1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | Rubbereend IIIIIIIIIIIIII Suijk IIIIIIIIIIIII -Vaduz-* IIIIIIIIII VoreG IIIIIIII Bjoro IIIIIII Pascalheister IIIII Da_sandman IIIII Noca IIII Mindlight III DG III Tong II Stpan II Bos81* II AZ II Doc II CMT II MM* II Griekse ex-mod met een onuitspreekbare naam II SCH I FritsvanEgters I Fransie2005 I DD* I AirRaid I Digger I Pfaf I Dos37 I Keeper I Appelsientje I Lionhead I |
Nog erger: je moet nu mod wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Shit, ik was de laatste... Moet ik nu de hond uitlaten?
Anders moet ik naar de kelderquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:48 schreef Eilanden het volgende:
Een beetje erg veel sucking up naar Bluezz Spidey.....
aangepast.quote:
van mij volgens mijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:49 schreef SCH het volgende:
Heb ik maar 1 stem???
Had je maar niet moeten stemmen in het referendum dan had je 2 stemmen gehadquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:49 schreef SCH het volgende:
Heb ik maar 1 stem???
oepsquote:
Je moet nu eten?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
Ik zal vanavond eens serieuze opties noemen in dat topic.
Heb je mijn pak al gezienquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:49 schreef SCH het volgende:
Heb ik maar 1 stem???
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
Geen probleem hierquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:53 schreef TerroRobbie het volgende:
MSN doet het hier trouwens ook niet meer
Oké, dan weten we in ieder geval wie we niet moeten nemen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
Dat kan pas als doc terug komtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:53 schreef VoreG het volgende:
Of zal het toch
The Return of the Mod worden?!
The Return of the Mod (waarom hebben ze bij Lord of the Rings dezelfde titels als bij Star Wars)
Hebben we eigenlijk nog een beetje inspraak, of hoe zit datquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, dan weten we in ieder geval wie we niet moeten nemen.![]()
Ja daarom "of zal het toch"quote:
Ah mijn MSN doet het nu ook weerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:54 schreef Dos37 het volgende:
ahhaha daar gaan ze allemaal met hun msn
ik ben er weer
Dan zal het ook bij de anderen niet lang meer durenquote:
Ik ben altijd een soort voorbodequote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zal het ook bij de anderen niet lang meer duren
Hier overigens geen problemen vooralsnog
geluksvogelquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben altijd een soort voorbode. Ik voel ook altijd al aan wanneer jullie storm hagel wind en regen krijgen
.
Ja hij is idd geweldigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Aambeijerland loopt altijd achter...
(ja ik ben een kei in woordgrapjes)
Mevrouw MM misschien?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lach maar, je weet niet met wie ik ga eten.
Je gaat vreemd met de vrouw die naast je stond op de fotoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lach maar, je weet niet met wie ik ga eten.
quote:
Nu heb ik op eens medelijden met jequote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het komt altijd uit een onverwachte hoek.. ik zie het nooit aankomen
Ja hoor, alleen jammer dat het in den Bosch is.quote:
de pit reeksquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niks vergeleken met "de pit" reeks
Nogal ja!quote:
Vroeger was alles beter.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niks vergeleken met "de pit" reeks
Ok, wat ik me nu toch afvraag. Hoe denken de mensen hier over een zieke ex-roker die een rechtzaak aanspant?quote:
Sneu van de roker.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ok, wat ik me nu toch afvraag. Hoe denken de mensen hier over een zieke ex-roker die een rechtzaak aanspant?
The World gone Modquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:53 schreef VoreG het volgende:
Of zal het toch
The Return of the Mod worden?!
Of
A New Mod
Of
The Mods Strike Back!
Of
The Fellowship of the Mods
Of
The Two Mods
Of
The Return of the Mod (waarom hebben ze bij Lord of the Rings dezelfde titels als bij Star Wars)
Tthe truth is out there ofzoiets.. Enigste topics buiten VBL waar ik ook geweest ben.quote:
Wat moet ik doen als MSN kapot is....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:13 schreef Eilanden het volgende:
Wat voor cursus doet Tong eigenlijk?
Cursus 'hier zit de aan/uit-knop van een PC'.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:13 schreef Eilanden het volgende:
Teleac cursus computeren voor contactgestoordenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:13 schreef Eilanden het volgende:
Ik vind het best wel belachelijk. Hij had veel eerder kunnen stoppen, of stappen daar toe gaan nemen. In mijn ogen doen fabrikanten voldoende om mensen op de risico's van het gebruik te wijzen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ok, wat ik me nu toch afvraag. Hoe denken de mensen hier over een zieke ex-roker die een rechtzaak aanspant?
Zijn we het daar over eensquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het best wel belachelijk. Hij had veel eerder kunnen stoppen, of stappen daar toe gaan nemen. In mijn ogen doen fabrikanten voldoende om mensen op de risico's van het gebruik te wijzen.
1 over 6 en MM nog online? Wat ging er mis?quote:
Onzin, hij weet/wist toch dat roken schadelijk is, daar kan de fabrikant weinig aandoen. Als ik van me fiets val en me been breek ga ik de fietsenmaker toch ook niet aanklagen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
quote:
Het eten was aangebrandquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1 over 6 en MM nog online? Wat ging er mis?
Oh dat topic, dat heb ik nauwelijks gevolgdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat topic in TRU, waar ze dachten dat er Fok!ers vermist waren
Temperament van Portugese vrouwen kennende wel ja. MM krijgt me toch een uitbranderquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:18 schreef Eilanden het volgende:
Eten niet om 6 uur klaar? Het begin van het einde![]()
Temperament van Zuidelijke vrouwen kennende wordt het meer zoiets >>>>quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Temperament van Portugese vrouwen kennende wel ja. MM krijgt me toch een uitbrander
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Temperament van Zuidelijke vrouwen kennende wordt het meer zoiets >>>>![]()
Met de pollepel?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Temperament van Zuidelijke vrouwen kennende wordt het meer zoiets >>>>![]()
Nog even een discutabele beslissing van van Basten erbij en we kunnen weer losquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:30 schreef VoreG het volgende:
Morgen gaat het nog harder want dan hebben we weer Nederland
Dat is wel waar Bos, maar de beste man is gestopt met roken in 1981. Toen hielden de fabrikanten nog achter dat sigaretten op allerlei manieren zeer schadelijk zijn voor je lichaam.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het best wel belachelijk. Hij had veel eerder kunnen stoppen, of stappen daar toe gaan nemen. In mijn ogen doen fabrikanten voldoende om mensen op de risico's van het gebruik te wijzen.
Dan staat Hools gelukkig even stil, maar qua postaantallen zal het wel weer omhoog schietenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:30 schreef VoreG het volgende:
Morgen gaat het nog harder want dan hebben we weer Nederland
Ik zit er over na te denken maar hij kan niks verkeerd doen. Een foute wissel is niet mogelijk want alle PSV-ers zijn al naar huusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:32 schreef Noca het volgende:
[..]
Nog even een discutabele beslissing van van Basten erbij en we kunnen weer los
Jazekerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan staat Hools gelukkig even stil, maar qua postaantallen zal het wel weer omhoog schieten
De beste man op het veld kan altijd gewisseld worden, dat is niet altijd een PSV'er hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zit er over na te denken maar hij kan niks verkeerd doen. Een foute wissel is niet mogelijk want alle PSV-ers zijn al naar huus
Dan mag 'ie nog blij zijn dat hij nog 25 jaar geleefd heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat is wel waar Bos, maar de beste man is gestopt met roken in 1981. Toen hielden de fabrikanten nog achter dat sigaretten op allerlei manieren zeer schadelijk zijn voor je lichaam.
Nu zitten er altijd goede mensen op de bankquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:34 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
De beste man op het veld kan altijd gewisseld worden, dat is niet altijd een PSV'er hoor![]()
Als de fabrikanten in gebreke is gebleven dan is het natuurlijk wel begrijpelijk dat je een aanklacht indiend.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat is wel waar Bos, maar de beste man is gestopt met roken in 1981. Toen hielden de fabrikanten nog achter dat sigaretten op allerlei manieren zeer schadelijk zijn voor je lichaam.
Discutabeler wisselen dan Advocaat lijkt me knapquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zit er over na te denken maar hij kan niks verkeerd doen. Een foute wissel is niet mogelijk want alle PSV-ers zijn al naar huus
Reken maar dat ik een topic open als hij een Ajacied wisselt voor een PSV-er!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Discutabeler wisselen dan Advocaat lijkt me knap.
Misschien wel weer een legedarische 'Robben wissel'.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wanneer hij uberhaupt een Ajacied wisselt!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Reken maar dat ik een topic open als hij een Ajacied wisselt voor een PSV-er!
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Om hem dapper te noemen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:32 schreef Noca het volgende:
[..]
Nog even een discutabele beslissing van van Basten erbij en we kunnen weer los
quote:Van Basten verbiedt alle Philipsapparatuur
Van onze verslaggever RvN
EXCLUSIEF - Bondscoach Van Basten heeft per direct alle Philips-apparatuur in en om het Oranjekamp verboden. In een reactie op de maatregel antwoordde de bondscoach laconiek: "Het is heel toevallig. De TV stond de hele week niet aan, voor de Senseo hebben we goede andere koffieapparaten en de steroinstallatie deed het wel, maar Sony heeft de voorkeur gekregen.
Met de beslissing Philips te laten afvallen, heeft Van Basten opnieuw bewezen dat hij niet let op de naam van apparatuur. "Wij zijn er om keuzes te maken en dat doet me niet zo gek veel. De ene keer geeft dat wat meer deining dan de andere. Maar het gaat erom dat je de dingen goed uitvoert, ongeacht het merk. Doe je dat niet, dan grijpen wij in."
(later meer)
hij blijft mooiquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:39 schreef Dos37 het volgende:
http://www.putfile.com/media.php?n=urso91&width=320
hitsquote:
Min of meer. Ik woonde eerst tijdelijk in Amsterdam, maar nu weer thuis. Maar ik ben eigenlijk nooit thuis, maar nu weer wel. Snapstquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
skihut?
Woon jij eigenlijk op je eigen?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:55 schreef JaWi het volgende:
[..]
Min of meer. Ik woonde eerst tijdelijk in Amsterdam, maar nu weer thuis. Maar ik ben eigenlijk nooit thuis, maar nu weer wel. Snapst?
of nietquote:
ik ros 'm er ook opquote:
Awwwwwwquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Ik ga even boodschappen doen voor moeders, later
Manisch doorposten.quote:
Die moet toch naar Shmoopy? Heb ik gisteren al gedaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Heb je de sollicitatie al naar Golfer gestuurd?
Ik zal het wel worden toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:07 schreef Eilanden het volgende:
Schmoopy? Golfer? What's in a nameAllemaal één pot nat
Ik kan je verzekeren dat als je shmoopy hebt gezien, dat je wel anders zou praten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:07 schreef Eilanden het volgende:
Schmoopy? Golfer? What's in a nameAllemaal één pot nat
Golfer is ook een lekker ding hoor, maar dan zonder tieten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat als je shmoopy hebt gezien, dat je wel anders zou praten.
Mag van mijquote:
En ook minder één pot nat.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Golfer is ook een lekker ding hoor, maar dan zonder tieten.![]()
* Eilanden heeft Shmoopy inderdaad nooit gezien, maar uit jouw woorden begrijp ik dat je tong op je schoenen hing?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat als je shmoopy hebt gezien, dat je wel anders zou praten.
pffffffffffffffftquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:11 schreef VoreG het volgende:
VDV antwoordt de vragen bij HSV in het Nederlands..
Toen ik ze voor het eerst van de trein haalde idd.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden heeft Shmoopy inderdaad nooit gezien, maar uit jouw woorden begrijp ik dat je tong op je schoenen hing?
En kon je je tong niet meer terug in je mond krijgenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik ze voor het eerst van de trein haalde idd.
2 jaar later toen onze relatie over was was ik totaal uitgeput.
oow ooowquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:11 schreef VoreG het volgende:
VDV antwoordt de vragen bij HSV in het Nederlands..
Helemaal uitgdroogd idd.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En kon je je tong niet meer terug in je mond krijgen
En die tong hangt er nog steeds buitenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik ze voor het eerst van de trein haalde idd.
2 jaar later toen onze relatie over was was ik totaal uitgeput.
Ze drinkt bier, bijt van zich af, timmert wel zelf een klerekast inelkaar, roddelt niet over andere vrouwen, en kan het Wilhelmus boeren. Dus ik begrijp je vergissing.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:15 schreef SCH het volgende:
Shmoopy is toch een man?
Waar vind je dat nog tegenwoordig!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze drinkt bier, bijt van zich af, timmert wel zelf een klerekast inelkaar, roddelt niet over andere vrouwen, en kan het Wilhelmus boeren. Dus ik begrijp je vergissing.
Droom vrouwquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze drinkt bier, bijt van zich af, timmert wel zelf een klerekast inelkaar, roddelt niet over andere vrouwen, en kan het Wilhelmus boeren. Dus ik begrijp je vergissing.
Geweldige serie maar ik blijft toch maar Will & Grace kijkenquote:
En de laatste keer dat ik haar zag kon ze heel erg mannelijk een loempia wegwerken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:18 schreef tong80 het volgende:
.... een hoer in de keuken en een hoer in bedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:18 schreef tong80 het volgende:
Over haar vrouwlijke kwaliteiten mag ik niet uitweidenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:22 schreef golfer het volgende:
[..]
En de laatste keer dat ik haar zag kon ze heel erg mannelijk een loempia wegwerken.
Check TFquote:
quote:
Tukkerforumquote:
Voor jullie niet neequote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:34 schreef VoreG het volgende:
Niks bijzonders dus
godsammequote:
Dan had het ook Tractorforum kunnen heten.quote:
Dat zijn de onderwerpen waar het over gaat tongquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan had het ook Tractorforum kunnen heten.
het is niet openquote:
Ja, was nog wel te raden ook. Maar er is niks te zien, en als we het wel konden zien, begrepen we er nog geen hout van waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:38 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat dacht je van www.tukkerforum.nl
Of anders de sig van Dos
nee, denk het ook nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, was nog wel te raden ook. Maar er is niks te zien, en als we het wel konden zien, begrepen we er nog geen hout van waarschijnlijk.
Ga daar maar van uit jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, was nog wel te raden ook. Maar er is niks te zien, en als we het wel konden zien, begrepen we er nog geen hout van waarschijnlijk.
een biertje graag danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Over drie jaar is Zwitserland Europees Kampioen!!
Rondje op kosten van cultheld!
Heistquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:42 schreef SCH het volgende:
Komt er nog iets op tv dat de moeite waard is?
Heist, een film, maar ik ken 'em niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:42 schreef SCH het volgende:
RTL 4 20:30 Compleet gezin dat zich laat verbouwen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:42 schreef SCH het volgende:
owja kloptquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:46 schreef golfer het volgende:
en verder laat op de avond een docu op 1 over een Hooligan die in den Here is gegaan en nu mensen helpt ofzo.
Muntz terug op tv als 'godslasteraar'quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:42 schreef SCH het volgende:
Ik ook, maar ga juist daarom wel even kijken. Leuke erger-TV.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:58 schreef SCH het volgende:
Ik vind die Muntz echt verschrikkelijk
Laterquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:04 schreef JaWi het volgende:
Scheren, omkleden, mokum, laveloos.
Groetjes.
Ik ook. Provoceren om het provoceren, zonder reden. Als Hitler in Wenen op een bolderkar rijden de hitlergroet brengend. Nou geweldig Robbie je moeder zal trots op je zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:58 schreef SCH het volgende:
Ik vind die Muntz echt verschrikkelijk
Hier stelt TerroRobbie zijn vragentopic.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is Muntz? Ik ken heel die gozer niet..![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier stelt TerroRobbie zijn vragentopic.
Ik hoopte nog wel dat Golfert vanavond een beetje humor had. Maar hij moest toch dichtquote:
Blijven we serieus tot die vacature ingevuld is?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
Het is ook een serieuze avond, met een vacature op mod.
Oh ja dat was me even ontschoten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
Solliciteer nou maar MMquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
En heeft ervaring met kleuterklassenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Solliciteer nou maar MMtussen 6 en half 7 ben je niet zo aanwezig, maar voor de rest genoeg op het forum te vinden
MM for MMod
Een gewaardeerd Bosschenaar is niet goed genoeg voor jequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:26 schreef methodmich het volgende:
* methodmich verlaat snel de kroeg na dit voorstel!
Dat zijn van die automatische sloten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:14 schreef tong80 het volgende:
Ik hoopte nog wel dat Golfert vanavond een beetje humor had. Maar hij moest toch dicht
Ik had al een vermoeden, maar toch niet heel toevallig TM?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:38 schreef Maquiladora het volgende:
Hallo allemaal, nadat ik bijna twee jaar geleden mijn account aan de wilgen heb gehangen kom ik maar weer eens gezellig meekletsen hier
Zo te zien is er nog weinig veranderd![]()
Hopelijk vangen jullie mij een beetje liefdevol op![]()
Ik ben Tony nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden, maar toch niet heel toevallig TM?
We've got a winnerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:43 schreef Suijk het volgende:
Amnesiac?
Hoi Mittquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:44 schreef mitt het volgende:
even kijken hoe hij reageert op mij dan
Hallo onbekende
quote:
Yeah, ik ga door voor de koelkast!quote:
Ja hallo ik wel een beetje nivea in m'n topics.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:46 schreef JaWi het volgende:
[..]
Op zaterdag 28 juni 2003 @ 21:19 reageerde je nog in zijn fotoboek.
Reageren in mijn Fotoboek op mijn verjaardagquote:
43quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:47 schreef Maquiladora het volgende:
Arcee's ultieme Fok!lijstjes #15: mét compleet overzicht!
Wel leuk dit lijstje, bijna 2 jaar niet meer gepost in Hools en nog sta ik op nr. 49![]()
Zelfs onder TalkShowHost heb je nog gereageerd in me fotoboekquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:48 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Reageren in mijn Fotoboek op mijn verjaardag![]()
Jazker en wel meer mensen hier, Bluezz, Tong80, Mitt etc. etc. etc.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:48 schreef golfer het volgende:
Welkom terug Amnesiac!
Mij ken je nog wel, denk ik.
Arcee's ultieme Fok!lijstjes #16: mét compleet overzicht!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat lijstje is alweer een oud lijstje trouwens.
Hé da'slang geledenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:49 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Jazker en wel meer mensen hier, Bluezz, Tong80, Mitt etc. etc. etc.
Is er nog een nieuw lijstje daarvan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat lijstje is alweer een oud lijstje trouwens.
* just me mept Bluezz weg en neemt Makkedora mee naar het keldertjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:51 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz neemt Makkedora mee naar achteren voor een uitgebreide checkup
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
* just me mept Bluezz weg en neemt Makkedora mee naar het keldertje
Het worden er nog meerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:55 schreef Maquiladora het volgende:
Zo te zien hebben de Hooltjes niet stil gezeten aan de openingspost te zien
Harryquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:56 schreef Maquiladora het volgende:
En Harry staat ook nog steeds in de op
Harry is niet meerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:56 schreef Maquiladora het volgende:
En Harry staat ook nog steeds in de op
heb jij Harry ??????quote:
Harry is alive and kicking hoorquote:
Onder welke naam is LoekB nu bekend?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:00 schreef mitt het volgende:
loekie zit hier ook hoor, wel onder een andere naam![]()
en El_Catalan, waar is die gebleven
meerderequote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:01 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Onder welke naam is LoekB nu bekend?![]()
En waar is CAZZO gebleven?
Fransienogietsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:01 schreef Maquiladora het volgende:
[..]
Onder welke naam is LoekB nu bekend?![]()
We zijn net echte mensen!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:07 schreef Maquiladora het volgende:
Maar VBL is flink gegroeid, al meer dan 900.000 posts
En een vaste aanhang, goede zaak
Dankquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:16 schreef TerroRobbie het volgende:
schuift biertje in de richitng van Gazer.
Harry ouwe rukkerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 21:18 schreef Harry-de-Beuker het volgende:
Voor een ouwe bekende wilt Harry noch wellus terug komme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |