Met de pollepel?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Temperament van Zuidelijke vrouwen kennende wordt het meer zoiets >>>>![]()
Nog even een discutabele beslissing van van Basten erbij en we kunnen weer losquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:30 schreef VoreG het volgende:
Morgen gaat het nog harder want dan hebben we weer Nederland
Dat is wel waar Bos, maar de beste man is gestopt met roken in 1981. Toen hielden de fabrikanten nog achter dat sigaretten op allerlei manieren zeer schadelijk zijn voor je lichaam.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het best wel belachelijk. Hij had veel eerder kunnen stoppen, of stappen daar toe gaan nemen. In mijn ogen doen fabrikanten voldoende om mensen op de risico's van het gebruik te wijzen.
Dan staat Hools gelukkig even stil, maar qua postaantallen zal het wel weer omhoog schietenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:30 schreef VoreG het volgende:
Morgen gaat het nog harder want dan hebben we weer Nederland
Ik zit er over na te denken maar hij kan niks verkeerd doen. Een foute wissel is niet mogelijk want alle PSV-ers zijn al naar huusquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:32 schreef Noca het volgende:
[..]
Nog even een discutabele beslissing van van Basten erbij en we kunnen weer los
Jazekerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan staat Hools gelukkig even stil, maar qua postaantallen zal het wel weer omhoog schieten
De beste man op het veld kan altijd gewisseld worden, dat is niet altijd een PSV'er hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zit er over na te denken maar hij kan niks verkeerd doen. Een foute wissel is niet mogelijk want alle PSV-ers zijn al naar huus
Dan mag 'ie nog blij zijn dat hij nog 25 jaar geleefd heeft.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat is wel waar Bos, maar de beste man is gestopt met roken in 1981. Toen hielden de fabrikanten nog achter dat sigaretten op allerlei manieren zeer schadelijk zijn voor je lichaam.
Nu zitten er altijd goede mensen op de bankquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:34 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
De beste man op het veld kan altijd gewisseld worden, dat is niet altijd een PSV'er hoor![]()
Als de fabrikanten in gebreke is gebleven dan is het natuurlijk wel begrijpelijk dat je een aanklacht indiend.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:33 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat is wel waar Bos, maar de beste man is gestopt met roken in 1981. Toen hielden de fabrikanten nog achter dat sigaretten op allerlei manieren zeer schadelijk zijn voor je lichaam.
Discutabeler wisselen dan Advocaat lijkt me knapquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zit er over na te denken maar hij kan niks verkeerd doen. Een foute wissel is niet mogelijk want alle PSV-ers zijn al naar huus
Reken maar dat ik een topic open als hij een Ajacied wisselt voor een PSV-er!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Discutabeler wisselen dan Advocaat lijkt me knap.
Misschien wel weer een legedarische 'Robben wissel'.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:33 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wanneer hij uberhaupt een Ajacied wisselt!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Reken maar dat ik een topic open als hij een Ajacied wisselt voor een PSV-er!
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Om hem dapper te noemen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |