Maar had je nou ook nog een specifieke klacht? Een aanleiding voor dit topic?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:22 schreef Grijpwijk het volgende:
Wat een slijmjurk, deze man...
Nee, het kwam gewoon zomaar in me op en ik dacht: laat ik het eens in de groep gooien...quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Maar had je nou ook nog een specifieke klacht? Een aanleiding voor dit topic?
Oh, jammer.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:37 schreef Grijpwijk het volgende:
[..]
Nee, het kwam gewoon zomaar in me op en ik dacht: laat ik het eens in de groep gooien...
hij heeft ook van die grote neusgatenquote:
Ik vind 'm te zwaarquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:23 schreef BobRooney het volgende:
ik vind hem een homo!
jezelf quotenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
hij heeft ook van die grote neusgaten
Dat is ie ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:23 schreef BobRooney het volgende:
ik vind hem een homo!
je kan het wel! pers er nog een scheldwoord uit, kom op! het lukt je! not 1tje!quote:
Waarom zou je dat willen wetenquote:
hij is er nog niet uitquote:Op woensdag 8 juni 2005 16:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
je kan het wel! pers er nog een scheldwoord uit, kom op! het lukt je! not 1tje!.
Als zijn kont te pijn doet, word hij in zijn neus genomen....quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
hij heeft ook van die grote neusgaten
Tjongejonge,quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:22 schreef root1980 het volgende:
quote:
homoseksueel die zich wat zijn geaardheid betreft
strijdbaar opstelt en confrontaties niet uit de weg
gaat
Hij rende anders behoorlijk hard weg voor Patty
HaHa, ja dat "scheldwoord" was ook niet gestoeld op feiten maar is puur beledigend bedoeld![]()
Geweldig.....quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:12 schreef pAin het volgende:
Vandaag werd ie ontzettend afgekraakt door een collumnist in het radio programma vanGiel Beelen
.
Roostering van Albert Verline.
Goh zelf verzonnenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:32 schreef haagse_elfje het volgende:
tja wat zal ik zeggen KWALBERT Verlinde
kwalbert verlinke is het dan nog welquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:32 schreef haagse_elfje het volgende:
tja wat zal ik zeggen KWALBERT Verlinde
Heel veel mannen bij elkaar op een schip, ja dat zal die homo leren!quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:06 schreef fraQture het volgende:
Die kerel moet eens een maand bij de Navy SEALs.
Denk niet dat je daar veel tijd/zin voor hebt, in zo'n situatie.quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:20 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Heel veel mannen bij elkaar op een schip, ja dat zal die homo leren!
quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:12 schreef pAin het volgende:
Vandaag werd ie ontzettend afgekraakt door een collumnist in het radio programma vanGiel Beelen
.
Roostering van Albert Verline.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |