Ja, zo kan ik het ook!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is ook niet eerlijk, ik heb alleen contact met mn ouders. Die noem ik voor het gemak maar mn vrienden
Ook al een potquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Dat is minder, maar je kan altijd nog op school voorleggen dat ze het maar uit de pot halen.
Ze mogen ook wel eens wat doen.
Hier bv, we hebben een abon. om naar verschillende dierentuinen te mogen.
Gaan ze met school ernaar toe, dat geld wil ik dus terug, ga de school niet spekken![]()
Nee joh, ze lag gewoon in een portiek! Niets Afrika!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ah, je hebt ergens een vriendin gekocht! Dat dacht ik al! Is het nou duur, zo'n vriendin uit Afrika?
Vraag er nou gewoon even naar! Iedere school moet het hebbben hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Ook al een pot. Ik ben al blij dat ik 'maar' voor max. 3 kinderen de 'vrijwillige' ouderbijdrage hoef te betalen. Nou ja, moet de directeur toch ff melden dat hij nog moet wachten op de centen, wie weet...
Ah, je haalt ze gewoon dicht bij huis.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee joh, ze lag gewoon in een portiek! Niets Afrika!
Wanhoop doet gekke dingen met mensenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:42 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Het is ook niet eerlijk, ik heb alleen contact met mn ouders. Die noem ik voor het gemak maar mn vrienden
Ik heb natuurlijk ook geen vriendin: dûhquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Wanhoop doet gekke dingen met mensen.
Oh, wacht ff... je had het niet over schoonouders![]()
Ik moet zeggen dat het in kosten aanzienlijk scheelt, maar je hebt haar dan ook niet gekocht.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een biertje, een peuk en twee euro en het was dikke mik![]()
O we geloven je meteen hoor!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:54 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk ook geen vriendin: dûh(maar dat is dan wel weer echt zo
)
Wat?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:56 schreef Bengeltje het volgende:
Eens kijken of ik iemand dadelijk ga bellen
Even een gezellig praatje is wel zo fijn
Ah je belt willekeurige nummersquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken![]()
Wie weet wordt er niet opgenomen
Ja doe ik ook soms!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:56 schreef Bengeltje het volgende:
Eens kijken of ik iemand dadelijk ga bellen
Even een gezellig praatje is wel zo fijn
Heel fijn, ik heb eindelijk lotgenoten gevonden in mijn eenzame levenslotquote:
Moet je dan bedenken of je gaat bellen, of moed verzamelen om te bellenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat moet nog blijken![]()
Wie weet wordt er niet opgenomen
Wat gemeen, om je bij demente bejaarden voor te doen als hun dochter!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk, lekker voor de gek houden.
Is mijn mama daar?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja doe ik ook soms!
De mevrouw van het weerberichtbandje klinkt altijd zo aardig en ze heeft altijd tijd![]()
Nee, ik heb dat niet nodig, een vriendin kopenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het in kosten aanzienlijk scheelt, maar je hebt haar dan ook niet gekocht.
Dus dan ben jij een van die mensen die me elke dag bellen en waarvan ik geen idee heb hoe ze aan mijn (overigens belachelijk makkelijke) nummer komen?quote:
Alles eigenlijk, je weet nooit wie er aan de andere kant zit/staatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Moet je dan bedenken of je gaat bellen, of moed verzamelen om te bellen
Het is pas verwarrend als je dat tegen een 12 jarige doetquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat gemeen, om je bij demente bejaarden voor te doen als hun dochter!
Je bent nog gemener dan ik dacht!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is pas verwarrend als je dat tegen een 12 jarige doet
Niet fokken met 12 jarigen ja!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is pas verwarrend als je dat tegen een 12 jarige doet
Al-tijd voor mij!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Echt? Zou ze ook tijd voor mij hebben ?
Dat is kassa man!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat gemeen, om je bij demente bejaarden voor te doen als hun dochter!
Je hebt geen geile stem ? eerst even flink roken dan zijn ze wel onder de indrukquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Al-tijd voor mij!
Dus vast ook voor jou0900 8003 is haar nummer!
112 bel ik ook wel eens, maar die reageren vaak zo kribbigToon je ook eens wat belangstelling
Doen ze dat nog?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:07 schreef es70 het volgende:
Controle voor de hondenbelasting.
De buurvrouw gaat ontzettend balen.
Bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:07 schreef es70 het volgende:
Controle voor de hondenbelasting.
De buurvrouw gaat ontzettend balen.
Nee, doe dat maar niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wil je een discussie over normen en waarden dan?![]()
Dit is volgens mij de eerste keer in de bijna 9 jaar dat ik hier woon. Ze heeft maar 1 hond(je), maar heeft daar nog nooit iets voor betaald. Ik neem aan dat ze nu ook een boete zal krijgen...quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doen ze dat nog?
Hoeveel honden heeft ze?
ik moet zo maar eens afsluiten
Ja hallóóó ik ben net vier maand gestopt man!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt geen geile stem ? eerst even flink roken dan zijn ze wel onder de indruk![]()
Ze komen je ook nog ophalen en nemen je mee, zo graag willen ze je bij zich hebben!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja hallóóó ik ben net vier maand gestopt man!
Maar daar zeg je toch wel wat. Toen ik laatst heel geil ging kreunen en zuchten wilden ze bij 112 opeens wel met me praten. Ze wilden zelfs langskomen, vroegen mijn adres enzoDat is ware vriendschap
![]()
discussie? hier?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:10 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Wil je een discussie over normen en waarden dan?![]()
Als je maar vaak genoeg belt komen ze uiteindelijk ook langs, moet je met ze mee en mag je ook een tijdje bij ze blijven logerenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja hallóóó ik ben net vier maand gestopt man!
Maar daar zeg je toch wel wat. Toen ik laatst heel geil ging kreunen en zuchten wilden ze bij 112 opeens wel met me praten. Ze wilden zelfs langskomen, vroegen mijn adres enzoDat is ware vriendschap
![]()
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ze komen je ook nog ophalen en nemen je mee, zo graag willen ze je bij zich hebben!
Jullie kennen hen ook??quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:13 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg belt komen ze uiteindelijk ook langs, moet je met ze mee en mag je ook een tijdje bij ze blijven logeren![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |