En ook minder één pot nat.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Golfer is ook een lekker ding hoor, maar dan zonder tieten.![]()
* Eilanden heeft Shmoopy inderdaad nooit gezien, maar uit jouw woorden begrijp ik dat je tong op je schoenen hing?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat als je shmoopy hebt gezien, dat je wel anders zou praten.
pffffffffffffffftquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:11 schreef VoreG het volgende:
VDV antwoordt de vragen bij HSV in het Nederlands..
Toen ik ze voor het eerst van de trein haalde idd.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden heeft Shmoopy inderdaad nooit gezien, maar uit jouw woorden begrijp ik dat je tong op je schoenen hing?
En kon je je tong niet meer terug in je mond krijgenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik ze voor het eerst van de trein haalde idd.
2 jaar later toen onze relatie over was was ik totaal uitgeput.
oow ooowquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:11 schreef VoreG het volgende:
VDV antwoordt de vragen bij HSV in het Nederlands..
Helemaal uitgdroogd idd.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En kon je je tong niet meer terug in je mond krijgen
En die tong hangt er nog steeds buitenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen ik ze voor het eerst van de trein haalde idd.
2 jaar later toen onze relatie over was was ik totaal uitgeput.
Ze drinkt bier, bijt van zich af, timmert wel zelf een klerekast inelkaar, roddelt niet over andere vrouwen, en kan het Wilhelmus boeren. Dus ik begrijp je vergissing.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:15 schreef SCH het volgende:
Shmoopy is toch een man?
Waar vind je dat nog tegenwoordig!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze drinkt bier, bijt van zich af, timmert wel zelf een klerekast inelkaar, roddelt niet over andere vrouwen, en kan het Wilhelmus boeren. Dus ik begrijp je vergissing.
Droom vrouwquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze drinkt bier, bijt van zich af, timmert wel zelf een klerekast inelkaar, roddelt niet over andere vrouwen, en kan het Wilhelmus boeren. Dus ik begrijp je vergissing.
Geweldige serie maar ik blijft toch maar Will & Grace kijkenquote:
En de laatste keer dat ik haar zag kon ze heel erg mannelijk een loempia wegwerken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:18 schreef tong80 het volgende:
.... een hoer in de keuken en een hoer in bedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:18 schreef tong80 het volgende:
Over haar vrouwlijke kwaliteiten mag ik niet uitweidenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:22 schreef golfer het volgende:
[..]
En de laatste keer dat ik haar zag kon ze heel erg mannelijk een loempia wegwerken.
Check TFquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |