koekje erbij?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:46 schreef Megter het volgende:
Hoe is het met Sandererbij?
GANDALFquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:45 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
loopt je baard over in je borsthaar?
tja, als je zonder manschappen zit moet je keuzes makenquote:
ok dan niet....quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:46 schreef Fisher het volgende:
[..]
indeed
@draco: we verplichten je niet om die foto te plaatsen... we vragen zelfs om het niet te doen
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
[afbeelding]
of had je hem al gezien?
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:47 schreef Megter het volgende:
[..]
Die opmerking maakte ik verkapt in het vorige deel![]()
ik was hem al kwijtquote:
k houniet van borsthaarquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:47 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
ok dan niet....
@ geitje... mja ongeveer welzwerver look was in toen
ik was de zwerver mên
we hoopten dat je ons kwijt zou rakenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ho es, jullie gaan hard ineens, ik, moet ff iemand helpen en hoppa jullie slaan meteen aan het posten
je moet 'm ook niet overal laten slingerenquote:
jaaaaaaquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:49 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
wil je hem nog een keer zien?
Kweenie of dit al voorbij is gekomen hierzo, maar Mutz heeft het stageverslag topic van ijsmeis een beetje opgeruimdquote:
En mijn on-topic reactie verwijderdquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kweenie of dit al voorbij is gekomen hierzo, maar Mutz heeft het stageverslag topic van ijsmeis een beetje opgeruimd
NU IS ANDUHRSSSSS nu is me haar ehm... wat middel lang naar de zeikant... dunne prikkelbaardz...quote:
Mijn reacties heeft ze ook verwijderdquote:
nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:50 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
NU IS ANDUHRSSSSS nu is me haar ehm... wat middel lang naar de zeikant... dunne prikkelbaardz...
en id&t logo borsthaar... hoe stoer is dat dan
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kweenie of dit al voorbij is gekomen hierzo, maar Mutz heeft het stageverslag topic van ijsmeis een beetje opgeruimd
Heb ik toch weer een goede bijdrage gehad aan dit topicquote:
mijn reacties staan der nogquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En ik was gewoon echt serieus ontopic aan het reagerenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn reacties heeft ze ook verwijderd![]()
het is en blijft borsthaarquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:50 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
NU IS ANDUHRSSSSS nu is me haar ehm... wat middel lang naar de zeikant... dunne prikkelbaardz...
en id&t logo borsthaar... hoe stoer is dat dan
ja mijn reactie(s) zijn ook verwijderdquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
de mijne staat er nogquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn reacties heeft ze ook verwijderd![]()
Hey ik ook hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ik was gewoon echt serieus ontopic aan het reageren![]()
Ja, deze keer wel
Hier wordt ik dan wel een beetje naar vanquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey ik ook hoor
Weekverslagen hoef je helemaal niet serieus in te vullen, stagebegeleider werpt er toch alleen maar een vlugge blik op![]()
mijnes ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
mijn reacties staan der nog [afbeelding]
is ook niequote:Op woensdag 8 juni 2005 13:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik welzolang het geen bossen zijn
Volgens mij doen ze extra hun best om redenen te vinden om ons 2 te bannenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hier wordt ik dan wel een beetje naar van
ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:54 schreef Houniet het volgende:
wie moet er spelen dan
Ik snap hier niets van, ik reageer serieus in de trand van gebruik veel en dure woorden, en dat wordt gewoon weggehaaldquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze extra hun best om redenen te vinden om ons 2 te bannen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |