quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:32 schreef Noca het volgende:
[..]
Nog even een discutabele beslissing van van Basten erbij en we kunnen weer los
quote:Van Basten verbiedt alle Philipsapparatuur
Van onze verslaggever RvN
EXCLUSIEF - Bondscoach Van Basten heeft per direct alle Philips-apparatuur in en om het Oranjekamp verboden. In een reactie op de maatregel antwoordde de bondscoach laconiek: "Het is heel toevallig. De TV stond de hele week niet aan, voor de Senseo hebben we goede andere koffieapparaten en de steroinstallatie deed het wel, maar Sony heeft de voorkeur gekregen.
Met de beslissing Philips te laten afvallen, heeft Van Basten opnieuw bewezen dat hij niet let op de naam van apparatuur. "Wij zijn er om keuzes te maken en dat doet me niet zo gek veel. De ene keer geeft dat wat meer deining dan de andere. Maar het gaat erom dat je de dingen goed uitvoert, ongeacht het merk. Doe je dat niet, dan grijpen wij in."
(later meer)
hij blijft mooiquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:39 schreef Dos37 het volgende:
http://www.putfile.com/media.php?n=urso91&width=320
hitsquote:
Min of meer. Ik woonde eerst tijdelijk in Amsterdam, maar nu weer thuis. Maar ik ben eigenlijk nooit thuis, maar nu weer wel. Snapstquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
skihut?
Woon jij eigenlijk op je eigen?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:55 schreef JaWi het volgende:
[..]
Min of meer. Ik woonde eerst tijdelijk in Amsterdam, maar nu weer thuis. Maar ik ben eigenlijk nooit thuis, maar nu weer wel. Snapst?
of nietquote:
ik ros 'm er ook opquote:
Awwwwwwquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Ik ga even boodschappen doen voor moeders, later
Manisch doorposten.quote:
Die moet toch naar Shmoopy? Heb ik gisteren al gedaan.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Heb je de sollicitatie al naar Golfer gestuurd?
Ik zal het wel worden toch?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:07 schreef Eilanden het volgende:
Schmoopy? Golfer? What's in a nameAllemaal één pot nat
Ik kan je verzekeren dat als je shmoopy hebt gezien, dat je wel anders zou praten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:07 schreef Eilanden het volgende:
Schmoopy? Golfer? What's in a nameAllemaal één pot nat
Golfer is ook een lekker ding hoor, maar dan zonder tieten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat als je shmoopy hebt gezien, dat je wel anders zou praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |