YES!!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:00 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
nu weet ik waarvan ik je herkende! jij hing toch altijd rond op het centraal station?
ik heb lekker niet gekekenquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had er al last van (hooijkoorts, altijd leuk), maar het is er niet beter op geworden![]()
Is het toch nog ergens goed voor geweestquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:01 schreef Megter het volgende:
[..]
Jij hebt jezelf uit het lijstje geslijmd
uit z'n duimquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
Houniet hoe kom je aan die lijst ?
en baardloosquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
hmmm ik hou toch meer van kort haar
Uit je mouw geschud?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:04 schreef Houniet het volgende:
zekers niet uit me duim
ja duh.. maar heeft megter daar dan een bron van?quote:
Geef dan een bronquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:04 schreef Houniet het volgende:
zekers niet uit me duim
zoveel haar in je broek?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:04 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Btw ook kwa in de broek... (woorden van me ex )
mja dat heb ik nu dus.. mja semi.. komt net iets over me oren... is opzich wel ok... maar ga stekeltjes doen weer binnekort.. is wat frisser... zeker nu met dat warme weerquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
daar staat niets over dreigende bans inquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:04 schreef Houniet het volgende:
Banmeldtopic deel 21, *We're the dream team!*
ik heb kort haarquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:04 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Idd, jammer Hounietquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar staat niets over dreigende bans in
;D:quote:
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:06 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
weet jij waarom ron jeremy zo bekend is geworden in de PI ?
Hij heeft zeker een rip laten verwijderenquote:
Je smiliesquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
;D:: D:D:D
![]()
: D:D
:
:D
D
: D:D:D :
:D:D!!:!: ED:!
:!D::!!!!!!!111
![]()
![]()
geen wonder dat topic laatst...quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een rip laten verwijderen
een ripquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij heeft zeker een rip laten verwijderen
Alle logica valt op zn plekquote:
msn smiliesquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
;D:: D:D:D
![]()
: D:D
:
D
: D:D:D :
:D:D!!:!: ED:!
:!D::!!!!!!!111
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:05 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
mja dat heb ik nu dus.. mja semi.. komt net iets over me oren... is opzich wel ok... maar ga stekeltjes doen weer binnekort.. is wat frisser... zeker nu met dat warme weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |