Even amenderen: Vikings is inmiddels uit onder de titel Meadowland en is zowel in hardback als in paperback verkrijgbaar bij Bol.comquote:Op woensdag 24 november 2004 14:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Subtiel schopje
Er komen 2 nieuwe Holts aan:
Earth, Fire, Air and Custard
[werktitel] Vikings
Als je meer schavuiterig wilt lezen kan ik je Alexander uitermate aanbevelen.quote:Op maandag 18 juli 2005 20:49 schreef Dagonet het volgende:
Ja, ik heb dus A song for Nero gelezen wat erg, behalve aangenaam lezen, ook anders was dan z'n normale stijl. Het romeinse en schavuiterige vond ik wel prettig.
En nu vertellen L_V!
Die links werken dus niet meerquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hier vind je een lijst met Tom's boeken.
En hier nog een lijst, maar hier zijn wel alle boekbeschrijvingen al ingevoerd
Puntje? Op de covers bedoel je? Is gewoon een ontwerpje, volgens mij.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:29 schreef Lod het volgende:
[..]
Die links werken dus niet meer
Ik heb ondertussen Valhalla, Portalbe door en In your dreams gelezen, meer had de Broese Kemink niet.
Ik heb nog wel een heel prangende vraag. Wat doet dat puntje in zijn naam nou eigenlijk daar?
Goh, toevallig. Die werken bij mij ook nog nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:37 schreef Lod het volgende:
Als we het toch over die site hebben. De links "wat is abthite" en "Andere auteurs" werken (nog) niet. Bij mij althans (XP met Firefox).
Hij komt 2 februari in Hardback uit. En voor de hoofdpersonen, zie de synopsisquote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:43 schreef Lod het volgende:
Ik heb nog wel eens ergere kicks gezien.
Maar leuk, al enig idee wanneer deze uitkomt?
Gezien de titel en de kaft heb ik wel een idee wie er in mee zullen spelen
quote:Synopsis
Monsters are roaming the streets of London. Of course, some monsters are scarier than others: Unicorns? No bother. Vampires? Big deal. Werewolves? Ho hum. Lawyers? ...Aaargh! Duncan's boss doesn't think that he's cut out to be a lawyer. He isn't a pack animal. He lacks the killer instinct. But when his best friend from school barges his way back into Duncan's life, with a full supporting cast of lawyers, ex-wives, zombies and snow-white unicorns, it's not long before things become distinctly unsettling. Hairy, even.
Dacht dat het wel weer eens tijd was voor het jaarlijkse schopjequote:
Ik heb Barking nog niet eensquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:25 schreef Lod het volgende:
[..]
Dacht dat het wel weer eens tijd was voor het jaarlijkse schopje![]()
Vorige week Barking gekocht (in paperback) en gelezen en ik vond hem weer erg goed. Ben gelijk weer begonnen aan de andere boeken die ik van hem heb.
Jammer dat hij zo weinig waardering lijkt te krijgen hier op Fok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |