Gesloten. Soortgelijk topic liep al eldersquote:Op vrijdag 10 juni 2005 16:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Eerherstel Nederland. --- schopje ----> ONZ
Verwijderd.quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:19 schreef NoSigar het volgende:
Lucinda probeert RJP te verkloten, kan iemand daar iets aan doen?
Goeie actie, Natalie!quote:
Graag gedaan. Geen dank.quote:Op donderdag 16 juni 2005 23:06 schreef NoSigar het volgende:
Aargh, kan iemand alsjeblieft achter de laatste rjp even: , deel CLI achter de titel zetten. Bij voorbaat veel dank.
Dat kan. En ik ben aan het werk en heus niet aan de wijn. Dat komt straks.quote:Op vrijdag 17 juni 2005 22:04 schreef pyl het volgende:
Kan iemand een slotje zetten op Raad je Plaatje # 276 voor minder zwakbegaafden? Doublure.
Bij voorbaat dank.![]()
Zoals u wiltquote:Op donderdag 23 juni 2005 18:45 schreef DeTolk het volgende:
De Geschiedenis van Fok! Mag dicht, mijn vraag is beantwoord
quote:zullen we het weer over de (machine)geweren hebben, dames?
quote:Terug on-topic:
quote:idd, ONTOPIC mensen!
quote:mensen, met alle respect, LAZER OP met die vliegsim en messerschmit praat!!!!
het gaat hierbij om de wapenverdeling, de eerdere link met de wapenverdeling over pelotons was erg nuttig, dank daarvoor ik zie echter geen tommygun e.d. staan
Zoals men ziet zijn alleen de laatste 2 opmerkingen dwingend gesteld, en dat mag ook wel naar mijn idee. Zeker omdat niet alleen ik, maar ook Harro_Schulze_Boysen er iets van gezegd hebben.quote:damn, hardleers jij! ONTOPIC, anders laat ik een modje de boel schonen
Dankje LV. Heb ze verwijderd. Dit kon ook niet wat mij betreft. Generaliseren keur ik niet goed. Het is sowieso een pittig topic. Er is al eerder in geveegd.quote:Op zondag 26 juni 2005 14:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zigeuners... Stuk tuig? of Aardige mensen
-10 Xenofobe generalisatie
Ik zag 'm idd ook verschijnen. Gesloten zodra ik 'm zag.quote:
Heb geen idee wie hem gesloten heeft want er zit idd geen sluitpost bij. Achteraf had de titel namelijk best gewijzigd kunnen worden. Ik was echter al in dromenland toen dit plaats vond.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:52 schreef Oblivion het volgende:
Raad je plaatje. #281....Saaie dummies.
Waarom is de mijne dicht? Iemand had er toch #282 van kunnen maken? Zoals gevraagd?
Ik was gewoon eerder dan sooty...![]()
Heel erg lullig, en ook leuk zonder sluitpost.
Ik denk dat ik wel weet wie dat heeft gedaan. Namelijk Fotoloog.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:58 schreef Natalie het volgende:
[..]
Heb geen idee wie hem gesloten heeft want er zit idd geen sluitpost bij. Achteraf had de titel namelijk best gewijzigd kunnen worden. Ik was echter al in dromenland toen dit plaats vond.
Inmiddels loopt het andere topic goed door, dus het dient niemand om dat alsnog dicht te zetten.
Sorry meis
Maar het volgende topic open jij gewoon
http://www.kunsthal.nl/agenda.htmlquote:De soldaat die nooit slaapt
400.000.000 landmijnen
16 juli t/m 25 september 2005
De grote daglichthal van de Kunsthal wordt gevuld met een mijnenveld. De installatie over landmijnen van de Duitse kunstenaar Peter Zizka omvat bijna 700m² bestaande uit vele soorten landmijnen die wereldwijd actief zijn in afwachting van slachtoffers............
Want ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Prins Albert II erkent buitenechtelijk kind
Ik zeg niks....![]()
![]()
![]()
Hij hoeft het niet te lezen, da's waar Nuongirl, maar Lord_Vetinari heeft wel een punt: zo'n topic past evengoed bij Sport als bij Cultuur & Historie.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:49 schreef Nuongirl het volgende:
Want ?
Jemig L_V je hoeft het niet te lezen
Die laatste zin klopt niet echt he ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:54 schreef pyl het volgende:
[..]
Hij hoeft het niet te lezen, da's waar Nuongirl, maar Lord_Vetinari heeft wel een punt: zo'n topic past evengoed bij Sport als bij Cultuur & Historie.
![]()
Even off topic Nuongirl (maar dat is tegelijk ook weer on topic.....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:01 schreef Nuongirl het volgende:
Die laatste zin klopt niet echt he ?Al begrijp ik je wel.
Nee, maar ik wel. Ik heb het al eerder gezegd en ik herhaal het hier: Het feit, dat een mod een bepaalde hobby heeft, geeft die mod niet het recht, zijn/haar subforum hiervoor te ge/misbruiken. Ik heb geen enkele moeite met adel en koningshuizen topics, vooropgesteld dat ze OF cultuur OF historie zijn:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:07 schreef Natalie het volgende:
Ah joh, er zijn wel meer fora die elkaar overlappen. Dat is nooit een probleem geweest, en dat is het nu ook niet.
Deze verdiende een aparte in mijn opinie. Dat niet iedereen het daarmee eens is, was te verwachten. Maar dat is nog steeds niet iets waar ik een probleem van ga maken
Dat het net zo goed in sport zou passenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:12 schreef pyl het volgende:
[..]
Even off topic Nuongirl (maar dat is tegelijk ook weer on topic.....), wat klopt er dan niet?
![]()
Het is trouwens één zin, maar enfin.
pyl is het dus met me eens, dat bedoelt hij ermee. Het heeft net zoveel te maken met sport als met C&H.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:17 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Dat het net zo goed in sport zou passen
Ja. Maar NIET in C&H. Dat is het hele punt. Het heeft geen fluit met C of H te maken. Tuurlijk mag hyet een eigen topic hebben, maar wel in het juiste subforum. Ik vind het wat anders als er na deze bekendmaking een rel in Monaco ontstaat en er hevige debatten losbarsten over de opvolging en wat dies meer zij (hoewel ik het dan nog eerder een NWS topic zou vinden dan een C&H topic).quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:30 schreef Natalie het volgende:
LV, we hebben het hier eerder over gehad. Ik waardeer en begrijp je mening en je hebt ook gelijk wat een aantal punten betreft. Maar als het een gebeurtenis betreft die mogelijk invloed kan hebben op de lijn tot de troon in deze mate, dan vind ik dat een eigen topic waard.
Dat is natuurlijk onzin. Maar juist een mod zou zich uitermate zorgvuldig moeten afvragen of een topic bestaansrecht heeft in een subforum, zeker als het zijn eigen subforum is.quote:Daar hoef je het niet mee eens te zijn. Maar verwacht niet dat ik aan ga geven of toestemming ga vragen om het te openen.
Dit is FB. Ik geef FB over het subforum. Mijn FB is, dat ik het betreffende topic een dubbeltopic vind, dan wel een topic in het verkeerde subforum. Ik wil hier met genoegen een uitspraak van de FA's over vragen, maar dat vind ik een veel te zwaar middel. Ik geef jou, als mod, aan, dat dit topic geen C of H topic is. Ik heb daar duidelijke argumenten voor aangevoerd en ik vind het eigenlijk geen stijl, dat jij je op een dergelijke manier dan ingraaft en in feite je positie als mod misbruikt om een dergelijk topic toch door te drammen.quote:Lees hem niet, negeer hem van mij part, maar ga niet bij zo'n topic wat je niet bevalt een discussie starten, want eerlijk gezegd weet ik precies hoe je erover denkt en hoef ik het niet nogmaals te horen.
Prima. Er is dus jurisprudentie. Ik mag dus aannemen dat ook dit topic op dezelfde wijze wordt afgevoerd? Alvast mijn dank.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:45 schreef Natalie het volgende:
Oh, maar we hebben het hier al eerder over gehad, LV. Je hebt toen ook je gelijk gekregen, weet je nog?
Geloof me nou maar, dit gaat uitdraaien op: "De Profeet Hitler. Ja dat mag ikz eggen want Mohammed is net zo erg en die wordt ook Profeet genoemd."quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:30 schreef Natalie het volgende:
Dagonet houd 'm al in de gaten. Maar ik kijk ook wel even mee.
It's just the beginning. Zullen we wedden dat binnen 24 uur het woord 'kinderverkrachter' of 'sekteleider' is gevallen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:03 schreef Natalie het volgende:
Had hem al gezien. Valt reuze mee nog. Wat mij betreft mag het gewoon blijven staan.
Heb ergere dingen gezien
Voorkomen is beter dan genezen. Wees sowieso voorbereid op een stortvloed van FB topics over 'selectieve verontwaardiging', 'omkering van bewijslast', 'islamofilie', ad infinitum, ad absurdum.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:13 schreef Natalie het volgende:
Mwa, bij voorkeur heb ik ook liever een OP met meer inhoud, maar daar het topic loopt, laat ik 'm open. Ik zal Dago nog even inseinen, daar hij langer online is dan ik, om het een beetje in de gaten te houden.
Als hij het uit de hand ziet lopen, zal ie er ongetwijfeld wat aan doen.
Nogmaals dank je.quote:
Tom Holtquote:Op maandag 18 juli 2005 16:44 schreef Dagonet het volgende:
L_V!
Ik ben je tom holt topic kwijt..
Ik heb laatst Song for Nero gelezen en dat vond ik eigenlijk het beste dat ik van hem gelezen heb, vandaar.
Yes, you did. But we wanted to give it a chance. Didn't work out, but at least we can say we did try, right?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
I hate to say 'I told you so', but I told you so![]()
dingdingdingdingding Hello!!!!!!!!!!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tom Holt
Ik vind persoonlijk Alexander at the World's End en Olympiad iets beter. Ik ben zelfs bezig om Olympiad te vertalen op verzoek van Tom
Maar even in het juiste topic dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
dingdingdingdingding Hello!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Vertel meer!!!!!!!!!!!!!!!
Nou beide sekteleiders beweerden dat ze voor vrede waren. Is bewezen dus.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
En de vergelijkingen tussen Nazisme en de Islam zijn wel tof kennelijk![]()
We gaan hier toch niet verder he ?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:16 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nou beide sekteleiders beweerden dat ze voor vrede waren. Is bewezen dus.![]()
Er was ook iemand die hier postte dat je nazisme en islam niet met elkaar mag vergelijken.quote:
Dat was Feedback over jouw topic. Geen discussiepunt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:03 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Er was ook iemand die hier postte dat je nazisme en islam niet met elkaar mag vergelijken.
Wat L-V zegtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat was Feedback over jouw topic. Geen discussiepunt.
Geen discussie over feedback ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat was Feedback over jouw topic. Geen discussiepunt.
Maar nogmaals. Er zijn hier in C&H voldoende topics die verband houden met het christendom of de islam. Dus ik zie het nut er niet van in dat mijn topic dat islam relateerd is onder C&H gesloten moest worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:37 schreef Natalie het volgende:
Ik zei hierboven toch echt iets over 'niet in discussie gaan' mbt dat topic. Reacties vanaf nu daarover worden dan ook verwijderd. Dit is Feedback, geen slowchat.
Akkersloot, voel je vrij een topic te openen en lees de FAQ voor die tijd nog even. OP's bestaande uit 1 regel worden normaal gesproken gesloten, dus hij 's echt nog lang open geweest wat dat betreft.
Wat Natalie net ook al zei, je mag een nieuw topic erover openen, alleen dan graag een wat uitgebreider openingspost.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:52 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Maar nogmaals. Er zijn hier in C&H voldoende topics die verband houden met het christendom of de islam. Dus ik zie het nut er niet van in dat mijn topic dat islam relateerd is onder C&H gesloten moest worden.
De stelling in het topic lijkt mij overigens al voldoende bewezen.
Heb hem inmiddels al geslotenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Nuongirl, deze Raad je plaatje voor Belgische Geleerden uit Leuven #296 mag op slot want er was er al eentje open.
Bij voorbaat dank
Donequote:Op maandag 25 juli 2005 11:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan iemand even de i in 'militairy' weghalen in de TT van Military powers! ?
Dat je hier nog feedback om vraagtquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:22 schreef Akkersloot het volgende:
Over het sluiten van [s]BH[/s]Burka verbranden
Ik heb even gegoogled "bh verbranding" en inderdaad bleken feministes vroeger demonstratieve bh verbrandingen te hebben gedaan.
Dus waarom mag nu geen oproep om burka's te verbranden![]()
Te trollen. Tegen feministes of tegen de ideologie islam ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:23 schreef Nuongirl het volgende:
Topic was gestart om te trollen, zie geschiedenis van TS, en sloeg nergens op.
Har eL Darb was een kloon en nu ook gebandquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:31 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Te trollen. Tegen feministes of tegen de ideologie islam ?
Een aktie tegen burka's door feministen zou echt niet vreemd zijn. Althans als ze niet bevangen waren door "politiek correctheid".
De "profeet" schijnt de burka immers ingevoerd te hebben omdat hij verlangens kreeg naar de vrouw van zijn pleegzoon. En dat kon natuuuurlijk nooit aan de "profeet" zelf liggen. En daarom stak hij het op dat hij een stukje huid van die vrouw had gezien.
Trollen is toch zich voordoen als iemand met een andere mening. Lijkt mij sterk van Har el Darb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |