Okay danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:57 schreef dolle_hond het volgende:
verder
we hebben het hier niet zo over postaantallenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:58 schreef Gizmore het volgende:
500e post in mijn nog korte Fok!-carriere
![]()
dit hele topic lang mogen jullie me feliciteren
Nou, gefeliciteerd dan maarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:58 schreef Gizmore het volgende:
![]()
Proficiat , maar dit doe ik maar één keertje hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:58 schreef Gizmore het volgende:
![]()
quote:
Hier is het een ellende, de meeste klanten hebben slechte zinquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:58 schreef dolle_hond het volgende:
@B: vandaag idd iets beter.
iig minder moe en eea werkt weer he.
hier op werk vandaag beetje minder ellende
redenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier is het een ellende, de meeste klanten hebben slechte zin
Heb ik ook gedaan, en ik lees ook (bijna) alles terugquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]Welnee... Zoals Dr_Flash net zegt: ik lees me redelijk in om niet meteen als een halve idioot over te komen
Wel op de PI letten hequote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]Welnee... Zoals Dr_Flash net zegt: ik lees me redelijk in om niet meteen als een halve idioot over te komen
Ik was niet echt actief in het begin.. Pas de afgelopen 2 weken eigenlijk een beetje veel gaan posten. Dank voor de felicitaties, ik ben ontroerdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd dan maar.
Je hebt je in februari geregistreerd en hebt nu pas 500 posts
Ik ben helemaal niet bij je in de winkel geweestquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hier is het een ellende, de meeste klanten hebben slechte zin
Ja jij krijgt ook een biertje hoor hondje, huil maar nietquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
deel je nou al uit.
vanochtend moest je nat gehouden worden
Mja, ze betalen aan, raken de bon kwijt .quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet bij je in de winkel geweest.
laat maar ffquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja jij krijgt ook een biertje hoor hondje, huil maar niet
ah zoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, ze betalen aan, raken de bon kwijt .
Hebben geen tijd, zijn gehaasttis druk uhh correctie het was druk
Spuit dan eens wat deodorant opquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:04 schreef Renesite het volgende:
Wat een geur
Hoiquote:
ah leuk een dagje gezeur oplossenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, ze betalen aan, raken de bon kwijt .
Hebben geen tijd, zijn gehaasttis druk uhh correctie het was druk
Nou prachtigquote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:58 schreef Gizmore het volgende:
![]()
Hoi Aliceyquote:
Hé wijf! Hoi!quote:
Hoi Bengeltjequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou prachtig![]()
We hadden na een paar uur echt zoiets, "kom we gooien de deuren dicht, dat ze !@$"
Hai MutZ ab Alicey
* MutZ gluurt terugquote:
Duderinnetje! *in armen vliegt*quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hé wijf! Hoi!
Waar was je al die tijdramatisch de handen ten hemel werpt *
Hoe lang zit je hier zelf dan al?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:11 schreef Dark_Killah het volgende:
Heej Alicey, jouw nog niet eerder gezien hier.
Pas maar op, voor je het weet kom je tot de ontdekking dat je geen leven hebt, en moet je de feiten onder ogen zien.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:58 schreef Gizmore het volgende:
![]()
* Zich van blijdschap wenend ter aarde werpt *quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Duderinnetje! *in armen vliegt*
Ik was een beetje overal en nergens denk ik.
Ah, ok.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:15 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Anderhalve (-anderhalf volgens mij) maand.![]()
Ik ben newbie, hier.
Tot ontsteltenis van velen is het zo dat onkruid niet vergaat.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Zich van blijdschap wenend ter aarde werpt *
Ik dacht dat je nooit meer terug zou komen!!!
Dat had ik toch al niet en daarom vond ik dat ik hier wel goed zatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pas maar op, voor je het weet kom je tot de ontdekking dat je geen leven hebt, en moet je de feiten onder ogen zien.
* Op kalender kijkt waar alle dagen dat Alicey er was met een hartje staan aangeduid *quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, ok.Dan ben ik hier dus al anderhalve maand of langer niet geweest.
Je hebt je er al bij neergelegd!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:17 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat had ik toch al niet en daarom vond ik dat ik hier wel goed zat
* Alicey armen om Duderinnetje heen slaat en meehuilt.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Op kalender kijkt waar alle dagen dat Alicey er was met een hartje staan aangeduid *
Klopt!
* Weer in huilen uitbarst *
Ja nu is het klaar met dat gejank.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey armen om Duderinnetje heen slaat en meehuilt.
Jij begon.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja nu is het klaar met dat gejank.![]()
Bier.
Je moet wat he... Kan natuurlijk geen vrienden gaan maken ofzo, want dan zou ik een leven krijgen en dat is natuurlijk nergens goed voorquote:
Wat is er mis met bierquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Jij begon.En als er iemand begint moet ik altijd meedoen.
Bier.
Nee, dan hoor je hier inderdaad niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:23 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Je moet wat he... Kan natuurlijk geen vrienden gaan maken ofzo, want dan zou ik een leven krijgen en dat is natuurlijk nergens goed voor![]()
Niets hoor, maar ik vind het zelf alleen drinkbaar als de mussen dood van het dak vallen, en het speciaal bier is.quote:
Neehoor, ik heb voor de rest een vrij brede smaak. Whisky is de favoriet, dat dan weer wel.quote:O zeker alleen champie voor mevroi
Ik voel me al helemaal thuis hier tussen alle andere mensen zonder sociaal levenquote:
* Bel whisky inschenkt en aanreikt *quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niets hoor, maar ik vind het zelf alleen drinkbaar als de mussen dood van het dak vallen, en het speciaal bier is.
[..]
Neehoor, ik heb voor de rest een vrij brede smaak. Whisky is de favoriet, dat dan weer wel.
Contact met lotgenoten doet goed he?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik voel me al helemaal thuis hier tussen alle andere mensen zonder sociaal leven![]()
Dank je.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
* Bel whisky inschenkt en aanreikt *
Zuup'n kreng!![]()
Heb ook niet echt goeie zin vandaagquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dan heb ik de ergste nog niet gehad, bedoel je dat?
Ik had gisterenavond bezoekquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:25 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik voel me al helemaal thuis hier tussen alle andere mensen zonder sociaal leven![]()
Doeiquote:
Maar vast wel een verkoper van het een of ander dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik had gisterenavond bezoek
En niet eens een Jehova-getuige ofzo!
Ja KUT is datquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tot ontsteltenis van velen is het zo dat onkruid niet vergaat.
Es je kán school vragen het uit een potje te betalen. Hoorde laatst dat ouders dat bijna nooit (willen) doen, maar dat de potjes vol zitten. Maar kan het me ook wel voorstellen als dat je eer te na zou zijn. Aan de andere kant: het is met vier koters natuurlijk een belachelijk kostbaar gedoe, school en aanverwante zaken.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb ook niet echt goeie zin vandaag.
Werk was laat en veel, kinderen kwamen thuis met schoolreisbriefjes (zeg maartegen 100 euro), vakantiegeld is NOG niet binnen en ik ben nog niet bij met mijn klusjes in huis
.
Ze knuffelen ook nog genoeg, dus ik denk dat Rikketik ook nog best gelukkig is met zijn gezelschap (hij ondergaat het lijdzaam, zeg maarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:11 schreef Duderinnetje het volgende:
@ Es: och een ren is toch ook hartstikke luxe? Ik zie hepie en hepie ook nog wel in een ren terecht komen in het nieuwe huis hoor. Als het te makkelijk ontsnappen is, moeten ze toch echt achter gaas. Maar dan wel lekker riant natuurlijk.
En is de ontvangende heer nog wel een beetje gelukkig denk je, of lijdt hij onder de hitsigheid? Ik weet wel dat mijn mevroi het echt niet meer leuk vond op een bepaald moment. En die is er zelfs nog voor gemaakt, om te baren.
En hoe voelde dat? Dat is raar he, andere mensen om je heen! Ik ben net trouwens nog even mn vakantie cash wezen betalen bij een vriend van me dus op zich valt het nog wel meequote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik had gisterenavond bezoek
En niet eens een Jehova-getuige ofzo!
Da's best wel heel lang.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, ok.Dan ben ik hier dus al anderhalve maand of langer niet geweest.
Misschien ik ook wel, maar tegen jullie ben ik best lief.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja KUT is dat
Kijk zo'n lekker klaverbloesempje als jij komt altijd wel van pas natuurlijk
Maar er zijn ook van die brandnetels die eigenlijk met wortel en tak uitgeroeid zouden moeten worden
Nee! Tot mijn eigen verrassing noemde ze zichzelf 'een vriendin'.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar vast wel een verkoper van het een of ander dan?
Nog nooit iets over potjes gehoord hier (alleen gehuil dat de bussen zo duur zijn)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Es je kán school vragen het uit een potje te betalen. Hoorde laatst dat ouders dat bijna nooit (willen) doen, maar dat de potjes vol zitten. Maar kan het me ook wel voorstellen als dat je eer te na zou zijn. Aan de andere kant: het is met vier koters natuurlijk een belachelijk kostbaar gedoe, school en aanverwante zaken.
Och bij de hereniging zat mevrouw Konijn op een gegeven moment bovenop Blizzy.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze knuffelen ook nog genoeg, dus ik denk dat Rikketik ook nog best gelukkig is met zijn gezelschap (hij ondergaat het lijdzaam, zeg maar). Bovendien geeft hij ook weleens, maar hij heeft duidelijk een mindere sexdrive dan de ander.
WOW!! Jij had contact met een meisje?!! Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee! Tot mijn eigen verrassing noemde ze zichzelf 'een vriendin'.![]()
'K heb d'r meteen binnengelaten natuurlijk!! Zo'n kans laat ik niet lopen!
En toch bestaan die potjes gewoon. Dat zouden scholen dan misschien wat beter moeten communiceren. Vind je het gek dat ze maar niet leeg raken danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Nog nooit iets over potjes gehoord hier (alleen gehuil dat de bussen zo duur zijn). Op de brieven staat: zo spoedig mogelijk voldoen. Ja
, als ik het heb kunnen ze het krijgen, maar ze zullen dus mooi ff op hun beurt moeten wachten
.
Ikke wel!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
WOW!! Jij had contact met een meisje?!! Ik ben jaloers
[HOMO] heb ik volgens mij nog nooit gepost..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:32 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Da's best wel heel lang.
Dat heb ik in [HOMO] soms.
Wat?! Heb jij zomaar vriendinnen?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee! Tot mijn eigen verrassing noemde ze zichzelf 'een vriendin'.![]()
'K heb d'r meteen binnengelaten natuurlijk!! Zo'n kans laat ik niet lopen!
Het is ook niet eerlijk, ik heb alleen contact met mn ouders. Die noem ik voor het gemak maar mn vriendenquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb ook niet echt goeie zin vandaag.
Werk was laat en veel, kinderen kwamen thuis met schoolreisbriefjes (zeg maartegen 100 euro), vakantiegeld is NOG niet binnen en ik ben nog niet bij met mijn klusjes in huis
.
In de kast, uit de kast?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:32 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Da's best wel heel lang.
Dat heb ik in [HOMO] soms.
Klaarblijkelijk!!quote:
Ah, je hebt ergens een vriendin gekocht! Dat dacht ik al! Is het nou duur, zo'n vriendin uit Afrika?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:45 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk!!![]()
Ik stond zelf ook even zo van: wáááát???!!!
Het kost wel een paar centen, maar dan heb je ook wat![]()
Ja, zo kan ik het ook!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is ook niet eerlijk, ik heb alleen contact met mn ouders. Die noem ik voor het gemak maar mn vrienden
Ook al een potquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dat is minder, maar je kan altijd nog op school voorleggen dat ze het maar uit de pot halen.
Ze mogen ook wel eens wat doen.
Hier bv, we hebben een abon. om naar verschillende dierentuinen te mogen.
Gaan ze met school ernaar toe, dat geld wil ik dus terug, ga de school niet spekken![]()
Nee joh, ze lag gewoon in een portiek! Niets Afrika!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, je hebt ergens een vriendin gekocht! Dat dacht ik al! Is het nou duur, zo'n vriendin uit Afrika?
Vraag er nou gewoon even naar! Iedere school moet het hebbben hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Ook al een pot. Ik ben al blij dat ik 'maar' voor max. 3 kinderen de 'vrijwillige' ouderbijdrage hoef te betalen. Nou ja, moet de directeur toch ff melden dat hij nog moet wachten op de centen, wie weet...
Ah, je haalt ze gewoon dicht bij huis.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee joh, ze lag gewoon in een portiek! Niets Afrika!
Wanhoop doet gekke dingen met mensenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is ook niet eerlijk, ik heb alleen contact met mn ouders. Die noem ik voor het gemak maar mn vrienden
Ik heb natuurlijk ook geen vriendin: dûhquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Wanhoop doet gekke dingen met mensen.
Oh, wacht ff... je had het niet over schoonouders![]()
Ik moet zeggen dat het in kosten aanzienlijk scheelt, maar je hebt haar dan ook niet gekocht.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een biertje, een peuk en twee euro en het was dikke mik![]()
O we geloven je meteen hoor!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk ook geen vriendin: dûh(maar dat is dan wel weer echt zo
)
Wat?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:56 schreef Bengeltje het volgende:
Eens kijken of ik iemand dadelijk ga bellen
Even een gezellig praatje is wel zo fijn
Ah je belt willekeurige nummersquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken![]()
Wie weet wordt er niet opgenomen
Ja doe ik ook soms!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:56 schreef Bengeltje het volgende:
Eens kijken of ik iemand dadelijk ga bellen
Even een gezellig praatje is wel zo fijn
Heel fijn, ik heb eindelijk lotgenoten gevonden in mijn eenzame levenslotquote:
Moet je dan bedenken of je gaat bellen, of moed verzamelen om te bellenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken![]()
Wie weet wordt er niet opgenomen
Wat gemeen, om je bij demente bejaarden voor te doen als hun dochter!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk, lekker voor de gek houden.
Is mijn mama daar?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja doe ik ook soms!
De mevrouw van het weerberichtbandje klinkt altijd zo aardig en ze heeft altijd tijd![]()
Nee, ik heb dat niet nodig, een vriendin kopenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het in kosten aanzienlijk scheelt, maar je hebt haar dan ook niet gekocht.
Dus dan ben jij een van die mensen die me elke dag bellen en waarvan ik geen idee heb hoe ze aan mijn (overigens belachelijk makkelijke) nummer komen?quote:
Alles eigenlijk, je weet nooit wie er aan de andere kant zit/staatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Moet je dan bedenken of je gaat bellen, of moed verzamelen om te bellen
Het is pas verwarrend als je dat tegen een 12 jarige doetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat gemeen, om je bij demente bejaarden voor te doen als hun dochter!
Je bent nog gemener dan ik dacht!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is pas verwarrend als je dat tegen een 12 jarige doet
Niet fokken met 12 jarigen ja!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is pas verwarrend als je dat tegen een 12 jarige doet
Al-tijd voor mij!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Echt? Zou ze ook tijd voor mij hebben ?
Dat is kassa man!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat gemeen, om je bij demente bejaarden voor te doen als hun dochter!
Je hebt geen geile stem ? eerst even flink roken dan zijn ze wel onder de indrukquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Al-tijd voor mij!
Dus vast ook voor jou0900 8003 is haar nummer!
112 bel ik ook wel eens, maar die reageren vaak zo kribbigToon je ook eens wat belangstelling
Doen ze dat nog?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:07 schreef es70 het volgende:
Controle voor de hondenbelasting.
De buurvrouw gaat ontzettend balen.
Bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:07 schreef es70 het volgende:
Controle voor de hondenbelasting.
De buurvrouw gaat ontzettend balen.
Nee, doe dat maar niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wil je een discussie over normen en waarden dan?![]()
Dit is volgens mij de eerste keer in de bijna 9 jaar dat ik hier woon. Ze heeft maar 1 hond(je), maar heeft daar nog nooit iets voor betaald. Ik neem aan dat ze nu ook een boete zal krijgen...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doen ze dat nog?
Hoeveel honden heeft ze?
ik moet zo maar eens afsluiten
Ja hallóóó ik ben net vier maand gestopt man!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt geen geile stem ? eerst even flink roken dan zijn ze wel onder de indruk![]()
Ze komen je ook nog ophalen en nemen je mee, zo graag willen ze je bij zich hebben!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja hallóóó ik ben net vier maand gestopt man!
Maar daar zeg je toch wel wat. Toen ik laatst heel geil ging kreunen en zuchten wilden ze bij 112 opeens wel met me praten. Ze wilden zelfs langskomen, vroegen mijn adres enzoDat is ware vriendschap
![]()
discussie? hier?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wil je een discussie over normen en waarden dan?![]()
Als je maar vaak genoeg belt komen ze uiteindelijk ook langs, moet je met ze mee en mag je ook een tijdje bij ze blijven logerenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar daar zeg je toch wel wat. Toen ik laatst heel geil ging kreunen en zuchten wilden ze bij 112 opeens wel met me praten. Ze wilden zelfs langskomen, vroegen mijn adres enzoDat is ware vriendschap
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze komen je ook nog ophalen en nemen je mee, zo graag willen ze je bij zich hebben!
Jullie kennen hen ook??quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg belt komen ze uiteindelijk ook langs, moet je met ze mee en mag je ook een tijdje bij ze blijven logeren![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Aardige mensen zijn populair blijkbaarquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
[..]
Jullie kennen hen ook??
Wat is de wereld toch klein![]()
ik wil ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg belt komen ze uiteindelijk ook langs, moet je met ze mee en mag je ook een tijdje bij ze blijven logeren![]()
![]()
Kan maar zo hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
wil je mijn nummer ook eens bellen dan?
Veel plezierquote:
Jij mag best een tijdje blijven logeren hoorquote:
Gewoon vaak genoeg 112 bellen, ook gewoon doorgaan als ze zeggen dat je moet stoppenquote:
Het gaat over dat niemand hier vrienden/vriendinnen (sociaal leven) heeft en dat we maar vaak genoeg 112 bellen zodat er mensen naar ons toekomen en we bij hun mogen logeren voor een tijd. Dat was het wel ongeveerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:21 schreef Shreever het volgende:
Heb ik nog wat gemist? Ik ben te lui om terug te lezen
oh..val ik dan buiten de boot ?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het gaat over dat niemand hier vrienden/vriendinnen (sociaal leven) heeft en dat we maar vaak genoeg 112 bellen zodat er mensen naar ons toekomen en we bij hun mogen logeren voor een tijd. Dat was het wel ongeveer![]()
Ik geloof dat ik dat ook niet wil wetenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je wil, denk ik , niet weten hoeveel vaste lurkers er zijn![]()
Stelletje gluurders
Als jij vindt dat je een sociaal leven hebt.. dan val je inderdaad buiten de boot hierquote:
Het was ook een beetje ironisch bedoeld denk ikquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:19 schreef Pakspul het volgende:
[..]
sorry verkeerde nummer
vaste bezoeker zo wanhopig is mijn leven nou ook weer niet![]()
Het scheelt dat mijn sociale leven een parttime aanstelling heeft, dus ik pas er nog wel een klein beetje bijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als jij vindt dat je een sociaal leven hebt.. dan val je inderdaad buiten de boot hier![]()
![]()
In dat geval zit je *hier* goedquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:26 schreef Shreever het volgende:
[..]
Het scheelt dat mijn sociale leven een parttime aanstelling heeft, dus ik pas er nog wel een klein beetje bij![]()
* MutZ geeft Shreever een knuffelquote:
Die kan ik wel gebruikenquote:
Sinds wanneer behoor jij tot het welkomstcomité?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
In dat geval zit je *hier* goedWelkom in dit topic
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:22 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het gaat over dat niemand hier vrienden/vriendinnen (sociaal leven) heeft en dat we maar vaak genoeg 112 bellen zodat er mensen naar ons toekomen en we bij hun mogen logeren voor een tijd. Dat was het wel ongeveer![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:29 schreef Shreever het volgende:
[..]
Die kan ik wel gebruiken![]()
Top trouwens dat je zusje weer thuis is![]()
Zelfbenoemdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:30 schreef Shreever het volgende:
[..]
Sinds wanneer behoor jij tot het welkomstcomité?
quote:
Ga bomen knuffelenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:32 schreef Pakspul het volgende:
[..]
* Pakspul voelt zich jaloers en ook buitengesloten
Wees er trots opquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Zelfbenoemden dan vooral omdat ik hier al zo'n beetje de halve dag zit te posten
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:35 schreef Shreever het volgende:
Ik had vanmiddag 2 jongemannen van Tele2 aan de deur, netjes in het pak met een stropdasje om, zegt de kleine;"Hé, met van die strikjes om kunnen jullie wel met elkaar trouwen."
Ik snap hem nietquote:Daarna gingen we even een stukje wandelen en in het trappenhuis kwamen we onze onderbuurvrouw tegen; "Wij zijn toch jouw onderburen? En jij hebt toch heeeel veel kinderen ofzo?"
Ik heb me rot gelachen
En alleen haar bloeddruk is nog niet in orde? Of zijn er meer dingen die nog niet helemaal okee zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:31 schreef MutZ het volgende:
[..]
![]()
Ze is idd weer thuis... Na 3 weken ipv 5 dagen... Maar goed, ze is er weer
kwartetterquote:
Heuj, dat ben ik ookquote:
eetzequote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heuj, dat ben ik ookAlleen ga ik nu eten, kom vanavond jullie wel weer vervelen
Ik vond m wel grappig eigenlijkquote:
Eetzequote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:38 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Heuj, dat ben ik ookAlleen ga ik nu eten, kom vanavond jullie wel weer vervelen
bloeddruk is nog 130 om 93...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:37 schreef Shreever het volgende:
[..]
En alleen haar bloeddruk is nog niet in orde? Of zijn er meer dingen die nog niet helemaal okee zijn![]()
Dat ben ik alquote:
Hopelijk komt het allemaal goed, jullie zijn in ieder geval weer een stapje dichterbijquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
bloeddruk is nog 130 om 93...
Voor de rest veel hoofdpijn (is waarschijnlijk spanningshoofdpijn / migraine) en moe/brak/verrot door alle inspanningen... Tis nu afwachten of de medicijnen op de langere termijn het blijven doen en of het effect heeft gehad...
Stiekem toch es proberenquote:
Dus misschien als ik meer zou kwartetten zou ik minder roken?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:45 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Stiekem toch es proberen
Kwartetten is als roken
Iddquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:45 schreef Shreever het volgende:
[..]
Hopelijk komt het allemaal goed, jullie zijn in ieder geval weer een stapje dichterbij
Hoi Renéquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:53 schreef Renesite het volgende:
hoi
Evening Leoniekequote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:00 schreef leonieke het volgende:
En ik ben er ook weer helemaal![]()
Thuisgekomen van het werk en nu lekker met de beentjes omhoog vanavond, in de zetel, lekker niets doen
Rust![]()
Roosjequote:
Hoezo??quote:
De kinderen hebben alleen hun vlees maar gegeten (en misschien 1 of 2 muizehapjes). Ik denk dat ik de maaltijd voortaan maar de omweg via de tafel bespaar en het eten gewoon rechtsstreeks van het fornuis in de groene bak pleurquote:
Wat had je gemaakt danquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:15 schreef es70 het volgende:
[..]
De kinderen hebben alleen hun vlees maar gegeten (en misschien 1 of 2 muizehapjes). Ik denk dat ik de maaltijd voortaan maar de omweg via de tafel bespaar en het eten gewoon rechtsstreeks van het fornuis in de groene bak pleur. Bespaart mij een hoop tijd en gezeur
. Koken kan ik (jammer genoeg) niet overslaan, Pat eet wel graag warm...
ze krijgen geen straf nu?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:15 schreef es70 het volgende:
[..]
De kinderen hebben alleen hun vlees maar gegeten (en misschien 1 of 2 muizehapjes). Ik denk dat ik de maaltijd voortaan maar de omweg via de tafel bespaar en het eten gewoon rechtsstreeks van het fornuis in de groene bak pleur. Bespaart mij een hoop tijd en gezeur
. Koken kan ik (jammer genoeg) niet overslaan, Pat eet wel graag warm...
Kennelijkquote:
Aardappelen met bloemkool/broccoli/wortelmix en een hamburger... Niet eens spruitjes of lofquote:
Zonde van je werkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Aardappelen met bloemkool/broccoli/wortelmix en een hamburger... Niet eens spruitjes of lof.
Nee, wat zou ik daar nou mee kunnen bereikenquote:
Maar dat is gewoon lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Aardappelen met bloemkool/broccoli/wortelmix en een hamburger... Niet eens spruitjes of lof.
Ja, en ik had al geen zin om te kokenquote:
wij moesten vroeger altijd ons bord leegetenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, wat zou ik daar nou mee kunnen bereiken. Ik ben gestopt met me druk te maken over wat ze eten, baal alleen als ze helemaal niks eten behalve hun vlees en vla.... En nee, ze snoepen niet teveel.
Dan word je er helemaal niet vrolijk vanquote:
Daar begin ik niet aan... Ze kunnen eten als het etenstijd is en anders maar niet. Maar dan moeten ze ook later niet komen zeuren dat ze honger hebben of een koekje willen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon lekker
Hier ist vanavond alleszins ook bloemkool![]()
Vroeger werd mijn bord bewaard als ik mijn eten niet op at, kreeg ik het bij de volgende maaltijd of als ik honger had terug voorgeschoteld
En gelijk heb jequote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan... Ze kunnen eten als het etenstijd is en anders maar niet. Maar dan moeten ze ook later niet komen zeuren dat ze honger hebben of een koekje willen.
Meestal was ik daar niet tevreden ovr hoor als mijn bord bewaard werd... Als ik iets niet opat was het gewoon omdat ik het niet graag at, verschrikkelijk dus als het daar de volgende dag terug staatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan... Ze kunnen eten als het etenstijd is en anders maar niet. Maar dan moeten ze ook later niet komen zeuren dat ze honger hebben of een koekje willen.
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Meestal was ik daar niet tevreden ovr hoor als mijn bord bewaard werd... Als ik iets niet opat was het gewoon omdat ik het niet graag at, verschrikkelijk dus als het daar de volgende dag terug staat
Maar nu ga ik eten
Doei
Tja, tijden veranderenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wij moesten vroeger altijd ons bord leegeten
Moet je z'n profiel ff checken hèquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:27 schreef Troel het volgende:
Wie is de nieuwe user eigenlijk?
Wat streng, daar zijn mn ouders maar mee gestopt toen ik in algehele hongerstaking ging ooitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Tja, tijden veranderen. We hebben hier ons aandeel etensdrama's wel gehad (tot op het punt dat ik zelfs mijn geduld niet meer kon bewaren
). Sinds we ermee gestopt zijn om ons druk te maken over hoeveel en of ze wel eten is het stukken gezelliger aan tafel. Bovendien scheppen ze zelf niet op, dus kan ik ook niet voelen of ze vol zitten. Als ze zelf opscheppen moeten ze wel hun bord leegeten.
En of ze nou eten of niet, ze blijven aan tafel tot iedereen klaar is(dat vinden we dan wel weer belangrijk).
Eet smakelijk Stuquote:
OKquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Tja, tijden veranderen. We hebben hier ons aandeel etensdrama's wel gehad (tot op het punt dat ik zelfs mijn geduld niet meer kon bewaren
). Sinds we ermee gestopt zijn om ons druk te maken over hoeveel en of ze wel eten is het stukken gezelliger aan tafel. Bovendien scheppen ze zelf niet op, dus kan ik ook niet voelen of ze vol zitten. Als ze zelf opscheppen moeten ze wel hun bord leegeten.
En of ze nou eten of niet, ze blijven aan tafel tot iedereen klaar is(dat vinden we dan wel weer belangrijk).
Wat vind je precies streng, het feit dat ze hun bord niet leeg hoeven te etenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:28 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wat streng, daar zijn mn ouders maar mee gestopt toen ik in algehele hongerstaking ging ooit![]()
Trouwens: ik ben er weer maar dat hadden jullie al door natuurlijk
Nee, de wijkzuster heeft me verteld dat ze, als je alles opschrijft wat ze gedurende de dag eten, je ten eerste verrast zult zijn over wat ze uiteindelijk eten en ten tweede dat dat ruim voldoende isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
OK
Maar ben je niet bang dat ze nu, wanneer je iets maakt wat ze liever niet eten, te weing voedingsstoffen binnen krijgen?
ok, ik ben gerustgesteldquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, de wijkzuster heeft me verteld dat ze, als je alles opschrijft wat ze gedurende de dag eten, je ten eerste verrast zult zijn over wat ze uiteindelijk eten en ten tweede dat dat ruim voldoende is.
Ze drinken hier weinig zoete rommel (hebben liever melk), moeten iig een boterham met vlees/kaas eten en snoepen weinig.
Nou dat doe je soms toch nog wel, als ze zelf opscheppen..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat vind je precies streng, het feit dat ze hun bord niet leeg hoeven te eten
gezelligquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:35 schreef Gizmore het volgende:
Maar ook dat je per se aan tafel moet blijven zitten, dat hoefde ik meestal niet..
Dat viel best mee hoor in de praktijkquote:
blijven zitten is gewoon beschaafdquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:43 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat viel best mee hoor in de praktijkNu blijf ik uit mezelf meestal wel zitten (als we een keer met zn allen eten én er is niks op tv natuurlijk
).
Das waar, maar uiteindelijk is dat toch nog helemaal goed gekomen hoorquote:
Heuj, dat doe ik ook wel als het lekker isquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:49 schreef D.Rose het volgende:
ik ga maar ff eten maken, en als het lekker is eten we ons bordje leeg
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:49 schreef D.Rose het volgende:
ik ga maar ff eten maken, en als het lekker is eten we ons bordje leeg
Jij hebt de ava van dead-dollquote:
hellowquote:
Ik heb een random-avatar-script waar toevallig de ava van dead-doll tussen zitquote:
Tieten, nu zie ik hetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:56 schreef bosvruchtendrankje het volgende:
[..]
Ik heb een random-avatar-script waar toevallig de ava van dead-doll tussen zit![]()
Mwoa ik heb net een gesprek van een uur achter de rug met een vriendin van een huisgenote van me. Die wilde even langs komen met haar stagebegeleider om wat vragen te stellen over veranderende regelgeving en wat ik er van vond. Best natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Mwoa ik heb net een gesprek van een uur achter de rug met een vriendin van een huisgenote van me. Die wilde even langs komen met haar stagebegeleider om wat vragen te stellen over veranderende regelgeving en wat ik er van vond. Best natuurlijk
Bleek dat ze een verzekering kwamen verkopen
Niet echt waar ik behoefte aan had
quote:
was het lekker?quote:
Mja en ik heb dan natuurlijk ook nog het fatsoen om het hele verhaal aan te horenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 18:59 schreef kanaiken het volgende:
[..]das wel ff bagger
misbruik van het goede vertrouwen
Hij zei bier!! Hét teken dat de beste tijd van de dag aanbreektquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja en ik heb dan natuurlijk ook nog het fatsoen om het hele verhaal aan te horen
ff bier halen nu
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja en ik heb dan natuurlijk ook nog het fatsoen om het hele verhaal aan te horen
ff bier halen nu
Gij zijt in het bezit van meer dan genoegch van des heilegen gerschtennat? Gij zijt een gezegend menschquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:03 schreef bosvruchtendrankje het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Genoeg in huis!![]()
"Amen"quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:09 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Gij zijt in het bezit meer dan genoegch van het heilegen gerschtennat? Gij zijt een gezegend mensch![]()
Ow je hebt het niet echt begrepen hequote:
Dat lag teveel voor de handquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:12 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ow je hebt het niet echt begrepen heHet juiste antwoord was geweest: 'Prooscht"'
Das ook wel zo, maar het had iets beter aangesloten op wat ik zei natuurlijk..quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:14 schreef bosvruchtendrankje het volgende:
[..]
Dat lag teveel voor de hand![]()
Het ging toch over bierquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:20 schreef kanaiken het volgende:
*bijbels doet
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Of heb ik het nog niet helemaal begrepen?
Verander die zin dan ff dat het wel over bier gaatquote:
Welke zinquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:24 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Verander die zin dan ff dat het wel over bier gaat
jaquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:02 schreef kanaiken het volgende:
[..]Tsk tsk, assertiviteit, weet je nog?
haalze
ja iets over hemels gerstenat of zoquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:24 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Verander die zin dan ff dat het wel over bier gaat
Ik weet het, het is schandalig dat je per week meer moet werken dan dat je vrij hebtquote:
Dat staat er alquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:09 schreef Gizmore het volgende:
Gij zijt in het bezit van meer dan genoegch van des heilegen gerschtennat? Gij zijt een gezegend mensch![]()
Precies, dat schiet niet opquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:31 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik weet het, het is schandalig dat je per week meer moet werken dan dat je vrij hebt
Dat lijkt zo maar je hoeft niet bang te zijn hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:34 schreef Stuart het volgende:
Ik dacht even vandaag dat het ging regenen
Dan had ik Speedy aansprakelijk moeten stellen![]()
Nope, het leek echt even te gaan regenen, maar het bleef gelukkig droog inderdaadquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat lijkt zo maar je hoeft niet bang te zijn hoor
Want dat gebeurde niet
Evening Stuartquote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, het leek echt even te gaan regenen, maar het bleef gelukkig droog inderdaad![]()
Ja kijk, jij begreep m tenminste.. Kan ik van die Kanaiken niet zeggenquote:
Lekker voor jouquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |