Nee. Gewoon van "waar wij naar streven dat is vrede".quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:15 schreef Dementor het volgende:
Wat bedoel je precies?
Vrede binnen duitsland of binnen alle veroverde landen inclusief duitsland?
Of een akkoord sluiten met andere landen om in vrede verder te leven?
Dat is niet waar.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:37 schreef Dementor het volgende:
In de ogen van de nazi's was er geen plaats voor politici en geleerden.
Weet ik, maar als je het zwart wit bekijkt zit er wel een kern van waarheid in.quote:
Totale zelfdestructie dus.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:42 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Hitler had een wereldrijk voor ogen.
Eén volk, één rijk, één leider
Pas wanneer de wereld één is, dat naties niet meer bestaan, dat er nog maar één religie, één huidskleur, één kleur ogen, één haarkleur is, pas dan zullen mensen geen reden meer vinden om oorlog te voeren.
Hij had vrede voor ogen maar pas nadat hij iedereen verslagen had en hij als ultime overwinnaar overeind zou staan.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:42 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
Hitler had een wereldrijk voor ogen.
Eén volk, één rijk, één leider
Pas wanneer de wereld één is, dat naties niet meer bestaan, dat er nog maar één religie, één huidskleur, één kleur ogen, één haarkleur is, pas dan zullen mensen geen reden meer vinden om oorlog te voeren.
Hij had vrede voor ogen maar pas nadat hij iedereen verslagen had en hij als ultime overwinnaar overeind zou staan.
Kan je dit wat meer uitleggen?quote:
Ik zal het proberen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:45 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Kan je dit wat meer uitleggen?
Zo was er ook Cecil Rhodes. Die had ook "vrede" voor ogen (over Hitler is het ook "vrede" btw). Namelijk dat Engeland zo'n sterk leger moest hebben dat geen enkel land er aan dacht om tegen Engeland oorlog te voeren. "Rhodesië" is naar hem genoemd.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:45 schreef Dr_Crouton het volgende:
Vrede onder hun vlag natuurlijk.
Ik heb ook topics over het christendom en christendom/islam algemeen. Zelfs één over het jodendom en zelfs ook één over reincarnatie.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:35 schreef Bupatih het volgende:
quote verwijderd
Dat jij nog geen perm ban hebt gekregen zegt maar wat over de onjuistheid hier op fok.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:57 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Ik heb ook topics over het christendom en christendom/islam algemeen. Zelfs één over het jodendom en zelfs ook één over reincarnatie.
Inderdaad. Het is maar waar de gekken (Hitler en Mohammed) zelf in geloven. ("Islam" zou immers staan voor het woordje "vrede").
Je verraadt de clou van het topic wat te vroeg.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:57 schreef Akkersloot het volgende:
Inderdaad. Het is maar waar de gekken (Hitler en Mohammed) zelf in geloven. ("Islam" zou immers staan voor het woordje "vrede").
Ja, en het is al niet zo'n enorme climax, en dan ejaculeert hij al voor hij er goed en wel inhangt...quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Je verraadt de clou van het topic wat te vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |