1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | Rubbereend IIIIIIIIIIIIII Suijk IIIIIIIIIIIII -Vaduz-* IIIIIIIIII VoreG IIIIIIII Bjoro IIIIIII Pascalheister IIIII Da_sandman IIIII Noca IIII Mindlight III DG III Tong II Stpan II Bos81* II AZ II Doc II CMT II MM* II Griekse ex-mod met een onuitspreekbare naam II SCH I FritsvanEgters I Fransie2005 I DD* I AirRaid I Digger I Pfaf I Dos37 I Keeper I Appelsientje I Lionhead I |
Nog erger: je moet nu mod wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Shit, ik was de laatste... Moet ik nu de hond uitlaten?
Anders moet ik naar de kelderquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:48 schreef Eilanden het volgende:
Een beetje erg veel sucking up naar Bluezz Spidey.....
aangepast.quote:
van mij volgens mijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:49 schreef SCH het volgende:
Heb ik maar 1 stem???
Had je maar niet moeten stemmen in het referendum dan had je 2 stemmen gehadquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:49 schreef SCH het volgende:
Heb ik maar 1 stem???
oepsquote:
Je moet nu eten?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
Ik zal vanavond eens serieuze opties noemen in dat topic.
Heb je mijn pak al gezienquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:49 schreef SCH het volgende:
Heb ik maar 1 stem???
Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
Geen probleem hierquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:53 schreef TerroRobbie het volgende:
MSN doet het hier trouwens ook niet meer
Oké, dan weten we in ieder geval wie we niet moeten nemen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
Dat kan pas als doc terug komtquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:53 schreef VoreG het volgende:
Of zal het toch
The Return of the Mod worden?!
The Return of the Mod (waarom hebben ze bij Lord of the Rings dezelfde titels als bij Star Wars)
Hebben we eigenlijk nog een beetje inspraak, of hoe zit datquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké, dan weten we in ieder geval wie we niet moeten nemen.![]()
Ja daarom "of zal het toch"quote:
Ah mijn MSN doet het nu ook weerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:54 schreef Dos37 het volgende:
ahhaha daar gaan ze allemaal met hun msn
ik ben er weer
Dan zal het ook bij de anderen niet lang meer durenquote:
Ik ben altijd een soort voorbodequote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan zal het ook bij de anderen niet lang meer duren
Hier overigens geen problemen vooralsnog
geluksvogelquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik ben altijd een soort voorbode. Ik voel ook altijd al aan wanneer jullie storm hagel wind en regen krijgen
.
Ja hij is idd geweldigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:55 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Aambeijerland loopt altijd achter...
(ja ik ben een kei in woordgrapjes)
Mevrouw MM misschien?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lach maar, je weet niet met wie ik ga eten.
Je gaat vreemd met de vrouw die naast je stond op de fotoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lach maar, je weet niet met wie ik ga eten.
quote:
Nu heb ik op eens medelijden met jequote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het komt altijd uit een onverwachte hoek.. ik zie het nooit aankomen
Ja hoor, alleen jammer dat het in den Bosch is.quote:
de pit reeksquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niks vergeleken met "de pit" reeks
Nogal ja!quote:
Vroeger was alles beter.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Niks vergeleken met "de pit" reeks
Ok, wat ik me nu toch afvraag. Hoe denken de mensen hier over een zieke ex-roker die een rechtzaak aanspant?quote:
Sneu van de roker.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ok, wat ik me nu toch afvraag. Hoe denken de mensen hier over een zieke ex-roker die een rechtzaak aanspant?
The World gone Modquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:53 schreef VoreG het volgende:
Of zal het toch
The Return of the Mod worden?!
Of
A New Mod
Of
The Mods Strike Back!
Of
The Fellowship of the Mods
Of
The Two Mods
Of
The Return of the Mod (waarom hebben ze bij Lord of the Rings dezelfde titels als bij Star Wars)
Tthe truth is out there ofzoiets.. Enigste topics buiten VBL waar ik ook geweest ben.quote:
Wat moet ik doen als MSN kapot is....quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:13 schreef Eilanden het volgende:
Wat voor cursus doet Tong eigenlijk?
Cursus 'hier zit de aan/uit-knop van een PC'.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:13 schreef Eilanden het volgende:
Teleac cursus computeren voor contactgestoordenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:13 schreef Eilanden het volgende:
Ik vind het best wel belachelijk. Hij had veel eerder kunnen stoppen, of stappen daar toe gaan nemen. In mijn ogen doen fabrikanten voldoende om mensen op de risico's van het gebruik te wijzen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ok, wat ik me nu toch afvraag. Hoe denken de mensen hier over een zieke ex-roker die een rechtzaak aanspant?
Zijn we het daar over eensquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het best wel belachelijk. Hij had veel eerder kunnen stoppen, of stappen daar toe gaan nemen. In mijn ogen doen fabrikanten voldoende om mensen op de risico's van het gebruik te wijzen.
1 over 6 en MM nog online? Wat ging er mis?quote:
Onzin, hij weet/wist toch dat roken schadelijk is, daar kan de fabrikant weinig aandoen. Als ik van me fiets val en me been breek ga ik de fietsenmaker toch ook niet aanklagen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
quote:
Het eten was aangebrandquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1 over 6 en MM nog online? Wat ging er mis?
Oh dat topic, dat heb ik nauwelijks gevolgdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:08 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat topic in TRU, waar ze dachten dat er Fok!ers vermist waren
Temperament van Portugese vrouwen kennende wel ja. MM krijgt me toch een uitbranderquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:18 schreef Eilanden het volgende:
Eten niet om 6 uur klaar? Het begin van het einde![]()
Temperament van Zuidelijke vrouwen kennende wordt het meer zoiets >>>>quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:19 schreef VoreG het volgende:
[..]
Temperament van Portugese vrouwen kennende wel ja. MM krijgt me toch een uitbrander
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Temperament van Zuidelijke vrouwen kennende wordt het meer zoiets >>>>![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |