Muntz terug op tv als 'godslasteraar'quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:42 schreef SCH het volgende:
Komt er nog iets op tv dat de moeite waard is?
Ik ook, maar ga juist daarom wel even kijken. Leuke erger-TV.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:58 schreef SCH het volgende:
Ik vind die Muntz echt verschrikkelijk
Laterquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:04 schreef JaWi het volgende:
Scheren, omkleden, mokum, laveloos.
Groetjes.
Ik ook. Provoceren om het provoceren, zonder reden. Als Hitler in Wenen op een bolderkar rijden de hitlergroet brengend. Nou geweldig Robbie je moeder zal trots op je zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:58 schreef SCH het volgende:
Ik vind die Muntz echt verschrikkelijk
Hier stelt TerroRobbie zijn vragentopic.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is Muntz? Ik ken heel die gozer niet..![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier stelt TerroRobbie zijn vragentopic.
Ik hoopte nog wel dat Golfert vanavond een beetje humor had. Maar hij moest toch dichtquote:
Blijven we serieus tot die vacature ingevuld is?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
Het is ook een serieuze avond, met een vacature op mod.
Oh ja dat was me even ontschoten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
Solliciteer nou maar MMquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
En heeft ervaring met kleuterklassenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Solliciteer nou maar MMtussen 6 en half 7 ben je niet zo aanwezig, maar voor de rest genoeg op het forum te vinden
MM for MMod
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |