Muntz terug op tv als 'godslasteraar'quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:42 schreef SCH het volgende:
Komt er nog iets op tv dat de moeite waard is?
Ik ook, maar ga juist daarom wel even kijken. Leuke erger-TV.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:58 schreef SCH het volgende:
Ik vind die Muntz echt verschrikkelijk
Laterquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:04 schreef JaWi het volgende:
Scheren, omkleden, mokum, laveloos.
Groetjes.
Ik ook. Provoceren om het provoceren, zonder reden. Als Hitler in Wenen op een bolderkar rijden de hitlergroet brengend. Nou geweldig Robbie je moeder zal trots op je zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:58 schreef SCH het volgende:
Ik vind die Muntz echt verschrikkelijk
Hier stelt TerroRobbie zijn vragentopic.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:03 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is Muntz? Ik ken heel die gozer niet..![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier stelt TerroRobbie zijn vragentopic.
Ik hoopte nog wel dat Golfert vanavond een beetje humor had. Maar hij moest toch dichtquote:
Blijven we serieus tot die vacature ingevuld is?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
Het is ook een serieuze avond, met een vacature op mod.
Oh ja dat was me even ontschoten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
Solliciteer nou maar MMquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:16 schreef methodmich het volgende:
En heeft ervaring met kleuterklassenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:17 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Solliciteer nou maar MMtussen 6 en half 7 ben je niet zo aanwezig, maar voor de rest genoeg op het forum te vinden
MM for MMod
Een gewaardeerd Bosschenaar is niet goed genoeg voor jequote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:26 schreef methodmich het volgende:
* methodmich verlaat snel de kroeg na dit voorstel!
Dat zijn van die automatische sloten.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:14 schreef tong80 het volgende:
Ik hoopte nog wel dat Golfert vanavond een beetje humor had. Maar hij moest toch dicht
Ik had al een vermoeden, maar toch niet heel toevallig TM?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:38 schreef Maquiladora het volgende:
Hallo allemaal, nadat ik bijna twee jaar geleden mijn account aan de wilgen heb gehangen kom ik maar weer eens gezellig meekletsen hier
Zo te zien is er nog weinig veranderd![]()
Hopelijk vangen jullie mij een beetje liefdevol op![]()
Ik ben Tony nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik had al een vermoeden, maar toch niet heel toevallig TM?
We've got a winnerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:43 schreef Suijk het volgende:
Amnesiac?
Hoi Mittquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:44 schreef mitt het volgende:
even kijken hoe hij reageert op mij dan
Hallo onbekende
quote:
Yeah, ik ga door voor de koelkast!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |