Geloof me nou maar, dit gaat uitdraaien op: "De Profeet Hitler. Ja dat mag ikz eggen want Mohammed is net zo erg en die wordt ook Profeet genoemd."quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:30 schreef Natalie het volgende:
Dagonet houd 'm al in de gaten. Maar ik kijk ook wel even mee.
It's just the beginning. Zullen we wedden dat binnen 24 uur het woord 'kinderverkrachter' of 'sekteleider' is gevallen?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:03 schreef Natalie het volgende:
Had hem al gezien. Valt reuze mee nog. Wat mij betreft mag het gewoon blijven staan.
Heb ergere dingen gezien
Voorkomen is beter dan genezen. Wees sowieso voorbereid op een stortvloed van FB topics over 'selectieve verontwaardiging', 'omkering van bewijslast', 'islamofilie', ad infinitum, ad absurdum.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:13 schreef Natalie het volgende:
Mwa, bij voorkeur heb ik ook liever een OP met meer inhoud, maar daar het topic loopt, laat ik 'm open. Ik zal Dago nog even inseinen, daar hij langer online is dan ik, om het een beetje in de gaten te houden.
Als hij het uit de hand ziet lopen, zal ie er ongetwijfeld wat aan doen.
Nogmaals dank je.quote:
Tom Holtquote:Op maandag 18 juli 2005 16:44 schreef Dagonet het volgende:
L_V!
Ik ben je tom holt topic kwijt..
Ik heb laatst Song for Nero gelezen en dat vond ik eigenlijk het beste dat ik van hem gelezen heb, vandaar.
Yes, you did. But we wanted to give it a chance. Didn't work out, but at least we can say we did try, right?quote:Op maandag 18 juli 2005 16:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
I hate to say 'I told you so', but I told you so![]()
dingdingdingdingding Hello!!!!!!!!!!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tom Holt
Ik vind persoonlijk Alexander at the World's End en Olympiad iets beter. Ik ben zelfs bezig om Olympiad te vertalen op verzoek van Tom
Maar even in het juiste topic dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 19:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
dingdingdingdingding Hello!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Vertel meer!!!!!!!!!!!!!!!
Nou beide sekteleiders beweerden dat ze voor vrede waren. Is bewezen dus.quote:Op maandag 18 juli 2005 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
En de vergelijkingen tussen Nazisme en de Islam zijn wel tof kennelijk![]()
We gaan hier toch niet verder he ?quote:Op maandag 18 juli 2005 21:16 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Nou beide sekteleiders beweerden dat ze voor vrede waren. Is bewezen dus.![]()
Er was ook iemand die hier postte dat je nazisme en islam niet met elkaar mag vergelijken.quote:
Dat was Feedback over jouw topic. Geen discussiepunt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:03 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Er was ook iemand die hier postte dat je nazisme en islam niet met elkaar mag vergelijken.
Wat L-V zegtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat was Feedback over jouw topic. Geen discussiepunt.
Geen discussie over feedback ?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat was Feedback over jouw topic. Geen discussiepunt.
Maar nogmaals. Er zijn hier in C&H voldoende topics die verband houden met het christendom of de islam. Dus ik zie het nut er niet van in dat mijn topic dat islam relateerd is onder C&H gesloten moest worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:37 schreef Natalie het volgende:
Ik zei hierboven toch echt iets over 'niet in discussie gaan' mbt dat topic. Reacties vanaf nu daarover worden dan ook verwijderd. Dit is Feedback, geen slowchat.
Akkersloot, voel je vrij een topic te openen en lees de FAQ voor die tijd nog even. OP's bestaande uit 1 regel worden normaal gesproken gesloten, dus hij 's echt nog lang open geweest wat dat betreft.
Wat Natalie net ook al zei, je mag een nieuw topic erover openen, alleen dan graag een wat uitgebreider openingspost.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:52 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Maar nogmaals. Er zijn hier in C&H voldoende topics die verband houden met het christendom of de islam. Dus ik zie het nut er niet van in dat mijn topic dat islam relateerd is onder C&H gesloten moest worden.
De stelling in het topic lijkt mij overigens al voldoende bewezen.
Heb hem inmiddels al geslotenquote:Op zondag 24 juli 2005 16:48 schreef mr_anonimous het volgende:
Nuongirl, deze Raad je plaatje voor Belgische Geleerden uit Leuven #296 mag op slot want er was er al eentje open.
Bij voorbaat dank
Donequote:Op maandag 25 juli 2005 11:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kan iemand even de i in 'militairy' weghalen in de TT van Military powers! ?
Dat je hier nog feedback om vraagtquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:22 schreef Akkersloot het volgende:
Over het sluiten van [s]BH[/s]Burka verbranden
Ik heb even gegoogled "bh verbranding" en inderdaad bleken feministes vroeger demonstratieve bh verbrandingen te hebben gedaan.
Dus waarom mag nu geen oproep om burka's te verbranden![]()
Te trollen. Tegen feministes of tegen de ideologie islam ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 14:23 schreef Nuongirl het volgende:
Topic was gestart om te trollen, zie geschiedenis van TS, en sloeg nergens op.
Har eL Darb was een kloon en nu ook gebandquote:Op donderdag 28 juli 2005 14:31 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Te trollen. Tegen feministes of tegen de ideologie islam ?
Een aktie tegen burka's door feministen zou echt niet vreemd zijn. Althans als ze niet bevangen waren door "politiek correctheid".
De "profeet" schijnt de burka immers ingevoerd te hebben omdat hij verlangens kreeg naar de vrouw van zijn pleegzoon. En dat kon natuuuurlijk nooit aan de "profeet" zelf liggen. En daarom stak hij het op dat hij een stukje huid van die vrouw had gezien.
Trollen is toch zich voordoen als iemand met een andere mening. Lijkt mij sterk van Har el Darb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |