editquote:Op zondag 10 juli 2005 13:53 schreef Thijster het volgende:
nerdje...
Als je niets toe te voegen hebt, blijf dan ook weg.quote:Op zondag 10 juli 2005 13:53 schreef Thijster het volgende:
nerdje...
*zucht*quote:Op zondag 10 juli 2005 14:32 schreef -erwin- het volgende:
T = translator dacht ik.
Wat dan weer zou inhouden dat de persoon die dat insigne droeg tot de luchtmacht behoort.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:11 schreef DrMarten het volgende:
http://www2.powercom.net/%7Erokats/wwii_era.html
Technician 4th grade dus.
Dit was overigens erg simpel te vinden met google
Als je een serie/aflevering voor de 2de (of meerdere) keer kijkt dan kan je je blik vrij rondlaten gaan ipv aandachtig te kijken. Sommige details vallen dan opquote:Op zondag 10 juli 2005 14:54 schreef Thijster het volgende:
tuurlijk is dat vet, maar wie kijkt er nou zo intens! wtf
Als academicus ben ik gewend om mijn blikveld te vergroten, en dieper op dingen in te gaanquote:Op zondag 10 juli 2005 14:54 schreef Thijster het volgende:
tuurlijk is dat vet, maar wie kijkt er nou zo intens! wtf
Die conclusie snap ik niet. Ook buiten de luchtmacht lopen er techniciëns rond. Legervoertuigen, wapens, generatoren etcetera hebben ook onderhoud en reparatie nodig. En dan wil ik het nog niet over de genietroepen hebben.quote:Op zondag 10 juli 2005 14:58 schreef Dagonet het volgende:
Wat dan weer zou inhouden dat de persoon die dat insigne droeg tot de luchtmacht behoort.
Als ik nu google op technical sergeant dan kom je op wikipedia uit bij de luchtmacht, ook technician 4th class is luchtmacht, vandaar.quote:Op maandag 11 juli 2005 18:18 schreef Alecks het volgende:
[..]
Die conclusie snap ik niet. Ook buiten de luchtmacht lopen er techniciëns rond. Legervoertuigen, wapens, generatoren etcetera hebben ook onderhoud en reparatie nodig. En dan wil ik het nog niet over de genietroepen hebben.
Verder is de titel van de pagina ook erg duidelijk: "U.S. ARMY RANK INSIGNIA", geen Airforce. (Al was de Airforce toen onderdeel van de Army, het was tegelijkertijd gelijkwaardig aan de Army en de Navy)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |