als undercover-patiëntquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Bedoel je niet het Pieter-Baan-Centrum?
de josti-band zoekt ook nog n drummerquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik weet nog een goede plek voor je, Trimbos-instituut in utrecht
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat had ik ook een keer maar toen vroeg ie een euro voor een slaapplaats. Ik zo van: "oh ja, waar slaap jij dan voor een euro?"
verdomme, laat ik nou net alleen op een triangel kunnen spelenquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:12 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
de josti-band zoekt ook nog n drummer
sttttttttttttttt die baan heb ik al op het oogquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:12 schreef c0mpleX het volgende:
[..]
de josti-band zoekt ook nog n drummer
je kan altijd proberen te solliciterenquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:13 schreef Fisher het volgende:
[..]
verdomme, laat ik nou net alleen op een triangel kunnen spelen
En jij schreeuwde nog na, Nou oke loop maar weg, ik wilde je net 50 euro gevenquote:
ohh sorryquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
sttttttttttttttt die baan heb ik al op het oog
quote:
idd ik maar zwaaien met mijn flappenquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En jij schreeuwde nog na, Nou oke loop maar weg, ik wilde je net 50 euro geven
Komt ie terug zeg je : Ja flikker nou maar weer op, net wilde je het niet nu krijg je het nietquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
idd ik maar zwaaien met mijn flappen
Ha morge intake gesprek....quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja, nu gaat iedereen solliciteren
tuurlijk jij welquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mag ik straks een soort sollicitatiebrief hiero planten en dat jullie dan feedback/kritiek geven?
Ik zal er kritisch naar kijkenquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
mag ik straks een soort sollicitatiebrief hiero planten en dat jullie dan feedback/kritiek geven?
zo ging het precies! was jij erbij ofzo?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Komt ie terug zeg je : Ja flikker nou maar weer op, net wilde je het niet nu krijg je het niet
Ik was die junkquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:16 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zo ging het precies! was jij erbij ofzo?
tuurlijk poekiequote:Op woensdag 8 juni 2005 14:16 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Tong tegen her raamquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:16 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ha morge intake gesprek....<-- oefend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |