Ze drinkt bier, bijt van zich af, timmert wel zelf een klerekast inelkaar, roddelt niet over andere vrouwen, en kan het Wilhelmus boeren. Dus ik begrijp je vergissing.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:15 schreef SCH het volgende:
Shmoopy is toch een man?
Waar vind je dat nog tegenwoordig!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze drinkt bier, bijt van zich af, timmert wel zelf een klerekast inelkaar, roddelt niet over andere vrouwen, en kan het Wilhelmus boeren. Dus ik begrijp je vergissing.
Droom vrouwquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze drinkt bier, bijt van zich af, timmert wel zelf een klerekast inelkaar, roddelt niet over andere vrouwen, en kan het Wilhelmus boeren. Dus ik begrijp je vergissing.
Geweldige serie maar ik blijft toch maar Will & Grace kijkenquote:
En de laatste keer dat ik haar zag kon ze heel erg mannelijk een loempia wegwerken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:18 schreef tong80 het volgende:
.... een hoer in de keuken en een hoer in bedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:18 schreef tong80 het volgende:
Over haar vrouwlijke kwaliteiten mag ik niet uitweidenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:22 schreef golfer het volgende:
[..]
En de laatste keer dat ik haar zag kon ze heel erg mannelijk een loempia wegwerken.
Check TFquote:
quote:
Tukkerforumquote:
Voor jullie niet neequote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:34 schreef VoreG het volgende:
Niks bijzonders dus
godsammequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |