Mijn reacties heeft ze ook verwijderdquote:
nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:50 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
NU IS ANDUHRSSSSS nu is me haar ehm... wat middel lang naar de zeikant... dunne prikkelbaardz...
en id&t logo borsthaar... hoe stoer is dat dan
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kweenie of dit al voorbij is gekomen hierzo, maar Mutz heeft het stageverslag topic van ijsmeis een beetje opgeruimd
Heb ik toch weer een goede bijdrage gehad aan dit topicquote:
mijn reacties staan der nogquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kweenie of dit al voorbij is gekomen hierzo, maar Mutz heeft het stageverslag topic van ijsmeis een beetje opgeruimd
En ik was gewoon echt serieus ontopic aan het reagerenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn reacties heeft ze ook verwijderd![]()
het is en blijft borsthaarquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:50 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
NU IS ANDUHRSSSSS nu is me haar ehm... wat middel lang naar de zeikant... dunne prikkelbaardz...
en id&t logo borsthaar... hoe stoer is dat dan
ja mijn reactie(s) zijn ook verwijderdquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
de mijne staat er nogquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn reacties heeft ze ook verwijderd![]()
Hey ik ook hoorquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En ik was gewoon echt serieus ontopic aan het reageren![]()
Ja, deze keer wel
Hier wordt ik dan wel een beetje naar vanquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey ik ook hoor
Weekverslagen hoef je helemaal niet serieus in te vullen, stagebegeleider werpt er toch alleen maar een vlugge blik op![]()
mijnes ookquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:51 schreef Houniet het volgende:
[..]
mijn reacties staan der nog [afbeelding]
is ook niequote:Op woensdag 8 juni 2005 13:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik welzolang het geen bossen zijn
Volgens mij doen ze extra hun best om redenen te vinden om ons 2 te bannenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hier wordt ik dan wel een beetje naar van
ik nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:54 schreef Houniet het volgende:
wie moet er spelen dan
Ik snap hier niets van, ik reageer serieus in de trand van gebruik veel en dure woorden, en dat wordt gewoon weggehaaldquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze extra hun best om redenen te vinden om ons 2 te bannen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |