en de waarheid moet niet verbloemt wordenquote:
precies, en al helemaal niets als je ze expres maaktquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:43 schreef Volano het volgende:
HEhe zeker met dat taalfouten nemen ze je niet aan
Laten we wel duidelijk blijven naar elkaar toequote:Op woensdag 8 juni 2005 13:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
en de waarheid moet niet verbloemt worden
serieus ik post die foto dalijk toch en daarmee verwens ik jullie eeuwige blindheid toequote:Op woensdag 8 juni 2005 13:43 schreef Fisher het volgende:
[..]
en de waarheid moet niet verbloemt worden
bijna knoxie...quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:43 schreef knox_ het volgende:
fipo
dat worden we vanzelf wel bij het zien van jouw fotoquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:44 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
serieus ik post die foto dalijk toch en daarmee verwens ik jullie eeuwige blindheid toe![]()
want anders lopen we 't risico dat we elkaar niet meer begrijpenquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Laten we wel duidelijk blijven naar elkaar toe![]()
loopt je baard over in je borsthaar?quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:44 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
serieus ik post die foto dalijk toch en daarmee verwens ik jullie eeuwige blindheid toe![]()
quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:43 schreef Volano het volgende:
Hehe zeker met dat taalfouten nemen ze je niet aan
indeedquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat worden we vanzelf wel bij het zien van jouw foto![]()
Ik heb een tandenstoker uitgepoeptquote:Op woensdag 8 juni 2005 13:44 schreef Fisher het volgende:
[..]
bijna knoxie...
nog iets spectaculairs gebeurt in je leven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |