikant... dunne prikkelbaardz...
niet
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:51:25 #78
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740220
quote:

[..]

dat hadden we gemist
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:51:51 #79
112687 Teardrop-nl
pi_27740233
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:51 schreef Fisher het volgende:

[..]

dat hadden we gemist
Heb ik toch weer een goede bijdrage gehad aan dit topic
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:51:51 #80
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27740234
quote:

[..]

mijn reacties staan der nog
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 13:52:04 #81
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27740242
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:51 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

En ik was gewoon echt serieus ontopic aan het reageren

Ja, deze keer wel
pi_27740248
quote:

[..]

k houniet van borsthaar
ik wel zolang het geen bossen zijn
pi_27740255
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:50 schreef DracoAkaIk het volgende:

[..]

het is en blijft borsthaar
pi_27740257
quote:

[..]

ja mijn reactie(s) zijn ook verwijderd
.. uhmmm
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:52:34 #85
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740261
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:51 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

de mijne staat er nog

naja 1 dan
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:52:43 #86
112687 Teardrop-nl
pi_27740266
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:52 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

En ik was gewoon echt serieus ontopic aan het reageren

Ja, deze keer wel
Hey ik ook hoor

Weekverslagen hoef je helemaal niet serieus in te vullen, stagebegeleider werpt er toch alleen maar een vlugge blik op
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:52:47 #87
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27740269
je kent hem wel fisher
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:53:15 #88
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740288
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:52 schreef Houniet het volgende:
je kent hem wel fisher
wie is het dan?
pi_27740293
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:52 schreef Houniet het volgende:
je kent hem wel fisher
je weet tochhh
.. uhmmm
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 13:53:40 #90
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27740312
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:52 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Hey ik ook hoor

Weekverslagen hoef je helemaal niet serieus in te vullen, stagebegeleider werpt er toch alleen maar een vlugge blik op
Hier wordt ik dan wel een beetje naar van
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:53:44 #91
112687 Teardrop-nl
pi_27740313
Vanavond weer voetballen kijken
pi_27740316
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:51 schreef Houniet het volgende:

[..]

mijn reacties staan der nog [afbeelding]
mijnes ook
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:54:09 #93
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27740324
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:53 schreef Fisher het volgende:

[..]

wie is het dan?
Anti-Albert Verlinde
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:54:21 #94
103968 DracoAkaIk
pi_27740333
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:

[..]

ik wel zolang het geen bossen zijn
is ook nie ik wil jullie laten lachuh... (gaat foto uploaden )
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:54:22 #95
112687 Teardrop-nl
pi_27740334
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:53 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Hier wordt ik dan wel een beetje naar van
Volgens mij doen ze extra hun best om redenen te vinden om ons 2 te bannen
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:54:22 #96
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740335
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
indeed

1-3
pi_27740340
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
ik moet eerst werken.. hopenlijk ben ik op tijd terug
.. uhmmm
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:54:59 #98
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27740353
wie moet er spelen dan
pi_27740361
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:54 schreef Houniet het volgende:
wie moet er spelen dan
ik niet
.. uhmmm
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 13:55:21 #100
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27740365
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:54 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Volgens mij doen ze extra hun best om redenen te vinden om ons 2 te bannen
Ik snap hier niets van, ik reageer serieus in de trand van gebruik veel en dure woorden, en dat wordt gewoon weggehaald
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:55:22 #101
112687 Teardrop-nl
pi_27740366
quote:
wie moet er spelen dan
Finland - Nederland
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:55:28 #102
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740372
quote:
wie moet er spelen dan
finland - nederland
pi_27740378
quote:
wie moet er spelen dan
Armenië
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:56:00 #104
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27740386
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:55 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik snap hier niets van, ik reageer serieus in de trand van gebruik veel en dure woorden, en dat wordt gewoon weggehaald
OMDAT jou naam al geregt staat bij de mods
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:56:07 #105
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740394
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:55 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

Armenië
en tjechie ook
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:56:27 #106
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27740399
ohja.. nederland
pi_27740400
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:56 schreef Fisher het volgende:

[..]

en tjechie ook
dat land ken ik niet
.. uhmmm
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:56:37 #108
112687 Teardrop-nl
pi_27740404
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:56 schreef Houniet het volgende:

[..]

Dat vind ik geen goede reden om SERIEUSE posts weg te halen
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:56:41 #109
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740405
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:56 schreef Houniet het volgende:

[..]

Dat is de mijne ook
pi_27740407
welk topic is het dan, dan wil ik ff kijken
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 13:56:45 #111
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27740412
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:51 schreef Houniet het volgende:

[..]

mijn reacties staan der nog [afbeelding]
van mij is maar één reactie weggehaald
pi_27740415
Niet weer...
pi_27740422
wil er iemand overstappen op een nieuw mobielabonnement? en misschien naar hi?
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:57:15 #115
39682 Megter
Inderdation!
pi_27740425
O yeah!
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:57:19 #116
112687 Teardrop-nl
pi_27740429
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:56 schreef goddess-in-heaven het volgende:
welk topic is het dan, dan wil ik ff kijken
Hulp nodig bij mijn stageverslag.
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:57:26 #117
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27740432
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:56 schreef Volano het volgende:
Niet weer...
alweer
pi_27740433
quote:
Niet weer...
ja echt wel
.. uhmmm
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:57:33 #119
103968 DracoAkaIk
pi_27740437
Wij presenteren u.
Met zweverlook
met lang haar
met WEL EEN BAARD!!!!

c'est une Draco

omfg wat was ik stoer toen
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:57:36 #120
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740438
quote:
Niet weer...
Ja toch...

ga nou maar weer
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:57:41 #121
112687 Teardrop-nl
pi_27740440
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Ik wil wel een nieuwe mobiele telefoon kan dat ook
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 13:57:51 #122
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27740455
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik heb orange en die bevalt me al 4 jaar prima
.. uhmmm
pi_27740458
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:57 schreef DracoAkaIk het volgende:
Wij presenteren u.
Met zweverlook
met lang haar
met WEL EEN BAARD!!!!

c'est une Draco

[afbeelding]

ik vind het wel cool
pi_27740464
Is er geen teller die telt hoevaak je iemand verbetert Houniet?
pi_27740472
quote:
Wij presenteren u.
Met zweverlook
met lang haar
met WEL EEN BAARD!!!!

c'est une Draco

[afbeelding]

woensdag 8 juni 2005 @ 13:58:34 #127
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740475
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:57 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

hoe zit het met jouw ogen?
pi_27740478
quote:
Wij presenteren u.
Met zweverlook
met lang haar
met WEL EEN BAARD!!!!

c'est une Draco

[afbeelding]

Draco
.. uhmmm
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:58:38 #129
112687 Teardrop-nl
pi_27740479
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:58 schreef Volano het volgende:
Wie ben jij ?
pi_27740491
quote:
Wij presenteren u.
Met zweverlook
met lang haar
met WEL EEN BAARD!!!!

c'est une Draco

[afbeelding]

zweverlook
je lijkt wel wat op..... uhm hoe heettie nou
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:59:16 #131
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27740498
quote:
De users die in aanmerking komen voor een ban:

jitzzzze
kloonjong45
megter
fisher
calvodddes
reloader
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:59:20 #132
103968 DracoAkaIk
pi_27740499
quote:
Die hebben ze uit fok! forum gehaald want die zorgde ervoor dat heel die server traag ging door overmatig cpu gebruik
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:59:22 #133
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_27740501
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:56 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Dat vind ik geen goede reden om SERIEUSE posts weg te halen
Ga er mee naar het FB-topic
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:59:26 #134
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740505
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:58 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Wie ben jij ?
Iemand die het draadje maar niet los kan laten
pi_27740507
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:58 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Wie ben jij ?
vulvano
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:59:32 #136
39682 Megter
Inderdation!
pi_27740510
quote:

Hij haalt mij toch nooit in
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:59:36 #137
112687 Teardrop-nl
pi_27740515
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:59 schreef Houniet het volgende:

[..]
Ik sta er niet bij
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:59:36 #138
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27740516
quote:
jaa
pi_27740521
quote:

[..]
Megter?
pi_27740523
quote:

[..]
waaaar staat dat?
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:00:03 #141
39682 Megter
Inderdation!
pi_27740528
quote:

[..]
waarom ik?
pi_27740532
quote:
Wij presenteren u.
Met zweverlook
met lang haar
met WEL EEN BAARD!!!!

c'est une Draco

[afbeelding]

nu weet ik waarvan ik je herkende! jij hing toch altijd rond op het centraal station?
.. uhmmm
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:00:06 #143
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740533
quote:

[..]
bron?
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:00:09 #144
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:00:16 #145
103968 DracoAkaIk
pi_27740540
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:58 schreef c0mpleX het volgende:

[..]

Draco
si señor
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:00:28 #146
112687 Teardrop-nl
pi_27740546
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:00 schreef Megter het volgende:

[..]

waarom ik?
Omdat je teveel stagiairs topics opent
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:00:40 #147
39682 Megter
Inderdation!
pi_27740552
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:59 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

Megter?
Gewoon de top 3 posters in SES dus, als ik mij niet vergis
pi_27740553
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:59 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

Megter?
jaloers?
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:00:57 #149
112687 Teardrop-nl
pi_27740562
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:00 schreef Megter het volgende:

[..]

Gewoon de top 3 posters in SES dus, als ik mij niet vergis
Ik sta er niet bij hoor
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:01:00 #150
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27740564
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:58 schreef Fisher het volgende:

[..]

hoe zit het met jouw ogen?
Ik had er al last van (hooijkoorts, altijd leuk), maar het is er niet beter op geworden
pi_27740573
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:00 schreef snellejelle het volgende:

[..]

jaloers?
Stakker
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:01:16 #152
103968 DracoAkaIk
pi_27740574
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:00 schreef c0mpleX het volgende:

[..]

nu weet ik waarvan ik je herkende! jij hing toch altijd rond op het centraal station?
YES!!!
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:01:16 #153
39682 Megter
Inderdation!
pi_27740575
Kewl, ik ben nog nooit geband
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:01:20 #154
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27740578
draco wat een pic
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:01:29 #155
112687 Teardrop-nl
pi_27740582
Houniet hoe kom je aan die lijst ?
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:01:36 #156
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740586
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:01 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ik had er al last van (hooijkoorts, altijd leuk), maar het is er niet beter op geworden
ik heb lekker niet gekeken
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:01:48 #157
39682 Megter
Inderdation!
pi_27740590
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:00 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Ik sta er niet bij hoor
Jij hebt jezelf uit het lijstje geslijmd
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:01:53 #158
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:01:57 #159
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27740594
je lijkt op ron jeremy

woensdag 8 juni 2005 @ 14:02:23 #160
103968 DracoAkaIk
pi_27740605
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:01 schreef Houniet het volgende:
je lijkt op ron jeremy

[afbeelding]
je moest eens weten hoe vaak ik da gehoord heb
pi_27740606
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:01 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

Stakker
tis maar een grapje meisje

maar waar kwam de lijst nou vandaan?
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:02:26 #162
112687 Teardrop-nl
pi_27740608
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:01 schreef Megter het volgende:

[..]

Jij hebt jezelf uit het lijstje geslijmd
Is het toch nog ergens goed voor geweest
pi_27740612
quote:
je lijkt op ron jeremy

[afbeelding]
.. uhmmm
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:02:44 #164
39682 Megter
Inderdation!
pi_27740617
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
Houniet hoe kom je aan die lijst ?
uit z'n duim
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:02:59 #165
112687 Teardrop-nl
pi_27740625
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:02 schreef Megter het volgende:

[..]

uit z'n duim
Denk ik ook inderdaad
pi_27740628
quote:
je lijkt op ron jeremy

[afbeelding]
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:03:28 #167
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740631
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:02 schreef Megter het volgende:

[..]

uit z'n duim
hoezo?
pi_27740638
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:02 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Denk ik ook inderdaad
het zal wel moeten
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:03:49 #169
112687 Teardrop-nl
pi_27740643
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:03 schreef Fisher het volgende:

[..]

hoezo?
Uit zn duim gezogen
pi_27740651
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:00 schreef DracoAkaIk het volgende:

[..]

si señor
hmmm ik hou toch meer van kort haar
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:04:18 #171
103968 DracoAkaIk
pi_27740661
quote:
je lijkt op ron jeremy

[afbeelding]
Btw ook kwa in de broek... (woorden van me ex )
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:04:19 #172
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27740662
zekers niet uit me duim
pi_27740670
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:

[..]

en baardloos
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:04:39 #174
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:04:40 #175
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740673
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:03 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Uit zn duim gezogen
ja duh.. maar heeft megter daar dan een bron van?
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:04:44 #176
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27740675
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:04:45 #177
112687 Teardrop-nl
pi_27740676
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:04 schreef Houniet het volgende:
zekers niet uit me duim
Geef dan een bron
pi_27740677
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:03 schreef Fisher het volgende:

[..]

hoezo?
natuurlijk! anders had jij, de alwetende, het toch ook geweten
pi_27740682
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:04 schreef DracoAkaIk het volgende:

[..]

Btw ook kwa in de broek... (woorden van me ex )
zoveel haar in je broek?
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:05:24 #180
103968 DracoAkaIk
pi_27740696
quote:

[..]

mja dat heb ik nu dus.. mja semi.. komt net iets over me oren... is opzich wel ok... maar ga stekeltjes doen weer binnekort.. is wat frisser... zeker nu met dat warme weer
pi_27740712
quote:
daar staat niets over dreigende bans in
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:05:58 #182
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740717
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:04 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

zoveel haar in je broek?
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:06:00 #183
103968 DracoAkaIk
pi_27740718
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:04 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

zoveel haar in je broek?
weet jij waarom ron jeremy zo bekend is geworden in de PI ?
pi_27740724
Draco kan zich zelf pijpen !!11
pi_27740732
quote:

[..]

ik heb kort haar
.. uhmmm
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:06:41 #186
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740738
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:06 schreef knox_ het volgende:
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:06:57 #187
39682 Megter
Inderdation!
pi_27740749
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:05 schreef snellejelle het volgende:

[..]

daar staat niets over dreigende bans in
Idd, jammer Houniet
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:06:59 #188
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27740750
quote:
;D: : D:D:D : D:D : :D D : D:D:D : :D:D!!:!: ED:! :!D::!!!!!!!111 :D
pi_27740757
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:06 schreef DracoAkaIk het volgende:

[..]

weet jij waarom ron jeremy zo bekend is geworden in de PI ?
jah stakker, hijs acteur
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:07:09 #190
112687 Teardrop-nl
pi_27740758
quote:
Hij heeft zeker een rip laten verwijderen
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:07:27 #191
112687 Teardrop-nl
pi_27740765
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:06 schreef Houniet het volgende:

[..]

Je smilies
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:07:39 #192
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27740769
kut
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:07:43 #193
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740772
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:07 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

geen wonder dat topic laatst...
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:07:47 #194
39682 Megter
Inderdation!
pi_27740774
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:07 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

een rip
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:08:01 #195
112687 Teardrop-nl
pi_27740780
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:07 schreef Fisher het volgende:

[..]

geen wonder dat topic laatst...
Alle logica valt op zn plek
pi_27740783
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:06 schreef Megter het volgende:

[..]

Idd, jammer Houniet
oftewel, t komt gewoon uit zijn duim allemaal
pi_27740784
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:06 schreef Houniet het volgende:

[..]

msn smilies die bewaar je maar voor breezer topics
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:08:15 #198
112687 Teardrop-nl
pi_27740790
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:07 schreef Megter het volgende:

[..]

een rip
Expres
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:08:24 #199
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740797
quote:

[..]

een rip
laat die jongen toch in z'n waarde
pi_27740806
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:05 schreef DracoAkaIk het volgende:

[..]

mja dat heb ik nu dus.. mja semi.. komt net iets over me oren... is opzich wel ok... maar ga stekeltjes doen weer binnekort.. is wat frisser... zeker nu met dat warme weer

pi_27740815
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:08 schreef Fisher het volgende:

[..]

laat die jongen toch in z'n waarde
waarde
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:09:22 #202
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27740830
dat koste vast een rip uit zijn lijf
pi_27740841
quote:

[..]
een vriendin van me gaat zaterdag naar Toro, maar k weet nog niet of ik mee kan
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:09:53 #205
112687 Teardrop-nl
pi_27740853
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
waarom is het schrijven van sollicitatie mailtjes toch altijd zo ingewikkeld?
pi_27740859
quote:
Omdat er zo weinig gebeurt als je met een pen op je scherm zit te krassen
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:10:07 #207
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27740863
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:08 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

msn smilies die bewaar je maar voor breezer topics
jij ging op zijn breezaah prate
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:10:07 #208
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740864
quote:
omdat je moeilijk doet
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:10:15 #209
39682 Megter
Inderdation!
pi_27740866
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:08 schreef snellejelle het volgende:

[..]

waarde
"Ik liep laatst door het Centraal komt een junkie naar me toe voor een euro"
pi_27740868
quote:
zoek je nog een stage
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:10:34 #211
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740876
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:10 schreef knox_ het volgende:

[..]

Omdat er zo weinig gebeurt als je met een pen op je scherm zit te krassen
pi_27740879
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:10 schreef Houniet het volgende:

[..]

jij ging op zijn breezaah prate
jah dan voelde jij je een beetje thuis
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:10:49 #213
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:11:11 #214
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27740893
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:10 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

jah dan voelde jij je een beetje thuis
nee hoor, dan had ik der wel op gereageerd
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:11:21 #215
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27740898
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:11:27 #216
112687 Teardrop-nl
pi_27740904
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:10 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Ja, een afstudeerstage voor na de zomervakantie
Ik weet nog een goede plek voor je, Trimbos-instituut in utrecht
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:11:27 #217
39682 Megter
Inderdation!
pi_27740905
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:09 schreef Geitje82 het volgende:

[..]

een vriendin van me gaat zaterdag naar Toro, maar k weet nog niet of ik mee kan
Zou cool zijn als je mee kan
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:11:30 #218
103968 DracoAkaIk
pi_27740908
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:08 schreef goddess-in-heaven het volgende:

[..]

juistem....

En ik heb geen idee of ik da kan... nog nooit geprobeert....

En mezelf dan agressief dwingen tot slikke
pi_27740909
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:10 schreef Megter het volgende:

[..]

"Ik liep laatst door het Centraal komt een junkie naar me toe voor een euro"
dat had ik ook een keer maar toen vroeg ie een euro voor een slaapplaats. Ik zo van: "oh ja, waar slaap jij dan voor een euro?"
pi_27740917
quote:

[..]

wat is t nou: voor of na?
.. uhmmm
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:11:41 #221
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740918
quote:

[..]

doe dat gerust tijdens je zomervakantie, na deze stage meteen door
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:11:54 #222
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27740925
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:11 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Bedoel je niet het Pieter-Baan-Centrum?
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:12:17 #223
112687 Teardrop-nl
pi_27740936
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:11 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Nope
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:12:18 #224
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:12:18 #225
39682 Megter
Inderdation!
pi_27740940
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:11 schreef snellejelle het volgende:

[..]

dat had ik ook een keer maar toen vroeg ie een euro voor een slaapplaats. Ik zo van: "oh ja, waar slaap jij dan voor een euro?"
Formule 3000 hotel
pi_27740949
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:11 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

als undercover-patiënt
pi_27740951
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:11 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

de josti-band zoekt ook nog n drummer
.. uhmmm
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:12:42 #228
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740952
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:11 schreef snellejelle het volgende:

[..]

woensdag 8 juni 2005 @ 14:13:18 #229
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740972
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:12 schreef c0mpleX het volgende:

[..]

verdomme, laat ik nou net alleen op een triangel kunnen spelen
pi_27740975
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:12 schreef Megter het volgende:

[..]

Formule 3000 hotel
hij liep boos weg
pi_27740992
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:12 schreef c0mpleX het volgende:

[..]

sttttttttttttttt die baan heb ik al op het oog
pi_27740994
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:13 schreef Fisher het volgende:

[..]

verdomme, laat ik nou net alleen op een triangel kunnen spelen
je kan altijd proberen te solliciteren
.. uhmmm
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:14:03 #233
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27740996
mensen stil allemaal!!
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:14:10 #234
112687 Teardrop-nl
pi_27741000
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:13 schreef snellejelle het volgende:

[..]

hij liep boos weg
En jij schreeuwde nog na, Nou oke loop maar weg, ik wilde je net 50 euro geven
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:14:18 #235
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_27741008
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:13 schreef snellejelle het volgende:

[..]

sttttttttttttttt die baan heb ik al op het oog
ohh sorry
.. uhmmm
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:14:35 #237
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27741012
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:14 schreef Fisher het volgende:
mensen stil allemaal!!
pi_27741016
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:14 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

En jij schreeuwde nog na, Nou oke loop maar weg, ik wilde je net 50 euro geven
idd ik maar zwaaien met mijn flappen
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:15:21 #239
112687 Teardrop-nl
pi_27741030
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:14 schreef snellejelle het volgende:

[..]

idd ik maar zwaaien met mijn flappen
Komt ie terug zeg je : Ja flikker nou maar weer op, net wilde je het niet nu krijg je het niet
pi_27741033
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:14 schreef c0mpleX het volgende:

[..]

ohh sorry
ja, nu gaat iedereen solliciteren
pi_27741059
mag ik straks een soort sollicitatiebrief hiero planten en dat jullie dan feedback/kritiek geven?
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:16:17 #242
39682 Megter
Inderdation!
pi_27741062
Ik zit al bij een jostiband
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:16:21 #243
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27741065
tvpijm
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:16:23 #244
103968 DracoAkaIk
pi_27741068
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:15 schreef snellejelle het volgende:

[..]

ja, nu gaat iedereen solliciteren
Ha morge intake gesprek.... <-- oefend
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:16:29 #245
112687 Teardrop-nl
pi_27741072
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mag ik straks een soort sollicitatiebrief hiero planten en dat jullie dan feedback/kritiek geven?
tuurlijk jij wel
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:16:37 #246
39682 Megter
Inderdation!
pi_27741075
quote:
Ik zal er kritisch naar kijken
pi_27741082
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:15 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Komt ie terug zeg je : Ja flikker nou maar weer op, net wilde je het niet nu krijg je het niet
zo ging het precies! was jij erbij ofzo?
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:17:01 #248
112687 Teardrop-nl
pi_27741088
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:16 schreef snellejelle het volgende:

[..]

zo ging het precies! was jij erbij ofzo?
Ik was die junk
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:17:03 #249
103968 DracoAkaIk
pi_27741089
quote:
tuurlijk poekie
pi_27741104
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:16 schreef DracoAkaIk het volgende:

[..]

Ha morge intake gesprek.... <-- oefend
Tong tegen her raam
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:17:43 #251
103968 DracoAkaIk
pi_27741111
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:17 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

Ik was die junk
Hoppa ik ben trendsetter
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:18:02 #252
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27741122
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:16 schreef DracoAkaIk het volgende:

[..]

Ha morge intake gesprek.... <-- oefend t
lastig hè
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:18:11 #253
112687 Teardrop-nl
pi_27741125
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:17 schreef DracoAkaIk het volgende:

[..]

Hoppa ik ben trendsetter
Niet teveel eer naar jezelf toetrekken he
pi_27741127
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:17 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Tong tegen her raam
.. uhmmm
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:18:24 #255
103968 DracoAkaIk
pi_27741128
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:18 schreef Fisher het volgende:

[..]

lastig hè
was dubbelzinnig
pi_27741132
quote:

[..]

lastig hè
hij paste ook zijn spelling alvast aan
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:18:49 #257
103968 DracoAkaIk
pi_27741144
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:18 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

alleen de eer die mij toekomt
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:18:52 #258
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27741146
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:18 schreef Teardrop-nl het volgende:

[..]

nee, inderdaad... dat mag ik alleen
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:19:00 #259
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27741153
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:17 schreef DracoAkaIk het volgende:

[..]

Hoppa ik ben trendsetter
trendzetter
zet eens wat leuks neer dan
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:19:08 #260
112687 Teardrop-nl
pi_27741156
quote:

[..]

nee, inderdaad... dat mag ik alleen
Jij bent alwetend
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:19:14 #261
103968 DracoAkaIk
pi_27741158
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:18 schreef snellejelle het volgende:

[..]

hij paste ook zijn spelling alvast aan
wij snappen elkaar
pi_27741166
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:19 schreef Houniet het volgende:

[..]

trendzetter
trend
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:19:44 #263
103968 DracoAkaIk
pi_27741170
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:19 schreef Houniet het volgende:

[..]

trendzetter
was die foto niet amusant genoeg dan?
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:20:10 #264
103968 DracoAkaIk
pi_27741183
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:19 schreef snellejelle het volgende:

[..]

trend
ik moet blijven oefenen
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:21:00 #265
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27741205
ik ben zoekende!!
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:21:31 #266
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27741219
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:19 schreef DracoAkaIk het volgende:

[..]

was die foto niet amusant genoeg dan?
ik ben geen homo, dus doe eens gek met een meid dan
pi_27741222
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:21 schreef Fisher het volgende:
ik ben zoekende!!
gebruik de zoekfunctie
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:21:49 #268
39682 Megter
Inderdation!
pi_27741229
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:21 schreef Fisher het volgende:
ik ben zoekende!!
naar je geaardheid?
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:22:04 #269
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27741234
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:21 schreef snellejelle het volgende:

[..]

gebruik de zoekfunctie
zal ik daar vinden wat ik zoek?
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:22:29 #270
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27741251
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:21 schreef Megter het volgende:

[..]

naar je geaardheid?
Nee, ik wil het niet te makkelijk maken voor mijzelf
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:22:50 #271
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27741256
@ jitzzzze:
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:21 schreef jitzzzze het volgende:
Meid, wat een narigheid
dit post jij te vaak mên
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:23:01 #273
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:23:11 #274
103968 DracoAkaIk
pi_27741266
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:21 schreef Houniet het volgende:

[..]

ik ben geen homo, dus doe eens gek met een meid dan
ok

Yuuko Nakazawa
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:23:19 #275
39682 Megter
Inderdation!
pi_27741273
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:22 schreef Fisher het volgende:

[..]

Nee, ik wil het niet te makkelijk maken voor mijzelf
Je denkt dat je het gemakkelijk maakt voor jezelf dan, maar kijk nog maar 's naar die foto's van Draco
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:23:23 #276
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:23:39 #277
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27741279
wel een mooi meisje niet weer deze
pi_27741299
he bah chinezen
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:24:24 #279
103968 DracoAkaIk
pi_27741300
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:23 schreef Houniet het volgende:
wel een mooi meisje niet weer deze
LEKKURSTE MEID TER WERELD!!!!!!!!!
  Moderator woensdag 8 juni 2005 @ 14:24:35 #280
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:24:38 #281
39682 Megter
Inderdation!
pi_27741307
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:22 schreef snellejelle het volgende:
kijk hier nog eens:
dat zeiktopic van onze vriend
Kzag 't in de banmeldingen
pi_27741323
quote:
Beste P en J,

Al meerdere keren heb ik met P een stagegesprek gehad. Tijdens één van deze gesprekken gaf P aan dat jullie tevreden waren over mijn functioneren binnen *****. P vroeg of ik eventueel geïnteresseerd was in een baan bij ******. Aangezien ik ****** een leuk bedrijf vind, waar ik veel geleerd heb en in de toekomst nog veel meer zou kunnen leren, heb ik hier positief op gereageerd. Ik heb aangegeven dat ik in de maand augustus fulltime zou kunnen werken voor ****** en eventueel naast mijn afstuderen hier parttime zou kunnen werken.

P gaf aan dat jullie hier eerst over moesten praten en ik later een reactie kon verwachten.

Ik vroeg mij af of er hier al meer bekend over is. Ik ga namelijk over 5 weken op vakantie en moet, als het niet door kan gaan, voor die tijd een andere baan zoeken.
het is een heel ruwe versie, maar is de opzet zo goed? misschien moet ik er nog meer inzetten over mijn projecten en dat ik graag op de hoogte zou willen blijven van de ontwikkelingen?
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:25:10 #283
103968 DracoAkaIk
pi_27741326
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:24 schreef snellejelle het volgende:
he bah chinezen
NOG EEN ZON SMERIGE GORE ONDER DE GORDEL OPMERKING EN OOOOOH... gewoon nie doen

ZE IS JAPANS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:25:12 #284
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27741328
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:23 schreef Megter het volgende:

[..]

Je denkt dat je het gemakkelijk maakt voor jezelf dan, maar kijk nog maar 's naar die foto's van Draco
dan zie ik een verloopt persoon, welke ik zoals iemand eerder benoemde op 't cs ook best tegen zou kunnen komen
pi_27741349
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:25 schreef DracoAkaIk het volgende:

[..]

allebei 1 pot nat
pi_27741351
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:24 schreef Megter het volgende:

[..]

Kzag 't in de banmeldingen
i know maar die reactie van die vent, het lijkt wel of hij er niet blij mee is
pi_27741352
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:24 schreef DracoAkaIk het volgende:

[..]

LEKKURSTE MEID TER WERELD!!!!!!!!!
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:26:11 #288
95657 Fisher
I don't think, I drink!!
pi_27741357
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:

[..]

het is een heel ruwe versie, maar is de opzet zo goed? misschien moet ik er nog meer inzetten over mijn projecten en dat ik graag op de hoogte zou willen blijven van de ontwikkelingen?
Ik vind het prima zo, ze weten toch waar je mee bezig bent?
pi_27741373
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:25 schreef DracoAkaIk het volgende:

[..]

ook niet leuck
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:26:48 #290
103968 DracoAkaIk
pi_27741379
quote:

[..]

is goed!!!
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:27:59 #291
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27741412
raar volk die gaste uit het ooste
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:28:04 #292
112687 Teardrop-nl
pi_27741418
quote:

[..]

Prima, niets aan veranderen
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:28:06 #293
103968 DracoAkaIk
pi_27741421
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:26 schreef goddess-in-heaven het volgende:

[..]

mja vind ik gewoon....

@ geitje... je ben gek.... er zit ik weet niet hoeveel verschil tussen een chinees en een jap

@ SJ... mja dat kan smaken verschillen
pi_27741451
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:28 schreef DracoAkaIk het volgende:

[..]

mja vind ik gewoon....

@ geitje... je ben gek.... er zit ik weet niet hoeveel verschil tussen een chinees en een jap

@ SJ... mja dat kan smaken verschillen
gelukkig maar!

btw, dit had je natuurlijk beter in 2 posts kunnen zetten he
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:29:06 #295
103968 DracoAkaIk
pi_27741456
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:27 schreef Houniet het volgende:
raar volk die gaste uit het ooste
Chinezen ja... jappe... nee die ownen
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:29:13 #296
39682 Megter
Inderdation!
pi_27741460
quote:

[..]

quote:
Beste P en J,

Al meerdere keren heb ik met P een stagegesprek gehad. Tijdens één van deze gesprekken gaf P aan dat jullie tevreden waren over mijn functioneren binnen *****. PVerder vroeg hij of ik eventueel geïnteresseerd was in een baan bij ******. Aangezien ik ****** een leuk bedrijf vind, waar ik veel geleerd heb en in de toekomst nog veel meer zou kunnen leren, heb ik hier positief op gereageerd. Ik heb aangegeven dat ik in de maand augustus fulltime zou kunnen werken voor ****** en eventueel naast mijn afstuderen hier parttime zou kunnen werken.

P gaf aan dat jullie hier eerst over moesten praten en ik later een reactie koan verwachten.

Ik vroeg mij af of er hier al meer bekend over is. Ik ga namelijk over 5 weken op vakantie en moetwil, als het niet door kan gaan, voor die tijd een andere baan zoeken.
Studeer je t/m augustus af?
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:29:31 #297
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27741476
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:29 schreef DracoAkaIk het volgende:

[..]

Chinezen ja... jappe... nee die ownen
wat is het verschil
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:30:05 #298
103968 DracoAkaIk
pi_27741500
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:28 schreef snellejelle het volgende:

[..]

gelukkig maar!

btw, dit had je natuurlijk beter in 2 posts kunnen zetten he
mja....
pi_27741506
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:29 schreef Houniet het volgende:

[..]

wat is het verschil
een flink aantal letters
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:30:45 #300
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_27741524
nog 3 uur
  woensdag 8 juni 2005 @ 14:31:22 #301
39682 Megter
Inderdation!
pi_27741546
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')