Kzag 't in de banmeldingenquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:22 schreef snellejelle het volgende:
kijk hier nog eens:
dat zeiktopic van onze vriend
het is een heel ruwe versie, maar is de opzet zo goed? misschien moet ik er nog meer inzetten over mijn projecten en dat ik graag op de hoogte zou willen blijven van de ontwikkelingen?quote:Beste P en J,
Al meerdere keren heb ik met P een stagegesprek gehad. Tijdens één van deze gesprekken gaf P aan dat jullie tevreden waren over mijn functioneren binnen *****. P vroeg of ik eventueel geïnteresseerd was in een baan bij ******. Aangezien ik ****** een leuk bedrijf vind, waar ik veel geleerd heb en in de toekomst nog veel meer zou kunnen leren, heb ik hier positief op gereageerd. Ik heb aangegeven dat ik in de maand augustus fulltime zou kunnen werken voor ****** en eventueel naast mijn afstuderen hier parttime zou kunnen werken.
P gaf aan dat jullie hier eerst over moesten praten en ik later een reactie kon verwachten.
Ik vroeg mij af of er hier al meer bekend over is. Ik ga namelijk over 5 weken op vakantie en moet, als het niet door kan gaan, voor die tijd een andere baan zoeken.
NOG EEN ZON SMERIGE GORE ONDER DE GORDEL OPMERKING EN OOOOOH... gewoon nie doenquote:
dan zie ik een verloopt persoon, welke ik zoals iemand eerder benoemde op 't cs ook best tegen zou kunnen komenquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:23 schreef Megter het volgende:
[..]
Je denkt dat je het gemakkelijk maakt voor jezelf dan, maar kijk nog maar 's naar die foto's van Draco
allebei 1 pot natquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:25 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
NOG EEN ZON SMERIGE GORE ONDER DE GORDEL OPMERKING EN OOOOOH... gewoon nie doen
ZE IS JAPANS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:24 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
LEKKURSTE MEID TER WERELD!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het prima zo, ze weten toch waar je mee bezig bent?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het is een heel ruwe versie, maar is de opzet zo goed? misschien moet ik er nog meer inzetten over mijn projecten en dat ik graag op de hoogte zou willen blijven van de ontwikkelingen?
ook niet leuckquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:25 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
NOG EEN ZON SMERIGE GORE ONDER DE GORDEL OPMERKING EN OOOOOH... gewoon nie doen
ZE IS JAPANS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
is goed!!!quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
het is een heel ruwe versie, maar is de opzet zo goed? misschien moet ik er nog meer inzetten over mijn projecten en dat ik graag op de hoogte zou willen blijven van de ontwikkelingen?
Prima, niets aan veranderenquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
mja vind ik gewoon....quote:
gelukkig maar!quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:28 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
mja vind ik gewoon....
@ geitje... je ben gek.... er zit ik weet niet hoeveel verschil tussen een chineesen een jap
![]()
@ SJ... mja dat kan smaken verschillen
Chinezen ja... jappe... nee die ownenquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:27 schreef Houniet het volgende:
raar volk die gaste uit het ooste
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:24 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Studeer je t/m augustus af?quote:Beste P en J,
Al meerdere keren heb ik met P een stagegesprek gehad. Tijdens één van deze gesprekken gaf P aan dat jullie tevreden waren over mijn functioneren binnen *****. PVerder vroeg hij of ik eventueel geïnteresseerd was in een baan bij ******. Aangezien ik ****** een leuk bedrijf vind, waar ik veel geleerd heb en in de toekomst nog veel meer zou kunnen leren, heb ik hier positief op gereageerd. Ik heb aangegeven dat ik in de maand augustus fulltime zou kunnen werken voor ****** en eventueel naast mijn afstuderen hier parttime zou kunnen werken.
P gaf aan dat jullie hier eerst over moesten praten en ik later een reactie koan verwachten.
Ik vroeg mij af of er hier al meer bekend over is. Ik ga namelijk over 5 weken op vakantie en moetwil, als het niet door kan gaan, voor die tijd een andere baan zoeken.
wat is het verschilquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:29 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Chinezen ja... jappe... nee die ownen
mja....quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:28 schreef snellejelle het volgende:
[..]
gelukkig maar!
btw, dit had je natuurlijk beter in 2 posts kunnen zetten he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |